Mlynarz86 Opublikowano 13 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 Fajny film, pokazujący porównanie 350z i 370z na torze: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 tylko niewiele pokazuje, bo to mocno przerobione auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlynarz86 Opublikowano 13 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 (edytowane) tylko niewiele pokazuje, bo to mocno przerobione auta Ja wiem czy mocno? Jedno i drugie auto ma podobne modyfikacje, a z opisu 370z w czerwonym dymku wynika że jest to wydech, zawieszenie i hamulce. Podejrzewam, że różnica pomiędzy stock 350z i 370z na torze byłaby podobna. Strider pisał kiedyś, że w przyśpieszeniu do 100 km/h nie ma za bardzo różnicy co pokrywałoby się z tym co widać na filmie. Przy wyższych prędkościach różnica w przyśpieszeniu będzie już zauważalna i to też jest w sumie widoczna na filmie kiedy samochody jadą na dłuższej prostej Edytowane 13 Października 2012 przez Młynarz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 (edytowane) a to nismo, bo wlasnie cos podejrzanie wysoko mi sie kreciła Edytowane 13 Października 2012 przez hot_rider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlynarz86 Opublikowano 13 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 a to nismo, bo wlasnie cos podejrzanie wysoko mi sie kreciła No i polift - w silniku HR przesunięto odcinkę o 500 obrotów w górę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BossNY Opublikowano 14 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 http://www.facebook.com/photo.php?v=163231967150945 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 14 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 No i polift - w silniku HR przesunięto odcinkę o 500 obrotów w górę Na początku filmiku jest napisane że 350z ma inne ECU. Dlatego ma jeszcze wyżej odcinkę zrobioną. Oglądając filmik można wyłapać momenty gdzie wkręcał silnik na wyższe obroty od standardowej odcinki. Czyli przekraczał 7500 obrotów czego nawet polift w serii nie potrafi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalgdb Opublikowano 14 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 no 370Z to taki mocny lift 350z mogli dać seryjnie kompresorek pomiędzy v6 wtedy była by ogromna różnica Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 20 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 wiem, ze nie na temat, ale warto zobaczyc aukcje http://allegro.pl/volkswagen-golf-3-iii-wyjatkowy-egzemplarz-bcm-i2708831192.html?utm_source=Facebook&utm_medium=LikeButton Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlynarz86 Opublikowano 20 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2012 wiem, ze nie na temat, ale warto zobaczyc aukcje http://allegro.pl/vo...dium=LikeButton Przynajmniej właściciel co do historii auta jest szczery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 http://www.youtube.com/watch?v=bKNXDzFBVTY&feature=endscreen probably Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Tatuś wyrył Zetkę a sam wozi szmaty na desce żeby mu słońce plastików nie wypaliło hahaha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 Dobre fele ma ta Zeta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalgdb Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 Za wąskie oponki wygląda jak jakiś "german tjuning" podjeżdżasz do krawężnika i po feldze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 (edytowane) Za wąskie oponki wygląda jak jakiś "german tjuning" podjeżdżasz do krawężnika i po feldze Fakt. Nie dla każdego się taki setup nadaje. Mi się podoba, ja u siebie jak będę zmieniał opony to zrobię podobnie. Wrzucę dystanse, które już mam (nie dało się na nich zamontować do auta felg z oponami 275) i wąskie oponki. Na felgi o szerokości 11 cali dam opony 255 albo nawet 245. Mi to nie przeszkadza, czuję odległość auta od krawężnika Fajny filmik z S13 w roli głównej http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=UDhtaH6Isyg Edytowane 24 Października 2012 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewa_hb Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 Stare,ale ja dopiero teraz widziałam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zdz Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 A my tu,na Starym Kontynencie jakieś normy CO2,Euro5....ja nie wiem..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 25 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 Dobrze wrzeszczy mu ta Zetka. Zainwestuje teraz w test pipe'y Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 25 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 Ja miałem test pipe'y i dobrze, że ich nie założyłem Dałem koledze a on zamontował do G35. Szybko wrócił do fabrycznych katalizatorów. Na wolnych obrotach brzmiało jakby tłumik był dziurawy. Miał seryjny wydech ale zmienione kolektory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlynarz86 Opublikowano 25 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 Ja miałem test pipe'y i dobrze, że ich nie założyłem Dałem koledze a on zamontował do G35. Szybko wrócił do fabrycznych katalizatorów. Na wolnych obrotach brzmiało jakby tłumik był dziurawy. Miał seryjny wydech ale zmienione kolektory. Jeżeli chodzi o katy, też słyszałem ze na test pipe jest strasznie głośno. Polecam HFC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike_370z Opublikowano 25 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 Nie ma dramatu jesli chodzi o dzwięk na testpipach, zalezy tez co będzie dalej: jaka średnica i jakie tłumiki pośrednie i końcowe, jakość blachy tez ma znaczenie. Uwazalbym tez z niektorymi producentami, słyszałem, ze ostatnio w wawie chłopak montował cały wydech invidia do 370z i po zhamowaniu okazało się, że przyrost mocy jest zerowy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 (edytowane) http://www.autoteche.../Mazda6MPS.html - jestem w lekkim szoku jak łatwo w Mazdzie 6 MPS 4x4 podnieść moc do 400 kucy. Ciśnie podobnie jak aktualna M3 E92. Chyba przyszedł czas zmienić zetkę na innego japońca http://www.youtube.com/watch?v=kSFLZ7kR300 http://www.autocarlover.com/bbr-405-hp-kit-for-the-mazda3-mps-and-mazda6-mps/ - tutaj bardziej realnie podają Nawet taki prosty w zrobieniu stage 2 daje 322 konie i aż 500 nm. Takim zestawem można sobie już dobrze polatać. Takie Dragi mi się podobają Za pierwszym razem jak oglądałem filmik nie zwróciłem uwagi z której strony jakie auto startuje http://www.youtube.com/watch?v=YjGAi560ieQ Edytowane 17 Listopada 2012 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Ciekawe jakie turbo w niej siedzi skoro stage 3 nie potrzebuje wymiany... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Ciekawe jakie turbo w niej siedzi skoro stage 3 nie potrzebuje wymiany... Podobno jakieś Hitachi. Wtrysków niby też nie trzeba wymieniać, to są bezpośrednie i muszą mieć duży zapas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 370 vs. 350 in top gear Australia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.