Coobcio Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 (edytowane) rev up bezpiecznie do ilu się kręci ? Fabrycznie do 7000, a można podnieść limiter do 7200 - a jak chce się wyżej kręcić to trzeba zmienić śruby w korbowodach. Seryjne sprężyny zaworowe z seryjnymi wałkami dadzą radę do 7500 Edytowane 3 Stycznia 2015 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 cobcio a wersja de ile mozna zakręcić mój miał ostatnio 10tys prm bo zamiast 4 weszła mi 2 i silnik przetrwał bez zadnego uszczerbku oczywiscie to chwilowe obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 DE do 7100 (śruby maks tyle znoszą i nie wiele więcej pompa oleju w której tryby lubią pękać) ale tylko na ECU ze srebrną obudową te czarne 7000 bo powyżej łapią błąd chwilowa przerwa w pracy wtrysków następuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 (edytowane) Vq35de nie ma co wyżej kręcić bez zmiany wałków tam powyżej 7000 straty sa już ogromne konie na ryj lecą tu macie wykres Edytowane 9 Stycznia 2015 przez AAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 Bardzo zacny mega w...uj wynik Jakieś 264 wałeczki pasowało by zapodać by nadal dobry spool był Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 as a jaki masz kolektor sący Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2015 as a jaki masz kolektor sący REV UP tak samo jak i wałki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AAS Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 Zobaczymy czy metanol troche pomoże powinna temperatura w kolektorze sie troche obniżyć co do wałków to tak czy inaczej DE nie steruje wszystkimi wiec generalnie zmiana wałków i polepszenie góry odbyłaby sie kosztem środka a tego chce uniknąć Swoją droga to ciekawe co by dało dorobienie kolektora np takiego jak w jz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 (edytowane) Do doładowańców masowo takie coś pchają: http://www.kinetixracing.com/kinetix_350Z_and_G35_intake_manifold.aspx Wczoraj bardzo ciekawe zmodzona zetka wpadła kolegi Rogala, przyrost mocy jaki udało się w niej uzyskać po strojeniu był imponujący mega - przebił wszystkie zetki jakie do tej pory stroiłem Obstawiam że przyrostu po strojeniu są takie duże gdyż dolot K&N ma większą wewnętrzną średnicę jak seryjny MAF przez co mocno zubaża mieszankę, po dolaniu paliwa, dopieszczeniu map zapłonu oraz zmiennej fazy no wyszła bajka aż odrazu na drogę wyskoczyliśmy potestować sprzęt ale niestety koła mieliły jak pojebane Edytowane 8 Lutego 2015 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 no, a teraz wszyscy "poszukiwacze" płaczcie, że nie kupiliście tego Nissana jak sprzedawałem - Marcin na pewno jest zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jakub350 Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Ja na pewno nie płacze i jestem zadowolony ze swojego zakupu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rogal Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 (edytowane) Dzieki Kuba za ogarniecie tematu! Na pewno bede stalym bywalcem Tomek - jestem bardzo zadowolony, jeszcze turbo, troche stylingu i bedzie niedzielne auto Edytowane 8 Lutego 2015 przez rogal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 (edytowane) Mega przyrościk czuć na drodze ? Szkoda że warunków nie było żeby pomierzyć auto Race logikiem przed modami i po, albo chociaż nagrać filmik 100-200 na starym setupie i po strojeniu, no ale nie ma co się rozdrabniać jak ma być dmuchnięte Wolnossak niestety nie jedzie i tak ;/ Edytowane 8 Lutego 2015 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Kurde , szkoda że u mnie to strojenie tak licho poszło, zastanawiam się co może być powodem, dolot też mam K&N U Rogala wynik imponujący 15 koni i 32 niuta robi robotę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 seryjnie mial 264 i 320 na parowcowej wiec widać wiedziałem co wkladalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Moj ma na razie 283 KM u Coobcia. Mam nadzieje ze z nowymi kolektorami i po wywaleniu katow będzie grubo powyżej 290 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 seryjnie mial 264 i 320 na parowcowej wiec widać wiedziałem co wkladalem Porównywalne wyniki mamy co do 3KM przy mocy pod 500 Najwięcej dało wywalenie katów i Y-pipe z HR same kolekotry cholera wie ze 3-4 KM ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razzar Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 (edytowane) ja mam sam wkałdke K/N ile by kosztować cały dolot K/N zanczy rura i obudowa mofa tak? idzie to kupic? a u mnie nie ma y-pip tylko 2 rury ida 3" przez cał długosc auta katów tez nie ma to dobrze czy źle? kuswa wsiadłbym w samochód i przyjechał no żeby obczajić temat Edytowane 9 Lutego 2015 przez razzar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 To ze nie masz katow to dobrze choć policja i ekolodzy pewnie by Cię nie pochwalili KN Typhoon możesz dostać najłatwiej na ebay.co.uk (aukcja nr 301330895253) za 350 funtow. Choc ponoc nie jest to do końca dobre, dobry jest dolot seryjny. Ja mam kn typhoon, seryjny leży w garażu. Ja niestety nie mam porównania z hamowni na serii i kn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Prosty CAI 3" jaki zrobiłem dla swojego infa dał mi 6KM i chyba 2 czy 3Nm ponad serię. Typhoom cholera wie czy co kolwiek zmienia nie mam porownania do serii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sekret Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 (edytowane) Panowie czy w Zetce robi się "zwykły re-map bez przeróbek technicznych" czy trzeba wymienić wydech, kolektory, zdjąć katy itp, żeby to miało sens. Kolega (zajarany od kiedy zobaczył moją gablotę) pyta i nie wiem co mu odpowiedzieć, przejrzałem na szybko ten temat ale nie widze w nim odpowiedzi. Edytowane 10 Lutego 2015 przez Sekret Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Na sucho chyba nie warto remapowac, dużo by to nie dalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Da na pewno u Kubsona, bedzie lepsza reakcja na gaz, kilka map do zmiany, cos dojdzie na pewno na plus - powiedzmy 10/10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Zależy od danej zetki, najbardziej pamietna była Yorkisha - najwolniejsza zetka ze wszytkich w Warszawie a po remapie najszybsza - wygrała którąś tam edycję King of Zet U mnie w seryjnym Infiniti G35 z 257KM po remapie udało się maksymalnie uzyskać 263KM... Był jeden przypadek z 30stu gdzie nic się nie ugrało - REV UP kolegi, co gorsza każda zmiana i moc/moment spadały... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Jak zrobie wydech, spacer'a i pare pier**l to napewno sie odezwe Ciekawe co u mnie wypluje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.