niezawodnyjapon Opublikowano 5 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 (edytowane) Witam, dziś odebrałem auto po wymianie kompletnego rozrządu i na pewnych obrotach są dziwne dźwięki jakby wycie. Warsztat twierdzi że nowe paski tak robią i przestaną. Proszę o opinie. Silnik 2.0td Pozdrawiam. Edytowane 5 Września 2012 przez niezawodnyjapon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 5 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 Rozrząd do poprawki i to natychmiast żednych dzwięków nowy rozrząd nie wydaje a wręcz powinno być ciszej. Pamiętaj że jak się robi rozrząd to od razu zmienia się rolki i napinacz oraz za jednym zamachem wymienia uszczelniacze wału Podpytaj mechanika ile ząbków Ci ustawił na pompie i na wale Jak nie będzie wiedział to znaczy że skopał robotę Druga sprawa że mógł pokręcic wałem podczas składania i pomimo dobrej liczby zębów masz przestawiony rozrząd 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niezawodnyjapon Opublikowano 5 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 Dlatego własnie mnie to niepokoi, do tego jest jeszcze głośniej niż było. rano zaraz jestem w warsztacie, Wymienione były paski i rolka i napinacze.. Masakra i to w serwisie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 A moźe padły gumki tłumiące drgania oslony rozrządu, znajduja się w miejscu mocowania tej metalowej osłony (do niej przykręcamy dopiero plastikową osłone). Otwórz maskę jak chodzi silnik i poprzytrzymuj te osłony i zobaczysz czy znikną te dźwięki, dotyczy to obu stron, u mnie ta osłona strasznie terkotała, a ostatnim stadium było tarcie zębatki o tą obudowe i wtedy już mi wyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niezawodnyjapon Opublikowano 6 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 (edytowane) Mechanik w serwisie stwierdził że nieznacznie przestawił się sie pewnie kąt wtrysku po wymianie i trzeba zrobić z 1tyś km i jeżeli się nie poprawi to przyjechać na regulację pompy. Dlaczego nie może tego zrobić od razu? bo jak twierdzi jeżeli teraz go ustawi to po iluś tam km może znów się przestawić dlatego radzi zrobić najpierw trochę km. dziwne dżwięki sa przy 1000, 1500 i 2000tyś obrotów. Zaufać czy nie, szczerze mówiąc już nie wiem. Edytowane 6 Września 2012 przez niezawodnyjapon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 Pieprzy ci głupoty aż przykro słuchać Ma być dobrze i koniec kropka. Nic się nie naprawi samo jak jest skopane Kąt wtrysku ustawia się od razu podczas wymiany rozrządu a nie po przejechaniu dystansu Olewają cię i już. Ja w swoim po wymianie miałem problem z odpalaniem i silnik też pracował głośno Mechanik który to robił dawał sobie obciąć obie ręce że wszystko jest idealnie. Powiedziałem właścicielowi że tak być nie może abym mordował rozrusznik Pojechałem do drugiego zakładu gdzie poprawiono mi rozrząd i dupowóz odżył momentalnie. W moim przypadku był przestawiony rozrząd o ząbek po stronie pompy, w wyniku czego nie dało się skorygować kąta wtrysku poprzez obracanie obudową pompy, bo był już po prostu po za zakresem. Przedstawiłem właścicielowi rachunek za usługę, a ten bez słowa oddał mi kasę za poprawkę i dojazd. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 and_pec ma racje nic się nie zmieni przez te tysiąc km, a silnik pracuje okropnie jak jest źle kąt ustawiony(miałem nie raz) . Jedź i każ mu ustawić ten kąt. Z drugiej strony dziwne ja jak wymieniałem rozrząd to kąta nie musiałem ustawiać więc możliwe że mechanik pomylił się o ząbek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 Maciek masz rację Kąta się nie ustawia przy wymianie rozrządu, a jedynie koryguje jeśli zachodzi taka potrzeba. Co do tematu rozrządu polecam ten temat http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/58643-p11144-rozrzad-20td-po-wymianie-nie-chce-odpalic/topic/58643-p11144-rozrzd-20td-po-wymianie-nie-chce-odpaliae/ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 jeśli pasek jest zbyt mocno naciągnięty to specyficznie "szumi". Jeśli będziesz tak jeździć to z czasem jak pasek się rozciągnie to ucichnie, chyba że wcześniej łożyska w rolkach czy napinaczach walną, a wtedy to klops... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1 Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 ostatnio wymieniał mi rozrząd kolega mechanik i okazało się że był przestawiony o 2 zęby auto jak postało 2 dni to silnik chodził dziwnie, strasznie klekotał ale jak się nagrzał to było ok a teraz po wymianie pali lux, stał nawet 7 dni i odpalił super Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dami1986 Opublikowano 7 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2016 witam. jestem nowy mam sprawe. Mam nissana primere 2.0 TD robiłem rozrząd a raczej mechanik, znalazłem hurtownie do japończyków i kupiłem paski i rolki jak serwis mówi. Niestety koło zębate rozrządu na wale korbowym bylo tak zapieczone że trzeba było na hama ściągać. Zdobyłem takie koło na złomie ucieszony, założony rozrząd ale silnik głośno chodzi nie ma mocy i tylko 130 ledwo idzie. O co chodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.