Łukasz83 Opublikowano 5 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2019 Tak spojrzyj w mój temat. Jest 235 na 9 calach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowik86 Opublikowano 11 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2019 Przejrzałem cały Twój temat, strona po stronie - szkoda że nie ma fotek samego koła, abym mógł zobaczyć jak to leży. OK, nie jestem uparty i słucham się bardziej doświadczonych, ale... ...jeśli na przód czyli na felgę o szerokości 8,5" dam oponę 235/35/19, to różnica wyniesie -1,9%, a chciałbym aby licznik mi za dużo nie zaniżał.. ...jeśli na tył czyli na felgę o szerokości 9,5 dam oponę 255/35/19, to różnica wyniesie -2,4%. Jak to ubrać aby licznik nie przekłamywał aż tak i aby TC nie wariowało? Tak, jeżdżę na włączonej jakby ktoś pytał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micnie Opublikowano 13 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2019 Na przyszłość - jakbyście chcieli regenerować felgi, to rozważcie http://odnawianiefelg.pl/ :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxx370 Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Stoję przed dylematem opon . przód mam 245/40/19 i zastanawiam się czy nie załozyć 255/35/19 co obniżyłoby przód znalazłem falkena FK150 w takim rozmiarze Mozna tak zrobic , czy to głupi pomysł ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Można spokojnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxx370 Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2019 A podpowiesz może jakie bedą " skutki uboczne" te pozytywne i negatywne ? mi jako nowicjuszowi wydaje się że wraz z obniżeniem przodu poprawi się nieco trakcja przy dużych prędkościach bo mniej powietrza trafi pod podłogę ... ale mogę sie mylic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Na szerszych oponach trochę zmuli Ci auto. Na szerszych jest lepsza trakcja ale dotyczy to głównie osi napędzanej czyli tyłu. Licznik prędkości przy zmianie będzie Ci delikatnie przeklamywal. No i na szerszych jest większe spalanie. To tyle w teorii ale różnica między 245 a 255 jest tak niewielka że praktycznie będzie niezauwazalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxx370 Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2019 Dzięki ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukxm Opublikowano 7 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2019 przy szerszym laczku z tyłu trudniej będzie Ci zerwać przyczepność i bokiem pojechać, chyba ze Ci na tym nie zależy a priorytetem jest jazda jak po sznurku. jeśli tak to chociaż to nie w temacie felg/opon, ale zauważyłem różnicę gdy założyłem stalową osłonę silnika pod spodem- wieksza stabilnośc przy wysokich prędkościach- lepsza areodynamika i sztywność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxx370 Opublikowano 7 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2019 Finalnie załozyłem Falkeny FK510 w rozmiarach fabrycznych przód 245/40 tył 275/35 R19 . Dzieki za info , a masz może link do tej stalowej osłony ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lokstar Opublikowano 19 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2019 Wiem, że oklepane te JR3 do zetek, ale fajnie wyglądają czarne do pomarańczowej. Myślicie, że 19x9,5 ET35 przy oponie 255/35/19 (tył+przód) i dystanse 20mm będzie ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 20 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2019 23 godziny temu, Lokstar napisał: Wiem, że oklepane te JR3 do zetek, ale fajnie wyglądają czarne do pomarańczowej. Myślicie, że 19x9,5 ET35 przy oponie 255/35/19 (tył+przód) i dystanse 20mm będzie ok? Bardzo słaby pomysł... chcesz dać dwa te same rozmiary tył przód w aucie RWD to już samo mówi za siebie. Jeśli masz wersję z kontrolą trakcji to będzie Ci swirowala bo będzie zbyt duża różnica pomiędzy obecnym a fabrycznym rozmiarem. Jakość jazdy będzie tragiczna przy takim setupie. No i mocno spowolnienie Ci auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lokstar Opublikowano 20 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2019 Jak go kupiłem miał już takie założone. Rozumiem, że w takim razie należy to zmienić. Dobrze więc, bo jak napisałem, planuje zmiany. Pewnie na wiosnę wejdą nowe opony i felgi. Czyli tył mogę zostawić lub dać szerszy, a przód musze zwęzić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 21 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2019 