GHOST666RIDER Opublikowano 30 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 Co do lpg. Niemam zamiaru dokladac do tego wozu wiecej siana w przerobki, tym bardziej w lpg. Najpierw to ma zaczac jezdzic moze za rok albo dwa pomysle o takich akcjach z lpg.Na dzien dzisiejszy auto odpala, rusza, hamuje, skreca tylko jest 1 za***isty problem musze go w weekend ogarnac.Mianowicie po odpaleniu silnika zapier.... wentylator nondstop. Teraz problem wynika z 2 czynnikow. Ten kto mial przedemna to auto..... Spier.... wszystko w elektyce jak lecialo no i na wlacznik wentylatora byla inna kostka niz sam czujnik + jakies daremne przejsciowki na kostkach itp itd. Ja robiac elektryke niezaznaczylem kabla ktory idzie na ow wlacznik. Teraz albo pomieszalem kostki bo w efekcie koncowym w miejscu gdzie jest ten czujnik sa 4 takie same, albo gdzies uszkodzil sie kabel idacy do ecu. Musze przekopac elektryke przy okazji trzeba to zweryfikowac z tym co mam w 100nx'e Gti z racji tego ze tam jest ten sam komp itp itdd kable musza byc tych samych kolorow. Bedzie nielada zabawa aby to ogarnac :/Tak pozatym mysle w przyszly weekend zaczac malowanie reszty gabloty bo juz mam wszystko poskladane. Tofu, a co do samej pracy tego silnika to powiem tak. Obrobki ktore zostaly zrobione typu glowica, kolektor itp itd. + montaz tych walkow spowodowaly ze wkrecanie sie tego silnika na obroty z porownaniem do 100nx'a to jest przepasc. Nx to jakby o 1/3 jak nie o polowe slabiej sie wkrecal. Dodam ze Primera niejest i nie bedzie strojona. Co najlepsze na 2 tlumikach przelotowych i na 2.25 cala te auto jest na tyle ciche ze w zamknietym garazu da sie rozmiawiac w 2 osoby co prawda podniesionym glosem ale da sie. Jak mialem almere na 2 cale i 2 tlumikach przelot ale kiepskiej jakosci to nie dalo sie mysli swoich uslyszec na wolnych obrotach. Natomiast na obrotach w granicy 5 tysiecy mozna bylo tam jebn.... Almera miala 105 decybeli na okolo 5.5 tysia. Primera mysle ze max 90 i to juz takie naciagniete te 90. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 30 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2014 powiem Ci tak że zjadłem zęby na elektryce w p10 SR20 działanie wentylatora jest sterowane minusowym sygnałem z ecu czujnik temp odpowiedzialny za pomiar musi iść 2 przewodami i przez opornik-termistor w kol ssącym wraca do ecu mogę Ci podać dokładnie piny które musisz pomieżyć to że włącza się wiatrak to normalna funkcja w ecu oznaczająca że nie masz podłączonego czujnika temp !!!!!!!! ja Swapowałem ecu do p10 96 immo na kompa z 94 roku GT a potem go go niby upalili na model z 93 high port wszystko działało ale myki były jak będziesz chciał to mam dobrą rozpiskę kabelktów z ecu Co do inwestycji w gaz to wiadomo zrobisz jak uważasz ale do testów złuż sobie dolot bez blosa i sie przejedz a potem z założonym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 1 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2014 Problem polega jeszcze na tym ze wyskakuje blad ze stukowego ale nie ze jest niesprawny tylko ze cos z elektryka. Cos sie namieszalo i to chyba na grubo eh.:/Qwasar i jego mechanicy taka rzeznie zrobili z tym wozem ze jakas masakra.Tofu na pw zapodam ci nr do mnie odezwij sie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 Dobra w wolnej chwili sie odezwę ...mam nr .. Stukowym sie nie przejmuj na lpg bez tego powinno śmigać ok . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 3 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2014 kompy z p10 i p11 mozna przeklada do woli, roznica jest tylko w wiazkach a dokladnie trzeba przemienic kable z czujnika polozenia walka rozrzadu miejscami i bangla p11.144 czyli komp na klipsa ma juz inny ecu circle diagram jak wentylator chodzi to albo czujnik albo przekaznik jest walniety, a sam przekaznik moze byc na magicznej zworce ktora zalaczali z guzika bo to taki tuning... jak cos to wiem gdzie jest kpl wiazka za grosze z gti 3mam kciuki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 4 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 Adas jak zwykle masz na wzgledzie 1 max 2 czynniki. Kostki byly popierdzielone. Kostka ktora ma isc na stukowy poszla na wlacznik i w 2 strone.Po zamianie kostek wszystko dziala tylko trzeba stukowy kupic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ad@mus Opublikowano 4 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2014 moje jeden gora 2 czynniki zakladaly ze same kostki miales spiete dobrze:) przyjalem opcje poyebania przez poprzednika czegos w sprawie jak bangla to git-czekam na kolejne upy;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 7 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2014 lej na stuka ,,,na lpg nie zastuka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 8 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 Jest up i to na grubo. Wczoraj wyjezdzalem Chrupem z garage no i sie podzialo. Mianowicie chcialem go postawic pod garage wiatr wial no i drzwi polecialy na auto czego mnie sie nie udalo zaobserwowac. Przy ruszaniu tylko uslyszalem pierdu.... Okazalo sie ze wystajace 2 sruby 8mki uszkodzily tylny lewy blotnik.Efekt taki ze w 1 miejscu brak lakieru, a w 2 mala wgniotka i do blachy wydarte:P Juz ma slady bojowe wiec jest postep jak po hu.....Powiem wam ze nawet sie jakos nie wkur..., ani nawet niebylem podirytowany usmialem sie. Tak samo na innym garage Nx'a zalatwilem na przednim blotniku tylko tam trzeba sie poprzygladac, a w P10 juz widac z daleko. Dzis bedzie to zrobione a na dniach sie prysnie potem polerka i bedzie gites. