Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Demontaż budy Terrano I (WD21)


Darecki84
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

to i tak dość mało ale nie wiemy dokładnie co robiłeś

mój remont ponad 3 razy tyle ... ehh przemilczeć to muszę chyba ale z drugiej strony 80% tego pokrył ubezpieczyciel :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

2 a może 3 budy będę miał do podniesienia i zdjęcia na wiosnę, powoli rozglądam się za jakąś windą; jak myślicie, wystarczy to to ?

 

http://allegro.pl/wyciagarka-wciagarka-warsztatowa-lancuchowa-3t-i3587606593.html

 

http://allegro.pl/mocna-wciagarka-wyciagarka-lancuchowa-2t-i3571065059.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie do dźwignięcia jest mniej niż 1T ...ale też w ten udźwig nie wierzę za bardzo


poprzednim razem jak zdejmowałem budę to czymś takim, ale i tak HDS-a musiałem zamówić żeby to to na rusztowanie wrzucić

 

http://allegro.pl/wciagarka-podnosnik-suwnica-lewar-lancuchowy-i3589448578.html

 

looknijcie, co jeszcze sprzedaje ten gościu  :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie podniesiesz na 2szt całe auto. Stosuje takie wciągarki przy podnośnikach jachtowych - 4szt i spokojnie dziecko podnosi 2,5T jacht. Jednak trzeba pamiętać o kraju pochodzenia i przeglądnąć po zakupie, czy oczka łańcucha są pozgrzewane i czy mocowanie łańcucha przy bębnie jest solidne. 2T wciągarka ma bloczek przy haku który w razie awarii jednego mocowania łańcucha zabezpiecza przed wypadkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba jednak kupię taką starszą PRLowską...wielka, ciężka ale jednak łańcuch 1 cm jakoś bardziej mnie przekonuje niż 6 mm

no i właśnie kraj pochodzenia, tak jak wspomniałeś...z dzieciństwa kojarzę chińskie gumki, piórniki i mur , a teraz co druga firma ma w nazwie TOOLS  :thumbsdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem, poprzednim razem pożyczyłem taki, tylko 5-tonowy: 

 

c822aece7fbc2ae7.jpg

 

najpierw były testy:

 

45f0ff46c6eadddc.jpg

 

2fd4d5d7a603cd87.jpg

 

71eee18d6cd27469.jpg

 

:D  :D  :D  :D  :D 

 

a później zabawa na całego:

 

659747e38902a80d.jpg

 

9c04d490cd1d6971.jpg

 

27827014c6a3e373.jpg

 

ad219d6a028abba8.jpg

 

28ce5544a9e9aeab.jpg

 

d7d3d42fa2d2ee7d.jpg

 

i jakoś poszło, ale testy to podstawa  :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba od toyoty, są o jakieś 2cm szersze i 1cm niższe niż oryginały tak że grilla trzeba trochę podciąć

Edytowane przez lemmy69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem, nie mam porównania, z takimi go kupiłem; wiem, że jeździło po "pruszkowskiej" stronie Wisły ...ale w jakiej formacji?  :gun: ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale ja to podnosiłem budę żeby skrzynię wymienić i nie ruszać wydechu....a do tego podłoga zawinęła się na poduszkach i buda stała tak nisko że nie mogłem się dostać do tych górnych śrub od skrzyni, czyli właściwie to nie musiałem zdejmować budy, ale że lubię takie wyzwania to sobie podniosłem, 

po tych wiosennych przejściach, jeśli się udadzą oczywiście to walnę sobie takie motto na bramie garażu: OGLĄDAM RAMY Z LOTU PTAKA  :jump:


tutaj wrzucam foty pokazujące różnice w usytuowaniu łap dźwigających budę T1(3d i 5d)  oraz T2( tylko długa 5d wersja)

 

na każdej fotce przód auta z lewej strony, łapy też liczone od przodu:

I para (przed przednim nadkolem) - w tym samym miejscu dla obydwu pokoleń

II para (początek progu) - również identyczne dla obydwu pokoleń

III para (środek progu) - dla T1 - 104cm od II łapy:

 

d7e2d62ed8e84287.jpg

 

                                    - dla T2 - 94cm od II łapy:

 

3ab493fd3def3125.jpg

 

IV para (koniec progu) - również w tym samym miejscu dla obu pokoleń, czyli:

                                    - dla T1 - 50cm od III łapy i 154cm od II łapy

                                    - dla T2 - 60cm od III łapy i 154cm od II łapy

 

V para (okolice rufy) - dla T1 - 122,5cm od IV łapy:

 

2832a37e7e062d8a.jpg

 

                                 - dla T2 - 134,5cm od IV łapy:

 

fa1d252c7d7bea9d.jpg

 

a teraz dodatek specjalny dla Hugh'a:

 

zagięcie ramy do środka zaraz za II łapą:

 

27d1384536c8802e.jpg

 

i tylny odcinek ramy:  

 

e2c82cfa7a5d50c0.jpg

 

wszystkie odległości mierzone pomiędzy środkami otworów w danych łapach! trzeba by przyjąć z 0,5cm tolerancji, ale to raczej bez znaczenia będzie...

 

miałem do dyspozycji 2 sztuki T1 V6 5d i jedną T2 5d (telepatycznie dzięki Dario 88) ...jeszcze raz dzięki kolego  :wave:

teraz szablony lecą do Hugh'a a czy będą chętni na reperaturki zobaczymy...

Edytowane przez lemmy69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...