Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Primera P10 eGT By Ghost alias Chrupek


GHOST666RIDER
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Co do lpg. Niemam zamiaru dokladac do tego wozu wiecej siana w przerobki, tym bardziej w lpg. Najpierw to ma zaczac jezdzic moze za rok albo dwa pomysle o takich akcjach z lpg.

Na dzien dzisiejszy auto odpala, rusza, hamuje, skreca tylko jest 1 za***isty problem musze go w weekend ogarnac.

Mianowicie po odpaleniu silnika zapier.... wentylator nondstop. Teraz problem wynika z 2 czynnikow. Ten kto mial przedemna to auto..... Spier.... wszystko w elektyce jak lecialo no i na wlacznik wentylatora byla inna kostka niz sam czujnik + jakies daremne przejsciowki na kostkach itp itd. Ja robiac elektryke niezaznaczylem kabla ktory idzie na ow wlacznik. Teraz albo pomieszalem kostki bo w efekcie koncowym w miejscu gdzie jest ten czujnik sa 4 takie same, albo gdzies uszkodzil sie kabel idacy do ecu. Musze przekopac elektryke przy okazji trzeba to zweryfikowac z tym co mam w 100nx'e Gti z racji tego ze tam jest ten sam komp itp itdd kable musza byc tych samych kolorow. Bedzie nielada zabawa aby to ogarnac :/

Tak pozatym mysle w przyszly weekend zaczac malowanie reszty gabloty bo juz mam wszystko poskladane.


Tofu, a co do samej pracy tego silnika to powiem tak. Obrobki ktore zostaly zrobione typu glowica, kolektor itp itd. + montaz tych walkow spowodowaly ze wkrecanie sie tego silnika na obroty z porownaniem do 100nx'a to jest przepasc. Nx to jakby o 1/3 jak nie o polowe slabiej sie wkrecal. Dodam ze Primera niejest i nie bedzie strojona. 

Co najlepsze na 2 tlumikach przelotowych i na 2.25 cala te auto jest na tyle ciche ze w zamknietym garazu da sie rozmiawiac w 2 osoby co prawda podniesionym glosem ale da sie. Jak mialem almere na 2 cale i 2 tlumikach przelot ale kiepskiej jakosci to nie dalo sie mysli swoich uslyszec na wolnych obrotach. Natomiast na obrotach w granicy 5 tysiecy mozna bylo tam jebn.... Almera miala 105 decybeli na okolo 5.5 tysia. Primera mysle ze max 90 i to juz takie naciagniete te 90.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

powiem Ci tak że zjadłem zęby na elektryce w p10 SR20

 

działanie wentylatora jest sterowane minusowym sygnałem z ecu

 

czujnik temp odpowiedzialny za pomiar musi iść 2 przewodami  i przez opornik-termistor w kol ssącym wraca do ecu

 

mogę Ci podać dokładnie piny które musisz pomieżyć to że włącza się wiatrak to normalna funkcja w ecu oznaczająca że nie masz podłączonego czujnika temp !!!!!!!!

 

ja Swapowałem ecu do p10 96 immo  na kompa z 94 roku GT a potem go go niby upalili  na model z 93 high port wszystko działało ale myki były

 

jak będziesz chciał to mam dobrą rozpiskę kabelktów z ecu

 

Co do inwestycji w gaz to wiadomo zrobisz jak uważasz ale do testów złuż sobie dolot bez blosa i sie przejedz a potem z założonym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem polega jeszcze na tym ze wyskakuje blad ze stukowego ale nie ze jest niesprawny tylko ze cos z elektryka. Cos sie namieszalo i to chyba na grubo eh.:/

Qwasar i jego mechanicy taka rzeznie zrobili z tym wozem ze jakas masakra.

Tofu na pw zapodam ci nr do mnie odezwij sie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kompy z p10 i p11 mozna przeklada do woli, roznica jest tylko w wiazkach a dokladnie trzeba przemienic kable z czujnika polozenia walka rozrzadu miejscami i bangla

 

p11.144 czyli komp na klipsa ma juz inny ecu circle diagram

 

jak wentylator chodzi to albo czujnik albo przekaznik jest walniety, a sam przekaznik moze byc na magicznej zworce ktora zalaczali z guzika bo to taki tuning...

 

jak cos to wiem gdzie jest kpl wiazka za grosze z gti

 

3mam kciuki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adas jak zwykle masz na wzgledzie 1 max 2 czynniki. Kostki byly popierdzielone. Kostka ktora ma isc na stukowy poszla na wlacznik i w 2 strone.

