Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Primera P10 eGT By Ghost alias Chrupek


GHOST666RIDER
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dobrze prawisz ..

 

Ale LPG Forum to nie pierdoły bo tam przynamniej 2 firmy siedzą stag i tech ..są też testy i porównania co się komu wysrało tak np jak cała otoczka z MJ .. prawda o Hance czy innych ,,, warto tam siedzieć momo że forum sie rorbi tendencyjne ,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po korektorach niema sladu. Auto poskladane jest gites. Odziwo ktos wymienil przewody na tyl i sa w miedzi. Hamuje OK ale okaze sie jak bedzie slisko. Napewno lapie mocniej hamulec jest to odczuwalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Powiem wam tak co do tych BAJEK ze po likwidacji korektorow auto lata bokami na sliskim i w ogóle to jakaś brednia na maxa.

Dzis napadalo sniegu ze byly biale drogi hamowalem z 80 na bialym niema roznicy, próbowałem go postawić bokiem przy hamowaniu niema szans. W zakrętach po śniegu przy 70 hamowalem tez nie czuje roznicy. Jedyna odczuwalna na duzy ++ różnica to taka ze auto ma mocniejsze hamulce i hamuja faktycznie 4 kola. 

Ja to gorąco polecam. 


Auto dziś jedzie na testy z kompem ala NISTUNE z wgranym programem na którym auto może miec nawet 190 km. Poprzedni projekt w którym on byl tyle dawał. Obadamy jaki efekt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to napisalem jest to komp z CHIPEM.........
Hmm dobra nie bede tutaj sie wdawal w szczegply napisze tak.

Komp pochodzenia  C.K  MOTORSPORT. 

Power UP jest mega wzgledem kompa z eGT. Teraz to auto zapier...., a nie toczy sie jak to mialo miejsce na tamtym kompie.

Powiem ci tyle tofu. Wpadne do KRK. Przyjade na tym kompie i zeby nie bylo ze to jest bicie piany przywioze z eGT komp badz 100nx'a. Bo niewiem czy nie zamienie kompow w sesie ze do nx'a dam ten z eGT. Wielkich przepasci nie bedzie.

Teraz czuc ze to co zmodyfikowalem w tym aucie ma prawo bytu.
Kolega Ad@mus mial go tez w swoim aucie i moze cos na ten temat napisac. Czy jest roznica czy sciema. Rozwijal tematu bardziej w sesie szczegolow nie bede bo uwazam za zbedne :P Tajemnica pana C.K. Zreszta jak wiele innych......... Pozdro.


Teraz dla porownania musialbym ustawic sie np z lekko dlubnietym SR20DE. 

Najlepiej to jak sie trafi okazja wyjazdu na Hamownie. Zabiore 2 kompy dla porownania. Jedno jest pewne Magic komp daje grubo rade. 
Od tego ze jest mega Power Up to odcina na 8,5 tysiaca :D:D Lep upier....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem ten komp zakręcony w aucie i z tego powodu ze go testowałem poleciłem go tobie :)

i sam początkowo nie wierzyles w jego Magicznosc ale po test drivie wrociles z bananem na pysku którego nie sposób opisac

 

stad biora się silniki lepsze i gorsze, jedni powielają mody a inni robia cos nowego i lepszego ale nie dostępnego dla zwykłego smiertelnika

 

warto zauwazyc ze mod takiego kompa to nie oszukiwanie ecumasterem tylko poprawka seryjnej mapy, a calosc dalej jest zdolna do korekt czujek silnika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko ten komp istnieje juz od niewiem moze mnie adas sprostuje ale okolo 2010 roku cos takiego + -. Jest to jedyny taki komputer do silnika Sr20

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten komp konkretnie jest z sunnego gti

opinie o czipowaniu seryjnego ecu sa bardziej pozytywne jak strojenia na swinkach

Nistune daje większe możliwości jak swinia bo:

nie jest swinka która oszukuje odczyty 3 czujnikow

i jak by nie było jest bardzo podobne a nawet jest kompem typu SA

 

mapa paliwa to nie tylko moment jego podania ale równiej czas wtrysku

mapa zaplonowa to nie tylko opóźnienie jego sygnału


komp powstał jakoś w 2007r i przelatał cały 2008 sezon GSMP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doszla usterka zapalniczki brak + gdzies czemu ale go niema. No i zegar dzieki temu niedziala temp oleju,
Tak wiec plan jest taki:

-Zmiana zegarow mam nowe z eGT z ori tarczami. Moje przeklamuja o 20 km i mnie do denerwuje. Wstawie nowe sprawne,
-Naprawa zapalniczki + zegara.
-Wymiana napinacza lancucha na precyzyjniejszy z 200sx'a z drobnym zebem nowka sztuka.
-Wymiana kompa na MAGIC CUSTOM RACING BLACK BOX :D:D:D

No i ogien na tloki:P Najaralem sie jak male dziecko po przejechaniu 3 km na tym kompie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vixo to nie bezpiecznik :) Sprawdzalem tak oczywista sprawe. Cos jebl.... na kablach. Stawiam ze tam gdzie lutowalem kabel zapalniczki. 


No to poczynione troszke prac znow, a mianowicie:
-Wymienione zegary na ORI + ramki srebrne. Efekt taki ze okazalo sie ze poprzednik sp***doli.... Predkosciomierz, cisnienie oleju, poziom paliwa. Nic dodac nic ujac.
-Wymieniony napinacz rozrzadu. Stary byl w stanie agonalnym co sie okazalo.
-Wymieniony komp na Customowy. Auto wreszcie trzyma obroty, nie faluje nie cuduje. Odpala normalnie zapitala az milo.
-Naprawiona zapalniczka, pekl pin + przy zapalniczce.......
-Naprawiony zegar temp oleju brakowalo masy.

Teraz minusy.
-Rozsypuje sie lozysko oporowe bo tlucze sie, zas trza skrzynie szarpac.


Ogolnie auto smiga jestem zadowolony jest progres na ++

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...