Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Modzenie autek


devi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Z przepływki to można maksylanie z 1mm podszlifować, drutu i jego obudowy nie wolno dotykać...

Przetestuje to nie bawem, puki co przetestowałem Y-pie serie, Y-pipe z HRa no i ten mój tuningowy no i przyznam że różnice spore.

Na Serii wyszło mi 273KM, na tym z wersji HR w kształcie litry U 277KM i na tym tuningowym 285KM :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z przepływki to można maksylanie z 1mm podszlifować, drutu i jego obudowy nie wolno dotykać...

Przetestuje to nie bawem, puki co przetestowałem Y-pie serie, Y-pipe z HRa no i ten mój tuningowy no i przyznam że różnice spore.

Na Serii wyszło mi 273KM, na tym z wersji HR w kształcie litry U 277KM i na tym tuningowym 285KM :)

 

Jak wygląda ten tuningowy Y?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobię dzsiaj mu zdjęcie, ale wygląda nie ładnie... Dwie chamskie proste rurki fi 50mm schodzące się niemal pod kątem prostym i wchodzące w jedną fi 65mm - angole coś takiego uspawały migomatem, no ale na hamowni daje radę o wiele lepiej niż np. Megan Racing itd...

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie padł kolejny mit o silnikach vqde wczoraj dmuchalem w niego 0.8 bara bez kucia moc +500 i wszystko działa super bez najmniejszego problemu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

num potwierdzam  ja też pompuje nawet troche ponad o,8   nic sie z silnikiem nie dzieje złego  tyle że ja moc oceniam na ok 

 400km

 bardzo mnie cieszy twój wynik  bo widac ze jeszcze moge sobie pozwolić   

 gratuluje wyniku     

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie padł kolejny mit o silnikach vqde wczoraj dmuchalem w niego 0.8 bara bez kucia moc +500 i wszystko działa super bez najmniejszego problemu :)

 

Potwierdzam, boost na tyle duży, że jechał jak szatan, co najmniej 500HP. Ale nie wiem, czy bym zostawił na stałe te 0,8, bo może chwilowo wytrzymuje, ale długoterminowo może być gorzej. Jak w USA ładują, jakie maksimum bez kucia? W 370z do 500HP na kołach, ale w 350z nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez niczego 350z nismo 530-550 na kolach może mieć, wiec 370z może tez mieć te whp, ale sądzę jak ja bym miał i wy będziecie mieli 500 i 1 to i tak powiecie 500+ to każdy powie:

"jeee  :0recourse: "

 

ja już czuje, że za jakiś czas Artur napisze 'kto chce sprzedać silnik, bo mi padł' - to że po paru km nic się nie dzieje to nie bez powodu w hr przerobili do 9tys niż jak było 8 by nie padły, jak padały de bez niczego zrobionego

 

co by tu nie mówić, ja się nie znam - każdy robi co mu się podoba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba pierwsze co się poddaje w tych silnikach to korby...

Rozbieralem silnik DE i ten z niby mocniejszymi korbami REV UP i na oko są takie same, nawet jak je sówmiarką porównałem to także wychodzi to samo.

Za to jedna mają oznaczenie 88 a drugie 91 (280KM)

 

Ps. Jestem pod wrażeniem 500KM to naprwdę męsko kurde !!

Trzeba by poprosić Cię o nawiezienie :)



Widziałem wykresy na tym kolekotrze do ok 5500obr.min kasztani wszystko względem seri od 5500-6000 jak seria a od 6000 dodaję trochę mocy...

Większe przyrosty KM są na dolnej półowce z REV Up-a ale za to jeszcze bardziej się kasztani moment obrotowy...

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak razem jeździliśmy to miałem podbity B do 0.7 bara a przedwczoraj testowalem 0.8 bara co daje prawie 12 psi i ten samochod dopiero zaczyna jeździć od takiego doladowania normalnie mało mi karku nie złamał :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawaj jakiegoś filma z rolki i wykres z hamowni !!

 

Ps. korby REV UP i DE ma takie same !!

Jedyna różnica w swożniach jest te z REV UP-a są lżejsze bo mają podtoczenia :)

 

Pss. Jakby u Ciebie ASie podlatać z wałków to pewno jeszcze z 50KM by doszło bez podnoszenia boostu :)

 

Kurde to moc masz już jak w GTR-e do tego lżejsze o 300KG auto i do tego mniejsze straty na napędzie, ależ to musi naginać przestrzeń !!

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coobcio a nie jest przypadkiem tak ze różnica miedzy tymi korbami jest w materiale ?? Może z wyglądu wyglądaja tak samo a jedne są z "betonu" a drugie z cabrionu ? Tak pytam z ciekaowści .  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

waga nie musi być wyznacznikiem ponieważ są materjały bardzo lekkie i bardzo wytrzymałe są również np. dogniatane czyli o zwiększonej gęstości które będą cięższe od tych wyjsciowych nie dogniatanych. I jak osądzicie czy mocniejsze są te cięższe czy lżejsze? Ponadto trzeba by sprawdzić ich twardość na urządzeniu do tego przeznaczonym (test jest bez inwazyjny)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli waga będzie identyczna tzn że nie ma różnic :) Główkować będziemy jak waga będzie się różniła. Poczekajmy na wyniki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponadto trzeba by sprawdzić ich twardość na urządzeniu do tego przeznaczonym (test jest bez inwazyjny)

 

w sensie dupnij młotkiem :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dzisiaj odbył się test 4-tego Y-pipa Megan Racing :)

Jest niezły, lepszy od U-pipa z 313Konnego HR ale angielski Custom okazał się lepszy od niego o 4KM :P



 

 

1078929_712907205392715_998610956_o.jpg



Właśnie padł kolejny mit o silnikach vqde wczoraj dmuchalem w niego 0.8 bara bez kucia moc +500 i wszystko działa super bez najmniejszego problemu :)

Coś dla Ciebie żebyś tych biegów nie musiał bić jak w zawirusowanym TDI:

http://www.ebay.com/itm/03-04-05-06-07-08-NISSAN-350Z-REAR-DIFFERENTIAL-AT-3-357-RATIO-LOCKING-64K-MI-/270965113797



No to kolejne sprawdzone mody dla naszych 350Z to kolekotry Stillena:

1078940_713484885334947_2142154241_o.jpg

1149504_713483972001705_291300051_o.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś latalem na Kielcach i po paru kółkach temperatura w komorze silnika wzrosła na maxa przeplywka glupieje a obroty zaczęły skakać nie ma jak odprowadzić ciepła z góry silnika macie jakis pomysł jak ustabilizować ta przeplywke może latać bez maski albo jakis durzy wiatrak tam wstawić w każdym razie strasznie sie to grzeje z turbinami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wywietrzniki jakieś na masce może :P ??

Ps. przepływkę w którym miejscu masz zamontowaną ??

Pss. 24 jest tor Lublin nie wiem ile jest miesc wolnych ale na parę zetek można wpaść :D

Edytowane przez Coobcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ASS może coś takiego jak Hood spacer ?

Swojego czasu zajmowałem się produkcją tego do nissana b13/n14 , tak to wyglądało w moim wykonaniu :

8vXhW.jpgQtscA.jpg9SncC.jpgA tak wygląda to na moim NX'ie

TE6qL.jpg

 

A na Z tak

2073929_6_full.jpg

 

Co dają hood spacer'y

A17hG.jpg

Znajomym którym przegrzewały się nissany w ciepłe dni przy pałowaniu ten zabieg rozwiązał problem :) Fajnie widać co to daje na tym filmiku z hundą w roli głównej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...