Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Modzenie autek


devi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Bez dołożenia dużej chłodnicy oleju, seryjną mocą można ją ubić...

W Saabach znam ten problem i dokładam dodatkowe chłodnice oleju, w Zetce sporo miejsca jest więc by wlazła spokojnie ta 30 rzędowa i do niej dodatkowo wentylator można dołożyć.

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy automat można zajechać bardzo szybko, to ile KM wytrzyma to jedno ale raczej jak długo wytrzyma trzeba by się zastanowić i tu jest odpowiedz: nie wiadomo! I nikt ci tego nie powie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Kurde jak tu modzić te Zetki...

Zmienia sie dolot - moc spada nawet na drogim dedykowanym

Usuwa się katy to dalej moc spada...

Zmienia się wydech na firmowy i znowu porażka power drop...

 

Jeszcze do stestowania zostały "spacery" te podkładki miedzy połowki kolekotra ssacego - może to coś poprawi :P

 

Ktoś ma jakieś doświadczenia którymi może się pochwalić że przyniosły przyrościk mocy potwierdzony na hamowni ??

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cobcio    przecież wiesz     turbo nitro kompresor  

reszta to sztuka dla sztuki  wydasz 10tyż i przyrost będzie 10km i 20nm   besens 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze do stestowania zostały "spacery" te podkładki miedzy połowki kolekotra ssacego - może to coś poprawi :P

 

juz ktos mial na forum i z tego co pamietam to nic to nie dalo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poniewaz przy TT skrzynia robi sie troche krotka pomyslalem o zwiekszeniu troche rpm powiedzmy do 8-9k czy VQDE to wytrzyma?

NA seryjnej pompie oleju ponoć maks co można bezpiecznie zakręcić to 7000 po jej wymianie, oraz spreżynek zaworowych i korbowodów można pod 8500 się bujać :)

W ogóle te zetki którkie skrzynie mają :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy jest jakiś  dyfer który ma dlugie przelożenie   i podejdzie do ztki

Edytowane przez jarek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpowiecie mi jak zamontować dodtakowy wskaźnik tem.oleju ? Podkładki pod filtr odpadają ...

Edytowane przez BeNeK2Ck
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W misce olejowej tej dużej aluminiowej mozna zrobić dziurę i ją nagwintować, ale żeby to dobrze zrobić trzeba zdjąć sanki i miskę rzecz jasna...

Moim zdaniem najprościej podkładkę zapodać.

 

Ps. wreszcie odkryłem i spradziłem mody które dodają moc a więc Spacer co dodaje 2KM no i modzik przepustnicy który dodaje 5KM. Całość fajnie zadziałała, na najwyższych obrotach nawet 9KM doszło :P

post-415-0-30124300-1374680973_thumb.jpg

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, tak sobie przeglądam allegro bo kręci  mnie crossfire SRT 6 jest szybszy od zetki ale znalazłem zestaw który by taką zetke mógł doładować. 

 

http://allegro.pl/kompresor-kit-vortech-v2-bmw-m50-m52-m54-s50-s54-i3418482898.html  pamietam jak na allegro była zetka z czymś podobnym ( miedziany kolor) czy to jest cokolwiek warte i co by trzeba było do tego potem ? Mocy w z po miesiacu chiałbym jeszcze wiecej hehehe. Narazie tak tylko gdybam  :wave:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kamil208

Pisz do Coobcia on ma kompresor i ten mógłby pewnie ci nawet założyc ale części bedzie brakowało jeszcze sporo.

Srt (amg) to przedewszystkim stosunkowo łatwe perspektywy dodatkowych koni choćby po zmianie rolek, elektroniki i wydechu mozna ze 400 zrobic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ps. wreszcie odkryłem i spradziłem mody które dodają moc a więc Spacer co dodaje 2KM no i modzik przepustnicy który dodaje 5KM. Całość fajnie zadziałała, na najwyższych obrotach nawet 9KM doszło :P

 

Zamiast spacera można zpiłować 4 mm garby na pierwszych garach i ponoć będzie to samo. Tak jest zrobione w Mrev2.

Ja u siebie wypolerowałem kolektor dolotowy i zcieniowałem wałek od przepustnicy. Wrażenie jak by lepiej szedł do odcinki, ale to chyba tylko wrażenie :)

Zrobiłeś to samo z przepustnicą czy coś innego? 

Edytowane przez Filon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie ma nic wspólnego z wiarą, bo jestem zgorzkniałym ateistą :)
Lubie dłubać nawet przy czymś co wiem że nie zaszkodzi, ale może coś da. Takie hobby. Dopieszczanie :D

Edytowane przez Filon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest panie filtronie - zcieniowałem własnie oś przepustnicy i dało to więcej niż 5/16 Spacer :D

Dużym ograniczeniem w dolocie jest jeszcze przepływomierz który ma wewnętrzną średnicę fi70mm (tą samą co przepusntica) ale w jego środku znajduje się obudowany czujnik wielkości kciuka co nieźle dusi dopływ powietrza, w stanach robią obudowy 3" (76mm) + strojenie i kolejne parę kuca dochodzi...

