Dżem Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 jest do r180 z x terry, Kiedys ktoś pytał co wybrać X-Terr-ę czy Terrano. No i to jest argument. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 (edytowane) średni w sumie jak ktoś się uprze i będzie miał budżet to przypuszczam że r180 da się włożyć w miejsce r180a, problemem pewnie będą przełożenia... jakby pasował talerz z wałkiem, to niemal plug&play odnoście wkładania chyba r200 pisał kiedyś na rajach Gebels... że dobry trop bo przeguby mocniejsze.... a moze to o r230 chodziło... trzeba by sprawdzić... Tylko w sumie po co? jak już kombinować przeszczep mostu to łatwiej wrzucić sztywniaka...i efekt ciekawszy przypuszczam że r180 jest konstrukcyjnie mocniejsze niż r180a bo w xterry zaczynały się od 150km... a ta z r180 to chyba v6... z zylionem koni... Edytowane 26 Marca 2013 przez Thespian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 X-terra fajne autko tylko podaż mała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 (edytowane) Jeżeli jest H233 to jest tylko DL (Detroit Locker) 187SL167A z oferty EATON'a ale na przód jest......... http://store.arbusa.com/ARB-Air-Locker-Nissan-R180A-27-Spline-354--DN-RD181--P22722.aspx D181 a na tył ewentualnie... http://store.arbusa.com/ARB-Air-Locker-Nissan-H233b-33-Spline-All-Ratios-RD135-P3523.aspx RD135 Na przód jeszcze coś znalazłem... http://www.harrop.com.au/4wd_detail.php?prod=99-ELKR11250 Jeżeli jest na tyle C200, to też jest ewentualnie.... http://www.harrop.com.au/4wd_detail.php?prod=99-ELKR11257 Edytowane 26 Marca 2013 przez Sygma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 (edytowane) uparciuch jesteś ten arab jest do r180a z przełożeniem 3,54 i niżej czyli dupne silniki x terry i frontier pewnie... albo innych pathfinderów to drugie od navary może nawet pasować, przełożenia tej navary się zgadzają z t2 w benie 2,4... trzeba by zweryfikować czy półośki się zgadzają wieloklinami... Hugh jest specem od pick upów... to pewnie będzie wiedział czy to podejdzie generalnie i tak... DL z przodu w terrano -> słychać szczęk rozrywanej gruchy mostu..... Edytowane 26 Marca 2013 przez Thespian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Widać ten DL jest źle założony albo uszkodzony (choć ja bym go na przód nie zakładał). Powinien spinać TYLKO w czasie jazdy na wprost, przy równych prędkościach kół... a "klikanie" będzie słyszalne przy skręcie. Jakoś nie pasują mi automaty 100%. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 d22 zależnie od rocznika i silnika z przodu najczęściej w nowych R180A w starych C200 przełożenia 4,625 lub dla zd30 4,375 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 czy w T2 przełożenia mostów były uzależnione od mocy silnika i rodzaju skrzyni ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 od mocy silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 czyli jakie są w wersji 125KM ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 to może ja tak uprzedzając twoje kolejne pytania http://terranoirk.ru/man/R20/ w pd.pdf powinno być 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 28 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 To teraz trochę dziwne (zapewne dla wielu) pytanie.... Czy do T2 da się wstawić jakieś inne przednie fotele ? Chodzi mi o bardziej komfortowe, z podłokietnikami... Ktoś może rzeźbił już coś takiego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 To nie jest dziwne pytanie, jest po prostu trochę niepotrzebne... jesteś przekonany do T2... to kup... kupisz... pojeździj... pojeździsz... zrozumiesz zrozumiesz... będziesz wiedział co jest potrzebne a co nie... w fotelu z t2 można siedzieć 12h bez większego problemu, fajne, średnio twarde fotele... Może ja jestem zrzędliwy... ale gadamy od iluś tam stron o tym co teoretycznie się da a czego się nie da... toeretycznie wszystko się da, jak będziesz chciał wydać szelesty to Hugh Ci wstawi fotele z multipli obszyte ręcznie garbowaną skórą z madagaskarskiego łosia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 28 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Chcę mieć podłokietnik/fotel z podłokietnikim.... jestem do tego tak przyzwyczajony (posiadania go) jak do tego, że kobieta cycki na z przodu a nie z tyłu Dlatego pytanie... z jakiego dawcy należy pobrać takie fotele by zrobić transplantację do T2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 (edytowane) z tego czym teraz jeździsz żeby dalej ci było wygodnie o proszę widzę że dostałem minusa za podlinkowanie serwisówki z pełnymi danymi dzięki wielkie, czy to za to że strony nie podałem ? Edytowane 28 Marca 2013 przez hugh_h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 29 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 to nie do mnie to pytanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 a bo te minusy i plusy to nie powinny być anonimowe, cała ta anonimowość w sieci się nie sprawdza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 29 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 w zasadzie to powinien tylko autor tematu mieć możliwość oceniania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 eeeee... nie koniecznie, bo my tu często od tematu głónego odbiegamy znacznie... i w dyskusje poboczne wnikamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 jakoś odechciewa mi się czasem 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Thespian powiedz mi czy jak dałeś podkładki pod sworznie to przedłużałeś amorki czy wystarczą oryginalne?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 ja mam z przodu gazowe kayaby, zeszłoroczne... starczyły tzn skok jeszcze jest... na asfalcie jest już trochę budyniowo, ale w terenie super komfort Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 ale jak auto podniesiesz to wahacz górny opiera się na odboju czy amortyzator go trzyma ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sygma Opublikowano 29 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 tak się zastanawiam... standardem dla koła 31" jest rozmiar: 31"/10,5/15 ale są też opony 31"/11,5/15 straszne szaleństwo próbować wsadzić takie coś ? wg. przelicznika metrycznego to 290mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ceniakenzo Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 (edytowane) No to są wtedy dużo większe opory. -większe spalanie -mniejsza moc silnika -większe pływanie po drodze ale ja bym się skusił sam chciałem wstawiać 33x12,5 ale jak poczytałem co trzeba modyfikować to jednak się zdecydowałem na oryginalny rozmiar Edytowane 29 Marca 2013 przez ceniakenzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.