Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Jakie wybrac tarcze hamulcowe na przód?


pazdziochhh
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Mateusz_P11_144

Ja zawsze wkładam Brembo tarcze i klocki boscha  a przód i nie mam ani pylenia nadmiernego ani nie zdzierają się szybko a primka też swoje waży.

Z tyłu tarcze mikoda a klocki japan coś.
Ciekawe co to jest :

http://allegro.pl/sport-tarcze-klocki-nissan-almera-n16-primera-p11-i4023109982.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to wymagać i kto kupuje tarcze za 50 zł ?

Mirek Ty jak zwykle nic nie kumasz... :)  Tarcze Sakury na tył (278x10mm) w detalu kosztują ok 80PLN/szt. To, że kupiłem je za 50PLN/szt, to tylko mój zysk. Za tą cenę są ok. Jednak na przód zdecydowałem się na tarcze nawiercane.

 

 

Ja zawsze wkładam Brembo tarcze i klocki boscha  a przód i nie mam ani pylenia nadmiernego ani nie zdzierają się szybko a primka też swoje waży.

 

Z tyłu tarcze mikoda a klocki japan coś.

Ciekawe co to jest :

 

http://allegro.pl/sport-tarcze-klocki-nissan-almera-n16-primera-p11-i4023109982.html

Słyszałem, że Bozarto firmuje swoim logiem tarcze Mikody, ile w tym prawdy nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozebrałem to i drażek stabilizatora wybity a tarcze dobre to chyba je oddam żeby nie wpadać narazie w koszty?

post-62299-0-48152000-1394185450_thumb.jpg

post-62299-0-99531700-1394185470_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mateusz napisz lepiej co byś zrobił,czy może mieć wpływ ten drażek na to ,że mi drga kierownicą jak hamuje przy większych prędkościach??:-/

A jak oceniasz te tarcze poza ich wyglądem zewnętrznym naturalnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Mateusz_P11_144

Kierownica CI drga pewnie od tego ze masz krzywa tarcze. Może ją gdzies przygrzaleś lub po prostu jest stara.
PRzy hamowaniu tarcza zaczyna się chwiać co odczuwasz jakby drganie. Tarcza to pierwsze co się sprawdza jak drga kierownica przy hamowaniu i pewnie to bd to.

Raczej z nich juz nic nie bedzie bo i rant maja spory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i o to mi chodziło Mateusz-właśnie to przemyślałem. I jak się ociepli to wymiana murowana a przegląd się zbliża...

Dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mirekg9

Mirek Ty jak zwykle nic nie kumasz... :)  Tarcze Sakury na tył (278x10mm) w detalu kosztują ok 80PLN/szt. To, że kupiłem je za 50PLN/szt, to tylko mój zysk. Za tą cenę są ok. Jednak na przód zdecydowałem się na tarcze nawiercane.

 

Kumam, kumam.

Wiem, że temat jest o tarczach na przód a nie na tył.

JPN kupiłem i wiem że już nie kupię. Jeżeli Sakura jest w podobie  do JPN, to wiadomo że też odpadają. Tino ma swoją wagę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kumam, kumam.

Wiem, że temat jest o tarczach na przód a nie na tył.

JPN kupiłem i wiem że już nie kupię. Jeżeli Sakura jest w podobie  do JPN, to wiadomo że też odpadają. Tino ma swoją wagę.

 

a druga sprawa - na bezpieczeństwie nie ma co oszczędzać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki-nie bawiłem się tak w wymianę to wolałem zapytać:-)

post-62299-0-22377900-1394294237_thumb.jpg

Edytowane przez sigma3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mirekg9

Możesz dać od środka tzn. od tłoczka. Klocki jeśli nie "biorą" równo, to szybciej wycierają się właśnie od strony tłoczka - nawet jeśli tłoczek nie wraca jak trzeba. Te blaszki ocierają o tarczę gdy klocek jest już cieniutki a dźwięk tarcia będzie Ci to oznajmiał i trzeba wymienić na nowe.

Jednocześnie blaszka chroni tarczę, gdyż ociera się tylko mała blaszka a nie cały klocek /jak się zedrze/, więc tarczy nie porysuje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

sigma3
oczyściłeś dokładnie powierzchnię piasty przed zamontowaniem tarczy?

Edytowane przez Fazzi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sigma3

oczyściłeś dokładnie powierzchnię piasty przed zamontowaniem tarczy?

 

 

Dzięki-nie bawiłem się tak w wymianę to wolałem zapytać:-)

 

Po fotce widać że chyba nie, gdyż wystająca część piasty jest ruda......

A ja kiedyś pisałem i dałem fotki np tutaj http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/89819-dr%C5%BCenie-i-wibracja-hamulcy-podczas-hamowania-naprawa-bezgot%C3%B3wkowa/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Koledzy!

Czyściłem a to rude to tylko nalot bez jakichś luźnych warstw-fakt nie jak kolega Mirek tak do żywego metalu ale solidnie!

Po wymianie nie szarpie przy hamowaniu!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u mnie jeszcze ciut szarpie i pewnie to wina prowadnicy. Wątek jak i zapytania pisałem np. tutaj http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/91491-hamulce-przednie-a-ja-na-wakacjach/page-2

Niepotrzebnie zakupiłem nowe tarcze i klocki, ale na szczęście ich nie montowałem gdy zobaczyłem działanie prowadnic. Teraz już jest trochę poprawy, lecz to jeszcze nie to, więc i tak czeka mnie wymiana gumki na prowadnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...