 

Ciekawe czy z takich duperelowatych modów da radę do 300KM dobić w zwykłym DE :)

 

Już niebawem przetestuje kolektory:

- Stillena

- Coś z Amerykańskich wyścigów Grand Am z ponoć 380Konnej sztuki :)

 

No i wałeczki rozrządu, ale odkąd zacząłem te silniki rozbeirać i naprawiać to stwierdzam że ich wymiana na wozie to calutki dzionek roboty i to bez opierdzielania się :D



Ten Mrev2 także chodzi mi po głowie by go przetestować... Ponoć super sprawa w Rev Upach które cierpią na brak niuta, fabrycznie mają go zaledwie koło 340 to jest 20Nm mniej jak 280KM DE :P

post-415-0-83290200-1375428327_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co ja się zagłebiałem w temacie i analizowałem masę wykresów z MY350z.com to wychodzi na to że zabiera 2KM i dodaje ok 2Nm więc totalnie non sens a ten super z nierdzewki SSV to już w ogóle porażka.

Najlepiej obrobić fabryczny kolektor ssący jego dolną połowkę i ten łącznik miedzy głowicami - w wolnym czasie zajmę się tym :D

 

Także dobra opcja to zastosowanie większej 90mm przepustnicy z silnika LS2 :D

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napiszcie coś wiecej o tym polowaniu walka od przepustnicy jak to zrobić i gdzie ten wałek może jak go spisuje to obroty na halowym nie bedą mi szalały od 600 do 1200

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Test niesponsorowany z pierwszej ręki:

"The tests were:


Dyno 1 = STOCK
Dyno 2 = Ported Lower Plenum
Dyno 3 = Ported Lower Plenum + JWT intake
Dyno 4 = Ported Lower Plenum + JWT intake + V5 Kinetix Plenum
Dyno 5 = Ported Lower Plenum + JWT intake + V5 Kinetix Plenum + Ported Throttle Body
Dyno 6 = Kinetix SSV + JWT intake + Ported Throttle Body

Dyno 1 STOCK we managed to pull 238HP/224TQ not bad base line
Dyno 2 241HP/228TQ 
Dyno 3 244HP/226TQ
Dyno 4 243HP/229TQ
Dyno 5 244HP/229TQ Ported Throttle body did not do much smile.gif
Dyno 6 235HP/221TQ As you see the SSV lost HP over the V5 and alot of TQ frown.gif

"

DYNO1:

115256d1155000857-kinetix-plenum-shoot-o

 

DYNO 2:

115257d1155000857-kinetix-plenum-shoot-o

 

DYNO 3:

115258d1155000857-kinetix-plenum-shoot-o

 

DYNO 4:

115259d1155000857-kinetix-plenum-shoot-o

 

DYNO 5:

115260d1155000857-kinetix-plenum-shoot-o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co ja się zagłebiałem w temacie i analizowałem masę wykresów z MY350z.com to wychodzi na to że zabiera 2KM i dodaje ok 2Nm więc totalnie non sens a ten super z nierdzewki SSV to już w ogóle porażka.

Najlepiej obrobić fabryczny kolektor ssący jego dolną połowkę i ten łącznik miedzy głowicami - w wolnym czasie zajmę się tym :D

 

Także dobra opcja to zastosowanie większej 90mm przepustnicy z silnika LS2 :D

Ja sie bawiłem z tym dołem puchy kolektora dolotowego. Pościnałem garby przednie ostatecznie jakoś po 7 mm drugie po 5mm, a trzecie po 2 albo 3 mm. Byłem ciekawy czy to coś da :D Wyszło na to, że zostawiłem go sobię chyba na pamiatkę  :D

Efekt był taki, że na prawdę odczuwalnie wzrosła moc w środkowej częsci obrotów. Fajnie dupcia majtała na fabrycznych kapciach. Tylko na wysokich obrotach tak już nie ciągnął. Stwierdziłem, że to mod dobry do Murano, a może nawet do doładowanych Zetek :) Wrzuciłem spowrotem kolektor z modem na Mrev2 na swoje miejscę. Raczej ktoś kto to wymyślił kombinował chyba tu trochę  :) Tu czułem, że nie szkodzi na wysokich obrotach tylko jak już to pomaga :) Więc zrobiłem polerkę i poszlifowałem wałek od przepustnicy. 

Planuję teraz delikatnie pojechać kamieniem przepływkę. Zgarnę nadmiar plastiku :)

Edytowane przez Filon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze jakiego plastiku ??

Ps. Po modzie przepustnicy obroty normalnie się utrzymują...

Pomyliłem się. Chodziło mi o przepływkę. Spróbuję ją trochę podszlifować jak się da.

 

Po modzie przepustnicy miałem wolne obroty na poziomie 1300 - 1500 :) Potem poluźniłem śrubki od klapki i ustawiłem ją w pozycji tak aby dobrze się domykała. No i obroty spadły na ok 750. Potem zrobiłem jakąś procedurę z majtanien kluczykiem i pedałem gazu :) Nie pamiętam jak się na zywa, ale to była ta co trzeba w którymś punkcie czekać ponad 20 sekund przed nastepnym krokiem. Coś chyba od przepływu powietrza na biegu jałowym miała w nazwie. Po niej obroty spadły na jakieś 680 i tak się już dosyć długo utrzymują.

Edytowane przez Filon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...