Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Primera P10 eGT By Ghost alias Chrupek


GHOST666RIDER
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Bla bla bla przeklada sie na spalanie. Na blosie mu nie zaszkodzi bo wysysa gaz , a nie leja mu wtryski przy takiej exploatacji cierpi jedynie reduktor jak dla mnie :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to powiedz mi jakie masz obroty na ssaniu a jakie na gorącym silniku

to że na zimno i zimny gaz zasysa zaraz po odpaleniu nie znaczy że dawka jest wystarczająca  przy sekwencji dostaje tyle ile potrzeba zresztą przejechać 1 km na pb to już nie takie straszne koszta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ssaniu obroty normalne 1.5 tysiaca. Auto chodzi okolo 5 min na PB potem wlaczam LPG. Takze niema ze odrazu go gazem truje.

Co do wozu dzis przyly polibushe na gorne wahacze wiec po swietach montage bedzie. Wleci gleba zrobie zdjecia przed i po glebie jaka roznica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis wymienilem olej LOTOS 10w40 na olej GULF 10w40 i powiem tak nigdy wiecej do tego silnika nic ponizej gulfa nie wleje. Roznica w pracy silnika jest zaskakujaca. Oniebo ciszej i wrazenie jakby lzej chodzil.


27 robie konkret zmiany wpada gleba i zolte twarde cos :P
3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za oleuma dalem 85zl z wysylka. Gulf tec plus.

Ta polibush gornego wahacza. :P


Padla dacyzja na wymiane filtra powietrza na simote. Teraz jest jakis NN.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza sie ale doszlem do wniosku ze jak mi sie cos wytlucze w aucie to bede wysylal do STRONGFLEXU na dorabianie. Nie zamontuje juz nigdy w zyciu w moim aucie normalnych gum. Wszystko bedzie na zoltym poli bez wyjatku.


Dostalem dzis paczke, a w niej zestaw naprawczy gornych mocowan amorow przod do Chrupa.


Brakujacy element ukladanki:
1.jpg


Dzis auto wstawilem do garage z racji iz zaczelo sypac. Nie bede mokrego auta robil.........

Wykopalem z kanalu springi i zrobilem foto gornych wahaczy.

1.jpg
2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajomy do górnych wahaczy wkręcił kalamitki i co jakiś czas smaruje ponoć przedłuża ich żywotność 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poli jest dozywotnie. Wystarczy jak zacznie sie cos dziac tzn skrzypiec wymontowac wahacze wyjac poli znow nasmarowac i poskladac. Napewno nie bedzie luzow i sie nie wypracuje. Producent to gwarantuje jezeli cos sie stanie wymieni na nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W poli ci nie przejdzie bo wypelniaja caly wahacz, a w ori jest puste miejsce. Jedyne co przy poli mozesz to zdemontowac wahacz wybic poli zasmarowac i poskladac.
 

Mod bez fot sie nie liczy. Tak wiec:
Springi porownanie:
4.jpg

Gorne wahacze:
1.jpg

Rozporka dol:
2.jpg

No a auto siadlo tak:
3.jpg
Bylo tak:
1.jpg

Zeby nie bylo kolorowo w sobote po zrobieniu auta zostawilem w garage z racji tego ze trzeba znow geometrie zrobic. Pomyslalem w pon pojade do roboty ustawie sobie sam..... Wsiadam w fure swieci czujnik plynu tzn ze go brak. Po wyjechaniu z garage okazalo sie ze przy prawym kole tyl plama, w robocie obadalem temat korektor sily hamowania powiedzial papa no i se cieknie. 1Stycznia zostanie wywalony jeden jak i drugi zrobie obejscie. Takiego mi psikusa zrobil bydlak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

było i jest porównanie w pyte

było czysto jest brudno :D

odnośnie oleju-mowilem ci ze jakos to jakość! dobrze ze wlales cos porzadnego

 

nastempny mod musisz zrobić w LPG, pomecz Tofu to zmontujemy sekwoje do bialasa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do korektorów to nie wiem czy to dobry pomysł jeśli nie masz absu to może być tak

Ja wywaliłem sobie abs i połączyłem na sztywno układ nie ma korektorów fabrycznie ,,, hamowało fajnie tylko ostrzejsze depnięcię w zakręcie albo na llekkim łuku na suchym powodował zarzucanie dupska

czyli tak jak ręczny na suchym to nie ma problemu ale na mokrym czy na lodzie to już będzie jazda bokiem nie za szczególnie mi się to spodobało .

 

w Primerach wywalali te korektory  ale zostawiali działający ABS ...

Zobaczysz jak to będzie działać ..

 

Co do sekw to skoro masz gaz wbity to możesz sam ogarnąć albo pomożemy wpadniesz na jakiegoś spota to się zrobi ,,

 

boli kwestia gratów bo komp nowy to 400 zł reduktor z 150 + jakieś wtryski

choć czasem można wyhaczyć coś z używek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja lubie latac bokiem:p na powaznie to lepiej tak niz cieknacy uklad. Nowego niekupie z jasnych powodow a urzywki niechce.

