Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

co o tym myślicie?


Gość Lindinho

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem nowy i zielony w temacie Nissanów, chociaż nie zielony w temacie japońskich aut, gdyż jeżdżę Mitsubishi Lancer 1.5 2008 sedan. Ale nie o tym. Znalazłem takie ogłoszenie:

 

http://weniko.otomot...-C20773250.html

 

Byłem, widziałem. Auto wygląda na 1. rzut oka na bardzo zadbane. Faktycznie w kwitach 1. właścicielem był Niemiec (tradycyjnie: '32 rocznik), drugim Autohaus z Berlina. Teraz pytanie: czy w ogóle się w to bawić, wziąć go do zaufanego warsztatu? Czy możliwe by 12-letni samochód miał 88 tys. przebiegu? Jeśli warto się bawić, to co myślicie o tym silniku 2.0 16v 130KM? Ile on może spalić w mieście? Czy części do tego Nissana są drogie? Bo już wiem, że OC byłoby drogie.

 

z góry dziękuję za wszelkie uwagi.

 

kolega Mitsumaniak i być może klubowicz Nissan.pl

 

Lindinho

Toruń

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Auto rzeczywiście na zdjęciach ładnie wygląda. Po kierownicy można wywnioskować że faktycznie ma mały przebieg. (kiera nie zużyta) Silnik 2.0 jeśli sprawny to najlepszy w P 11 (tylko trzeba zagazować) Trochę opis do zdjęć nie pasuje. Nie ma elektrycznych szyb. No i jak z każdym używanym autem trzeba zachować ostrożność i wszystko sprawdzić a w szczególności przednie zawieszenie. Przed zakupem przejedź się tym autem i to najlepiej z prędkością około 140km/h Wtedy dużo rzeczy się zauważa jeśli zawiecha jest niesprawna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo dziękuję za odpowiedź. Szyberdachu też nie ma. Specjalnie się nie ekscytuję, wezmę go "na warsztat" i sprawdzę VIN. Jeśli się zdecyduję, to gazu nie będę zakładał - robię rocznie 5-7 tys. km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli ktoś robił tyle przebiegu co Ty to w 12 lat mógł zrobić te 88tyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach