Coobcio Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 (edytowane) Bez dołożenia dużej chłodnicy oleju, seryjną mocą można ją ubić... W Saabach znam ten problem i dokładam dodatkowe chłodnice oleju, w Zetce sporo miejsca jest więc by wlazła spokojnie ta 30 rzędowa i do niej dodatkowo wentylator można dołożyć. Edytowane 28 Czerwca 2013 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamil208 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 Każdy automat można zajechać bardzo szybko, to ile KM wytrzyma to jedno ale raczej jak długo wytrzyma trzeba by się zastanowić i tu jest odpowiedz: nie wiadomo! I nikt ci tego nie powie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 To trzeba bedzie przecierac szlaki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 (edytowane) Kurde jak tu modzić te Zetki... Zmienia sie dolot - moc spada nawet na drogim dedykowanym Usuwa się katy to dalej moc spada... Zmienia się wydech na firmowy i znowu porażka power drop... Jeszcze do stestowania zostały "spacery" te podkładki miedzy połowki kolekotra ssacego - może to coś poprawi Ktoś ma jakieś doświadczenia którymi może się pochwalić że przyniosły przyrościk mocy potwierdzony na hamowni ?? Edytowane 20 Lipca 2013 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 cobcio przecież wiesz turbo nitro kompresor reszta to sztuka dla sztuki wydasz 10tyż i przyrost będzie 10km i 20nm besens Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Jeszcze do stestowania zostały "spacery" te podkładki miedzy połowki kolekotra ssacego - może to coś poprawi juz ktos mial na forum i z tego co pamietam to nic to nie dalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 poniewaz przy TT skrzynia robi sie troche krotka pomyslalem o zwiekszeniu troche rpm powiedzmy do 8-9k czy VQDE to wytrzyma? NA seryjnej pompie oleju ponoć maks co można bezpiecznie zakręcić to 7000 po jej wymianie, oraz spreżynek zaworowych i korbowodów można pod 8500 się bujać W ogóle te zetki którkie skrzynie mają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 (edytowane) czy jest jakiś dyfer który ma dlugie przelożenie i podejdzie do ztki Edytowane 20 Lipca 2013 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Najprościej to wyższe opony założyć na tylnej osi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeNeK2Ck Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 (edytowane) Podpowiecie mi jak zamontować dodtakowy wskaźnik tem.oleju ? Podkładki pod filtr odpadają ... Edytowane 22 Lipca 2013 przez BeNeK2Ck Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 (edytowane) W misce olejowej tej dużej aluminiowej mozna zrobić dziurę i ją nagwintować, ale żeby to dobrze zrobić trzeba zdjąć sanki i miskę rzecz jasna... Moim zdaniem najprościej podkładkę zapodać. Ps. wreszcie odkryłem i spradziłem mody które dodają moc a więc Spacer co dodaje 2KM no i modzik przepustnicy który dodaje 5KM. Całość fajnie zadziałała, na najwyższych obrotach nawet 9KM doszło Edytowane 24 Lipca 2013 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver_kaskader Opublikowano 24 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 Hej, tak sobie przeglądam allegro bo kręci mnie crossfire SRT 6 jest szybszy od zetki ale znalazłem zestaw który by taką zetke mógł doładować. http://allegro.pl/kompresor-kit-vortech-v2-bmw-m50-m52-m54-s50-s54-i3418482898.html pamietam jak na allegro była zetka z czymś podobnym ( miedziany kolor) czy to jest cokolwiek warte i co by trzeba było do tego potem ? Mocy w z po miesiacu chiałbym jeszcze wiecej hehehe. Narazie tak tylko gdybam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamil208 Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Pisz do Coobcia on ma kompresor i ten mógłby pewnie ci nawet założyc ale części bedzie brakowało jeszcze sporo. Srt (amg) to przedewszystkim stosunkowo łatwe perspektywy dodatkowych koni choćby po zmianie rolek, elektroniki i wydechu mozna ze 400 zrobic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 (edytowane) Ps. wreszcie odkryłem i spradziłem mody które dodają moc a więc Spacer co dodaje 2KM no i modzik przepustnicy który dodaje 5KM. Całość fajnie zadziałała, na najwyższych obrotach nawet 9KM doszło Zamiast spacera można zpiłować 4 mm garby na pierwszych garach i ponoć będzie to samo. Tak jest zrobione w Mrev2. Ja u siebie wypolerowałem kolektor dolotowy i zcieniowałem wałek od przepustnicy. Wrażenie jak by lepiej szedł do odcinki, ale to chyba tylko wrażenie Zrobiłeś to samo z przepustnicą czy coś innego? Edytowane 25 Lipca 2013 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 nie, to nie wrażenie, tak chcesz w to wierzyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 (edytowane) To nie ma nic wspólnego z wiarą, bo jestem zgorzkniałym ateistą Lubie dłubać nawet przy czymś co wiem że nie zaszkodzi, ale może coś da. Takie hobby. Dopieszczanie Edytowane 30 Lipca 2013 