 

Co do lpg niemam zamiaru pakowac urzywek. Liczylem z kumplem graty na 250 km koszt 1000 zl montaz samemu. Strojenie mi ziomek zrobi.

 

Korektory i tak dupiato fzialaja widze po tarczach. Nowym rokiem to zrobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to też jest inna sprawa jak masz sztywniejszy zawias bo wtedy inaczej będzie z rozłożeniem masy tak że może być ok

ja też bym wywalił jak bym miał miec dziurę ,,,wiadome to co do gratów to tak jak pisałem do 200 KM wystarczyło ba by barakuda ew zielona hana jako wtrysk obrabia do 50 KM

 

elektronika nie ma znaczenia ale polecam Ci techa jak nie masz strasznej wiedzy gazowej to tech twoim przyjacielem klikasz w kalibracje na wolnych a potem but na pb i zobaczysz ze sobie słupki porobił to but na gazie sam sobie zrobi co potrzeba i będziesz śmigać wmiarę ogarnęćia tematu można już się bawić w kosmetykę ...

 

reduktor to już inna bajka jak chcesz by ogarniał SR20 to wystaczy shark za 170 zł jak chcesz by ogarniało z 200 KM to KME silver lub kanapka lub AC 01 albo nicko albo hardkorek IG1 .... za tysiaka corveta też poleci na tym ...

 

zysk z sekwenci jest taki że sam diagnozujesz co jest nie tak masz idealną dawkę w lecie w zimie i rano i po południu a w takich zmianach AFR sie zmienia i to radykalnie optymalne ustawienie nawet blosa nie jest takie super ...

 

Obrazowo to wiesz jaka jest gęstość powietrza przy różnych temperaturach ...

 

 

jak masz na tarczach syf ,, to może warto sprawdzić czy te tłoczki śmigają jak trzeba  ja z kupinym autem miałem jakieś klocki które nie pyliły i nie hamowały

 

po przejściach z heblami skończyłem na klockach ATE  bo wcześniej mi lepiej blokował tył niż przód


aa w temacie jakie masz kapcie założone ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do gazu zdaje sie na ziomka co montuje LPGownie w takich autach jak Leon Coupra 360km, Subaru Sti, Merc Amg 5 litrow z hakiem i takie wynalazki. Ma duze doswiadczenie i robi to dobrze przy okazji ze smakiem nie jakies druty. Ale mniejsza oto.

Co do zawiasu i hebli to zawias jest dosc twardy teraz wiec moze nie bedzie tak zle. Jezeli chodzi o same tloczki to zaciski nowety po regeneracji z tylu wszystko chodzi lala. Ja stawiam ze korektor jest zje... i nie przepuszcza tak jak ma. Zreszta mowil mi znajomy ze chyba mowia papa bo jeden mocniej puszczal a drugi slabiej.

Jezeli chodzi o gumki, to zimowy set mam 195/55/15 natomiast lato to hardcor 195/50/15 te niby 5 roznicy to przepasc na letnich jest jak taczka albo tarpan. Teraz jakis tam komfort jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem też takie kapcie na lato i sztywną furę było kiepsko felgi pokrzywiłem

 

wiesz znajomy miał zagazowanego 200 konnego  puszczonego na jednym małym reduktorze ,,,, różnie bywa

 

a takiego Leona to nie ma seryjnego  a TSI to już inna bajka w gazowaniu ,,5 gen

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mówię że jest dupppaaa bo paru dobrych gazowników znajdziesz w Polandi ,, pewnie bym gościa skojarzył z lpg forum choć tam mało zaglądam ,,,

 

zawsze mówiłem że w kraku jest marnie i tylko Ficek robi ok ,,,a jednej dobrej firmie to nawet kolega pokazywał jak się reduktor przerabia na 2 sterowania ,,,

 

Wiadomo że dobrze miec kolegę co sie zna na tym czy owym ..zawsze idze każdy problem  "rozbić o 0.7"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On jest tanszy jak 0.7 na LPG forum go na bank niema bo on ma takie sprawny w nosie, a robi to bo lubi i ma frajde, a nie jako dla kasy zeby zarabiac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

reduktor mam ac r01, wtryski ac 01 BFC, sterownik stag4 i jedynie co bym zmienil to rurka gazu butla-reduktor na 8mm ale to jako kosmetyka

wystrojone na AFR i jest milo a pod dystrybutorem zalewam 10l na 100km i wio, nie szczędząc buta :)

cenimy:

-map sensor 150zl

-reduktor 170zl

-listwa 170zl

-komp, używany stag4 za 200zl ale i trafiałem na takie po 80zl:)

-czujnik temp gazu z trójnikiem pomiarowym 20zl

-i nie wiem co jeszcze, na hama to filterki, nowe elektrozawory i duperele max 50zl

-----------------

=okolice 800zl a jak się poszuka to i taniej można wyrwac co poniektóre graty

 

wiem w jaka moc celujesz wiec w/w wystarczy pod 200ps

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...