Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

ECU ze 100nx GTI do P10


EKG
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, nie dawno przekładałem silnik ze 100nx GTI (SR20DE) bo ten co miałem w P10 (SR20De) padł i teraz mam pytanie czy mogę też przełożyć ECU? W 100nx nie było sondy, a w P10 jest. Za każde info z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to teraz auto sie stroi do warunków atmosferycznych a jak chcesz by palił wiecej to odepnij sondę i podłącz ecu pod warunkiem że to bosch czy hitachi powinno działać

 

jak masz 95 rok to mogą być różnice czy masz natsa i na których pinach

 

sonda w p10 powinna być cyrkonowa w zakresie działania 0-1 V(2 białe i czarny) a w 100Nx GT ie jak i w Primerze GT Tytanowa (kable czerwony czarny i biały )zakres 0-5V

 

a w 100 ce musiała być sonda !!!!!!!!!!!!!!!!! ew jej brak powodował prace w trybie otwartej pętli czyli na bezpiecznych mapach PB - zamiast 2,,5 ms to 3,,,, 20- 30% wiecej paliwa ,,

 

masz pytania konkretne to napisz nr kompów i firmy czy masz immo czy nie ja przekładałem do prmery 96 2 różne kompy GT wiec sporo wiem co i jak ,,, może być tak że nie odpali auto i trzeba przepiąć pare kabli ,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

natsa mam na, których pinach to nie mam pojęcia. Sonda jest tytanowa(czerwony, biały, czarny kabel). Zrobiłem fotki obu ECU, ten bosch jest teraz podpięty a chcę wrzucić ten drugi. Da rade ?

post-53285-0-69465000-1334747471_thumb.jpg

post-53285-0-37378100-1334747964_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tytanowa będzie pod GT masz ją na biurku czy gdzie w aucie ??? trzeba sprawdzić po nr w nissan4u.com na chybił trafił ,,

ten 2 gi to hitachi i też powinno sie dać ogłącz sondy i zapnij ten drugi jak odpali to ok jakiego masz natsa w kluczyku czy pilot

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tytanową mam w aucie i była tam cały czas, nats jest w pilocie. Jak go podepnę to nie zablokuje mi tego natsa, bo tylko tego się obawiam ? Chyba, że jest możliwość odpięcia tego wynalazku ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie kręci rozrusznikiem i odcina jeszcze coś tak ,,,, to taki nast który nie jest złączony z Ecu powinieneś zmienić kompa i powinno być ok ,,, to imo powinno działać tak samo,,,

 

jest to taki rozbudowany przekaźnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już sprawdzałem i nie błyska . Albo nie współpracuje, albo sonda padła jutro jadę po nową i zobacze co z tego będzie, ale wydaje mi się, że jest nie sprawna bo auto pali chyba ze 20L/100km jak sprawdzałem dziś olej to mam ponad stan i pachnie benzyną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tytanową NTK. Jakie powinno być napięcie, bo ta stara to pokazywała najpierw ok. 13V, a później 0.08, 0,09. Spalanie mi spadło, ale nie wiem czy po zmianie wtrysków czy sondy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...