Powiedz mi masz wersje z kontrolą trakcji czy bez? (bez USA wersja base) ? to ważne jeśli planujesz zmianę opon. Tak a jeśli miałeś 4x taki sam rozmiar to na pewno źle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lokstar Opublikowano 21 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2019 2 godziny temu, Cytrus napisał: Powiedz mi masz wersje z kontrolą trakcji czy bez? (bez USA wersja base) ? to ważne jeśli planujesz zmianę opon. Tak a jeśli miałeś 4x taki sam rozmiar to na pewno źle Wersja EU z kontrolą trakcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lokstar Opublikowano 24 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2019 W dniu 17.04.2018 o 19:30, Asesino napisał: Tak siadły oponki Toyo Proxes 245/35/19 JR3 9,5 http://i68.tinypic.com/29pdjtg.jpg http://i68.tinypic.com/96kj2c.jpg 265/35/19 Jr3 10,5 http://i66.tinypic.com/35hiic2.jpg http://i63.tinypic.com/2ytqoeq.jpg Cześć, podeślesz jeszcze raz zdjęcia? Planuję zrobić taki sam setup i chciałbym zobaczyć jak to wygląda. Jakie ET dałeś? Dorzucałeś jakieś dystanse? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dieselLPG Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 JR3 10,5 19'' ma ET20 i dystansu nie potrzeba. Do 9,5" z ET35 potrzeba minimum 18mm, zeby nie haczylo o zacisk, ale ciezko takie dystanse znalezc, wiec 20mm. Najlepiej takie ze szpilkami Do wersji z ET20 trzeba chyba 3mm, a jak dasz 5mm to niby nawet szpilek na dluzsze nie trzeba zmieniac, ale ja bym to zrobil dla bezpieczenstwa. Tak z pamięci pisze, ale powinno sie zgadzac 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paladyn Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 Witam Czy na zetkę wejdzie opona 235/55ZR17 kolega chce sprzedać fajne używki, ale jest dylemat czy to się zmieści. Standardowo mam obecnie oczywiście 235/50ZR17. Jeśli to się by zmieściło to czy na obydwie osie da rade założyć 235/55ZR17? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lokstar Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 W dniu 28.10.2019 o 15:57, dieselLPG napisał: JR3 10,5 19'' ma ET20 i dystansu nie potrzeba. Do 9,5" z ET35 potrzeba minimum 18mm, zeby nie haczylo o zacisk, ale ciezko takie dystanse znalezc, wiec 20mm. Najlepiej takie ze szpilkami Do wersji z ET20 trzeba chyba 3mm, a jak dasz 5mm to niby nawet szpilek na dluzsze nie trzeba zmieniac, ale ja bym to zrobil dla bezpieczenstwa. Tak z pamięci pisze, ale powinno sie zgadzac Ok, aktualnie mam założone 20mm, więc na przód mogę śmiało brać 9,5" ET35. Jednak nie ma JR3 z ET20, minimum 22, to chyba nie będzie jakaś wielka różnica nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dieselLPG Opublikowano 31 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2019 (edytowane) Bedzie duza roznica, bo 10,5 ma inny kat pod jaki ramiona felgi ida od obreczy do piasty, ale z tego co pamietam te 9,5 z et20 mialy brak 2-3mm wiec teoretycznie z et22 dystans 5mm powinien zrobic robote. "Powinien", bo z przodu to trochę walka o kazdy mm. W koncu dojdziesz do momentu, ze felga nie haczy o zacisk, ale juz zaczyna wystawac poza nadkole, a to nie kazdemu sie podoba Edytowane 31 Października 2019 przez dieselLPG Dodanie nowego posta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lokstar Opublikowano 31 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2019 Na przód pójdzie 19x9,5 ET35 + 20mm dystansu. Na tył chce dać 19x10,5 ET22 (mniejszego nie ma), z tyłu jest mniejszy zacisk, więc nie powonień o nic zahaczać. Korcą mnie jeszcze 18" i profil 40. Coś takiego: Tu gość ma akurat założone Enkei RPF01 18" 9,5 przód, 10,5 tył ET15. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dieselLPG Opublikowano 31 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2019 Przemysl sobie do czego to auto ma sluzyc. Jak chcesz "wyglad" to idz w te 10,5j a jak "osiagi" to daj te 9,5 na tyl. Chyba, ze naciąg Ci nie przeszkadza wizualnie i/lub podczas jazdy, a to juz zalezy od opony i tego jak twarde boki ma. Ja miałem wrazenie, ze w koleinach czolo opony jechalo w jedna strone a sama felga z autem chciala w druga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smoo Opublikowano 2 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2020 Mial ktos u siebie w 350z JR12? Ciekawi mnie jak to wyglada na aucie i jakie parametry dobral by nie bylo problemow z obcierka o rant/zacisk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.