Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[350Z] Felgi, opony


Tokyo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

krótka piłka oddam opony dunlop sp sport 01 225/45/18 z bomblem 2 sztuki bierznik ok rok chyba 2012 i dunlopy sportmaxxgt tez albo 12 albo 11 bierznik ok tylko mają bomble cena wysyłka+ 2 piwa albo wywalam, można je ładnie upalić

Edytowane przez Cytrus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie opony to nawet to spalenia się nie nadają tylko do utylizacji.

jakaś bzdura O_O bąble każda ma po jednym na boku opony i raczej to takie wybrzuszenie a nie bąble nawet... gumy są świeże a bieżniki wysokie i nie wyząbkowane,  nie wiem czemu nie można by ich upalić jak ktoś ćwiczy jazdę bokiem to są idealne ale zawsze znajdzie się jakiś komentator.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naucz sie czytac. Napisalem jasno ze nadaja sie do treningu. Do spalenia. Nie wiem skad sie bierze ten wasz styl bycia nie pytalem was o zdanie nie chcecie ich nie wmuszam ich nikomu wiec darujcie sobie wywody.

Edytowane przez Cytrus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z nikad poprostu nawet do upalania sie nie nadaja bo uszkodzenia boczne sa nienaprawialne a w szczegolnosci jak scianka boczna 'popuscila'. A podczas upalania nikt by nie chcial aby opona wybuchła przy znacznej predkosci. Ps. Nikt cie nie atakuje tylko lepiej ja wywal

 

Tapniete przez p8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie o to sami mi chodziło, nie dawaj ich nikomu bo ktoś głupi weźmie je, będzie jeździć na nich na codzień a jak mu jebnie to sie jeszcze zabije. Chyba że chcesz mieć kogoś na sumieniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no macie racje. ja po prostu jezdzilem na nich normalnie tylko w tym roku chce jechac za granice bezstresowo i kupilem inne. Gdy mieszkalem pod krakowem czesto brakowalo opon do pilowania na placach w takim celu bym je wykonczyl ale nie mam teraz felg na tyl dodatkowych. Nie pomyslalem ze ktos mogl by to zalozyc na codzien a jedynie do zabawy na placu etc. Juz poszly do utylizacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wstawiał ktoś z Was opony a średnicy większej o ok 3cm od serii? Np. do seryjnych 18stek (Rays) na tył 255/50/18 - opona wyższa o 34mm (zamiast 245/45/18) albo 255/45/19 (albo 255/40/20) też wyższe o 34mm od serii? Chodzi o zmniejszenie wizualnie przerwy między nadkolem a kołem bez obniżania auta (albo z niedużym obniżeniem, rzędu 1-2cm). Po co iść tak zamiast zachować oryginalny rozmiar/zamiennik opon i obniżyć po prostu auto o 35-45mm.. a no po to że jak się ma jeszcze body które jest niższe od seryjnych zderzaków/progów to idzie w ten sposób pogodzić przestrzeń między kołem a nadkolem + sensowny prześwit auta pozwalający na przemieszczanie po PL drogach.
(oczywiście opony przód też wtedy adekwatnie 34mm wyższe od serii i nie powinno być problemu z nadwrażliwym ESP)
 

Z innej beczki, jak ktoś chce dobrać pokaźne felgi do swojej Zetki to tu sporo realnych przykładów spasowania > http://www.350z-uk.com/topic/79656-all-encompassing-wheel-size-offset-thread/

Edytowane przez Szachi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szachi dla Ciebie stworzony jest PLS który też zamawiam do siebie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, widziałem w innym wątku dyskusje na ten temat, ale i tak trzeba mieć gwint wpierw do pneumatyki a dopiero co kupiłem auto i zaczynam od zmiany opon a potem zawieszenia i liczę na to że udałoby się osiągnąć zadowalający efekt przy wyższym kole (póki co seryjne 18stki potem 19 albo 20" z wyższą oponą) i obniżeniu 1-2cm. Osobiście ciężko mi uwierzyć że pneumatyka nadaje się do ostrzejszej jazdy a nie kulania i tak jak seryjnie w 500 konnych AMG montowane jest zawieszenie ABC oparte na pneumatyce tak każdy użytkownik na forum twierdzi że przesiadka na zwykły gwint poprawia gigantycznie prowadzenie auta ( + wytrzymałość tej seryjnej pneumatyki w Mercu jest kiepska a podejrzewam że w takiej customowej oferowanej do Zetki jeszcze gorsza).

