GHOST666RIDER Opublikowano 17 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 Bla bla bla przeklada sie na spalanie. Na blosie mu nie zaszkodzi bo wysysa gaz , a nie leja mu wtryski przy takiej exploatacji cierpi jedynie reduktor jak dla mnie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 17 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2014 to powiedz mi jakie masz obroty na ssaniu a jakie na gorącym silniku to że na zimno i zimny gaz zasysa zaraz po odpaleniu nie znaczy że dawka jest wystarczająca przy sekwencji dostaje tyle ile potrzeba zresztą przejechać 1 km na pb to już nie takie straszne koszta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 19 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 Na ssaniu obroty normalne 1.5 tysiaca. Auto chodzi okolo 5 min na PB potem wlaczam LPG. Takze niema ze odrazu go gazem truje.Co do wozu dzis przyly polibushe na gorne wahacze wiec po swietach montage bedzie. Wleci gleba zrobie zdjecia przed i po glebie jaka roznica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 To go kolego dłużej trzymasz na pb niż ja na sekw u mnie przewala się na lpg w momęcie gdy kontrolka silnika pokazuje 40 stopni a na reduktorze będzie wtedy ze 30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 19 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 U mnie dlugo trwa zanim silnik zlapie temp pracy. Ale to i w Nx'e jak i w P10. wiec luz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2014 szuszarka pomaga w dogrzewaniu silnika to prawda ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 20 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2014 Dzis wymienilem olej LOTOS 10w40 na olej GULF 10w40 i powiem tak nigdy wiecej do tego silnika nic ponizej gulfa nie wleje. Roznica w pracy silnika jest zaskakujaca. Oniebo ciszej i wrazenie jakby lzej chodzil. 27 robie konkret zmiany wpada gleba i zolte twarde cos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 20 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2014 Ile dałeś za pół syntetyka .. strzelam .. górne wahacze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 22 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 Za oleuma dalem 85zl z wysylka. Gulf tec plus.Ta polibush gornego wahacza. Padla dacyzja na wymiane filtra powietrza na simote. Teraz jest jakis NN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 22 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2014 no to trafiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 26 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2014 Zgadza sie ale doszlem do wniosku ze jak mi sie cos wytlucze w aucie to bede wysylal do STRONGFLEXU na dorabianie. Nie zamontuje juz nigdy w zyciu w moim aucie normalnych gum. Wszystko bedzie na zoltym poli bez wyjatku. Dostalem dzis paczke, a w niej zestaw naprawczy gornych mocowan amorow przod do Chrupa. Brakujacy element ukladanki: Dzis auto wstawilem do garage z racji iz zaczelo sypac. Nie bede mokrego auta robil.........Wykopalem z kanalu springi i zrobilem foto gornych wahaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 26 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2014 znajomy do górnych wahaczy wkręcił kalamitki i co jakiś czas smaruje ponoć przedłuża ich żywotność Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 26 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2014 Poli jest dozywotnie. Wystarczy jak zacznie sie cos dziac tzn skrzypiec wymontowac wahacze wyjac poli znow nasmarowac i poskladac. Napewno nie bedzie luzow i sie nie wypracuje. Producent to gwarantuje jezeli cos sie stanie wymieni na nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 Tak czy unaczej pomysł ze smarowaniem jest dobry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 29 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 W poli ci nie przejdzie bo wypelniaja caly wahacz, a w ori jest puste miejsce. Jedyne co przy poli mozesz to zdemontowac wahacz wybic poli zasmarowac i poskladac. Mod bez fot sie nie liczy. Tak wiec:Springi porownanie:Gorne wahacze:Rozporka dol:No a auto siadlo tak:Bylo tak:Zeby nie bylo kolorowo w sobote po zrobieniu auta zostawilem w garage z racji tego ze trzeba znow geometrie zrobic. Pomyslalem w pon pojade do roboty ustawie sobie sam..... Wsiadam w fure swieci czujnik plynu tzn ze go brak. Po wyjechaniu z garage okazalo sie ze przy prawym kole tyl plama, w robocie obadalem temat korektor sily hamowania powiedzial papa no i se cieknie. 1Stycznia zostanie wywalony jeden jak i drugi zrobie obejscie. Takiego mi psikusa zrobil bydlak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 29 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2014 było i jest porównanie w pyte było czysto jest brudno odnośnie oleju-mowilem ci ze jakos to jakość! dobrze ze wlales cos porzadnego nastempny mod musisz zrobić w LPG, pomecz Tofu to zmontujemy sekwoje do bialasa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Co do korektorów to nie wiem czy to dobry pomysł jeśli nie masz absu to może być tak Ja wywaliłem sobie abs i połączyłem na sztywno układ nie ma korektorów fabrycznie ,,, hamowało fajnie tylko ostrzejsze depnięcię w zakręcie albo na llekkim łuku na suchym powodował zarzucanie dupska czyli tak jak ręczny na suchym to nie ma problemu ale na mokrym czy na lodzie to już będzie jazda bokiem nie za szczególnie mi