preston81 Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2013 taki ze wymienisz sprzegło 2x bez sensu jak bym uslyszal taka wersje wial bym gdzie pieprz rosnie z od takich kolesi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaell Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2013 koło dwumasowe wymienić na sztywne koło zamachowe można już kupić zestaw na allegro. Ja mam szczęście od 2008 roku jeszcze żadnej poważnej awarii w P12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2013 dla twojej wiadomosci nie ma zestawu ze sztywnym kolem do p12 bynajmniej do 1,9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaell Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Od 2013 już jest http://allegro.pl/sprzeglo-kolo-zamachowe-primera-p12-1-9-dci-i3134061879.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 27 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2013 no to ci powiem ze dzwoniłem do valeo jakis miesiac temu zanim zrobilem sprzegło i oficjalnie dostalem odpowiedz ze nie ma tak ze .... zenada z ich strony, pozatym ponoc czuc roznice bynajmniej wyczytalem to na farach innych marek aut tutaj bardzo dobry teks o dwumasie i sztywnym kole ja zostane przy dwumasie http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=3110 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos217 Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 (edytowane) no ciekawa lektura. nasunęło mi się jedno pytanko: Czy do Nissana z silnikiem 1.9 dci można zastosować sprzęgło i oczywiście koło dwumasowe z innego auta np. Megane2? Edytowane 3 Maja 2013 przez Carlos217 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 nie można różne kąty i ilość zębów podawałem wcześniej nr koła 2masu LUK'a taki i zaden inny - niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaell Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Odnośnie tego linku powyżej który mówi o dwumasie . Ja mam volvo v40 1,9 TD (renault) i sprzęgło tzw jednomasowe czyli normalne koło zamachowe. Oczywiście jak jest zimny to trzęsie w środku ale sprzegło i zmiany biegów są ok a wytrzymałość jest wysoka . Nie dziwie się teraz że osoby które mieszkają w mieście kupują automaty bo jak dwumasowe sprzęgło potrafi się zużyć po 50 tyś to nie wiedzę sensu w manualnej skrzyni ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 Kwestia nogi. Moje się skończyło po 7 latach i 200000km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 3 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2013 u mnie tez pyknelo 200 k i ma luzy poki co nie robie bo nie ma oznak zadnych owych luzów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos217 Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 moje skończyło się na 140k.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 dolicz se 100k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos217 Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Nie dolicze auto kupiłem od znajomego który był pierwszym właścicielem. Wcześniej wziął go nowego w leasingu. Z innej beczki wymieniłem w końcu koło dwumasowe na zestaw naprawczy valeo. Po kilku dniach użytkowania tego wynalazku powiem że nie ma różnicy pomiędzy kołem z dumasa a sztywnym kołem. Jedyny błędem który zrobiłem do przed wyjściem sprzęgła udałem się do intercarsu i z rabatem który mam za ten zestaw zawinszowali sobie 950 złotych. Więc kupiłem. Majster rozebrał sprzęgło a tu zong. Koło w dobrym stanie, natomiast łożysko rozstrzaskane.... Z tarczy nity odpadły. Tylko tyle. Nie chciałem już narażać się na koszty i nerwy więc kazałem to wymontowac i na sztywno... Preston chcesz moje koło za dwa piwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Ja chcę Od 2013 już jest http://allegro.pl/sprzeglo-kolo-zamachowe-primera-p12-1-9-dci-i3134061879.html W końcu poszedł ktoś po rozum do głowy... A nie jakieś durne dwumasy, płacić nie wiadomo za co. Jakbym miał z moją dwumasą problem, też bym szybko szukał takiego właśnie rozwiązania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 no wzialbym od ciebie a jest dobre na 100%? