hortex Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 z tego co mi kumpel mówił to nagadał gaziarzowi ze chce tam kompresor dać i żeby zrobił z górką do 500km a potem je ograniczył elektronicznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 jest hana o takiej wydajności seria 2100 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Wiem, że jest taka Hana Hany nie mają rozwiercanych dysz, jeśli dysza ma określoną średnicę to elektronicznie się jej nie zmniejszy i na wolnych obrotach będzie zalewać. No chyba, że silnik poradzi sobie zapłonem i wolne obroty będzie trzymał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 nie no kwestia jest taka że będziesz miał mniejsze czasy niż na pb ,,, tylko poniżej 2 ms już chyba żadna hana nie da rady ... ale cisnienie 0,8 B i może wydatek już do ogarnięcia ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hortex Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 ja tam dokładnie tematu nie znam, i też to co mi powiedziano to przkazuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 zresztą nie wiem co mu tam mogli ograniczać stag nie ma takich możliwości owszem przepinać na pb po wyżej jakiś tam obrotach tak ale czasy wtrysku są uzależnione od tego co sonda pokaże i co ecu zrobi ,,, do szerszej debaty by trzeba było mieć mapę pb i gazu ,,, ponad to wiem że ze uturbione fabrycznie auta nie mają aż tak wydajnych wtrysków tylko czasy kręcą sie do pętni czyli 24 ms ,,, zastosowanie kompresora i tak wydajnych gazowych daje szansę na wystrojenie tego na LPG bez szans jazdy na pb ,,wiadomo ,,bez ruszania pb ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 jak będą za wydajne i nie da się tego ogarnąć ciśnieniem, to będzie zalewało na wolnych, jedyne rozwiązenie w takim przypadku to odpowiednia dysza, i zazwyczaj najpierw robi się moda a później wkłada LPG, lub wkłada się odpowiednią konfigurację i tylko zmienia wtryski jak już zajdzie potrzeba, których koszt w porównaniu z modem jest niewielki, a zawsze można się dogadać z gazmenem, aby wziął stare w rozliczeniu i pewnie by się zgodził jeżeli auto będzie u niego serwisowane i będzie znał ich stan. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawell31 Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 ja muszę zobaczyć jakie hanki mam wrzucone. ale chyba 2000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 moja zetka od wczoraj jeżdzi na lpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 moja zetka od wczoraj jeżdzi na lpg to cieszyć się tylko tanią jazdą i witamy nową kuchenkę w klubie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalgdb Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Jarek1111 i jak wrażenie i odczucia z jazdy ? co Ci wstawili za instalacje ? Moja działa dalej bezproblemowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 (edytowane) auto jeżdzi tak samo jak na bęzynie do odcinki idzie na lpg 2 reduktory po 250km wydajności 6 wtryskiwaczy hanna niebieskie 2 zawory odcinające 8mm 2 niezależne rurki 8mm od butli komp stag 300 butla w kolo wlew gazu obok wlewu paliwa schowane koszt 2700 jednak miałem swój komp i butle z calibry więc za to nie bylo trzeba placić Edytowane 30 Listopada 2012 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 masz możliwość zrobić osc i dać screena ,,tak z ciekawości , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 auto jeżdzi tak samo jak na bęzynie do odcinki idzie na lpg 2 reduktory po 250km wydajności 6 wtryskiwaczy hanna niebieskie 2 zawory odcinające 8mm 2 niezależne rurki 8mm od butli komp stag 300 butla w kolo wlew gazu obok wlewu paliwa schowane koszt 2700 jednak miałem swój komp i butle z calibry więc za to nie bylo trzeba placić fajny zestaw, powiedz mi czy AC-ki nei buczą???? bo będę właśnie kładł 250 do BMW, zamiast STAG-a wybrał bym TECH-a, auto pętli bene na wysokich??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 auto jeżdzi tak samo jak na bęzynie do odcinki idzie na lpg 2 reduktory po 250km wydajności 6 wtryskiwaczy hanna niebieskie 2 zawory odcinające 8mm 2 niezależne rurki 8mm od butli komp stag 300 butla w kolo wlew gazu obok wlewu paliwa schowane koszt 2700 jednak miałem swój komp i butle z calibry więc za to nie bylo trzeba placić Skąd brałeś podciśnienie do reduktorów? Tylko z fabrycznego wyjścia w kolektorze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 dokładnie niewiem ,wężyk wychodzi z pod pokrywy tej przedniej plastikowej jak ją odkręce to ci dokladnie powiem moze nawet jutro bo chce montować wskażnik bosst i egt więc musze znaleść jakieś miejsce do wpięcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mjaza Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 No to i ja sie pochwale konfiguracja u mnie: - butla 680x200 62,5litra + wielozawor extra - wlew pod klapka - wtryskiwacze LR Med białe - lpg tech 316 - 2x acr01 + 2x elektrozawor valtek 6mm - 2 filtry z wlokna szklanego powiekszone Reduktory wpiete w obieg wodny szeregowo. Auto strojone na sondzie szerokopasmowej i do samej odcinki idzie na gazie jak na benzynie. Przy dobrym montazu, auto to naprawde pieknie pracuje na gazie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 no i pięknie masz filtry od Techa czy czarne puszki od matrixa ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Mały update. Na LPG moje Z jest słabsze o 8KM i 6Nm. Stroiłem na podstawie krótkich korekt. Jak zamontuję sondę szerokopasmową i wystroję to różnica będzie jeszcze. mniejsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mjaza Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Filtr certools F-779-B-d powiekszony z wkladem z wlokna szklanego + do tego trojniki LR, aby nie ograniczac przeplywu. Tomek.85, masz moze wykres? Jak sie krzywe ogolnie rozkladaja, mnie interesuje. 8km przy 287, to jest spadek absolutnie nie zauwazalny i nie warto dalej szukac.... chociaz szerokopasmowke warto podlaczyc, aby byc pewnym, ze tloki nie splyna przy pelnym bucie. Do takiego auta, to az zal gazu nie zalozyc;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 nie wiem jak Tomek przyjmujesz spadek hp i nm, bo moim zdaniem nie od tego co jest podane w dowodzie > 287 -> 280, bo po instalacji gazu od normalnego spadku, przy przekładaniu mocy na koła, to -8 jest np od 270 do 262 nikt nie miał wpisane i miał faktycznie np 287 - 287 , 280-280, niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kamil208 Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 są auta które nawet po latach trzymają bardzo dobrze serię, nasze nissany już fabrycznie były przeszacowane poprostu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Pomiar był tego samego dnia, najpierw PB później LPG. Na PB 270, na LPG 262. Na PB jest o 10 mniej niż seria ale to niedługo zostanie ogarnięte bo po 130kkm przebiegu katy mają już prawo blokować wydech. Przebiegi mocy/momentu na PB i na LPG są równoległe w całym zakresie z tym, że LPG o te 8KM i 6Nm niżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Ja się niczym nie przejmuję Stwierdzam, że katalizatory wystarczająco się już napracowały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoakatomi Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 przecież Ty nie masz katów.. tylko test pipesy, to o czym mowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.