Vito8282 Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Potrzebujemy danych producent ile kabelków itd ... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał94 Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 OK, podam to za 30 min bo aktualnie u mnie pada, a zapytam dodatkowo. Zauważyłem że niektóre kable od listwy, są poprostu poskręcane nie zaizolowane. To ma wpływ na pracę silnika? Dodatkowo zauważylem że jeden przreówd jest przypalony przy samej wtyczce, a jest to brązowa wtyczka od krokowca. Takie wtyczki się wymienia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Wtyczki jasne że się wymienia a to że poskręcane no cóż ważne żeby nie robiły zwarcia w nowych autach i niektórych starszych niektóre przewody są ekranowane (coaxial cable ) żeby wyeliminować możliwość zakłócania impulsów np czujnik położenia wału . ale offtop się robi 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał94 Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Ok Potencjometr Hitachi AFH45M-466Y29PrzepływomierzHitachi SERA483 (tylko tyle dałem radę odczytać)5926Co do szarpania na benzynie przy przyspieszaniu to nalałem dodatku do PB i dotankowałem, pojeździłem i jest poprawa, ale problem całkiem nie zniknął. Czyli mam zawaloną pompkę albo wtrysk? Nie wiem czy nie powaliłem, przepływomierz jest nierzej od potencjometru tak ? Co do kabli do przepływki idzie brązowa wtyczka do której wchodzą trzy kable. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Twój czujnik masy powietrza to Hitachi AFH45M-46 więc bierzesz miernik ustawiasz na 20vdc łączysz czerwony kabelek z sondą miernika a czarnym dotykasz do masy i odczytujesz wartości 1 na zapłonie 2 na wolnych obrotach 3 na wysokich obrotach . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał94 Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Ok tak zrobię a to drugie to co to jest ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 To drugie to jest potencjometr przepustnicy gazu SERA483 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał94 Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 No ok Dobrze wiedzieć, kiedyś trzeba się nauczyć. Niechciałbymn czegoś spieprzyć rozumiem że sąda znajduje się pod tą pokrywką? Po czym ją rozpoznam? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 dobre dobre chodziło mi o sondę od miernika że czerwoną dotykasz do czerwonego kabelka a czarną sondą od miernika dotykasz do masy chyba że pytasz o sondę lambda w sr20-deh jest tu obrazek wyśle na pm bo tu bezpośrednio się nie da . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bef Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 (edytowane) Witam i proszę Was o pomoc, mam P11-144, benzynę 1.6, 130 tyś. przejechane. Falują mi obroty i szarpie przy obrotach do 3 tyś. (na jałowym też falują). Samochód był rozbierany w ASO i stwierdzili rozciągnięcie łańcucha, napinacz o kilka centymetrów wychylony. Czy jest to możliwe bez żadnych odgłosów podczas pracy? Same części na wymianę 2500 zł (łańcuch, napinacze, ślizgi). Czy da się załatwić je taniej? Czy ktoś korzystał z zagranicznych stron oferujących części, np. http://nissan.dealerdirectparts.com/Nissan-Part-Number-13028-4M501-p/130284m501-.htm, http://www.nissanpartszone.com/parts/nissan-chain-camshaft~13028-4m501.html ? Pozdrawiam, Krzysztof Edytowane 23 Lipca 2013 przez bef Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 (edytowane) Kolego napisz trochę więcej w jakich okolicznościach to się stało nagle czy z czasem ? numer łańcuszka to 13028-4M51A/OE1 http://93.159.144.101/clientcatalogue/articledetail.aspx?form=1&func=8&item=13028%257e64M51A%257e2OE1&te=&ta=&a=&b=&c=&d=&node=&pnode=&t=&tg=&tl=&user=cbcaece77dbbd318de48d2c8a7df99c7&priceType=0 Edytowane 23 Lipca 2013 przez Vito8282 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bef Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 Co do łańcucha to podali mi 13028-4M501 lub 13028-4M51A. Zaczęło się od falowania obrotów i kilkusekundowego braku przyspieszania po wciśnięciu gazu, po chwili ciągnął raczej dobrze. Po miesiącu zaczął szarpać przy niskich obrotach. Coś jeszcze byłoby pomocne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 Wygląda na to że faktycznie łańcuszek a to czy robić w servisie czy w normalnym warsztacie czy nawet samemu to decyzja należy do Ciebie . Zaletą naprawy w serwisie jest gwarancja i te 12-m-cy spokoju . Z drugiej strony można robić samemu i wtedy Wiesz co Masz , wadą jest z kolei to że gdy przyjdzie taka sytuacja że np napinacz się rozpadnie i trzeba go reklamować to sprzedawca może zażądać papierów z warsztatu w którym naprawa była wykonywana . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bef Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 Dzięki za odpowiedź. A gdzie szukać części? Czy warto zza granicy sprowadzać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 23 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2013 Kolego naprawdę nie chcę nic doradzać bo przy takich wałkach o jakich słyszę często to nawet na servis bym uważał . Pozdrawiam Ps to wszystko jest przez wszędobylski dobrobyt {każdy robi wałki, nawet serwisy } . