Coobcio Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Mam pytanko:) Mam Bee*R Rev Limiter Chce go do Zetki zalozyc, ale boje sie ze check sie zapali. Mam Caly wydech przelotowy, kolektory, testy i dalej free. wiec kolizji z katami nie bedzie. Ma go ktos zamontowanego ?? Nie ma sensu... Można w seryjnym ECU zmienić odcinkę żeby nie odbywała się ona na zasadzie domknięcia przepustnicy a żeby była paliwowa i wówczas będzie męsko strzelać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Wywalał ktoś z Was katalizatory w 350z? Są dwa, dwie sondy na jeden, przed i za o ile się nie myle. Teraz pytanko, czy jeśli wywale oba katy i wstawie w ich miejsce normalna rure oraz dam w miejsce drugich sond emulatory(kolanka do sondy) tak aby je odsunąć ze strumienia spalin jak będzie wyglądała sprawa z Check Engine? będzie wywalać błąd np niedogrzana sonda ? jeśli tak to normalnie kompem diagnostycznym da się błąd wykasować? Czekam na konkrety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 byla o tym mowa i jest nawet temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Doczytałem że wiekszosc ma problemy z checkiem. czy to będzie kolanko dlugie czy krótkie wychodzą różne kwiatki.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 mi nie wywala żadnego błędu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 A możesz napisać w jaki sposób to zrobiłeś? Wyciąć kata, wstawić rury dwie, oraz w miejsce sondy dać emulator np taki http://allegro.pl/mosiezny-emulator-katowy-sondy-lambda-hurt-i3238618057.html to sobie poradzę sam, pytanie co jeśli bedzie wyskakiwał check no i czy za pomocą zwyklego kompa obd2 u elektromechanika da się błąd wykasować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 ja mam takie http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=5a2edd6b03ecb8f8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Takie coś w zamian za katy zda egzamin ? http://mtuning.pl/index.php?category_id=297&page=shop.product_details&product_id=2680&Itemid=588&option=com_virtuemart&vmcchk=1&Itemid=588 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Powinno dodać ok. 10-15KM Mam takie u siebie i jeszcze nie miałem okazji nigdzie zamontować i przetestować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 no to zamawiam, dzieki za odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 To dawaj na rolki zobaczymy co z tego wyjdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sajmon_LP Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 ODkładam na benzyne ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 No ja już nareszcie wczoraj skończyłem projekt pod nazwa turbo Do samochodu wjechała nowa skrzynia z rocznika 2008 która po adaptacji dzwonu współpracuje z ss spec twin cluch i lekkim zamachem ( i teraz nie ma najmniejszych drgan na jalowym na drazku zmiany biegów ) A całość została wczoraj profesjonalnie zestrojona przez BRT na hamowni wyplulo 450 km i 550 nm przy booscie na poziomie 0'55 bara chodzi jak zło w czystej formie ogólnie zrywa asfalt z ulicy to była długa droga ale sie udało bo efekt jest super ciekawe tylko na jak długo mi taki setup wystarczy pewnie w zimie bede coś zmieniał w silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ILLINX Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 No ja już nareszcie wczoraj skończyłem projekt pod nazwa turbo Do samochodu wjechała nowa skrzynia z rocznika 2008 która po adaptacji dzwonu współpracuje z ss spec twin cluch i lekkim zamachem ( i teraz nie ma najmniejszych drgan na jalowym na drazku zmiany biegów ) A całość została wczoraj profesjonalnie zestrojona przez BRT na hamowni wyplulo 450 km i 550 nm przy booscie na poziomie 0'55 bara chodzi jak zło w czystej formie ogólnie zrywa asfalt z ulicy to była długa droga ale sie udało bo efekt jest super ciekawe tylko na jak długo mi taki setup wystarczy pewnie w zimie bede coś zmieniał w silniku Brawo. Jakie koszty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Co najmniej druga Zetka by była Artur, Michał była już konfrontacja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Do samochodu wjechała nowa skrzynia z rocznika 2008 która po adaptacji dzwonu duze roznice? oznaczenie skrzyni w polifcie jest inne? czym sie rozni od tej starej? inne przelozenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Jezeli chodzi o koszty to już dawno przestałem liczyć Przy montażu skrzyni padł chyba rekord bo zmienialismy ja 18 jak zaczęliśmy koło 10 rano to skonczylismy po 3 rano