Coobcio Opublikowano 25 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2013 Pomaga takie podniesienie maski, sprawdzone w bojowych warunkach na torze w poznaniu Ps. a bardziej męskie rozwiązanie to maska z wylotami: No coś się wreszcie ruszyło w temacie VQ35DE tego 280konnego: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 10 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2013 (edytowane) Edytowane 10 Listopada 2013 przez hot_rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rysiu707 Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Mam pytanie Co myślicie o SPL diff mount ? Warto to zakładać czy odpuścić sobie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2013 Miałem w 200SX S14, rzeczywiście pewniej się auto prowadziło, przy szybkim kręceniu kierownicą nie ma efekty jakby zachodzena tyłu ale wibracje z mosty zaczęły się na budę przenosić i w środku zrobiło się po prostu głośno... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rysiu707 Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 (edytowane) Wstawiłem, jutro pierwsza jazda zobaczymy Edytowane 14 Listopada 2013 przez rysiu707 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 (edytowane) mam pytanie do was czy w pl , eu są projekty nissana 350z awd ? jeżeli znacie jakieś linki podeślijcie mi Edytowane 21 Listopada 2013 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekZ33 Opublikowano 21 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2013 Są, były nawet chyba na forum. http://www.youtube.com/watch?v=9knNido7Aj0 jeden z wielu filmików. W Holandii używają Zetek do rajdów: http://www.youtube.com/watch?v=2mvhxDoD0s4 też pełno filmików ale RWD z tego co wiem. Podobno bardzo nie opłacalna przeróbka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Kolejne 350Z 4x4: http://www.jdm-option.com/eng/pickup/07_01/jun.html Za to Infiniti G35 wychodziły w wersji 4x4 - ciekaw jestem czy mocny był to napęd ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 cobcio a masz może jakieś foty jak ten napęd wygląda w g35 nigdzie nie moge znaleść projektu 350z awd nie chodzi mi tu o filmiki tylko o dokładniejsze foty bartekz33 możesz mi coś więcej powiedzieć o tym projekcie awd z pl gdzie go moge znaleść kogo pytać o szczegóły poważnie sie zastanawiam na zrobieniem napędu 4na4 u siebie w nysce, chce zabazować na podzespołach g35 lub podobnych co przy planowanej nowej mocy silnika powinno dać fajne efekty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 (edytowane) Pytanie co Panowie Jarek1111 oraz AAS maja zamontowane w swoich maszynach i jaki to koszt.Bo jak nabędę 350z to długo z 280km nie wytrzymam i takie mam plany co do tego auta,ma jechać od dołu jak będzie 400-440km to na jakiś czas starczy. Edytowane 23 Listopada 2013 przez jakub350 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Trzeba poszukać w sieci jak wygląda taki napęd... Ps. W zimę troszkę doładowanych zetek wyjedzie na ulicę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 (edytowane) dlatego trzeba iść do przodu he co z tego że masz pod maską 600 700 nm jak troche deszczu i wyprzedzają cie wszyscy pokolei dlatego szukam jakiegoś dobrego rozwiązania są 2 opcje albo rozwijanie napedu rwd albo przeróbka na awd co niesie za sobą przebudowe całego dołu auta pomysl z rwd jest taki 1 zmiana przelożenia dyfra na długie zeszperowanie go na przynajmniej 70% spięcia najlepiej z regulacją spięcia elektronicznie kontrola trakcji ale na innej zasadzie niż to teraz ma miejsce no i opony Edytowane 23 Listopada 2013 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 23 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2013 Rozwiniecie rwd bedzie duzo tansze i prostsze w wykonaniu bo przerobka rwd na awd to juz grube dlubanie i dojdzie kupa rupeci ktora bedzie sie mogla poddac na upalaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Jarek 1111 czy to tajemnica gdzie przerabiales auto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Dyfer z Automatu ma chyba najdłuższe przełożenie - trzeba to jeszcze sprawdzić. W turbo żeby wykorzystać potencjał Auta to biegi względem wolnossaka przynajmniej 20% dłuższe powinny być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej6411 Opublikowano 24 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2013 Jarek seryjny oplowski napęd 4x4 w calibrze turbo 4x4 zamienił na 4x4 z więśwagona (chyba). Myślę, że jedynym problemem dla niego będzie dostępność część z G35 4X4, chyba, że zaimplantuje to z innego auta. Robi to hobbystycznie w swoim garażu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 no to jak kupie to chyba go odwiedzę Luknijcie. http://www.topendpower.pl/p/pl/pch-pro-1nb212-sci/zestaw+kompresora+procharger+high+output+-+nissan+350z+03-06.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szejn Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 28k? o.O Za tyle to prawie idzie zetke kupić o.O To ja jednak wole turbo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Hehe mój zestawik widzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Kompresor ma łagodniejszy i płynniejszy moment i nie wypali tłoków lub gniazd zaworowych albo nie powygina korb. Zastanawiam się jeszcze czy od razu nie zakuc motoru i wtedy można szaleć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Korb nie powygina ale w pewnym 350Z Cabrio z Lublina, sprowadzonym z niemiec z uszkodzonym silnikiem piec miał stopione dwa tłoki. Zestaw HKS co tam był zamotowany to jakieś driuciarstwo od strony strojenia - dwa dodatkowe wtryski za przepustnicą, nie kontrolowany zapłon niczym tylko prosty sterowniczek do tych dodatkowych wtrysków... U Gela piec został wymienione i dostroiliśmy to by miało ręce i nogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Ja jak nabęde to na pewno się do ciebie odezwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 moim skromnym zdaniem 28 tyś za ten zestaw na którym sie w zasadzie nie kończy do tego koszt zamontowania tego w wyspecjalizowanym warsztacie i oczywiste problemy w czasie rozruchu takiego auta np ślizgające sprzęgło i rozerwanie koła 2 masowego przestaje to być takie kolorowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Jaka jest właściwie róznica miedzy silnikami UP REV a HR poza 13-stoma kucami. Czy up rev jest jakiś wadliwy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 4 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 były dokladnie wypisane różnice przez cobcia..poszukaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.