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RoniN_ Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 (edytowane) Witam serdecznie! Nie chialem zakladac nowego tematu, wiec podepne sie tutaj jesli mozna Jestem nowy na forum, bo dopiero od wczoraj posiadam P12 2.2 dci z 2003r. Pojechalem dyis na pryeglad, ktore auto przeszlo bez oporu. Niestety w drodze powrotnej , pojawil sie problem ze sprzeglem. Ja mu w gaz a... ten sie slizga. A dokladnie na 4,5 i 6 biegu od 2500 obr w gore. Auto ma najechane 240kkm, wrazenie jest takie ze obroty przyspieszaja a auto nie . Nie ma szarpniec ani stukow. Nic takiego nie ma Czyli pewnie sprzeglo do wymiany, a co z dwumasem?? czy tez wymieniac? Cena mnie przeraza :-/ Pozdrawiam P.S. Czy w UK mozna gdzies kupic to sztywne kolo zamachowe? Bede wdzieczny za pomoc, bo mam 60 km do pracy w jedna strone wiec lepiej to zrobie Pozdr. Edytowane 4 Czerwca 2013 przez RoniN_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carlos217 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 (edytowane) Witam serdecznie! Nie chialem zakladac nowego tematu, wiec podepne sie tutaj jesli mozna Jestem nowy na forum, bo dopiero od wczoraj posiadam P12 2.2 dci z 2003r. Pojechalem dyis na pryeglad, ktore auto przeszlo bez oporu. Niestety w drodze powrotnej , pojawil sie problem ze sprzeglem. Ja mu w gaz a... ten sie slizga. A dokladnie na 4,5 i 6 biegu od 2500 obr w gore. Auto ma najechane 240kkm, wrazenie jest takie ze obroty przyspieszaja a auto nie . Nie ma szarpniec ani stukow. Nic takiego nie ma Czyli pewnie sprzeglo do wymiany, a co z dwumasem?? czy tez wymieniac? Cena mnie przeraza :-/ Pozdrawiam P.S. Czy w UK mozna gdzies kupic to sztywne kolo zamachowe? Bede wdzieczny za pomoc, bo mam 60 km do pracy w jedna strone wiec lepiej to zrobie Pozdr. Oj biedaku biedaku. Nie miał chłop problemu kupił se Primerkę Miałem ten sam problem. Obecnie mam zamontowane sztywne koło zamachowe i auto lata. Ja mam u siebie zestaw Valeo nr katalogowy 835048 Edytowane 8 Czerwca 2013 przez Carlos217 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Carlos swoją odpowiedź daj pogrubiona bo nie wiadomo jak to czytać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RoniN_ Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Dzis bylem u mechanika i jesli to sprzeglo i dwumas to bedzie zrobione za 590 funtow z 2-letnia gwarancja, jesli tylko sprzeglo to okolo 280 tez z gwaracja Nie jest az tak zle jak myslalem, dodam jeszcze ze przejechal sie autem i powiedzial ze dwumasa nie slychac, ani nie ma objawow, ale na 100 % to dopiero jak zdemontuje stare sprzeglo... Witam serdecznie! Nie chialem zakladac nowego tematu, wiec podepne sie tutaj jesli mozna Jestem nowy na forum, bo dopiero od wczoraj posiadam P12 2.2 dci z 2003r. Pojechalem dyis na pryeglad, ktore auto przeszlo bez oporu. Niestety w drodze powrotnej , pojawil sie problem ze sprzeglem. Ja mu w gaz a... ten sie slizga. A dokladnie na 4,5 i 6 biegu od 2500 obr w gore. Auto ma najechane 240kkm, wrazenie jest takie ze obroty przyspieszaja a auto nie . Nie ma szarpniec ani stukow. Nic takiego nie ma Czyli pewnie sprzeglo do wymiany, a co z dwumasem?? czy tez wymieniac? Cena mnie przeraza :-/ Pozdrawiam P.S. Czy w UK mozna gdzies kupic to sztywne kolo zamachowe? Bede wdzieczny za pomoc, bo mam 60 km do pracy w jedna strone wiec lepiej to zrobie Pozdr. Oj biedaku biedaku. Nie miał chłop problemu kupił se Primerkę Miałem ten sam problem. Obecnie mam zamontowane sztywne koło zamachowe i auto lata. Ja mam u siebie zestaw Valeo nr katalogowy 835048 Sprawdzilem ten nr katalogowy i wyszlo ze jest to sztywne kolo ale do Renault a nie do Nissana, a ktos wczesniej napisal ze sa inne katy i ilosc zebow... itp wiec jak to z tym jest? Ja mam 2.2 dci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.