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Evelina Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Witam. U mnie problem wygląda w zasadzie bardzo podobnie jak u autora tego postu (Bartekzuczek), mianowicie po zdjęciu nogi z gazu zwłaszcza jak jadę powoli na 1 czy 2 biegu występuje taki efekt kangurka jak to ktoś trafnie określił, do tego słyszę z prawej strony maski brzęczenie, krótkie i niezbyt głośne,być może to właśnie łańcuch dzwoni? Jak dodaję gazu lub zmieniam bieg to właśnie też występuje takie szarpnięcie pojedyncze, jakby był gdzieś luz a nie jakby silnik się dławił, bo silnik pracuje równo. Mam p11 2,0sri 130km,97r., benzyna,silnik SR20, przebieg 230tys. Dodam, że o auto dbam i wszystko na czas wymieniam, więc świece i kable są wymienione, olej syntetyk valvoline,po za tym usunęłam wszystkie luzy w zawieszeniu żeby wyeliminować przyczynę szarpania. Auto kupiłam 6i pół roku temu z przebiegiem 129tys. założyłam gaz sekwencyjny BRC który też działa bezawaryjnie i generalnie z silnikiem zero problemów cały czas, pracuje równo, nigdy nie szarpał przy przyspieszaniu, oleju bierze odrobine, odpala na pyk...no i zaczynam się martwić że trzeba będzie może ten łańcuch wymienić? bo nie wiem co mogłoby jeszcze być,chyba że poduszki silnika, ale nic nie stuka. Mam pytanie, czy ktoś wie czy dużo rozbierania silnika żeby zobaczyć ten łańcuch co tam się dzieje? czy wystaczy ściągnąć tylko pokrywę silnika? Oczywiście to mechanikowi oddam do roboty :-), ale chciałabym wiedzieć jakie koszty mnie czekają. Liczę że może jeśli to wina łańcucha to da się go naciągnąć? bo jak odpalam auto to go słychać tylko przez 2-3 sekundy dopóki się nie napnie, ale to chyba normalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Przy odpalaniu to jest normalne ale podciągnąć go się nie da ponieważ jego napina hydronapinacz który jest zasilany ciśnieniem z pompy olejowej . Mechanik powinien wziąć od 120-do 200 zł z tym że jeśli by się okazało że jednak do wymiany a Ty zdecydowałabyś się wymieniać to za sprawdzenie wtedy nie bierze tylko za całość czyli wymianę około 350- 450zł mówię o samej robocie do tego trzeba doliczyć części płozy napinacz łańcuszek . Pozdrawiam 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hermik Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 Panowie a powiedzcie mi, gdy rozrząd (w sr20) jest do wymiany to musi wywalić jakiś błąd check engine czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vito8282 Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 W sr20di i sr20deh błędu nie wywala tylko szarpie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hermik Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 a w sr20de montowanym w primera p11.144 komuś wywaliło błąd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
losiuu Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Mi nie wywaliło żadnego błędu, nawet nie szarpał za bardzo, a tylko od czasu do czasu mu się zdarzyło, a się skubany zerwał :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 Mi mechanik powiedział że mogę mieć już rozciągnięty łańcuch, ponieważ (przy innej okazji podłączał komputer) pokazał się błąd synchronizacji czujnika wałka rozrządu z czujnikiem wału korbowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hermik Opublikowano 22 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2013 U mnie właśnie błędu nie wywala a łańcuch słychać na chwilę na zimnym, później ok, ale martwi mnie raczej brak mocy i szarpanie. Wszystkie rzeczy już sprawdziłem i zostało rozrząd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ontario Opublikowano 28 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2014 (edytowane) Odnowię troche temat. Bo mam problemy podobne wy może rozwiązaliście to w końcu? Co było przyczyną? Bo umnie już też zgadują. Może regulacja zaworów, Krzywki na wałku, wyciagnięty łańcuch itd. Już sam nie wiem Jeszcze dochodzi duże spalanie w mieście 15/100 gazu Dodam, że do kompa podłączany błędu nie wywaliło żadnego. Edytowane 28 Sierpnia 2014 przez Ontario Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radol Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2017 Panowie robicie taki test . na prostej równej drodze rozpędzamy auto do 50-60 kmh włączamy piąty bieg i próbujemy jechać cały czas te 50-60 nie przyspieszać starać się jechać równo jak szarpie przystąpić do testu numer 2 . Test drugi na prostej równej drodze rozpędzamy auto do 110 -120 kmh nie dodajemy i nie ujmujemy gazu jedziemy równo i obserwujemy czy szarpie.Pozdrawiam Chciałbym zapytać autora na co wskazuje szarpanie na 5 biegu podczas wykonywania tego testu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.