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Tak jest panie filtronie - zcieniowałem własnie oś przepustnicy i dało to więcej niż 5/16 Spacer Dużym ograniczeniem w dolocie jest jeszcze przepływomierz który ma wewnętrzną średnicę fi70mm (tą samą co przepusntica) ale w jego środku znajduje się obudowany czujnik wielkości kciuka co nieźle dusi dopływ powietrza, w stanach robią obudowy 3" (76mm) + strojenie i kolejne parę kuca dochodzi... Ciekawe czy z takich duperelowatych modów da radę do 300KM dobić w zwykłym DE Już niebawem przetestuje kolektory: - Stillena - Coś z Amerykańskich wyścigów Grand Am z ponoć 380Konnej sztuki No i wałeczki rozrządu, ale odkąd zacząłem te silniki rozbeirać i naprawiać to stwierdzam że ich wymiana na wozie to calutki dzionek roboty i to bez opierdzielania się Ten Mrev2 także chodzi mi po głowie by go przetestować... Ponoć super sprawa w Rev Upach które cierpią na brak niuta, fabrycznie mają go zaledwie koło 340 to jest 20Nm mniej jak 280KM DE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 jeżeli chodzi o dolot to można kupic kinetrix`a, ponoc daje rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 (edytowane) Z tego co ja się zagłebiałem w temacie i analizowałem masę wykresów z MY350z.com to wychodzi na to że zabiera 2KM i dodaje ok 2Nm więc totalnie non sens a ten super z nierdzewki SSV to już w ogóle porażka. Najlepiej obrobić fabryczny kolektor ssący jego dolną połowkę i ten łącznik miedzy głowicami - w wolnym czasie zajmę się tym Także dobra opcja to zastosowanie większej 90mm przepustnicy z silnika LS2 Edytowane 2 Sierpnia 2013 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 ja widziałem wykresy gdzie przyrost był +8PS...jak go znajde to wkleje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Napiszcie coś wiecej o tym polowaniu walka od przepustnicy jak to zrobić i gdzie ten wałek może jak go spisuje to obroty na halowym nie bedą mi szalały od 600 do 1200 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Test niesponsorowany z pierwszej ręki: "The tests were: Dyno 1 = STOCKDyno 2 = Ported Lower PlenumDyno 3 = Ported Lower Plenum + JWT intakeDyno 4 = Ported Lower Plenum + JWT intake + V5 Kinetix PlenumDyno 5 = Ported Lower Plenum + JWT intake + V5 Kinetix Plenum + Ported Throttle BodyDyno 6 = Kinetix SSV + JWT intake + Ported Throttle BodyDyno 1 STOCK we managed to pull 238HP/224TQ not bad base lineDyno 2 241HP/228TQ Dyno 3 244HP/226TQDyno 4 243HP/229TQDyno 5 244HP/229TQ Ported Throttle body did not do much Dyno 6 235HP/221TQ As you see the SSV lost HP over the V5 and alot of TQ " DYNO1: DYNO 2: DYNO 3: DYNO 4: DYNO 5: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2013 (edytowane) Z tego co ja się zagłebiałem w temacie i analizowałem masę wykresów z MY350z.com to wychodzi na to że zabiera 2KM i dodaje ok 2Nm więc totalnie non sens a ten super z nierdzewki SSV to już w ogóle porażka. Najlepiej obrobić fabryczny kolektor ssący jego dolną połowkę i ten łącznik miedzy głowicami - w wolnym czasie zajmę się tym Także dobra opcja to zastosowanie większej 90mm przepustnicy z silnika LS2 Ja sie bawiłem z tym dołem puchy kolektora dolotowego. Pościnałem garby przednie ostatecznie jakoś po 7 mm drugie po 5mm, a trzecie po 2 albo 3 mm. Byłem ciekawy czy to coś da Wyszło na to, że zostawiłem go sobię chyba na pamiatkę Efekt był taki, że na prawdę odczuwalnie wzrosła moc w środkowej częsci obrotów. Fajnie dupcia majtała na fabrycznych kapciach. Tylko na wysokich obrotach tak już nie ciągnął. Stwierdziłem, że to mod dobry do Murano, a może nawet do doładowanych Zetek Wrzuciłem spowrotem kolektor z modem na Mrev2 na swoje miejscę. Raczej ktoś kto to wymyślił kombinował chyba tu trochę Tu czułem, że nie szkodzi na wysokich obrotach tylko jak już to pomaga Więc zrobiłem polerkę i poszlifowałem wałek od przepustnicy. Planuję teraz delikatnie pojechać kamieniem przepływkę. Zgarnę nadmiar plastiku Edytowane 5 Sierpnia 2013 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2013 Kurcze jakiego plastiku ?? Ps. Po modzie przepustnicy obroty normalnie się utrzymują... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 (edytowane) Kurcze jakiego plastiku ?? Ps. Po modzie przepustnicy obroty normalnie się utrzymują... Pomyliłem się. Chodziło mi o przepływkę. Spróbuję ją trochę podszlifować jak się da. Po modzie przepustnicy miałem wolne obroty na poziomie 1300 - 1500 Potem poluźniłem śrubki od klapki i ustawiłem ją w pozycji tak aby dobrze się domykała. No i obroty spadły na ok 750. Potem zrobiłem jakąś procedurę z majtanien kluczykiem i pedałem gazu Nie pamiętam jak się na zywa, ale to była ta co trzeba w którymś punkcie czekać ponad 20 sekund przed nastepnym krokiem. Coś chyba od przepływu powietrza na biegu jałowym miała w nazwie. Po niej obroty spadły na jakieś 680 i tak się już dosyć długo utrzymują. Edytowane 5 Sierpnia 2013 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.