Kabar24 Opublikowano 2 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 Pojawił mi się problem z odgrzaniem silnika. Ruszam z domu, temperatura silnika rośnie powoli, dwie-trzy-cztery kreski skali. Kiedy staje na światłach, w korku, temperatura rośnie powoli, kiedy ruszam spada do jednej-dwóch kresek. Zimne powietrze cały czas leci z nawiewu. Dziś był wymieniony termostat (osobna historia z tym jak się do termostatu dostać) ale historia znów się powtarza. Auto stoi temperatura rośnie, jadę - temperatura spada. Ktoś miał coś podobnego? Albo może są tam dwa termostaty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlitojuke Opublikowano 2 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 (edytowane) Pojawił mi się problem z odgrzaniem silnika. Ruszam z domu, temperatura silnika rośnie powoli, dwie-trzy-cztery kreski skali. Kiedy staje na światłach, w korku, temperatura rośnie powoli, kiedy ruszam spada do jednej-dwóch kresek. Zimne powietrze cały czas leci z nawiewu. Dziś był wymieniony termostat (osobna historia z tym jak się do termostatu dostać) ale historia znów się powtarza. Auto stoi temperatura rośnie, jadę - temperatura spada. Ktoś miał coś podobnego? Albo może są tam dwa termostaty? u mnie był problem tego typu aż do czasu kiedy wymieniłem kompresor klimy 1,6t 190km 2011rok Edytowane 2 Lutego 2018 przez karlitojuke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kabar24 Opublikowano 2 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2018 Mam identyczny silnik i rocznik. Jak dlugo trwało diagnozowanie usterki i jak do tego doszedłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlitojuke Opublikowano 3 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2018 Mam identyczny silnik i rocznik. Jak dlugo trwało diagnozowanie usterki i jak do tego doszedłeś? Padł zawór w kompresorze i wywalało płyn więc kupiłem inny sprawdzony, wymieniłem i przy okazji ogrzewanie zaczęło działać normalnie. Wcześniej mechanik sprawdził ciśnienie w kompresorze i było za małe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aroosee Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Witam wszystkich Kilkanaście dni ten stałem się posiadaczem Nissana Juke Przy odpalaniu auta pokazuje się coś takiego: Link do zdjęcia: http://imagizer.imageshack.us/a/img924/3605/AR3Clz.jpg Co oznacza ten komunikat „0,1 Good” ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel_I Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Co oznacza ten komunikat „0,1 Good” ?? To tak jak w tym dowcipie o 710 - to nie jest "0,1" tylko "OIL". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zebu Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Hmm , u mnie czegoś takiego nie ma. Za to po odpaleniu pojawia się odliczanie do serwisu 30tys km, chybą chcą bym zakleił sobie silnik przepracowanym olejem wymieniając go co 30tys Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aroosee Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Czyli rozumiem, ze kondycja oleju u mnie dobra? Odliczanie od serwisu tez mam. Jak teraz sobie wymienię olej w ASO to zresetuje licznik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zebu Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Nie wiem czy da się samemu resetować ustawienia(może ktoś wie?) lub pewnie robi się to poprzez kompa w ASO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stillG Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Panowie wszystkie te informacje są w instrukcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel_I Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Nie wiem czy da się samemu resetować ustawienia(może ktoś wie?) https://www.youtube.com/watch?v=XuxZYJpUslI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zebu Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Ok. Reset odliczającego kilometrażu ogarnięty Co do "informacji o poziomie oleju" tak jak pisałem, u mnie się nie wyświetla, a wiadomo że instrukcja w wielu tematach jest niejasna i tutaj mówi "jeśli na wyposażeniu" tzn że jeśli się nie wyświetla tzn że jego nie mam. Tylko skąd mam się tego dowiedzieć bo przecież w specyfikacji auta czegoś takiego nie napiszą Ehh... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aroosee Opublikowano 9 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 Mam do Was kolejne pytanie: mam juka od niedawna, kupiłem używkę. Nigdy nie miałem crosovera. Jak wjeżdżam pod próg zwalniający przednimi kołami to słyszę takie trzeszczenie z amortyzatora. Czy Wy tez tak macie ? Zastanawiam się czy to jest normalny objaw wyższych samochodów, czy może ja mam coś z amortyzatorami ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel_I Opublikowano 9 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 Mam do Was kolejne pytanie: mam juka od niedawna, kupiłem używkę. Nigdy nie miałem crosovera. Jak wjeżdżam pod próg zwalniający przednimi kołami to słyszę takie trzeszczenie z amortyzatora. Czy Wy tez tak macie ? Zastanawiam się czy to jest normalny objaw wyższych samochodów, czy może ja mam coś z amortyzatorami ? Czy aby na pewno to jest odgłos pochodzący z zawieszenia? Jeśli ten odgłos słychać przy najeżdżaniu na poprzeczną nierówność przednimi kołami, to wbrew pozorom niekoniecznie musi to być zawieszenie, więc warto się upewnić. Po Twoim krótkim opisie obstawiałbym trzeszczącą deskę - występowało to u mnie, problem na forum był również opisywany, więc to raczej popularny mankament. No ale być może u Ciebie odgłos jest generowany przez zawieszenie - ktoś