Gość Tofu Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Witam jako że walczę ze światłami eksperymentuję z żarnikami xenonowymi i powiem tak faktycznie nie ma porównania do światła z żarówki kupiłem taki zestaw za 100 zł co prawda barwa 6000k kelwinów wchodzi w biało niebieski kolor klosze lamp poprzepalanie i odbarwione nie świeciło to lepiej od żółtych żarówek mimo że mam jakieś super białe lakierowane na niebiesko ,, Ustawione dobrze nie oślepiały nikt mi nie zamrugał na długiej trasie zresztą mamy regulacje można je puszczać na dół na wszelki wypadek Zestaw h1 xenon jest odpowiednikiem żarówki h1 wiec generalnie świeci tam gdzie potrzeba ... Teraz do rzeczy : Sposoby na poprawienie oświetlenia to : KLOSZE LAMP Wymiana kloszy Z zamienników mamy DEPO TYC LUB DJ AUTO ? koszt od 100 zł opinie raczej marne od wykonania po sposób świecenia wynika to z tego że używka w oryginale świeci lepiej ,,,, Valeo oryginał 400 zł Regeneracja z tego co pamietam koszt 200 zł a głównie polega to na myciu i pomalowaniu wnętrza za rozebrany klosz do pomalowania koleś w firmie powiedział 100 zł jest to jakaś alternatywa do zamiennika -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- jeśli uda nam sie rozkleić nie jest to problem to myjemy szkło a przecieramy wnętrze jeśli nie mamy wypalonych miejsc przecieramy tylko i wystarczy Jeśli klosz jest już zmatowiały i wypalone białe miejsca do (taniej regeneracji można użyć taśmy aluminiowej koszt 5zł ) wykonałem taki cały klosz muszę jeszcze go przetestować ,,, następna sprawa to szkło ma mikro dziury i tu do polerki można użyć wodnych papierów granulacja od 1000 1500 2000 nawet grubszych na koniec używamy tlenku ceru mieszanka wody i proszku na szlifierkach wolno obrotowych , SPRAWA DRUGA instalacja elektryczna Tu niestety nissan sie nie postarał bo mamy cienkie kabelki idące w lampach spadki jakie odnotowałem po ponad 1.5 V w stosunku do aku a to lekko 10% słabsze światło !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dla nie wtajemniczonych to zasada prosta do żarówki ma iść 12 v + i masa - ale nie idzie to prosto z włącznika świateł bo by przepalało przełączniki tylko napięcie z przełącznika odpala obwód przekaźnika http://pl.wikipedia....wiki/Przekaźnik opis to 12 v + i - to odpalanie cewki przekaźnika nr 85 86 30 to zasilanie 87 to wyjście Ja w wszystkich autach robię nowy układ na grubych kablach do żarówek Zakup przekaźnika zakup nowych grubych kabli 2.5 mm i grubszego na zasilanie przekaźnika można zastosować 1.5 mm bo i tak to będzie ze 3 razy grubsze od tego co mamy wsuwki żeńskie do przekaznika 5 sz + męskie do połączeń Nowy układ elektryczny świateł będzie sie składał z przeciągnięcia nowej masy do kloszy prosto z aku wiec montujemy się do klemy z kablem można tu użyć tz kabel oczko z otworkiem na śrubę i to przykręcamy idący kabel od klemy - rozprowadzamy do jednego klosza i do drugiego i możemy przy okazji zasilić przekaźnik '85' pin do klemy + sowej podpinamy sie tak samo i idziemy z zasilaniem tylko do przekaźnika który umieszczę blisko aku do skrzyneczki bezpiecznikowej zasilamy pin nr 30 potem odnajdujemy kabelek fabryczny zasilający światła i zniego zasilimy pin przekaźnika 86 z Przekaźnika mamy 2 wyjścia 87 lub 87a i z tąd jedziemy już do żarówek Foto story będzie jutro + to że wtyczki się nie kopciły jak i mocniejsze światła bo na nowym obwodzie nie ma spadków napięcia w P10 układ jest prosty bo mamy kostkę h4 do której łatwo z zewnątrz wejść z nowym kablem lub po prostu nową kostką lub do tego h3 na długie W P11 mamy klosz posiadający 2 żarówki h1 długie i krótkie i tu wejdziemy nowym grubym kablem przez plastikowy dekielek żarówka h1 ma chyba jeszcze nie sprawdzałem taki rozmiar by standartowa wsuwka nam weszła CZYSZCZENIE KLOSZA Wykonałem wczoraj przy użyciu opalarki ogrzewany krawędź klosza wcześniej wyjmujemy żarówki itp ,,, klosz zdemontowany i podważamy delikatnie masa uszczelniająca z twardej robi się jak guma do żucia i ściągamy szkło myjemy szkło i ew odbłyśnik u mnie 97 rok mycię odbłyśnika pomijając części gdzie już wystawał kremowy plastik skończyło się zle bo zeszła reszta farby !!! ewidentnie prze jarane z białym kloszem już było kiepsko wiec prysłem go chromem ze spreja i świecić świeci ale marnie i na żółto operacje taką przeżyłem bo jutro powinienem mieć utrafiony nowy klosz valeo ,, ale warstwa brudu też nie pomaga w środku wiec warto to zrobić i wymyć składanie odbyło sie tak samo podgrzałem obwód z resztą tej gumy rozprowadziłem ją do okola i wsadziłem szkło zapomniałem że są jeszcze zapinki ale to widać .. XENONY . Zestaw który kupiłem jest P&P montaż jest wsumie prosty wtyczki pasują zasilanie biedzimy odpinając wtyczkę z klosza + jak i - podłączając do kabli idących przy żarniku prąd idzie do przetwornicy i wraca do żarnika w innych kloszach wierci się otwór 2 cm może mniejszy dzięki czemu przepychamy te kable z żarnikiem w P11 wystarczy wywiercić w plastikowym dekielku Montaż jest prosty efekty fajne natomiast z legalnością trudno powiedzieć z materiałów do jakich się dokopałem wynika że nie można montować bo klosz halogenowy ma homologacje na żarówkę halogenową a nie na żarnik testy jakiejś redakcji wykazały że jakby te zestawy xenonowe były dokładniej wykonane miały ogniskową dokładnie tam gdzie jest ogniskowa w żarówce halogenowej powinno to świecić idealnie .. Pomijając fakty legalności i kwesti oślepiania innych kierowców Każdy montuje na swoją odpowiedzialność !!!!!!!!!!!!!!! Choć z oślepianiem w przypadku naszych lamp H1 jest nikłe prawdopodobieństwo bo mamy kierunkowo zbudowany reflektor i dodatkowo kielich zasłaniający dolną cześć żarówki wiec nic złego nie zrobimy ,,,, rozważmy plusy i minusy takiego zestawu -kwestia legalności ??? różnie piszą bo sprzedawcy wspominają tylko o konieczności montażu spryskiwaczy -żarnik odpala i rozgrzewa sie pare sekund (zastosowanie na długie lampy jeśt średnim pomysłem choć jadąć cały czas na długich wyłączanąc na mijane auta świeci dobrze ciepły odpala od razu ) -tanie zestawy lubią padać lub ja trafiłem na wadliwy lub to kwestia mojej przejaranej instalacji \ +żarnik pobiera tylko 35W prądu wydzielając mniej ciepła do lampy przez co je oszczędza +generuje 2x do 3x wiecej światła +widoczność lepsza dzieki możliwości doboru kolorów +żarniki są dużo trwalsze od żar halogenowej Dobór koloru mamy tak 4300 5000 6000 8000 10000 12000 przy czym ja bym brał pod uwagę tylko 4300 5000 mam 6000 swieci ładnym bialutkim światłem z poblasiem na niebiesko i takie bym zostawił ale zważając kwestie problemów kupię 4300 4500 5000 K by były zbliżone do koloru żarówki halogenowej reszta to już masakra od niebieskiego do fioletowego ,, i wykonam testy czy faktycznie oślepia czy nie ,,,, Pozdrawiam mam nadzieje że komuś to sie przyda zaraz idę lutowac obwód do przekaźnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1 Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Z tą instalacją to dobry sposób, tylko czy dobrze zrozumiałem od przekaźnika ciągniemy "+" do lampy jednej a potem drugiej, czy nie lepiej od przekaźnika pociągnąć dwa przewody "+" osobno do każdej lampy unikając w ten sposób spadku napięcia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marpop Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 Jak w temacie, siedziałem sobie troszke na allegro znalazłem coś takiego http://moto.allegro.pl/zestaw-h7-h1-h4-super-slim-hid-xenon-cyfrowy-gw12-i2609465715.html jest to zestaw którym przerabia się zwykłe lampy na xenony i można wybrać moc świecenia itd. Z opisu wynika że zestaw pasuje do mojej kochanej primerki. i tutaj rodzi się pytenie. Czy w ogóle jest sens się w to bawić?? Czy przypadkiem nie zniszcze kloszy lamp?? jeśli nie to jaką moc wybrać żeby nie zniszczyć oryginalnych kloszy nissana . Doradcie bo jakby nie patrzeć 220zł piechotą nie chodzi z góry dzięki za odpowiedzi i przepraszam jeśli temat nie w tym dziale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 właśnie wróciłem z montażu wiem że niedziela ale to dla ducha i dla siebie wiec nie praca przekażnik ma 2 wyjścia i dwa osobne kanały na każdą żarówkę a przekaźnik montuje koło aku wiec prawa strona jest długa natomiast prawa krótka dzisiejsze pomiary na wyłączonym silniku 12,3 V aku 11,20 na żarówce lipa po