pawell31 Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 Te diody równo nie pokazują. Jaką masz butlę?? Ja najwięcej w trasie zrobiłem 530km na 56 litrach lpg. Średnio po mieście i w mieszanej w lato wychodzi mi 13-14. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Komp pokazuje spalanie na podstawie (m.in) czasów otwarcie wtrysków benzynowych. Czasy te są inne niż czasy wtryskiwaczy LPG (wydajność także inna) więc nic dziwnego, że wskazania kompa się nie zgadzają. Powinna to jednak być +/- stała zależność. W niektórych sterownikach silnika jest możliwość kalibracji wskazań spalania (nie wiem czy akurat w Z też). W takiej sytuacji można sobie przestroić kompa żeby pokazywał rzeczywiste spalania na LPG (ale wtedy na PB będzie zawyżał). Co do kontrolek stanu LPG to są one do skalibrowania, da się ustawić tak, żeby pokazywały faktyczny stan gazu w butli (faktyczny to trochę przesadziłem ale z dość dużą dokładnością). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 idealnie wystrojona instalacja tz poprawnie ma pokazywać takie spalanie jakie było przed montażem czyli mniejsze niż w rzeczywistości ..inny AFR dla gazu ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalgdb Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 (edytowane) no jutro jade na sprawdzenie mapy i zobaczymy co i jak. Ten gazownik zakłada nawet gaz do ciężarówek wiec ma pojecie. PS: Nie wyszło tak źle, komp pokazuje 12,2 litra a gazu spalił 14,5 l. Wiec całkiem spoko, Jazda po mieście i okolica bez szaleństw tym razem. Została jeszcze tylko trasa do sprawdzenia Wchodzi koszt przejechania 100 km po mieście 38 zł a dzisiaj poszło 300 km Edytowane 1 Października 2012 przez michalgdb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 fotki z mapy i z pod maski ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IceManPL Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Czyli koszt przejechania 100km jak w Seicento na Pb Jak najbardziej mi to odpowiada i jestem na tak dla LPG Czekam na dalsze relacje z użytkowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Filon Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 (edytowane) Wczoraj na TVN turbo pokazywali Infiniti G35. Mówili, że ten silnik nie lubi LPG. Najwięcej problemów jest z padającymi katalizatorami. Czyli można powoli myśleć o test pipe'ach i dystansach do drugich sond. Chyba, że ich fachowcy mało się znają Edytowane 2 Października 2012 przez Filon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Głupoty mówią. Dlaczego? Dlatego bo jedyne co może mieć wpływ na uszkodzenie katalizatorów to temperatura spalin. Jeśli instalacja jest dobrze zestrojona to na LPG spaliny są tylko o kilka % cieplejsze. Nie ma więc takiej możliwości żeby uszkodziły katalizatory. Jeśli instalacja źle zrobiona/zestrojona to i katalizatory i głowica szybko zastrajkują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalgdb Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 (edytowane) Zawsze można "KATA" wyciąć hehe błąd wyszedł w kalkulacji, pojechałem na stacje, zatankowałem gazu do pełna i wyszło 14,1 litrów na 100 km. Sprawdzałem mape, jest taka sama jak na benzynie. PS: o tym infiniti też oglądałem, ale szczerze nie widzę różnicy miedz Pb a LPG. Temp silnika, ciśnienie oleju wszystko w normie. Ja robię dużo km wiec już mam w kieszenie parę stówek zaoszczędzonych. W dodatku mam wrażenie że dźwięk z tłumików na LPG jest taki trochę żywszy być może wkręcam sobie Graty jakie mi wstawili: Wtryski: Hanah Wielozawór: Tomasetto Reduktor: KME Gold 240 kw Zbiornik: Bormeli ? Komp: Stag Edytowane 2 Października 2012 przez michalgdb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Jakie masz ustawione ciśnienie robocze? (zobaczysz w programie Staga). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalgdb Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 kurde, nie zwróciłem uwagi na kompie jak mi pokazywali. Jutro podjadę zapytam gazownika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hcct Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Najlepiej kup sobie kabelek i sam sprawdzisz parametry na LPG:) albo ja załatwię kabel, laptopa i sprawdzimy jak to pracuje:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Zawsze można "KATA" wyciąć hehe błąd wyszedł w kalkulacji, pojechałem na stacje, zatankowałem gazu do pełna i wyszło 14,1 litrów na 100 km. Sprawdzałem mape, jest taka sama jak na benzynie. PS: o tym infiniti też oglądałem, ale szczerze nie widzę różnicy miedz Pb a LPG. Temp silnika, ciśnienie oleju wszystko w normie. Ja robię dużo km wiec już mam w kieszenie parę stówek