Bydle Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2016 Mam ale 225/45/17 Pirelli, bieżnika jeszcze duzo. Mogę podesłać zdjecie, dogadamy sie jak chcesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
violar Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2016 Zdjęcia podesłać zawsze możesz. Zeta idzie pod młotek niestety, ale w nowych laciach może szybciej zejdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2016 (edytowane) krótka piłka oddam opony dunlop sp sport 01 225/45/18 z bomblem 2 sztuki bierznik ok rok chyba 2012 i dunlopy sportmaxxgt tez albo 12 albo 11 bierznik ok tylko mają bomble cena wysyłka+ 2 piwa albo wywalam, można je ładnie upalić Edytowane 30 Kwietnia 2016 przez Cytrus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Takie opony to nawet to spalenia się nie nadają tylko do utylizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 2 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 Takie opony to nawet to spalenia się nie nadają tylko do utylizacji. jakaś bzdura O_O bąble każda ma po jednym na boku opony i raczej to takie wybrzuszenie a nie bąble nawet... gumy są świeże a bieżniki wysokie i nie wyząbkowane, nie wiem czemu nie można by ich upalić jak ktoś ćwiczy jazdę bokiem to są idealne ale zawsze znajdzie się jakiś komentator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 2 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 To czemu na nich nie jezdzisz? Tapniete przez p8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 2 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 (edytowane) naucz sie czytac. Napisalem jasno ze nadaja sie do treningu. Do spalenia. Nie wiem skad sie bierze ten wasz styl bycia nie pytalem was o zdanie nie chcecie ich nie wmuszam ich nikomu wiec darujcie sobie wywody. Edytowane 2 Maja 2016 przez Cytrus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hot_rider Opublikowano 2 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 Z nikad poprostu nawet do upalania sie nie nadaja bo uszkodzenia boczne sa nienaprawialne a w szczegolnosci jak scianka boczna 'popuscila'. A podczas upalania nikt by nie chcial aby opona wybuchła przy znacznej predkosci. Ps. Nikt cie nie atakuje tylko lepiej ja wywal Tapniete przez p8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 2 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 Dokładnie o to sami mi chodziło, nie dawaj ich nikomu bo ktoś głupi weźmie je, będzie jeździć na nich na codzień a jak mu jebnie to sie jeszcze zabije. Chyba że chcesz mieć kogoś na sumieniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 2 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2016 no macie racje. ja po prostu jezdzilem na nich normalnie tylko w tym roku chce jechac za granice bezstresowo i kupilem inne. Gdy mieszkalem pod krakowem czesto brakowalo opon do pilowania na placach w takim celu bym je wykonczyl ale nie mam teraz felg na tyl dodatkowych. Nie pomyslalem ze ktos mogl by to zalozyc na codzien a jedynie do zabawy na placu etc. Juz poszly do utylizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szachi Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 (edytowane) A wstawiał ktoś z Was opony a średnicy większej o ok 3cm od serii? Np. do seryjnych 18stek (Rays) na tył 255/50/18 - opona wyższa o 34mm (zamiast 245/45/18) albo 255/45/19 (albo 255/40/20) też wyższe o 34mm od serii? Chodzi o zmniejszenie wizualnie przerwy między nadkolem a kołem bez obniżania auta (albo z niedużym obniżeniem, rzędu 1-2cm). Po co iść tak zamiast zachować oryginalny rozmiar/zamiennik opon i obniżyć po prostu auto o 35-45mm.. a no po to że jak się ma jeszcze body które jest niższe od seryjnych zderzaków/progów to idzie w ten sposób pogodzić przestrzeń między kołem a nadkolem + sensowny prześwit auta pozwalający na przemieszczanie po PL drogach.(oczywiście opony przód też wtedy adekwatnie 34mm wyższe od serii i nie powinno być problemu z nadwrażliwym ESP) Z innej beczki, jak ktoś chce dobrać pokaźne felgi do swojej Zetki to tu sporo realnych przykładów spasowania > http://www.350z-uk.com/topic/79656-all-encompassing-wheel-size-offset-thread/ Edytowane 8 Maja 2016 przez Szachi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 Szachi dla Ciebie stworzony jest PLS który też zamawiam do siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szachi Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 (edytowane) Tak, widziałem w innym wątku dyskusje na ten temat, ale i tak trzeba mieć gwint wpierw do pneumatyki a dopiero co kupiłem auto i zaczynam od zmiany opon a potem zawieszenia i liczę na to że udałoby się osiągnąć zadowalający efekt przy wyższym kole (póki co seryjne 18stki potem 19 albo 20" z wyższą oponą) i obniżeniu 1-2cm. Osobiście ciężko mi uwierzyć że