Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Modzenie autek


devi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanko:)

 

Mam Bee*R Rev Limiter

Chce go do Zetki zalozyc, ale boje sie ze check sie zapali.

Mam Caly wydech przelotowy, kolektory, testy i dalej free. wiec kolizji z katami nie bedzie. Ma go ktos zamontowanego ??

Nie ma sensu... Można w seryjnym ECU zmienić odcinkę żeby nie odbywała się ona na zasadzie domknięcia przepustnicy a żeby była paliwowa i wówczas będzie męsko strzelać :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywalał ktoś z Was katalizatory w 350z?

Są dwa, dwie sondy na jeden, przed i za o ile się nie myle.

Teraz pytanko, czy jeśli wywale oba katy i wstawie w ich miejsce normalna rure oraz dam w miejsce drugich sond emulatory(kolanka do sondy) tak aby je odsunąć ze strumienia spalin jak będzie wyglądała sprawa z Check Engine? będzie wywalać błąd np niedogrzana sonda ? jeśli tak to normalnie kompem diagnostycznym da się błąd wykasować?

 

Czekam na konkrety :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doczytałem że wiekszosc ma problemy z checkiem. czy to będzie kolanko dlugie czy krótkie wychodzą różne kwiatki..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A możesz napisać w jaki sposób to zrobiłeś? Wyciąć kata, wstawić rury dwie, oraz w miejsce sondy dać emulator np taki http://allegro.pl/mosiezny-emulator-katowy-sondy-lambda-hurt-i3238618057.html to sobie poradzę sam, pytanie co jeśli bedzie wyskakiwał check no i czy za pomocą zwyklego kompa obd2 u elektromechanika da się błąd wykasować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinno dodać ok. 10-15KM :)

Mam takie u siebie i jeszcze nie miałem okazji nigdzie zamontować i przetestować :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No ja już nareszcie wczoraj skończyłem projekt pod nazwa turbo

Do samochodu wjechała nowa skrzynia z rocznika 2008 która po adaptacji dzwonu współpracuje z ss spec twin cluch i lekkim zamachem ( i teraz nie ma najmniejszych drgan na jalowym na drazku zmiany biegów )

A całość została wczoraj profesjonalnie zestrojona przez BRT na hamowni wyplulo 450 km i 550 nm przy booscie na poziomie 0'55 bara chodzi jak zło w czystej formie ogólnie zrywa asfalt z ulicy :) to była długa droga ale sie udało bo efekt jest super ciekawe tylko na jak długo mi taki setup wystarczy pewnie w zimie bede coś zmieniał w silniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja już nareszcie wczoraj skończyłem projekt pod nazwa turbo

Do samochodu wjechała nowa skrzynia z rocznika 2008 która po adaptacji dzwonu współpracuje z ss spec twin cluch i lekkim zamachem ( i teraz nie ma najmniejszych drgan na jalowym na drazku zmiany biegów )

A całość została wczoraj profesjonalnie zestrojona przez BRT na hamowni wyplulo 450 km i 550 nm przy booscie na poziomie 0'55 bara chodzi jak zło w czystej formie ogólnie zrywa asfalt z ulicy :) to była długa droga ale sie udało bo efekt jest super ciekawe tylko na jak długo mi taki setup wystarczy pewnie w zimie bede coś zmieniał w silniku

Brawo.

Jakie koszty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do samochodu wjechała nowa skrzynia z rocznika 2008 która po adaptacji dzwonu

 

duze roznice? oznaczenie skrzyni w polifcie jest inne? czym sie rozni od tej starej? inne przelozenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli chodzi o koszty to już dawno przestałem liczyć :)

Przy montażu skrzyni padł chyba rekord bo zmienialismy ja 18 jak zaczęliśmy koło 10 rano to skonczylismy po 3 rano :)