Skrzynia z polifta JKcostam to ta sama co w 370z te skrzynię różnią sie tylko od tej z przedlifta dzwonem (inna ilośc srob) i wysprzeglikiem i inna lapa do w której wchodzi drazek zmiany biegów a co najważniejsze maja poprawione synchrony i to wszystko budowa ta sama wyciąga sie dół i laduje do dzwona z przedlifta i skręca razem uszczelniajac silikonem tak jak fabrycznie jest to zrobione przekreca sie łapę i wysprzeglik i wszystko bangla. Ze skrzyni jestem bardzo zadowolony bo myślałem ze te drgania to coś co musi być zawsze na drazku a to nie prawda Nie odczulem żadnych różnic w przelozeniach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 moje najszczersze gratulacje moc i niuton, już zaczyna miażdzyć mówisz że skrzynia z 370z podchodzi bezproblemów napewno jest to ciekawa alternatywa jeszcze jedna sprawa myślisz coś nad szperą wiemy że ta fabryczna to imitacja ma zamałe spięcie zwłaszcza przy turbo i pytanko czy ci bost trzyma na każdym biegu tak samo u mnie sie zachowuje tak że 2,3 pompuje 0,7 a potem opada na 0,5 ale juz na 4 biegu trzyma jagby równiej jak masz wykresik z hamowni to wklej jestem ciekawy jak to uciebie sie zachowuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 No z boostem sie najwiecej narobilismy żeby równo trzymał jak 2-3 było dobrze to 4-5 sie walilo ale sie udało i teraz trzyma calkiem rowno skoki tylko w malym zakresie od 52 do 55 nie wiem jaki masz kontroler my zadaliśmy w trybie closeloop trzy parametry korekty 1- bieżące błędy 2- historyczne 3-przewidywane trzeba było troche tych wartości wypróbować bo niestety albo za wolno korygowal albo za szybko i odcinke łapał sprawdź czy masz wszystko podokrecane i czy nie masz gdzieś wyciekow bo to o tym może świadczyć jak masz zewnetrzne wastegatey to dokrec Jakie masz sprzężyny ? I spróbuj czy na samych sprezynach ci trzyma Ja mam na 0.4 bara a chciałem dmuchać 0.55 więc mój kontroler sie troche gubil bo musiał podbijac tylko o 0.15 bara a pózniej upuszczac niestety nie mam w moim haltechu opcji zadania mu maxymalnego poziomu boostu i dlatego przewalal na początku do 1 bara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 ja to mam inaczej zrobione chcialem uzyskać jak najmnieszy bost wg są w turbinach a sterowane bespośrednio ciśnieniem z muszli turbiny nawet nie przez mbc pierwsze jazdy mialem 0,4 opadające na o2 podniosłem na napięciu cięgien wg trudno jest ustawić tak żeby sie jednocześnie otwierały ale sie da , ja chciałbym dmuchnąc wiecej w ten silnik ale to dopiero po zmianie korb i odprężeniu teraz musze to wystroić do pożądku cieszy mnie twój wynik bo widać że można zrobić 450km i jeżdzić bezawaryjnie na seryjnym silniku mysle że po wymianie korb można pokusić sie o 5 z przodu tu masz mój log zielone to bost Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Nie wyglada to zle myślałem ze masz większy zakres tej flukuacji najważniejsze ze nie przebija zadanego poziomu Korby i tloki może w zime zrobie ale wtedy już stałe ciśnienie paliwa trzeba bedzie robic wymienić szpilki pierscienie to grubsza robota Nagram moje logi w weekend bo olej muszę zmienić na 15w50 bo 5w40 już troche za mało gesty do tych temperatur i wrzuce Wiesz z ta bezawaryjnoscia to trzeba będzie poczekać na razie nalatane mam na tym setupie z 50 km poczekamy zobaczymy ale naprawde fajnie to jeździ i mało pali teraz bo zaplon przyspieszylismy troche i nawet już paliwem nie wali zrobił sie z tego nawet samochod do jeżdżenia az w szoku jestem bo powoli zaczynałem już nadzieje tracić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 ja teraz będe zmieniał na 15w50 motula ,polecam ten olej sprawdzony w ekstremalnych warunkach bost będe sterował mapą w det wtedy powino sie dać calkiem wyelminować spadek bostu a nawet bede chcial go podnieść na wysokim prm wtedy korbowody już nie sa tak mocno obciążane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 Jarek sorry ze tak pozno ale ostatnio zarobiony jestem wklejam zaplony i boost niestety na close loop przewala Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 Bardzo bezpieczne te zapłony Tak więc silnik DE można przyjąć że przyjmuje na miękko 450KM Bardzo pocieszający fakt. Trzeba będzie się wreszcie ustawić i zobaczyć jak to chodzi ale cyferki są bardzo fajne, zwłaszcza niut - jak w męskim driftwozie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 A czy ktorys z was powie mi jaka moc jest w stanie wytrzymac skrzynia automatyczna ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.