Coobcio Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Z przepływki to można maksylanie z 1mm podszlifować, drutu i jego obudowy nie wolno dotykać... Przetestuje to nie bawem, puki co przetestowałem Y-pie serie, Y-pipe z HRa no i ten mój tuningowy no i przyznam że różnice spore. Na Serii wyszło mi 273KM, na tym z wersji HR w kształcie litry U 277KM i na tym tuningowym 285KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 jeszcze cus takiego znalazlem http://www.conceptzperformance.com/cart/description.php?II=4559&Car_Type=350Z&UID=2013080512305783.30.234.150 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Z przepływki to można maksylanie z 1mm podszlifować, drutu i jego obudowy nie wolno dotykać... Przetestuje to nie bawem, puki co przetestowałem Y-pie serie, Y-pipe z HRa no i ten mój tuningowy no i przyznam że różnice spore. Na Serii wyszło mi 273KM, na tym z wersji HR w kształcie litry U 277KM i na tym tuningowym 285KM Jak wygląda ten tuningowy Y? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 (edytowane) Zrobię dzsiaj mu zdjęcie, ale wygląda nie ładnie... Dwie chamskie proste rurki fi 50mm schodzące się niemal pod kątem prostym i wchodzące w jedną fi 65mm - angole coś takiego uspawały migomatem, no ale na hamowni daje radę o wiele lepiej niż np. Megan Racing itd... Edytowane 6 Sierpnia 2013 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Właśnie padł kolejny mit o silnikach vqde wczoraj dmuchalem w niego 0.8 bara bez kucia moc +500 i wszystko działa super bez najmniejszego problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyOne Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Jak byś miał facebook-a to normalnie bym Ci kliknął "Lubie to!" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 num potwierdzam ja też pompuje nawet troche ponad o,8 nic sie z silnikiem nie dzieje złego tyle że ja moc oceniam na ok 400km bardzo mnie cieszy twój wynik bo widac ze jeszcze moge sobie pozwolić gratuluje wyniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 pytanie brzmi jak długo będzie ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_370z Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Właśnie padł kolejny mit o silnikach vqde wczoraj dmuchalem w niego 0.8 bara bez kucia moc +500 i wszystko działa super bez najmniejszego problemu Potwierdzam, boost na tyle duży, że jechał jak szatan, co najmniej 500HP. Ale nie wiem, czy bym zostawił na stałe te 0,8, bo może chwilowo wytrzymuje, ale długoterminowo może być gorzej. Jak w USA ładują, jakie maksimum bez kucia? W 370z do 500HP na kołach, ale w 350z nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 6 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2013 bez niczego 350z nismo 530-550 na kolach może mieć, wiec 370z może tez mieć te whp, ale sądzę jak ja bym miał i wy będziecie mieli 500 i 1 to i tak powiecie 500+ to każdy powie: "jeee " ja już czuje, że za jakiś czas Artur napisze 'kto chce sprzedać silnik, bo mi padł' - to że po paru km nic się nie dzieje to nie bez powodu w hr przerobili do 9tys niż jak było 8 by nie padły, jak padały de bez niczego zrobionego co by tu nie mówić, ja się nie znam - każdy robi co mu się podoba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2013 (edytowane) Chyba pierwsze co się poddaje w tych silnikach to korby... Rozbieralem silnik DE i ten z niby mocniejszymi korbami REV UP i na oko są takie same, nawet jak je sówmiarką porównałem to także wychodzi to samo. Za to jedna mają oznaczenie 88 a drugie 91 (280KM) Ps. Jestem pod wrażeniem 500KM to naprwdę męsko kurde !! Trzeba by poprosić Cię o nawiezienie jeszcze cus takiego znalazlem http://www.conceptzperformance.com/cart/description.php?II=4559&Car_Type=350Z&UID=2013080512305783.30.234.150 Widziałem wykresy na tym kolekotrze do ok 5500obr.min kasztani wszystko względem seri od 5500-6000 jak seria a od 6000 dodaję trochę mocy... Większe przyrosty KM są na dolnej półowce z REV Up-a ale za to jeszcze bardziej się kasztani moment obrotowy... Edytowane 7 Sierpnia 2013 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Jak razem jeździliśmy to miałem podbity B do 0.7 bara a przedwczoraj