stojący na zewnątrz musiałby posłuchać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stillG Opublikowano 9 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 U mnie w nowym aucie nie ma żadnych trzasków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aroosee Opublikowano 9 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 Czy aby na pewno to jest odgłos pochodzący z zawieszenia? Jeśli ten odgłos słychać przy najeżdżaniu na poprzeczną nierówność przednimi kołami, to wbrew pozorom niekoniecznie musi to być zawieszenie, więc warto się upewnić. Po Twoim krótkim opisie obstawiałbym trzeszczącą deskę - występowało to u mnie, problem na forum był również opisywany, więc to raczej popularny mankament. No ale być może u Ciebie odgłos jest generowany przez zawieszenie - ktoś stojący na zewnątrz musiałby posłuchać... O jakiej desce mówisz ? Odlos jest taki, ze jakby amortyzator nie był naoliwiony tylko taki trzeszczący.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zebu Opublikowano 9 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2018 Podjedź na stację kontroli pojazdów na kanał i szarpaki, zapłacisz 20-30zł a kumaty diagnosta prawdę Ci powie. Wracając do kilku postów wcześniej, w aso dowiedziałem się że w Juke-u i QQ z 2017r prócz nismo i diesli nie ma już na wyświetlaczu kontroli stanu oleju. Pozostawili tylko opcję ręczną czyli bagnet 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siwy77 Opublikowano 10 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2018 Mam do Was kolejne pytanie: mam juka od niedawna, kupiłem używkę. Nigdy nie miałem crosovera. Jak wjeżdżam pod próg zwalniający przednimi kołami to słyszę takie trzeszczenie z amortyzatora. Czy Wy tez tak macie ? Zastanawiam się czy to jest normalny objaw wyższych samochodów, czy może ja mam coś z amortyzatorami ? U mnie też od czasu do czas zaskrzypi na progu zwalniającym. Obstawiam jakieś tuleje na wachaczu albo coś w tym stylu. Trzeszczenie deski to inna sprawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel_I Opublikowano 10 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2018 O jakiej desce mówisz ? Odlos jest taki, ze jakby amortyzator nie był naoliwiony tylko taki trzeszczący.. O desce rozdzielczej w kabinie - u mnie skrzypiała jak dwa kawałki zardzewiałego metalu trące o siebie, odgłos pojawiał się przy najeżdżaniu przednimi kołami na nierówność: próg zwalniający, krawężnik, itd. Na podstawie dźwięków słyszanych w kabinie dałbym głowę, że to skrzypi zawieszenie, a to po prostu plastik trący o szybę, w fabryce nierówno przyklejono gąbkę, która ma je od siebie separować. A co do przedniego zawieszenia, to nie ma tam żadnych cudów - zwykłe kolumny McPhersona i trójkątne wahacze, do tego stabilizator z łącznikami po obu stronach, zupełny standard, jak w prawie każdym przednionapędowym aucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aroosee Opublikowano 10 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2018 Byłem dzisiaj w stacji kontroli pojazdów. Sprawdzili zawieszenie - wszystko oki. Diagnosta mówił, ze to mogą być jakieś gumowe elementy, które zimą st stwardniałe. Mam do Was kolejne pytanie: da się jakoś zaprogramować tryb włączania świateł mijania, aby w pozycji „auto” zawsze się wyłączały mijania a po wyłączaniu silnika po prostu gasły ? Denerwuje mnie fakt, ze kiedy mam ustawione na auto, to w jasny dzień nie zapalają mi się światła mijania. Po wyjechaniu z garazu są włączone a w trakcie jazdy się wyłączają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel_I Opublikowano 10 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2018 Mam do Was kolejne pytanie: da się jakoś zaprogramować tryb włączania świateł mijania, aby w pozycji „auto” zawsze się wyłączały mijania a po wyłączaniu silnika po prostu gasły ? Tryb auto służy do tego, żeby światła mijania sterowane były czujnikiem zmierzchu - tzn. włączają się gdy jest mniej światła, wyłączają gdy jest go więcej. Żeby świeciły cały czas, trzeba pokrętło przekręcić o dwie pozycje dalej (piktogram ). Czujnik światła masz na desce, przy szybie, nad poduszką pasażera. Jeśli go czymś zasłonisz, to w trybie auto światła powinny świecić cały czas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lawnowerman Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 Witajcie Juke 1.6 Turbo 190 KM 4x4 pali sie lampka abs, esp, check engine auto jedzie na jednym biegu [nie słychać zmiany] do 6 tys obr. Czujnik ABS? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markimark Opublikowano 13 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2018 Witajcie panowie mam problem z żony jukiem gdy jest zimny jest ok, po rozgrzaniu zaczyna tracić moc i gaśnie po podłączeniu do kompa, pokazuje wypadanie zapłonu na 1i4 tłoku, i pytanie jaka jest przyczyna,samochód ma tylko 16tys przebiegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YATES Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Zauważyłem dzś w swoim JUKE 1,5 dci jedną dziwną przypadłość. Gdy jadę spokojnie po mieście na 2 lub 3 biegu z niedużą prędkością trzymając nieruchomo nogę na gazie, starając się utrzymać równą prędkość mam wrażenie , że auto samo lekko dodaje i ujmuje gazu. Na liczniku żadna kontrolka się nie zapaliła. Może ktoś z was miał coś podobnego i może zna przyczynę tego zjawiska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emti Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2018 hmmm, noga Ci drga niekontrolowanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.