Tak więc pytanie czy ktoś przerabiał przede mną wsadzanie takich kół o 3cm większej średnicy w Zetce bo na ten moment wydaje mi się to sensownym wyjściem (mam doświadczenie w tym temacie z innego auta)?

Edytowane przez Szachi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PLS nadaje się do zapieprzania bo tu jeździsz normalnie na sprezynie a nie jak w przypadku air ride na powietrzu.air ride się nie nadaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej są seryjne Rays z oponami P zero 245/45/18 z tyłu i z przodu - co mnie zdziwiło, bo cały czas myślałem że zetka ma z tyłu większe koła? Anyway, na razie na nich pojeżdżę. Jakie dystanse do tego założyć, żeby koła były idealnie w linii prostej z błotnikami?

Edytowane przez GodISmE
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duża opona wygląda ch*jowo w Z'tce. Widziałem jedna z czymś takim. Jak dla mnie tragedia.

zgadzam się ale wole stestować to spasowanie na 18tkach i zostawić je potem na zimową wersje, a domyślnie wstawić 19stki albo 20stki na lato ale właśnie z większą oponą niż seria (efekt końcowy będzie niskoprofilówka i tak), na poprzednim aucie takie testowanie 3 komplety opon pochłonęły, różne dystanse i rolowanie nadkoli.. także jeśli ktoś przerabiał to w Zetce to chętnie skorzystałbym z jego cennego doświadczenia :)

 

Podtrzymuje zatem pytanie czy ktoś wsadzał już do swojego opony o wyższym profilu niż seria (~3 cm większa średnica)

 

Łukasz83 a ile za PLS Ci wyjdzie bo jeśli moja wizja nie wyjdzie to będzie to jedyne wyjście zatem

 

GodlSmE z przodu powinieneś mieć 225/45/18 i felgi 8" szerokości, tył 8,5" i 245/45/18 zatem jeśli na przodzie też masz 245/45 to oponę masz wyższą o ok 15 mm (średnica) w stosunku do serii, jeśli masz wersje europejską to ESP może być nadaktywny w związku z tym. Żeby uzyskać oponę równo z błotnikami to musisz założyć dużo szersze felgi i zrobić naciąg opon, a następnie zrolować ranty nadkoli albo i całkowicie je zgolić (wyciąć) z tyłu. Także jeśli nie chcesz aż tak daleko iść to odpowiednim pytaniem będzie jak daleko można wysunąć koło bez obcierania.. na zagranicznym forum piszą ze do Raysów na tył 30mm max na przód 20-23 max

Edytowane przez Szachi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PLS podstawowy kosztuje 2222zl ale ja biorę wersje rozbudowana. Będzie coś koło 4 tysi plus robota czekam na ostateczną wycenę - wysłałem maila do Mapeta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W mojej są seryjne Rays z oponami P zero 245/45/18 z tyłu i z przodu - co mnie zdziwiło, bo cały czas myślałem że zetka ma z tyłu większe koła?

 

Bo seryjnie tak jest, przód 225/45/18, tył 245/45/18. Z resztą felga też przód jest 8 a tył 8,5 seryjnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

edytowałem swój powyższy post bo znalazłem potwierdzone info co do dystansów, zatem przy Raysach, max 30mm tył, przód 20-23mm :)

Edytowane przez Szachi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Niekoniecznie

Ja mam felge 10 cali et20 i dystans 25mm i wchodzi mi lekko palec między oponę a błotnik tylko że ja mam naciagi bo tam siedzi opona 245/35 i mam zrolowane nadkola

Edytowane przez Bydle
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...