ceniakenzo Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Piotrek dawaj go do góry i koła 37" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba_malpa Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 (edytowane) Zdjęcie przed ... zdjęcie po lifcie +2 Faktycznie podnoszenie +2 nie wymaga jakichkolwiek modyfikacji. Dziękuję za pomoc. Edytowane 24 Kwietnia 2016 przez seba_malpa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur348 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Podnoszenie krótkiej wersji Y61 do codziennej jazdy i do wypadów w teren, to jedynie 2" wydają się być słusznym rozwiązaniem do tego jakieś oponki 33".Koszt takiego liftu to +/- 4'000zł biorąc pod uwagę zawieszenie (sprężyny, amortyzatory, przedłużki przewodów hamulcowych itp.) - za to koła, czyli opony i felgi to trzeba przyjąć ok. 250zł za felgę i ok.800zł za oponę (w zależności od tego na jakich butach zależy kierowcy) Do tego dochodzą koszty ew. montażu - chyba, że wszystko robi się samemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zielone_Parszydlo Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 Ilu właścicieli tyle koncepcji widze:) najtaniej wyjdzie kupic same sprezyny plus dwa cale i dluzsze laczniki stabilizatora dla swietego spokoju bo amory maja ta sama dlugosc orginalne co akcesoryjne. Ale zeby bylo fajnie i kompletnie noi stosunkowo tanio to polecam taki zestaw; Sprężyna iron man przod C010 tył C009 Amory amada extrem olejowe Polibusze z mimosrodami z olkusza srednia twardosc pomaranczowe Łączniki stabilizatora 4 sztuki z maxx fanu z poznania. Cena zestawu 2900. oczywiscie montaz samodzielny:) Jakby co służe pomocą i radą ze swoim y61 zrobiłem juz chyba wszystko co możliwe:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SNAKE4X4 Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 Naprwdę jeteś niezły skoro w tych kilku zdaniach podsumowałeś temat liftowania Patroli, równie dobrze mógłbyś napisać, że można włożyć podkładki pod sprężyny +5cm i też będzie lift 2" skoro tak fajnie i kompleksowo to jeszcze tylko doprecyzuj do jakiego auta to ma pasować -y60 krótki -y60 długi -y61 krótki -y61 długi czy ten zestaw jest dedykowany do auta z do dodatkowymi obciążeniami (np. przód zderzak, wyciągarka)? Jakby ktoś założył taki zestaw Ironman 9C i 10C z Amadami olejowymi do kótkiego Y60 to na pierwszym "śpiącym policjancie" zrobiłby głową dziurę w dachu Odpowiedni dobór sprężyny do zasadnicza kwestia przy lifcie, a olejowa Amada to bardzo twardy amortyzator Wydaje mi się, że amortyzatory do liftu są jednak nieco dłuższe niż oryginalne A co z odbojnikami nie trzeba ich dostosować do liftu, w sumie skoro amortyzatory są tej samej długości to chyba nie Zapewniam Cię, że Twoje Amady szybko się skończą, a ewentualna reklamacja nie zostanie uwzględniona, jeśli nie masz dobrze skonfigurowanych odbojników Chyba nie chcę, żebyś mi doradzał Jakby co to się nie obrażaj, tylko zastanów się zanim coś napiszesz, na temat liftu Patroli to można książkę napisać Życzę jak najwięcej radochy z ujeżdżania Zielonego Parszydła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zielone_Parszydlo Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 (edytowane) zaskocze cie ale jezdzi calkiem przyzwoicie. no tak nie dodalem ze mam stalowe zderzaki zabudowe w bagazniku noi caly szpej woze na codzien. a co do modelu to y61 long. i odboje nie sa konieczne. ale jak ktos lubi pakowac kase bo mu pan ze sklepu mowi ze musi kupic to niema sprawy. zrobilem na tych amorach 30 tys nic sie nie urwalo polibusze sie nie wytłukły koła 33 mt z felga et-50. nie mam problemow rzadnych. a co do przewodow hamulcowych tez nie wymienialem podwiesilem auto na sównicy za przod i tył wszystko jest ok przewody nienaciagniete a co do sprezyn. kolega w krotkim y61 tez ma sprezyny 09 010 standardowe amory, odboje standard, noi koło 35 plus calowe podkladki i lata to jeszcze lepiej niz u mnie. Oczywiscie co do sprezyn 09 010 gdy nie mialem zalozonych stalowych zderzakow byla tragedia bo sie poprostu nie uginal i musialem spuscic powietrze do 1,4 bara zeby jakos jezdzic. nie ma problemu mozna przyjechac pojezdzic i sie przekonac. opisuje tylk te dwa konkretne przypadki ktore sam robilem i znam. Pozdrawiam. Edytowane 6 Lipca 2016 przez Zielone_Parszydlo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.