Gość darpieng Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Witam serdecznie, Proszę wybaczyć jestem laikiem w tym temacie terenówek. Ale może znajdzie się jakiś wyrozumiały kolega tego forum i mnie trochę oświeci. Czy są Patrol 5 osobowe z kratka i z homologacja na ciężarowe? Bo oczywiście 2 osobowe są. Pytanie jest stad bo wydaje mi się że gdzieś w necie widziałem takowe ale nie jestem pewien czy to był patrol czy terrano. Było po prostu ogłoszenie 5 osobowy z pełnym odliczeniem vatu. A jeżeli są wg starych przepisów to wedle nowych na dzień dzisiejszy również mogą przejść badania jako 5 osobowe ciężarowe. Dziękuję za ewentualne fachowe odpowiedzi w tym temacie. Pozdro daro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 ciężarowe są 5 osoowe , ale na dzień dzisiejszy taki pojazd nie spełni wymogów do odliczania vatu do paliwa przy zakupie jeżeli jest z vatem , można odliczyć 60%vatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darpieng Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 Dziękuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuaz Opublikowano 26 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 jak zabrali odliczenie z osobówki to teraz wymyślili bankowozy ale tranzakcjie muszą być gotówkowe w firmie pewnie nie warto bo zaraz i ten myk zabiorą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...