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 8 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 To taki śmiech przez łzy ... tak jak wszystko idzie h ,, to jeszcze to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 8 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2014 Spoko loko. Juz jest poszpachlowane i w podkladzie + maska poprawiona. Zato pomysl z likwidacja tych rynienek w zderzaku sie zemsci bo peka od pracy. Ale mam to w nosie obadamy co i jak bedzie.Maluje nastepne elementy + przewod od wspomy ten co idzie od zbiorniczka pod zderzak sobie strzelil musze go wymienic .Ale idzie do przodu powoli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 a jak pamiętam to tam, można zwykłym posztukować bo tam jest coś ala chłodnica ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vixo Opublikowano 11 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2014 Albo skrócić będzie miejsce na icka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 12 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2014 Nabralem malego rozpedu z tym trupem. Jak nic sie nie spier.... W lipcu pierwsze upalanie na legalu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2014 termistor kupiłeś??????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 18 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 Dino niemialem czasu niemam interfejsu wiec niebiore sie za to puki co Ale pamietam ze musze tylko wszystko robie tylko nie to co trzeba by bylo. Bla Bla Bla: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 osłoń filtr albo daj w nadkole bo tak to nic nie da a możesz tez stracić przez ciepłe powietrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 18 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 Nadmuch ze zderzaka bedzie. Zamiast halogenu bedzie wsadzony lapak a na filtr rura 80mm. Takze tak czy siak bedzie hlodno. Do tego zestawu dojdzie blos wiec wejdzie do samego nadkola ten filtr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 dojdzie blos eeee. tyle pracy i chcesz kaleczyć auto?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 To tylko 10 KM mniej po pierwsze to ten adapter z adapterem przepływki do wywalenia bo w środku ma 50 mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 18 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 Ja to juz nieraz pisalem jakbym mial zrobic tak na 100% jakby wszyscy chcieli i po czesci ja musialbym wsadzic w ten projekt jeszcze ze 2 tysie, To auto powinno isc na ZLOM jakies hmm 2 tysiace temu.............. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 takich projektów nie przelicza się w ten sposób :D też mi chodzi po głowie 200sx lub jakaś inny nissanek pod VVL-a i mysłisz, że to co chce tam porobić będzie opłacalne :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 18 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 To ma byc do jazdy na codzien. Wiec liczac ile dalem ile wsadzilem + roboczo godziny = ładna p11 GT i jazda bez problemowa. Albo inna buda z P10 i po klopotach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 18 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2014 Tak myślę że jak ją skończysz to wystrugasz jeszcze za pare miechów na sekwencję bo Blos w dolocie to strzał w kolano jak masz resztę przemodzoną i chcesz wyciągnąć coś wiecej jak seria i wszystkie inne mody nie mają sensu to tak jak ja mam wałki ostre od N.a 1 mm więcej i ostrzejsze czasy + wielki gruby IC + MBC z większym doładowaniem jak to wszystko przytyka zasrany wydech 60 mm z katem na czele gdzie wywalenie kata i środkowego ew zastąpienie go daje 17 KM .... Blos ma przelot 45 mm ktoś to jakoś kiedyś zmierzył miałem go to było strojone przez Coobcia auto bez modów miało 150 KM na pb bez blosa Pakiet GT + planowana głowa a po założeniu blosa miało 142 KM na PB i 140 LPG ... ja wywaliłem zwężkę jaką robi adapter przepływki i było w cholerę lepiej Wiem ile wsadziłeś pracy skończ odpal nawet na blosie i się ciesz autem na początek przegoń go na pb ew możesz wystruga z 1 pvc rurki i szpachli coś pod przepływkę i założysz ten filterek będzie bajka pamiętaj że wydłużenie dolotu nie ma wcale + sów czym krócej tym lepsze wyższe obroty czym dłuższy tym lepszy dół ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOST666RIDER Opublikowano 20 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2014 Najlepsza ciekawostka okazuje sie zderzak przod Kiedys mial halogeny miejsce na oko do holowania itp itd.Na dzien dzisiejszy ma jedynie ori wlot w dole zderzaka, na srodku wlot na chlodnice i zamiast halogena od strony kierowcy ma lapak powietrza:DPrzy robieniu zostalo pominiete miejsce na oko do holowania tzn ze auto ma sie wogule nie psuc:D:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.