pneumatyka nadaje się do ostrzejszej jazdy a nie kulania i tak jak seryjnie w 500 konnych AMG montowane jest zawieszenie ABC oparte na pneumatyce tak każdy użytkownik na forum twierdzi że przesiadka na zwykły gwint poprawia gigantycznie prowadzenie auta ( + wytrzymałość tej seryjnej pneumatyki w Mercu jest kiepska a podejrzewam że w takiej customowej oferowanej do Zetki jeszcze gorsza).Tak więc pytanie czy ktoś przerabiał przede mną wsadzanie takich kół o 3cm większej średnicy w Zetce bo na ten moment wydaje mi się to sensownym wyjściem (mam doświadczenie w tym temacie z innego auta)? Edytowane 8 Maja 2016 przez Szachi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 PLS nadaje się do zapieprzania bo tu jeździsz normalnie na sprezynie a nie jak w przypadku air ride na powietrzu.air ride się nie nadaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 Duża opona wygląda ch*jowo w Z'tce. Widziałem jedna z czymś takim. Jak dla mnie tragedia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 (edytowane) W mojej są seryjne Rays z oponami P zero 245/45/18 z tyłu i z przodu - co mnie zdziwiło, bo cały czas myślałem że zetka ma z tyłu większe koła? Anyway, na razie na nich pojeżdżę. Jakie dystanse do tego założyć, żeby koła były idealnie w linii prostej z błotnikami? Edytowane 8 Maja 2016 przez GodISmE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szachi Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 (edytowane) Duża opona wygląda ch*jowo w Z'tce. Widziałem jedna z czymś takim. Jak dla mnie tragedia. zgadzam się ale wole stestować to spasowanie na 18tkach i zostawić je potem na zimową wersje, a domyślnie wstawić 19stki albo 20stki na lato ale właśnie z większą oponą niż seria (efekt końcowy będzie niskoprofilówka i tak), na poprzednim aucie takie testowanie 3 komplety opon pochłonęły, różne dystanse i rolowanie nadkoli.. także jeśli ktoś przerabiał to w Zetce to chętnie skorzystałbym z jego cennego doświadczenia Podtrzymuje zatem pytanie czy ktoś wsadzał już do swojego opony o wyższym profilu niż seria (~3 cm większa średnica) Łukasz83 a ile za PLS Ci wyjdzie bo jeśli moja wizja nie wyjdzie to będzie to jedyne wyjście zatem GodlSmE z przodu powinieneś mieć 225/45/18 i felgi 8" szerokości, tył 8,5" i 245/45/18 zatem jeśli na przodzie też masz 245/45 to oponę masz wyższą o ok 15 mm (średnica) w stosunku do serii, jeśli masz wersje europejską to ESP może być nadaktywny w związku z tym. Żeby uzyskać oponę równo z błotnikami to musisz założyć dużo szersze felgi i zrobić naciąg opon, a następnie zrolować ranty nadkoli albo i całkowicie je zgolić (wyciąć) z tyłu. Także jeśli nie chcesz aż tak daleko iść to odpowiednim pytaniem będzie jak daleko można wysunąć koło bez obcierania.. na zagranicznym forum piszą ze do Raysów na tył 30mm max na przód 20-23 max Edytowane 15 Maja 2016 przez Szachi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 PLS podstawowy kosztuje 2222zl ale ja biorę wersje rozbudowana. Będzie coś koło 4 tysi plus robota czekam na ostateczną wycenę - wysłałem maila do Mapeta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefffan Opublikowano 8 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2016 W mojej są seryjne Rays z oponami P zero 245/45/18 z tyłu i z przodu - co mnie zdziwiło, bo cały czas myślałem że zetka ma z tyłu większe koła? Bo seryjnie tak jest, przód 225/45/18, tył 245/45/18. Z resztą felga też przód jest 8 a tył 8,5 seryjnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szachi Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 (edytowane) edytowałem swój powyższy post bo znalazłem potwierdzone info co do dystansów, zatem przy Raysach, max 30mm tył, przód 20-23mm Edytowane 15 Maja 2016 przez Szachi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 13 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2016 Dzieki, na razie tak zrobie a pozniej sie bede bawil, jak skoncze te opony i nowe cale kola zaloze na tor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipm87 Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 Pytanie do ogarniętych w temacie Czy jako tako wejdzie na tył felga 19" 11j ET25 na lekkim negatywie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 Tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipm87 Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 Tak I pewnie jak gwint dojdzie to już rolowanie nadkoli musowo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 19 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2016 (edytowane) Niekoniecznie Ja mam felge 10 cali et20 i dystans 25mm i wchodzi mi lekko palec między oponę a błotnik tylko że ja mam naciagi bo tam siedzi opona 245/35 i mam zrolowane nadkola Edytowane 19 Czerwca 2016 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.