Gość Tofu Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 MASAKRA !!!!!!!!!! śmiga na otwartych wtryskach sonda nie podpięta ,,, max czasy pb to 14 ms lpg sie pętli i to nie ze spadku co z mnożnika pokaż mapę z mnożnikiem dla wolnych ma być pd 1.1x max do 1,6 a tam pewnie wiecej jest ,,,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lipa po całości Jakie te wtryskiwacze są ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalgdb Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 (edytowane) Wtryski Hana, Srebrne takie. No to teraz powolutku co trzeba zrobić żeby było dobrze wtryski chyba otwierają sie przy 3 tyś obr. Edytowane 7 Października 2012 przez michalgdb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 150 KM / 4 daje 37,5KM na cyl i ja miałem na zielonej hanie i na barakudzie mam coś w granicach 1,25x przy 50 KM. było by wyżej ale nie 2x zy ,, strzel fotkę z naklejki na wtrysku ,,,bo mam głupie podejrzenia ,, naklejka Po pierwsze Primo przeczytać instrukcję stagową z której sie dowiesz że czasy masz na pb takie dla wolnych obrotów 2,2 ms i do 6000 tys idzie 14ms ... \ mnożnik gazowy ma być w zakresie 1,1 -1,6x dla wolnych co owocuje czasem wiekszym dla gazowych wtrysków czyli przy 2,2 masz 3ms .. natomiast dla wysokich ma już sie zbliżać do 1.x czyli czasy powinny sie zrównać a ty masz 2x wieksze czyli pętle bo powyżej 24 ms przychodzi następny sygnał ,,,czyli wtryskiwacze są otwarte taka sytuacja u Ciebie nie ma prawa występować bo max czasy masz 14 nawet 13 ms ,,,, jeśli byś miał spadki na reduktorze ale nie widziałem to mogło by sie tak dziać ,,, Taka sytuacja jest akceptowalna w silnikach turbo gdzie czasy pb oscylują koło 24 ms ... następna sprawa to podłączenie sie pod sondę lambda masz chyba 2 wyjścia wiec podłącz obie ,,, bo sie może okazać że upalisz głowicę ,, zróbcie fotkę z mnożnika czyli tej żółtej lini ew jak masz zapisane ustawienia też dadzą redę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalgdb Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 (edytowane) Model EG2000 12h24, 1,9 cos tam Tyle zapamiętałem a z drugiej strony LPG/CNG i numery seryjne Edytowane 7 Października 2012 przez michalgdb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 a z drugiej strony LPG/CNG i numery seryjne jakim kolorem jest to napisane !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalgdb Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 ehh lece jeszcze raz zobaczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 "LPG/CNG INJECTOR" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalgdb Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Czerwony kolor, a dalej numery seryjne normalnie czarnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 KUR,,,, WIEDZIAŁEM Jedz zaj,,,ebać GAZOWNIKA http://allegro.pl/hana-h2000-eg2000-czerwona-wtryskiwacz-lpg-okazja-i2683648672.html zobacz na tabelkę wydajności z tebelki wychodzi a nie jest ona miarodajna że wydajność wtryskiwacza masz 39 KM na cyl ty masz 50 siąt ,,ja w primerze stosowałem zielone hany mając 37 KM ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalgdb Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Aha no to jutro ma facet "przeje****" czyli jak zmieni mi wtryski na zielone to da rade wszystko dobrze skomponować ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 tak tylko sie zastanawiam czy zielona czy niebieska ,,, A+ Raczej niebieska bo to krótsze czasy a jednak 50 KM ,. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalgdb Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 Niebieskie mają dobry niski zakres mocy ale pewnie mogą przelewać silnik ? i zawsze będzie zapasa na jakiś tuning Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 dokładnie niebieska ma inną cewkę i tłoczek szybsza jest ,,,, dokładnie niebieska a masz cisnienie 1.2 bara i czerwoną hanę to masakryczny błąd jak ktoś tabelki nie umie czytać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalgdb Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 (edytowane) może kolesiowi sie jeb*** że zetka ma 8 cylindrów. Masakra. Dobrze że szybko wyszło na jaw. Reduktor daje dobre ciśnienie wiec wytrzyma mocniejsze wtryski Edytowane 7 Października 2012 przez michalgdb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 tak czy inaczej po kalibracji by wyszło że coś nie tak a olali to i wystroili i następny koleś ,,, mnożnik musiał być w kosmosie ,,, przypilnować by dali krótkie wężyki od wiertki do wtrysku i powinna być kompensacja między listwami ,,, dobre filtry ,,, fotki z pod maski by sie przydały ,,i jaki masz ten reduktor ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalgdb Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 (edytowane) No Reduktor: KME Gold 240 kw Fotki wieczorem powstawiam jak porobię Co do termiki to przy gazowaniu uciekała do 40 C Edytowane 7 Października 2012 przez michalgdb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 no a z jakiej ,,, szału nie ma ,,,gold ma 2 wyjścia . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hcct Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 reduktor KME Gold, kompensacji chyba nie ma, odległość wtrysków od wkrętek jest raczej nierówna bo listwy z wtryskami są zamontowane na przodzie silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalgdb Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 na wolnych na postoju trzymał kolo 90 C chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 i tak spadała temperatura reduktora czy gazu kompensacje sie robi między listwami masz listwę 2x3xwtryski ??????????? i różne wężyki do wiertek ,,???????????? to też lipa to nie czasy na listwy każdy wtryskiwacz powienien być jak najbliżej wiertki a od niego może iśc wężyk do rozdzielacza różnej długości ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalgdb Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 He he to widzę musze mocno ich zj***ć Co mam im powiedzieć ? że jak mi nie zmienią to Rzeczoznawce wezwę itp. ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 to jest Polski odpowiednik narazie sie sprawdza jest tańszy i ma możliwości regulacji wydajności przez dysze bez dyszy odpowiada zielonej hanie http://allegro.pl/ba...2674543131.html a chodzi oto że wyjście ma na wężyk 6mm z tego jedziesz do rozdzielacza co ma 2-3-4 wyjścia pod wtryski i jedno grube na reduktor można jeszcze robić na kontowych adapterach gdzie przechodzisz wężem po głowicy i adapterki schodzą na dół do wtrysku jeśli sie uprą że listwa może być to musi mieć równe długości ,to podstawa Pozatym czym dłuższy wężyk do wtryskiwacza tym gorsze wkręcanie się w obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalgdb Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 (edytowane) a jak by dał drugi reduktor ten kme golda ? żeby na dwóch było. Chociaż piszą że ten reduktor do 325 km daje rade ;/ Edytowane 7 Października 2012 przez michalgdb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 niko chyba lepsze i ta niej by wyszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalgdb Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 No ale pewnie tego mi już nie wezmą na gwarancje albo coś ;/ a nie chce mi się wydawać dodatkowo 2 tyś zł. Pierwsze wtryski niech zmienią, to wydaje mi sie że na gwarancji muszą bo dali złe ;/;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.