Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Modzenie autek


devi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pomaga takie podniesienie maski, sprawdzone w bojowych warunkach na torze w poznaniu :)

Ps. a bardziej męskie rozwiązanie to maska z wylotami:


No coś się wreszcie ruszyło w temacie VQ35DE tego 280konnego:

1398127_530591400363823_927133479_o.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Miałem w 200SX S14, rzeczywiście pewniej się auto prowadziło, przy szybkim kręceniu kierownicą nie ma efekty jakby zachodzena tyłu ale wibracje z mosty zaczęły się na budę przenosić i w środku zrobiło się po prostu głośno...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie do was czy w pl ,  eu  są projekty nissana 350z awd  ?

jeżeli znacie jakieś linki  podeślijcie mi 

Edytowane przez jarek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są, były nawet chyba na forum. http://www.youtube.com/watch?v=9knNido7Aj0 jeden z wielu filmików. W Holandii używają Zetek do rajdów: http://www.youtube.com/watch?v=2mvhxDoD0s4 też pełno filmików ale RWD z tego co wiem. Podobno bardzo nie opłacalna przeróbka  :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cobcio a masz może jakieś foty jak ten napęd wygląda w g35    

 nigdzie nie moge znaleść projektu  350z  awd nie chodzi mi tu o filmiki tylko o dokładniejsze foty 

bartekz33 możesz mi coś więcej powiedzieć o tym projekcie awd z pl gdzie go moge znaleść  kogo pytać o szczegóły 

 

 poważnie sie zastanawiam na zrobieniem napędu 4na4 u siebie w nysce, chce zabazować na podzespołach g35 lub podobnych 

 co przy planowanej nowej mocy silnika powinno dać fajne efekty  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie co Panowie Jarek1111 oraz AAS maja zamontowane w swoich maszynach i jaki to koszt.Bo jak nabędę 350z to długo z 280km nie wytrzymam i takie mam plany co do tego auta,ma jechać od dołu jak będzie 400-440km to na jakiś czas starczy.

Edytowane przez jakub350
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dlatego trzeba iść do przodu he 

co z tego że masz pod maską 600   700 nm jak troche deszczu i wyprzedzają cie wszyscy pokolei 

dlatego szukam jakiegoś dobrego  rozwiązania są 2 opcje albo rozwijanie  napedu rwd 

albo przeróbka na awd   co niesie za sobą przebudowe całego dołu auta 

pomysl z rwd jest taki  1 zmiana przelożenia dyfra na długie

 zeszperowanie go na przynajmniej 70% spięcia najlepiej z regulacją spięcia 

elektronicznie   kontrola trakcji ale na innej zasadzie niż to teraz ma miejsce 

 no i opony 

Edytowane przez jarek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwiniecie rwd bedzie duzo tansze i prostsze w wykonaniu bo przerobka rwd na awd to juz grube dlubanie i dojdzie kupa rupeci ktora bedzie sie mogla poddac na upalaniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dyfer z Automatu ma chyba najdłuższe przełożenie - trzeba to jeszcze sprawdzić.

W turbo żeby wykorzystać potencjał Auta to biegi względem wolnossaka przynajmniej 20% dłuższe powinny być

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jarek seryjny  oplowski napęd 4x4 w   calibrze turbo 4x4 zamienił na 4x4 z więśwagona (chyba). Myślę, że jedynym problemem dla niego będzie dostępność część z G35 4X4, chyba, że zaimplantuje to z innego auta. Robi to hobbystycznie w swoim garażu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kompresor ma łagodniejszy i płynniejszy moment i nie wypali tłoków lub gniazd zaworowych albo nie powygina korb.

Zastanawiam się jeszcze czy od razu nie zakuc motoru i wtedy można szaleć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korb nie powygina ale w pewnym 350Z Cabrio z Lublina, sprowadzonym z niemiec z uszkodzonym silnikiem piec miał stopione dwa tłoki. Zestaw HKS co tam był zamotowany to jakieś driuciarstwo od strony strojenia - dwa dodatkowe wtryski za przepustnicą, nie kontrolowany zapłon niczym tylko prosty sterowniczek do tych dodatkowych wtrysków...

U Gela piec został wymienione i dostroiliśmy to by miało ręce i nogi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim skromnym zdaniem 

  28 tyś  za ten zestaw na którym sie w zasadzie nie kończy 

do tego koszt zamontowania tego w wyspecjalizowanym warsztacie 

i oczywiste problemy w czasie rozruchu takiego auta np ślizgające sprzęgło  i rozerwanie koła 2 masowego 

 przestaje to być takie kolorowe  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...