Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Gość agnieszkas

Rekomendowane odpowiedzi

Gość agnieszkas

Witam,

zauważyłam dziś pewną przypadłość w moim p11, 2.0 TD, 1997.

Otóż niezależnie od biegu, powyżej 2 tys. obrotów, samochód przestaje przyspieszać, dociąga do 3 tys. i wszystko dalej idzie sprawnie. Martwi mnie ta "dziura" pomiędzy 2 a 3 tys. Nie ma dodatkowych objawów jak skakanie/falowanie obrotów, drżenie, duszenie. Po prostu po przekroczeniu 2 tys mam wrażenie jakby zostało częściowo wciśnięte sprzęgło ponieważ obroty zwiększają się szybciej niż normalnie. W momencie jak dochodzi do 3 tys mam wrażenie, że załącza się turbina i samochód zdecydowanie przyspiesza.

 

Nie wiem, czy można to wiązać z wcześniejszym "przeciągnięciem" go przez niedoświadczonego kierowcę podczas wjeżdżania na dość wysoki krawężnik. Dało się wówczas odczuć przez moment zapach spalenizny. Po tym incydencie jechałam jako pasażer, więc nie jestem w stanie ocenić, czy usterka pojawiła się od razu. Prowadziłam go dopiero po 2 dniach.

 

Planuję na początek dolać jakiegoś środka do przeczyszczenia wtrysków, choć czytałam sprzeczne opinie na temat stosowania tych środków w tak starych samochodach.

 

Co możecie mi doradzić?

 

Dzięki z góry za podpowiedzi,

Agnieszka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie turbina załącza się od 2tyś i idzie jak należy. Mam zaślepiony EGR żeby nie truć silnika spalinami. A podstawowa sprawa to czy checkpost-33664-0-21071200-1345145640_thumb.jpg Ci wywala?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość agnieszkas

nie, żadna kontrolka się nie świeci...ła. Napisałam w czasie przeszłym, bo dziś nastąpiła awaria. Samochód stoi u mechanika. Pękł któryś z pasków. Podejrzewam, ze ślizganie spowodowało te problemy z obrotami, ale będę to miała potwierdzone za kilka h....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...