Po zamianie kostek wszystko dziala tylko trzeba stukowy kupic.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje jeden gora 2 czynniki zakladaly ze same kostki miales spiete dobrze:)

 

 

przyjalem opcje poyebania przez poprzednika czegos w sprawie

jak bangla to git-czekam na kolejne upy;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest up i to na grubo. Wczoraj wyjezdzalem Chrupem z garage no i sie podzialo. Mianowicie chcialem go postawic pod garage wiatr wial no i drzwi polecialy na auto czego mnie sie nie udalo zaobserwowac. Przy ruszaniu tylko uslyszalem pierdu.... Okazalo sie ze wystajace 2 sruby 8mki uszkodzily tylny lewy blotnik.
Efekt taki ze w 1 miejscu brak lakieru, a w 2 mala wgniotka i do blachy wydarte:P Juz ma slady bojowe wiec jest postep jak po hu.....

Powiem wam ze nawet sie jakos nie wkur..., ani nawet niebylem podirytowany usmialem sie. Tak samo na innym garage Nx'a zalatwilem na przednim blotniku tylko tam trzeba sie poprzygladac, a w P10 juz widac z daleko. Dzis bedzie to zrobione a na dniach sie prysnie potem polerka i bedzie gites.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko loko. Juz jest poszpachlowane i w podkladzie + maska poprawiona. Zato pomysl z likwidacja tych rynienek w zderzaku sie zemsci bo peka od pracy. Ale mam to w nosie obadamy co i jak bedzie.

Maluje nastepne elementy + przewod od wspomy ten co idzie od zbiorniczka pod zderzak sobie strzelil musze go wymienic :D.

Ale idzie do przodu powoli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dino niemialem czasu :( niemam interfejsu wiec niebiore sie za to puki co :P Ale pamietam ze musze tylko wszystko robie tylko nie to co trzeba by bylo.


Bla Bla Bla:
1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

osłoń filtr albo daj w nadkole bo tak to nic nie da a możesz tez stracić przez ciepłe powietrze 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadmuch ze zderzaka bedzie. Zamiast halogenu bedzie wsadzony lapak a na filtr rura 80mm. Takze tak czy siak bedzie hlodno. 

Do tego zestawu dojdzie blos wiec wejdzie do samego nadkola ten filtr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to juz nieraz pisalem jakbym mial zrobic tak na 100% jakby wszyscy chcieli i po czesci ja musialbym wsadzic w ten projekt jeszcze ze 2 tysie, To auto powinno isc na ZLOM jakies hmm 2 tysiace temu.............. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

takich projektów nie przelicza się w ten sposób :D :D :D też mi chodzi po głowie 200sx lub jakaś inny nissanek pod VVL-a i mysłisz, że to co chce tam porobić będzie opłacalne :D :D :D 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ma byc do jazdy na codzien. Wiec liczac ile dalem ile wsadzilem + roboczo godziny = ładna p11 GT i jazda bez problemowa. Albo inna buda z P10 i po klopotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak myślę że jak ją skończysz to wystrugasz jeszcze za pare miechów na sekwencję bo  Blos w dolocie to strzał w kolano jak masz resztę przemodzoną i chcesz wyciągnąć coś wiecej jak seria

 

i wszystkie inne mody nie mają sensu to tak jak ja 

 

mam wałki ostre od N.a 1 mm więcej i ostrzejsze czasy + wielki gruby IC + MBC z większym doładowaniem jak to wszystko przytyka zasrany wydech 60 mm z katem na czele gdzie wywalenie kata i środkowego ew zastąpienie go daje 17 KM ....

 

Blos ma przelot 45 mm ktoś to jakoś kiedyś zmierzył miałem go to było strojone przez Coobcia auto bez modów 

 

miało 150 KM na pb bez blosa Pakiet GT + planowana głowa

a po założeniu blosa miało 142 KM na PB i 140 LPG ...

ja wywaliłem zwężkę jaką robi adapter przepływki i było w cholerę lepiej

 

Wiem ile wsadziłeś pracy skończ odpal nawet na blosie i się ciesz autem

 

na początek przegoń go na pb ew możesz wystruga z 1 pvc rurki i szpachli coś pod przepływkę i założysz ten filterek  będzie bajka

 

pamiętaj że wydłużenie dolotu nie ma wcale + sów czym krócej tym lepsze wyższe obroty czym dłuższy tym lepszy dół ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepsza ciekawostka okazuje sie zderzak przod :D

Kiedys mial halogeny miejsce na oko do holowania itp itd.

Na dzien dzisiejszy ma jedynie ori wlot w dole zderzaka, na srodku wlot na chlodnice i zamiast halogena od strony kierowcy ma lapak powietrza:D

Przy robieniu zostalo pominiete miejsce na oko do holowania tzn ze auto ma sie wogule nie psuc:D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...