się to spodobało . w Primerach wywalali te korektory ale zostawiali działający ABS ... Zobaczysz jak to będzie działać .. Co do sekw to skoro masz gaz wbity to możesz sam ogarnąć albo pomożemy wpadniesz na jakiegoś spota to się zrobi ,, boli kwestia gratów bo komp nowy to 400 zł reduktor z 150 + jakieś wtryski choć czasem można wyhaczyć coś z używek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 30 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 Ja lubie latac bokiem:p na powaznie to lepiej tak niz cieknacy uklad. Nowego niekupie z jasnych powodow a urzywki niechce. Co do lpg niemam zamiaru pakowac urzywek. Liczylem z kumplem graty na 250 km koszt 1000 zl montaz samemu. Strojenie mi ziomek zrobi. Korektory i tak dupiato fzialaja widze po tarczach. Nowym rokiem to zrobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 30 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2014 to też jest inna sprawa jak masz sztywniejszy zawias bo wtedy inaczej będzie z rozłożeniem masy tak że może być ok ja też bym wywalił jak bym miał miec dziurę ,,,wiadome to co do gratów to tak jak pisałem do 200 KM wystarczyło ba by barakuda ew zielona hana jako wtrysk obrabia do 50 KM elektronika nie ma znaczenia ale polecam Ci techa jak nie masz strasznej wiedzy gazowej to tech twoim przyjacielem klikasz w kalibracje na wolnych a potem but na pb i zobaczysz ze sobie słupki porobił to but na gazie sam sobie zrobi co potrzeba i będziesz śmigać wmiarę ogarnęćia tematu można już się bawić w kosmetykę ... reduktor to już inna bajka jak chcesz by ogarniał SR20 to wystaczy shark za 170 zł jak chcesz by ogarniało z 200 KM to KME silver lub kanapka lub AC 01 albo nicko albo hardkorek IG1 .... za tysiaka corveta też poleci na tym ... zysk z sekwenci jest taki że sam diagnozujesz co jest nie tak masz idealną dawkę w lecie w zimie i rano i po południu a w takich zmianach AFR sie zmienia i to radykalnie optymalne ustawienie nawet blosa nie jest takie super ... Obrazowo to wiesz jaka jest gęstość powietrza przy różnych temperaturach ... jak masz na tarczach syf ,, to może warto sprawdzić czy te tłoczki śmigają jak trzeba ja z kupinym autem miałem jakieś klocki które nie pyliły i nie hamowały po przejściach z heblami skończyłem na klockach ATE bo wcześniej mi lepiej blokował tył niż przód aa w temacie jakie masz kapcie założone ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 31 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 Co do gazu zdaje sie na ziomka co montuje LPGownie w takich autach jak Leon Coupra 360km, Subaru Sti, Merc Amg 5 litrow z hakiem i takie wynalazki. Ma duze doswiadczenie i robi to dobrze przy okazji ze smakiem nie jakies druty. Ale mniejsza oto.Co do zawiasu i hebli to zawias jest dosc twardy teraz wiec moze nie bedzie tak zle. Jezeli chodzi o same tloczki to zaciski nowety po regeneracji z tylu wszystko chodzi lala. Ja stawiam ze korektor jest zje... i nie przepuszcza tak jak ma. Zreszta mowil mi znajomy ze chyba mowia papa bo jeden mocniej puszczal a drugi slabiej.Jezeli chodzi o gumki, to zimowy set mam 195/55/15 natomiast lato to hardcor 195/50/15 te niby 5 roznicy to przepasc na letnich jest jak taczka albo tarpan. Teraz jakis tam komfort jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 31 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 Miałem też takie kapcie na lato i sztywną furę było kiepsko felgi pokrzywiłem wiesz znajomy miał zagazowanego 200 konnego puszczonego na jednym małym reduktorze ,,,, różnie bywa a takiego Leona to nie ma seryjnego a TSI to już inna bajka w gazowaniu ,,5 gen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 31 Grudnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2014 Leon byl po modach widzialem raz te auto. Grubo podlubane od turbo po walki i inne bajery. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 1 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 Nie mówię że jest dupppaaa bo paru dobrych gazowników znajdziesz w Polandi ,, pewnie bym gościa skojarzył z lpg forum choć tam mało zaglądam ,,, zawsze mówiłem że w kraku jest marnie i tylko Ficek robi ok ,,,a jednej dobrej firmie to nawet kolega pokazywał jak się reduktor przerabia na 2 sterowania ,,, Wiadomo że dobrze miec kolegę co sie zna na tym czy owym ..zawsze idze każdy problem "rozbić o 0.7" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 1 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 On jest tanszy jak 0.7 na LPG forum go na bank niema bo on ma takie sprawny w nosie, a robi to bo lubi i ma frajde, a nie jako dla kasy zeby zarabiac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 1 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2015 reduktor mam ac r01, wtryski ac 01 BFC, sterownik stag4 i jedynie co bym zmienil to rurka gazu butla-reduktor na 8mm ale to jako kosmetyka wystrojone na AFR i jest milo a pod dystrybutorem zalewam 10l na 100km i wio, nie szczędząc buta cenimy: -map sensor 150zl -reduktor 170zl -listwa 170zl -komp, używany stag4 za 200zl ale i trafiałem na takie po 80zl:) -czujnik temp gazu z trójnikiem pomiarowym 20zl -i nie wiem co jeszcze, na hama to filterki, nowe elektrozawory i duperele max 50zl ----------------- =okolice 800zl a jak się poszuka to i taniej można wyrwac co poniektóre graty wiem w jaka moc celujesz wiec w/w wystarczy pod 200ps Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.