montażu aku spadło do 11,89 i tyle samo na żarówkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 na pewno nie zniszczysz lamp to raz mniejsza moc i nie dobiera sie mocy tylko kolor 4300 jak normalna żarówka do5000 k białe 6000 białe z niebieskim potem niebieski różowy fioletowy ...zzobacz na mój temat wyjaśni ci chyba wszystko a zestaw mam za 100 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marpop Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 na pewno nie zniszczysz lamp to raz mniejsza moc i nie dobiera sie mocy tylko kolor 4300 jak normalna żarówka do5000 k białe 6000 białe z niebieskim potem niebieski różowy fioletowy ...zzobacz na mój temat wyjaśni ci chyba wszystko a zestaw mam za 100 zł a co byś mógł powiedzieć na temat tego zestawu który wstawiłem?? i jeśli byś mogł mi podesłać ten bądź zbliżony do twojego mnie chyba by najbardziej interesowała barwa 6000 z tą niebieską poświatą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 mam dokładnie te same żarniki i takie duże przetwornice zestaw kupiłem za 100 zł jaki że z legalnością jest nie wiadomo to idz w stronę 4300 do 5000 zaraz ci podlinkuję zestaw ,,,a dziś na przekażnikach xenony mam na długie światła założone nic nie mruga wiec zestaw jest ok ,,już szukam linka http://allegro.pl/xenon-xenony-h1-h3-h4-h7-h9-h11-h13-hb3-hb4-cyfrow-i2605985799.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marpop Opublikowano 16 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2012 mam dokładnie te same żarniki i takie duże przetwornice zestaw kupiłem za 100 zł jaki że z legalnością jest nie wiadomo to idz w stronę 4300 do 5000 zaraz ci podlinkuję zestaw ,,,a dziś na przekażnikach xenony mam na długie światła założone nic nie mruga wiec zestaw jest ok ,,już szukam linka http://allegro.pl/xe...2605985799.html jeśli chodzi o legalność to wiem że ksenony jak są oryginalne to muszą mieć spryskiwacze i przypadkiem trafiłem na coś takiego jak myślisz dało by rade?? http://moto.allegro.pl/spryskiwacze-lamp-reflektorow-ksenon-xenon-gdynia-i2574435165.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panstasio Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 w poprzednij MX6 zamontowałem sobie takie xenony o barwie 4300k - porównanie jakoście siwecenia i widocznosci w porównaniu z zarówkami halogenowymi nie do porównania. Warunkiem jaki sobie postawiłem (bez montażu spryskiwaczy i automatycznego poziomowania) było to ze lapma musiała byc wyposażona w soczewke. Na zwykłym kloszu niestety oślepia ponieważ świeci wtedy cały klosz, soczewka bardziej skupia. Oślepiac nie oślepiałem poniewaz i tak miałem ustawione najniżej jak sie dało ale doświetlenie pobocza i widocznośc wedlug mnie warta tej "legalnosci". W przypadku kontroli i przegladów woziłem zwykłe zarowki. Zamiana 5 min na ori zestaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 robią tak że szlifują i polerują szkło wewnątrz i wkładają soczewkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panstasio Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 robią tak że szlifują i polerują szkło wewnątrz i wkładają soczewkę "łobuzy" później oślepiaja ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Ludzie weźcie się ogarnijcie z tymi HID'ami. Reflektor jest projektowany pod konkretną żarówkę. Wsadzenie jakiejkolwiek innej żarówki np. typu HID powoduje to, że się oślepia ludzi jadących z przeciwnej strony. I nie pomoże najdokładniejsze ustawienie świateł. Tu chodzi o rozchodzenie się światła. Regeneracja lamp jak najbardziej za. W procesie regeneracji jest czyszczone nie tylko szkło, ale również na nowo jest napylana warstwa odbłyśnika. Koszt regeneracji obu lamp to jakieś 250zł. Wysyła się obie lampy. Firma sama sobie je rozkleja i robi co trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Masz troche racji ale ja widziałem testy właśnie takiego xenonu w normalnej lampie to raz dlatego bardziej sie zastanawiam nad przebudowaniem lampy na lampę z soczewką u w tym momęcie masz dokładnie to samo bo światło Ci wychodzi tylko przez soczewkę a znalazłem na ebau fajne lampy pod xenon do P11 ale koszt to 100 $ 9i 100$ wysyłka ,,,wiec nie tak tanio ,,, dlatego ja używam narazie na długich macie tu porównanie 2 fotki i xenon na długich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marpop Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 (edytowane) Masz troche racji ale ja widziałem testy właśnie takiego xenonu w normalnej lampie to raz dlatego bardziej sie zastanawiam nad przebudowaniem lampy na lampę z soczewką u w tym momęcie masz dokładnie to samo bo światło Ci wychodzi tylko przez soczewkę a znalazłem na ebau fajne lampy pod xenon do P11 ale koszt to 100 $ 9i 100$ wysyłka ,,,wiec nie tak tanio ,,, dlatego ja używam narazie na długich macie tu porównanie 2 fotki i xenon na długich ale dało by rade na mijania normalnie założyć?? I ja to chciałbym wiedzieć gdzie te przetwornice upchnołeś Edytowane 17 Września 2012 przez Marpop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid1 Opublikowano 17 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2012 Masz troche racji ale ja widziałem testy właśnie takiego xenonu w normalnej lampie to raz dlatego bardziej sie zastanawiam nad przebudowaniem lampy na lampę z soczewką u w tym momęcie masz dokładnie to samo bo światło Ci wychodzi tylko przez soczewkę a znalazłem na ebau fajne lampy pod xenon do P11 ale koszt to 100 $ 9i 100$ wysyłka ,,,wiec nie tak tanio ,,, dlatego ja używam narazie na długich macie tu porównanie 2 fotki i xenon na długich no świeci bardzo jasno tylko fajnie jak by fotki były zrobione od strony kierowcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Tylko należy wiąć pod uwagę jeszcze to, że coraz więcej diagnostów czepia się za nieprzepisowe światła i nie podbija dowodu - I BARDZO SŁUSZNIE. Policja też zabiera dowowy rejestracyjne za takie światła. Tofu w ten sposób bardzo szybko sobie zniszczysz odbłysniki. podobnie można sobie zniszczyć montując żarówki o większej mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 W przypadku dorabiania dodatkowej instalacji konieczne jest zastosowanie bezpieczników! Najlepiej przed przekaźnikami. W razie zwarcia, bez bezpieczników możesz spodziewać się ładnego pożaru. Jedynymi urządzeniami podłączonymi bez bezpieczników w samochodzie jest alternator i rozrusznik. I lepiej żeby tak zostało. W kwestii legalności, sprawa jest postawiona jasno. Albo lampa jest przystosowana do halogenu albo do xenonu. Nie ma unwersalnych. Na drodze przyjdzie czepialski i pozamiatane. Sugeruję zostać przy oryginale. Warto stosować żarówki o zwiększonym świetle. W starej Carinie stosowałem przez chwilę H4 100/90W. Świci niebo lepiej, ale to żarówka offroad czyli jak xenon nieprawidłowa, dodatkowo cierpi instalacja, a dokładnie wtyk żarówki, i niszczy się klosz od temperatury. Koledze w corsie taka żarówka wpadła do lampy, bo stopiła mocowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panstasio Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Ludzie weźcie się ogarnijcie z tymi HID'ami. Reflektor jest projektowany pod konkretną żarówkę. Wsadzenie jakiejkolwiek innej żarówki np. typu HID powoduje to, że się oślepia ludzi jadących z przeciwnej strony. I nie pomoże najdokładniejsze ustawienie świateł. Tu chodzi o rozchodzenie się światła. Regeneracja lamp jak najbardziej za. W procesie regeneracji jest czyszczone nie tylko szkło, ale również na nowo jest napylana warstwa odbłyśnika. Koszt regeneracji obu lamp to jakieś 250zł. Wysyła się obie lampy. Firma sama sobie je rozkleja i robi co trzeba. Zgadzam sie z tobą. Jednak na soczewkach nawet najnizej w ziemie ustawione daja o niebo lepsza widoczność (w MX-ie nawet długie gorzej świeciły - długie na normalnych zarówkach). Soczewka jednak nie oślepia tak jak klosz ze zdjęć Tofu. Xenony bez soczewki to przyznam że przegięcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Tylko weźmy jeszcze jedno pod uwagę. Są reflektory soczewkowe, w których źródłem światła jest klasyczna żarówka H1 oraz reflektory soczewkowe, w których źródłem światła jest lampa wyładowcza np. DS1 czy DS2. W przypadku tych pierwszych urządzenia czyszczące oraz samopoziomowanie z tego co wiem nie jest wymagane. W przypadku tych drugich jest to już obowiązkowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2812 Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Dodam tylko "na ochłodę" że oprócz utraty dowodu można jeszcze przygarnąć do 500zł mandatu. To skutecznie zmobilizowało mnie do zamontowania z powrotem zwykłych H1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Z tym oślepianiem pseudoksenonami to jeszcze pół biedy jak jest ładna pogoda w nocy. Tragedia robi się w momencie, kiedy zaczyna padać deszcz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panstasio Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 Jak najbardziej macie racje. Zaciekawiłeś mnie jednym Janusz_lublin - z tego co kojarze to przy montażu jakichkolwiek xenonów poziomowanie i spryskiwacze są wymagane... z tego co piszesz jesli w MX-ie mialem H1 i soczewki to mogłem spokojnie jezdzic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Janusz_ Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 (edytowane) Jeżeli miałeś oryginalne - bez modyfikacji to mogłeś jeździć bez problemu. Mazda 323F też ma soczewki i nie ma ani spryskiwaczy ani autopoziomowania. To samo Audi A3. Wymóg samopoziomowania i urządzeń czyszczących pojawił się chyba w 2000r. Zauważ, że primera P11.144 pomimo soczewek i żarówek H1 nie ma spryskiwaczy na lampy. Nowsze P11.144 już z ksenonem mam spryskiwacze na lampy i samopoziomowanie. Wadą soczewki jest to, że po pewnym czasie ciemnieje i wtedy zaczynają się problemy z odpowiednim skupianiem wiązki. W takim wypadku pozostaje tylko regeneracja. W klasycznych lampach też następuje proces starzeniowy odbłyśnika - matowieje. Regeneracja reflektora daje znakomite efekty. Przerabiałem temat u siebie w P10. Lampy po regeneracji świeciły jak nówki. Teraz zastanawiam się nad zrobieniem tego samego w P11. Halogeny już mam zregenerowane i efekt jest powalający. Edytowane 19 Września 2012 przez Janusz_lublin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 PO PIERWSZE PRIMO nie chciałem tematu sprowadzać do legalności bo też kopałem w tematach o tym mówiącym i nikogo nie zachęcam do tego by montować Po drugie pobór mocy jak i wydzielanie z xenonu jest mniejsze i nie ma co sie z tym kłócić lampy nie zabije na pewno żarówka 100 W firmy worek pobiera jedynie 70W energi wiem bo mierzyłem ja zamontowałem xenon na długich bo długich się tak często nie używa a jak sie używa to i tak sie oślepia autka z przeciwka !!! i dla tego by uzykać jak najbardziej prawidłowe światło przerabia się klosz na soczewkowy i wtedy uzyskujemy to co w oryginale A pozatym ja nikogo nie namawiam na instalowanie to podstawa .....mówiłem że doświadczalnie kupiłem taki zestaw zobaczyć jak to wygląda ,,, http://www.mototechnika.republika.pl/pliki/oswietlenie.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NEO NFS Opublikowano 19 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2012 (edytowane) Janusz_lublin >Sprostuje Ci 2 tematy.1. W p11 w lampach DC(dostosowane do xenon) nie stety ale nie ma i nie bylo poziomowania! Są tylko myjki ciśnieniowe! Więc tu powstaje małe zawirowanie w stosunku do przepisów. 2. To koszt regeneracji. Pokaż mi firmę która robi 2lampy za 250?(robią chyba chromem ze spray w stodole!)Ja mam własnie ten temat do przerobienia. I koszt najmniej to 200za szt. po znajomosci. P.s. Też miałem taki pomysł na HID, po sugesti na stacji diagnostyki(myjki mam). Chodź mam takie możliwości wykonania maskowania i oznakowania że tylko zaglądając bezpośrednio do komory żarówki był by ktoś w stanie powiedzieć że to lewizna. Ja odpuściłem sobie, wolę regeneracje. Po niej mają wystarczająco dobre światło. A jak ktoś choruje na tzw"kurzą ślepotę" to i HID nie pomoże! p.s.2Soczewkowcy no to jeszcze ujdą.,jest na tyle skupione światło+ustawienie. . A tym co zakładają do reflektorów refleksyjnych ala xenony, to nakazał bym tłuczenie reflekorów i 2000mandatu. DEBILE! P.s. A co po nie którzy oślepią i zwykłymi. Wali im prawie w niebo, na trasie ostatnio uciekałem przed takim. Siadł mi na D...że nic nie widziałem we wstecznym i bocznym lusterku. Edytowane 19 Września 2012 przez NEO NFS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.