Skrzynia z polifta JKcostam to ta sama co w 370z te skrzynię różnią sie tylko od tej z przedlifta dzwonem (inna ilośc srob) i wysprzeglikiem i inna lapa do w której wchodzi drazek zmiany biegów a co najważniejsze maja poprawione synchrony i to wszystko budowa ta sama wyciąga sie dół i laduje do dzwona z przedlifta i skręca razem uszczelniajac silikonem tak jak fabrycznie jest to zrobione przekreca sie łapę i wysprzeglik i wszystko bangla. Ze skrzyni jestem bardzo zadowolony bo myślałem ze te drgania to coś co musi być zawsze na drazku a to nie prawda Nie odczulem żadnych różnic w przelozeniach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje najszczersze gratulacje   moc  i niuton, już  zaczyna miażdzyć  

mówisz że skrzynia z 370z podchodzi bezproblemów  napewno jest to ciekawa  alternatywa   

 jeszcze jedna sprawa  myślisz coś nad szperą   wiemy że ta fabryczna to imitacja  ma zamałe spięcie 

zwłaszcza przy turbo 

i pytanko  czy ci bost trzyma   na każdym biegu tak samo   u mnie sie zachowuje tak że 2,3  pompuje 0,7   a potem opada na 0,5 

 ale juz na 4 biegu  trzyma jagby równiej   

 jak masz wykresik z hamowni to wklej   jestem ciekawy jak to uciebie sie zachowuje 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No z boostem sie najwiecej narobilismy żeby równo trzymał jak 2-3 było dobrze to 4-5 sie walilo ale sie udało i teraz trzyma calkiem rowno skoki tylko w malym zakresie od 52 do 55 nie wiem jaki masz kontroler my zadaliśmy w trybie closeloop trzy parametry korekty 1- bieżące błędy 2- historyczne 3-przewidywane trzeba było troche tych wartości wypróbować bo niestety albo za wolno korygowal albo za szybko i odcinke łapał sprawdź czy masz wszystko podokrecane i czy nie masz gdzieś wyciekow bo to o tym może świadczyć jak masz zewnetrzne wastegatey to dokrec Jakie masz sprzężyny ? I spróbuj czy na samych sprezynach ci trzyma

 

Ja mam na 0.4 bara a chciałem dmuchać 0.55 więc mój kontroler sie troche gubil bo musiał podbijac tylko o 0.15 bara a pózniej upuszczac niestety nie mam w moim haltechu opcji zadania mu maxymalnego poziomu boostu i dlatego przewalal na początku do 1 bara

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja to mam inaczej zrobione  chcialem uzyskać jak najmnieszy bost   

wg są w turbinach  a sterowane bespośrednio ciśnieniem z muszli turbiny  nawet nie przez mbc 

pierwsze jazdy mialem 0,4 opadające na o2     podniosłem na napięciu cięgien  wg  trudno jest ustawić tak żeby sie jednocześnie otwierały ale sie da ,  ja chciałbym dmuchnąc wiecej  w ten silnik ale to dopiero po zmianie korb  i odprężeniu  

teraz musze to wystroić do pożądku 

cieszy mnie twój wynik   bo widać że można zrobić 450km i jeżdzić bezawaryjnie na seryjnym silniku 

mysle że po wymianie korb można pokusić sie o 5 z przodu 

 

tu masz mój log   zielone to bost 

 

pierwszytesto185.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wyglada to zle myślałem ze masz większy zakres tej flukuacji najważniejsze ze nie przebija zadanego poziomu Korby i tloki może w zime zrobie ale wtedy już stałe ciśnienie paliwa trzeba bedzie robic wymienić szpilki pierscienie to grubsza robota Nagram moje logi w weekend bo olej muszę zmienić na 15w50 bo 5w40 już troche za mało gesty do tych temperatur i wrzuce Wiesz z ta bezawaryjnoscia to trzeba będzie poczekać na razie nalatane mam na tym setupie z 50 km poczekamy zobaczymy ale naprawde fajnie to jeździ :) i mało pali teraz bo zaplon przyspieszylismy troche i nawet już paliwem nie wali zrobił sie z tego nawet samochod do jeżdżenia az w szoku jestem bo powoli zaczynałem już nadzieje tracić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja teraz będe zmieniał na 15w50  motula ,polecam ten olej   sprawdzony w ekstremalnych warunkach 

bost będe sterował mapą w det  wtedy powino sie dać calkiem wyelminować spadek   bostu  a nawet bede chcial go podnieść 

na wysokim prm  wtedy korbowody już nie sa tak mocno obciążane 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Bardzo bezpieczne te zapłony :)

Tak więc silnik DE można przyjąć że przyjmuje na miękko 450KM :)

Bardzo pocieszający fakt.

 

Trzeba będzie się wreszcie ustawić i zobaczyć jak to chodzi ale cyferki są bardzo fajne, zwłaszcza niut - jak w męskim driftwozie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...