testowalem 0.8 bara co daje prawie 12 psi i ten samochod dopiero zaczyna jeździć od takiego doladowania normalnie mało mi karku nie złamał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 (edytowane) Dawaj jakiegoś filma z rolki i wykres z hamowni !! Ps. korby REV UP i DE ma takie same !! Jedyna różnica w swożniach jest te z REV UP-a są lżejsze bo mają podtoczenia Pss. Jakby u Ciebie ASie podlatać z wałków to pewno jeszcze z 50KM by doszło bez podnoszenia boostu Kurde to moc masz już jak w GTR-e do tego lżejsze o 300KG auto i do tego mniejsze straty na napędzie, ależ to musi naginać przestrzeń !! Edytowane 8 Sierpnia 2013 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driver_kaskader Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 coobcio a nie jest przypadkiem tak ze różnica miedzy tymi korbami jest w materiale ?? Może z wyglądu wyglądaja tak samo a jedne są z "betonu" a drugie z cabrionu ? Tak pytam z ciekaowści . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 (edytowane) Można by je zważyć Edytowane 8 Sierpnia 2013 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Mam je w domku wrzucę je na wagę spożywczą i porównamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamil208 Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 waga nie musi być wyznacznikiem ponieważ są materjały bardzo lekkie i bardzo wytrzymałe są również np. dogniatane czyli o zwiększonej gęstości które będą cięższe od tych wyjsciowych nie dogniatanych. I jak osądzicie czy mocniejsze są te cięższe czy lżejsze? Ponadto trzeba by sprawdzić ich twardość na urządzeniu do tego przeznaczonym (test jest bez inwazyjny) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szejn Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Jeżeli waga będzie identyczna tzn że nie ma różnic Główkować będziemy jak waga będzie się różniła. Poczekajmy na wyniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2013 Ponadto trzeba by sprawdzić ich twardość na urządzeniu do tego przeznaczonym (test jest bez inwazyjny) w sensie dupnij młotkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 No dzisiaj odbył się test 4-tego Y-pipa Megan Racing Jest niezły, lepszy od U-pipa z 313Konnego HR ale angielski Custom okazał się lepszy od niego o 4KM Właśnie padł kolejny mit o silnikach vqde wczoraj dmuchalem w niego 0.8 bara bez kucia moc +500 i wszystko działa super bez najmniejszego problemu Coś dla Ciebie żebyś tych biegów nie musiał bić jak w zawirusowanym TDI: http://www.ebay.com/itm/03-04-05-06-07-08-NISSAN-350Z-REAR-DIFFERENTIAL-AT-3-357-RATIO-LOCKING-64K-MI-/270965113797 No to kolejne sprawdzone mody dla naszych 350Z to kolekotry Stillena: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HIXX Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 ile za ten kolektor?:> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2013 Dziś latalem na Kielcach i po paru kółkach temperatura w komorze silnika wzrosła na maxa przeplywka glupieje a obroty zaczęły skakać nie ma jak odprowadzić ciepła z góry silnika macie jakis pomysł jak ustabilizować ta przeplywke może latać bez maski albo jakis durzy wiatrak tam wstawić w każdym razie strasznie sie to grzeje z turbinami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2013 (edytowane) Wywietrzniki jakieś na masce może ?? Ps. przepływkę w którym miejscu masz zamontowaną ?? Pss. 24 jest tor Lublin nie wiem ile jest miesc wolnych ale na parę zetek można wpaść Edytowane 13 Sierpnia 2013 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeNeK2Ck Opublikowano 18 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2013 ASS może coś takiego jak Hood spacer ? Swojego czasu zajmowałem się produkcją tego do nissana b13/n14 , tak to wyglądało w moim wykonaniu : A tak wygląda to na moim NX'ie A na Z tak Co dają hood spacer'y Znajomym którym przegrzewały się nissany w ciepłe dni przy pałowaniu ten zabieg rozwiązał problem Fajnie widać co to daje na tym filmiku z hundą w roli głównej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 (edytowane) No niezły pomysł Dzięki ! Edytowane 19 Sierpnia 2013 przez AAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.