sigma3 Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 To mnie nie pocieszyłeś ale dzięki za informację! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Co to wymagać i kto kupuje tarcze za 50 zł ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 6 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2014 Ja zawsze wkładam Brembo tarcze i klocki boscha a przód i nie mam ani pylenia nadmiernego ani nie zdzierają się szybko a primka też swoje waży.Z tyłu tarcze mikoda a klocki japan coś.Ciekawe co to jest :http://allegro.pl/sport-tarcze-klocki-nissan-almera-n16-primera-p11-i4023109982.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Co to wymagać i kto kupuje tarcze za 50 zł ? Mirek Ty jak zwykle nic nie kumasz... Tarcze Sakury na tył (278x10mm) w detalu kosztują ok 80PLN/szt. To, że kupiłem je za 50PLN/szt, to tylko mój zysk. Za tą cenę są ok. Jednak na przód zdecydowałem się na tarcze nawiercane. Ja zawsze wkładam Brembo tarcze i klocki boscha a przód i nie mam ani pylenia nadmiernego ani nie zdzierają się szybko a primka też swoje waży. Z tyłu tarcze mikoda a klocki japan coś. Ciekawe co to jest : http://allegro.pl/sport-tarcze-klocki-nissan-almera-n16-primera-p11-i4023109982.html Słyszałem, że Bozarto firmuje swoim logiem tarcze Mikody, ile w tym prawdy nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Rozebrałem to i drażek stabilizatora wybity a tarcze dobre to chyba je oddam żeby nie wpadać narazie w koszty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 sigma weź wyczyść sobie te zaciski bo brud większy niz we francji w sredniowieczu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Mateusz napisz lepiej co byś zrobił,czy może mieć wpływ ten drażek na to ,że mi drga kierownicą jak hamuje przy większych prędkościach??:-/ A jak oceniasz te tarcze poza ich wyglądem zewnętrznym naturalnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Kierownica CI drga pewnie od tego ze masz krzywa tarcze. Może ją gdzies przygrzaleś lub po prostu jest stara.PRzy hamowaniu tarcza zaczyna się chwiać co odczuwasz jakby drganie. Tarcza to pierwsze co się sprawdza jak drga kierownica przy hamowaniu i pewnie to bd to.Raczej z nich juz nic nie bedzie bo i rant maja spory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 No i o to mi chodziło Mateusz-właśnie to przemyślałem. I jak się ociepli to wymiana murowana a przegląd się zbliża... Dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzingis Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Kupiłem TRW-polecam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Mirek Ty jak zwykle nic nie kumasz... Tarcze Sakury na tył (278x10mm) w detalu kosztują ok 80PLN/szt. To, że kupiłem je za 50PLN/szt, to tylko mój zysk. Za tą cenę są ok. Jednak na przód zdecydowałem się na tarcze nawiercane. Kumam, kumam. Wiem, że temat jest o tarczach na przód a nie na tył. JPN kupiłem i wiem że już nie kupię. Jeżeli Sakura jest w podobie do JPN, to wiadomo że też odpadają. Tino ma swoją wagę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Kumam, kumam. Wiem, że temat jest o tarczach na przód a nie na tył. JPN kupiłem i wiem że już nie kupię. Jeżeli Sakura jest w podobie do JPN, to wiadomo że też odpadają. Tino ma swoją wagę. a druga sprawa - na bezpieczeństwie nie ma co oszczędzać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzingis Opublikowano 7 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2014 Na bezpieczeństwie nie oszczędzajcie- naprawdę nie warto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Gdzie ten klocek na zewnątrz czy do środka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mateusz_P11_144 Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 TO bez różnicy Nie widziałem szczerze nigdzie żeby klocki miały swoje konkretne miejsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 (edytowane) Dzięki-nie bawiłem się tak w wymianę to wolałem zapytać:-) Edytowane 8 Marca 2014 przez sigma3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 8 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2014 Możesz dać od środka tzn. od tłoczka. Klocki jeśli nie "biorą" równo, to szybciej wycierają się właśnie od strony tłoczka - nawet jeśli tłoczek nie wraca jak trzeba. Te blaszki ocierają o tarczę gdy klocek jest już cieniutki a dźwięk tarcia będzie Ci to oznajmiał i trzeba wymienić na nowe. Jednocześnie blaszka chroni tarczę, gdyż ociera się tylko mała blaszka a nie cały klocek /jak się zedrze/, więc tarczy nie porysuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Almerka8331 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Witam mam problem z doborem tarcz do almery n15 hatchback 97r 1.4 64kw klima , ABS ???????? nie mam pojęcia gdzie i jak sprawdzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2014 Witam mam problem z doborem tarcz do almery n15 hatchback 97r 1.4 64kw klima , ABS ???????? nie mam pojęcia gdzie i jak sprawdzić Ale tutaj jest dział Tino. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 (edytowane) sigma3oczyściłeś dokładnie powierzchnię piasty przed zamontowaniem tarczy? Edytowane 5 Kwietnia 2014 przez Fazzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 sigma3 oczyściłeś dokładnie powierzchnię piasty przed zamontowaniem tarczy? Dzięki-nie bawiłem się tak w wymianę to wolałem zapytać:-) Po fotce widać że chyba nie, gdyż wystająca część piasty jest ruda...... A ja kiedyś pisałem i dałem fotki np tutaj http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/89819-dr%C5%BCenie-i-wibracja-hamulcy-podczas-hamowania-naprawa-bezgot%C3%B3wkowa/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fazzi Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2014 Tak to jest jak się nie słucha dobrych rad udzielanych na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Rad-radami, ale gorzej jak się nie chce szukać, a jeszcze gorzej gdy są zakładane nowe tematy które się dublują i wten sposób robi się bałagan na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Koledzy! Czyściłem a to rude to tylko nalot bez jakichś luźnych warstw-fakt nie jak kolega Mirek tak do żywego metalu ale solidnie! Po wymianie nie szarpie przy hamowaniu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 A u mnie jeszcze ciut szarpie i pewnie to wina prowadnicy. Wątek jak i zapytania pisałem np. tutaj http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/91491-hamulce-przednie-a-ja-na-wakacjach/page-2 Niepotrzebnie zakupiłem nowe tarcze i klocki, ale na szczęście ich nie montowałem gdy zobaczyłem działanie prowadnic. Teraz już jest trochę poprawy, lecz to jeszcze nie to, więc i tak czeka mnie wymiana gumki na prowadnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.