Gość Tofu Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 Dobrze prawisz .. Ale LPG Forum to nie pierdoły bo tam przynamniej 2 firmy siedzą stag i tech ..są też testy i porównania co się komu wysrało tak np jak cała otoczka z MJ .. prawda o Hance czy innych ,,, warto tam siedzieć momo że forum sie rorbi tendencyjne ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 3 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Po korektorach niema sladu. Auto poskladane jest gites. Odziwo ktos wymienil przewody na tyl i sa w miedzi. Hamuje OK ale okaze sie jak bedzie slisko. Napewno lapie mocniej hamulec jest to odczuwalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 teraz na rękawie poszalejesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 17 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Powiem wam tak co do tych BAJEK ze po likwidacji korektorow auto lata bokami na sliskim i w ogóle to jakaś brednia na maxa.Dzis napadalo sniegu ze byly biale drogi hamowalem z 80 na bialym niema roznicy, próbowałem go postawić bokiem przy hamowaniu niema szans. W zakrętach po śniegu przy 70 hamowalem tez nie czuje roznicy. Jedyna odczuwalna na duzy ++ różnica to taka ze auto ma mocniejsze hamulce i hamuja faktycznie 4 kola. Ja to gorąco polecam. Auto dziś jedzie na testy z kompem ala NISTUNE z wgranym programem na którym auto może miec nawet 190 km. Poprzedni projekt w którym on byl tyle dawał. Obadamy jaki efekt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 'Ciekawe co to daje , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 17 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Moglbys sie zdziwic..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 KM z powietrza się nie biorą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 No to napisalem jest to komp z CHIPEM.........Hmm dobra nie bede tutaj sie wdawal w szczegply napisze tak.Komp pochodzenia C.K MOTORSPORT. Power UP jest mega wzgledem kompa z eGT. Teraz to auto zapier...., a nie toczy sie jak to mialo miejsce na tamtym kompie.Powiem ci tyle tofu. Wpadne do KRK. Przyjade na tym kompie i zeby nie bylo ze to jest bicie piany przywioze z eGT komp badz 100nx'a. Bo niewiem czy nie zamienie kompow w sesie ze do nx'a dam ten z eGT. Wielkich przepasci nie bedzie.Teraz czuc ze to co zmodyfikowalem w tym aucie ma prawo bytu.Kolega Ad@mus mial go tez w swoim aucie i moze cos na ten temat napisac. Czy jest roznica czy sciema. Rozwijal tematu bardziej w sesie szczegolow nie bede bo uwazam za zbedne Tajemnica pana C.K. Zreszta jak wiele innych......... Pozdro. Teraz dla porownania musialbym ustawic sie np z lekko dlubnietym SR20DE. Najlepiej to jak sie trafi okazja wyjazdu na Hamownie. Zabiore 2 kompy dla porownania. Jedno jest pewne Magic komp daje grubo rade. Od tego ze jest mega Power Up to odcina na 8,5 tysiaca :D Lep upier.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Pewnie jest lepiej dostrojony na mapach zapłonu i paliwa można sporo ugrać a jak jeszcze masz podłubanie sporo to tylko na + Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 miałem ten komp zakręcony w aucie i z tego powodu ze go testowałem poleciłem go tobie i sam początkowo nie wierzyles w jego Magicznosc ale po test drivie wrociles z bananem na pysku którego nie sposób opisac stad biora się silniki lepsze i gorsze, jedni powielają mody a inni robia cos nowego i lepszego ale nie dostępnego dla zwykłego smiertelnika warto zauwazyc ze mod takiego kompa to nie oszukiwanie ecumasterem tylko poprawka seryjnej mapy, a calosc dalej jest zdolna do korekt czujek silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 czyli co to zupełnie osobny komp z możliwością modyfikowania ala EMU ?> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Nie zwykle normalne ECU jak ten z egt. Ma cos tam w srodku zbajerowane I tyle daje mega POWERUP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 aaa no takie triki już robią dobre strojenie podobno do mojego można dołożyć z 40 KM praktycznie na seri ,, Bo emu przeraża cenami ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Tylko ten komp istnieje juz od niewiem moze mnie adas sprostuje ale okolo 2010 roku cos takiego + -. Jest to jedyny taki komputer do silnika Sr20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 ten komp konkretnie jest z sunnego gti opinie o czipowaniu seryjnego ecu sa bardziej pozytywne jak strojenia na swinkach Nistune daje większe możliwości jak swinia bo: nie jest swinka która oszukuje odczyty 3 czujnikow i jak by nie było jest bardzo podobne a nawet jest kompem typu SA mapa paliwa to nie tylko moment jego podania ale równiej czas wtrysku mapa zaplonowa to nie tylko opóźnienie jego sygnału komp powstał jakoś w 2007r i przelatał cały 2008 sezon GSMP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 czyli kwestia przeprogramowania seryjnego ecu ,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 rzecz niby łatwa a mimo to w PL nikt oficjalnie tego nie robi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 18 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 Migic comp alias czarna skrzynka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 18 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2015 no Struna grzebie w kompach z volvo i stroi je ,,, a to też chbya bosch czy hitaczi wiec pokrewne ,,, choć to wszystko lata 90 te .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 19 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Doszla usterka zapalniczki brak + gdzies czemu ale go niema. No i zegar dzieki temu niedziala temp oleju,Tak wiec plan jest taki:-Zmiana zegarow mam nowe z eGT z ori tarczami. Moje przeklamuja o 20 km i mnie do denerwuje. Wstawie nowe sprawne,-Naprawa zapalniczki + zegara.-Wymiana napinacza lancucha na precyzyjniejszy z 200sx'a z drobnym zebem nowka sztuka.-Wymiana kompa na MAGIC CUSTOM RACING BLACK BOX :D:DNo i ogien na tloki:P Najaralem sie jak male dziecko po przejechaniu 3 km na tym kompie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vixo Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 Zapalarka to sprawdź bezpiecznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 22 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Vixo to nie bezpiecznik Sprawdzalem tak oczywista sprawe. Cos jebl.... na kablach. Stawiam ze tam gdzie lutowalem kabel zapalniczki. No to poczynione troszke prac znow, a mianowicie:-Wymienione zegary na ORI + ramki srebrne. Efekt taki ze okazalo sie ze poprzednik sp***doli.... Predkosciomierz, cisnienie oleju, poziom paliwa. Nic dodac nic ujac.-Wymieniony napinacz rozrzadu. Stary byl w stanie agonalnym co sie okazalo.-Wymieniony komp na Customowy. Auto wreszcie trzyma obroty, nie faluje nie cuduje. Odpala normalnie zapitala az milo.-Naprawiona zapalniczka, pekl pin + przy zapalniczce.......-Naprawiony zegar temp oleju brakowalo masy.Teraz minusy.-Rozsypuje sie lozysko oporowe bo tlucze sie, zas trza skrzynie szarpac.Ogolnie auto smiga jestem zadowolony jest progres na ++ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vixo Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Mie chcesz kompa puścić ? Czerwony masz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 22 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Komp ori z eGT. Nie sprzedaje montuje go do 100nx'a GTI, a tamten na polke poleci jako zapas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vixo Opublikowano 22 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2015 Ale były dwa rodzaje w eGT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.