zaoszczędzonych. W dodatku mam wrażenie że dźwięk z tłumików na LPG jest taki trochę żywszy być może wkręcam sobie Graty jakie mi wstawili: Wtryski: Hanah Wielozawór: Tomasetto Reduktor: KME Gold 240 kw Zbiornik: Bormeli ? Komp: Stag jak dla mnie to upewnij się że masz miedz 8 mm od butli do reduktora wielozawór właśnie pod taką miedz jak i elektrozawór hana powinna wystarczyć zielona ew niebieska Kme gold na pewno nie ma takiej wydajności i ma słabą termikę jak go pociągniesz 1-2-3-4-5 na autostradzie może zamarznąć jaki stag ? cisnienie robocze i pliki z ustawieniami praca na wolnych jak i praca na wysokich obrotach nagrane osc i możemy patrzeć czy wszystko jest ok ,,,KME Gold Turbo nie radził sobie z 200 KM ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hcct Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Michał ma tam zamontowane faro 8mm. Ten reduktor też mnie zastanawia, kolega ma taki w BMW około 170-180KM to pamiętam że był spadek ciśnienia z 1.8 na 1.0bar i termika też nie wyglądała najlepiej, ale ma to na miedzi 6mm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 a jakim cudem 1.8 Bara .. i spadek nawet o 0,8 to jakaś masakra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 80% gdzie dopuszczalne jest 10 -20 % max ,,,!!!!!!!!!! no koledze ten turbo gold spadał z 1.2 -1.3 na 0.6 ,,, było jeszcze bogato ale nie tak bogato jak powinno ,,tyle że miał niebieską hanę to go ratowało ,,, generalnie cała seria kme jest bardzo prze wartościowana faro farem ale czy nie ma jakiś zwężek pod zwykłe zawory paproni nie brakuje .. cena elektrozaworu normal to 36 zł a pod 8 mm 99 itp,,, jak ma 1.8 to sprawdzić obw podciśnienia nie ma prawa być coś takiego generalnie sie stroi przy 1,Bara ,,, jazda w górę to już dopieszczanie jeśli nam brakuje .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalgdb Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 No gazownik niby mówił że ten KME w wolnossącym silniku da rade i będzie jeszcze zapas mocy. Od ma Lincolna suva 5,7 litra i daje rade bez problemu. Na spokojnie wszystko przeanalizujemy. Spadku w mocy nie czuje, dobrze wkręca sie na obroty itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 jak już są 2 szt ... a tak do rzeczy czy daje radę to nie masz pojęcia bo instalacje są sprytne i potrafią sie podpierać PB bez wiedzy operatora ,,, chłopaki mają wranglera do testowania reduktorów jak dobrze pamiętam 4.0 i napisali że każdy tam daje radę,,,, na wolnych obrotach prawda taka że jak nie nagrasz osc oscyloskopu z jazdy to nie będziesz wiedział co sie dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalgdb Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 (edytowane) O jak już temat o PB to ani litra nie wciągną bo zrobiłem 600 km razem a miałem na granic rezerwy paliwa i tak zostało PS: Strider [350Z] LPG robi się najpopularniejszym wątkiem w dziale Zetek.... A bo jest o czym pogadać Edytowane 3 Października 2012 przez michalgdb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 to fajnie by było zobaczyć obrazki z ustawień i pracy jak i osc ,,jak kolega zaoferował pomoc z kabelkiem 30 zł koszt + laptopik , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalgdb Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 HCCT mieszka 10 km ode mnie, Dzisiaj zajade do niego, może wiecej parametrów sie ustali itp. Aparat dorwe to zrobie fotki jak tam pod maską wygląda. Troche złe miejsce na reduktor, bo za zderzakiem schowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 To dobrze, że schowany za zderzakiem, reduktor musi mieć cieplutko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalgdb Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Dzisiaj zrobiłem 300 km i wyszło mi 13,9 spalania. A na kompie pokazywało 11. Jeszcze coś trzeba podregulować chociaż nie jest źle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 11 litrów na kompie a 13,9 to to 25 % wiecej troszkę za dużo to moze być rozjazd ,,,,ale jeśli fizycznie by tyle palił pb to jest ok ,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hcct Opublikowano 6 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2012 dziś podłączyliśmy Michała Nissana, tu plik osc https://rapidshare.c...9/juhfsudfh.osc wtryski zapętlały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalgdb Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 (edytowane) Doradzi ktoś co robić ? wyżej HCCT wystawił plik z mapy jak jeździliśmy z podłączonym kompem. Wystarczy załadować plik do programu od gazu jak ktoś ma Edytowane 7 Października 2012 przez michalgdb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.