Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Jazda na 10 letnich oponach?


mack
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przy ostatniej wizycie w warsztacie polecono mi wymienić opony, bo podobno są stare i jazda na nich jest niebezpieczna - czy to prawda?

Jestem zielony w temacie, moje opony wyglądają tak: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/86599-s-opony-do-p12

Jak widać, chciałem sprzedać i kupić nowe. Niestety, po trzech dniach czytania stronniczych (bo innych chyba nie ma...) opinii i testów nie mam koncepcji na to co kupić i mam ochotę załozyć te stare, a w przyszłym sezonie może wyczyścić konto na rzecz całosezonowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno już swoje maja za sobą. Nie sa juz tak elastyczne guma na pewno z twardniała -z parciała. Polecał bym kupno albo nowej albo używanej świeższej gumy . Osobiście polecam Bridgestone dobra jakość i cena i Pirelli tych droższych ale i właściwość te dobre

Edytowane przez Irek81
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sparciała guma, bieżnika (jak na zimówkę) też już za dużo nie zostało. Puść je za jakieś 100 - 150zł komplet to może ktoś weźmie. I przede wszystkim - daj auto na geometrię oraz zbieżność, bo Ci opony ścina i to ostro.

 

Opony wielosezonowe - nie polecam. Latem przyczepność niezbyt dobra, a zimą właściwości trakcyjne na śniegu porównywalne z oponą letnią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, bo też chodzi o własności gumy, niestety ale też się starzeje i koło nei ma już takiej przyczepności, przekonasz się (oby nie) kiedyś jak będziesz chciał zahamować, cena hmmmm, no nie dyskutuje się o tym jest ktoś kto chce sprzedać i ktoś kto chce kupić, ale z 40zł kpt to było by realne i to do przyczepy,

jezeli chcesz bezpiecznie jeździć to spróbuj YOKOHAMY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aż dziw ze się jeszcze nie rozlazły Taka guma to sama z siebie powinna juz popękać