Gość Tofu Opublikowano 19 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Da sie upolować ew coś po kombinować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
credens Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 A może ktoś zaglądał do takiej przetwornicy. U mnie kilka sekund po zapaleniu świateł jest ok, dopiero po chwili zaczyna mrugać i zrywa łuk. Czasem dłużej pomryga zanim zerwie, czasem krócej. Jak zerwie wyłączam i włączam światła i znów to samo. Poświeci, poświeci i gasnie. Przy odrobinie wolnego czasu rozbiorę, może jakis kondensator wysechł i wystarczy wymienic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesartek Opublikowano 26 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2015 (edytowane) Nie będę zakładał nowego tematu bo jest tu sporo o światłach w primerkach ale do sedna sam miałem bardzo słabe światła w swojej p11-144 soczewki i rozmyślałem o chinskich zenonach, zamiennikach lamp ale w końcu zdecydowałem się na regenerację odbłyśników i już wiem, że dobrze zrobiłem efekt jest powalający widoczny na zdjęciach poniżej.(zdjęcie przed robione w dobrej pogodzie a po w lekkim deszczu na tych samych żarówkach) Regeneracja odbłyśników soczewek zerwanie starej powłoki, lakierowanie i metalizacja próżniowa kosztowała mnie 240zł 2 szt. robiłem w firmie Regeneracja Reflektorów TMC. Edytowane 26 Lutego 2015 przez prezesartek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissanek94 Opublikowano 10 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 soczewki do P11 przedlift jak zrobić do xenonów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 10 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2016 nissanek9 do przedlifta wp.p11. Najlepiej wymienić przód z p11.144 i wyjdzie samo. Inaczej tuning totalny lampy. Kup lampy od Infinity G20 to coś wyjdzie. Hehehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kalimaro Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 Witam Kupiłem Primerkę z żarnikami. Policja zabrała mi dowód i dodatkowo potraktowała mandatem. Postanowiłem je wymienić na zwykłe żarówki. Po oględzinach stwierdziłem że są to H1 (z uwagi na zamocowanie). Wyjąłem żarniki z oporządzeniem wsadziłem żarówkę i lipa. Przy otworze zostały mi 2 kable (żółty i 2 czarne połączone w 1 końcówkę), którykolwiek bym nie podłączył w jedyną końcówkę żarówki H1 światła mijania nie działają. Proszę o pomoc, podobno światła mijania w p11 to H7 ale nie ma szans abym ją umieścił w gnieździe, z uwagi na mocowanie jak i wielkość otworu na szklaną część żarówki, światła długie również są H1, ale te działają bez problemu. Dziękuję za pomoc i przepraszam za trywialne dla znawców tematu pytanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2016 zrób zdjęcia tego co masz może ktoś totalnie po pierniczył i zrób zdjęcie auta też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kalimaro Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 (edytowane) Żona dopiero dziś wróciła ze szkolenia (mój telefon nie ma aparatu) ale jest już ciemno i zdjęcia dzisiaj samochodu nie wstawie, co do lamp to już mam światła mijania (ten drugi kabelek podłączyłem do oprawki żarówki, masa pewnie jaka) ALE jak podłączałem kabelek od świateł postojowych, to serce primerce pękło i nie mam teraz świateł postojowych i oświetlenia tablicy rozdzielczej. Jak nie urok to ..., nie bardzo wiem czy mi na diagnostyce to przepuszczą i będę mógł odebrać dowód Edytowane 24 Marca 2016 przez Kalimaro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 tablica rozdzielcza mozę być zasilana jednym obiegiem z postojówką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kalimaro Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Znalazłem na naszym forum, który to bezpiecznik. Dziękuje za sugestie to reczywiście ten sam. Znajduje się w skrzynce pod maską koło akumulatora, piąty od dołu. Dziękuję serdecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marpop Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Czy ktoś mógłby mi pomóc w takiej sprawie ponieważ mam Primerke p11 po lifcie ale ze zwykłymi lampami a chciałbym xenon. Chciałbym zrobić retrofit bo primera po lifcie miała xenony. Czy ktoś już robił taką przekładke ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2016 Ja u siebie miałem fabrycznie reflektory halogenowe ze spryskiwaczami. Kupiłem xenony i wymieniłem, silniczki muszą zostać od halogenowych, ponieważ xenony powinny mieć samopoziomowanie i ich silniczki są inne. Reasumując xenony powinny mieć spryskiwacze i samopoziomowanie, u mnie brak tego ostatniego wysokością steruję z kabiny pokrętłem. Sama wymiana p&p. Ale upierdliwy niebieski lub diagnosta mogą się przyczepić o brak samopoziomowania lub spryskiwaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 11 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 Co do samego samopoziomowania to przepisy dopuszczają sterowanie manualne ☺ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 11 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2016 Co do samego samopoziomowania to przepisy dopuszczają sterowanie manualne ☺ dokładnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 czyli mam w pełni legalne xenony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 12 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2016 Tak jeśli fabrycznie było to tak skonstruowane i tu chyba jakieś paragrafy rocznikowe są .. ja wsadziłem do swojego oryginalne xenony ale samopozomowania nie mam ale nie było montowane w moich rocznikach wiec jest ok ,.. W kraku chyba niebieskie skrzaty dostały ten sprzęt do sprawdzania ustawienia świateł i będą DW zabierać.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyo Opublikowano 28 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2016 (edytowane) Też się przymierzam do zregenerowaniu odbłyśników za pomocą metalizacji próżniowej. Puki co jednak zmieniłem właśnie żarówki w swoich reflektorach na Osram 66240 XNB NIGHT BREAKER UNLIMITED XENARC ( tym razem oryginał..mam nadzieję) Mam ksenony z żarnikami D2S. Miałem wcześniej Philips 85122 (raczej podróby), ok.3 lat mi przetrwały ale ostatni czas...był już czasem mroku. Różnice w świeceniu uchwyciłem na zdjęciach: Stare Philips 85122: Nowe Osram 66240 XNB NIGHT BREAKER UNLIMITED: Różnicę widać dużą, mam nadzieję że trochę posłużą. Jak by jeszcze zregenerować odbłyśniki to już wogóle byłoby miodzio. Tylko cieżko mi się za to zabrać. Fajnie jak by ktoś tutorial jakiś zrobił jak wyjąć i rozebrać a potem złożyć reflektor. Edytowane 28 Sierpnia 2016 przez voyo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2016 ustaw te światła .// zobacz jeszcze na firmę bosma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stanley1910 Opublikowano 25 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2019 Nie chcę zakładać nowego tematu to zapytam tutaj, mam problem ze światłami, konkretnie xenonanami w Primerze P11.144 1.8, benzyna z 2001 roku, wszystko działa, nic nie gaśnie jak jeden kolega powyżej opisał, ale dziwnie mruga, nie jak się stoi na światłach za jakimś autem to widać jak to światło lekko mruga co jest dość dziwnym i irytującym procesem. Kiedyś jak się okazało przerwało się wahadełko od regulacji z tyłu pod autem, zostało to ręcznie naprawione, gdyż koszt nowego okazał się ogromny jak pisałem maile do autoryzowanego punktu Nissana, koło 1000 zł bodaj. Pytanie po naprawie niestety jest dalej tak samo, tzw ani lepiej, ani gorzej. Czy ktoś miał podobny problem i jest w stanie udzielić jakieś odpowiedzi gdzie i jak szukać ewentualnie usterki? Pozdrawiam, z góry dziękuję za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.