Gość c-e-z-a-r Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Witam, Jak w temacie. Problem dotyczy kombi z 1999 roku z silnikiem 2.0 w wersji 140konnej ze skrzynią CVT. To co udało się ustalić na chwilę obecną: - rozrusznik kręci - brak iskry na świecach - nie zapala się kontrolka Check-Engine przy przekręceniu stacyjki - pompa paliwa nie załącza się po przekręceniu stacyjnki (wydaje mi się, że wcześniej załączała się na chwile jeszcze przed rozruchem silnika) - pompa spięta na krótko działa - przekażnik od pompy jest ok (chodzi o taki w niebieskiej obudowie, przy tablicy z bezpiecznikami we wnętrzu - po lewej od kierowcy) - próby podłączenia do komputera przez OBD2 nieudane (ale nie mam żadnego sprawdzonego urządzenia, które wcześniej na 100% by w tym samochodzie działało) - próby sprawdzenia błędów na "na zworkę" -> łączenie dwóch skrajnych pinów w szerszej części złącza (znalezione na forum) - brak efektów- lampka wogóle się nie zapala - sprawdzenie błędów przez przekręcenie stacyjki i wciśnięcie 5x pedału gazu.. itd (także znalezione na forum) - brak efektów- lampka wogóle się nie zapala - dodatkowo sprawdzałem opór na czujniku położenia wału - wyszło 295Ohm Chciałbym poprosić Was o jakieś sugestie- co dalej można zrobić i gdzie szukać w dalszej kolejności. Wydaje mi się, że trzeba sprawdzić czy jest podawany sygnał z ECU do tego przekaźnika do pompy paliwa. Niestety nie mam żadnego schematu do kostki idącej do ECU. W załączniku zdjęcie kostki. Czy ktoś z Was ma może schemat pinów do niej lub pokierowałby mnie gdzie szukać? Z góry dzięki za wszelkie sugestie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarlew Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 a zwróc uwagę czy podczas kręcenia rozrusznikiem po ok. 1s zapala się czerwona dioda u góry deski. Jesli tak to NATS trzyma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość c-e-z-a-r Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Nie jestem teraz w stanie sprawdzić, ale chyba jest tak jak napisałeś, tzn. zapala się ta czerwona lampka. Co mogę z tym zrobić? Sprawdzałem oba kluczyki, to może być wina baterii..? I jeszcze ten jak dla mnie dziwny objaw- "nie zapala się lampka check engine" przy przekręceniu stacyjki- czy to nie sugeruje jednak jakiś problemów z ECU? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaku Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 A sprawdzałeś wszystkie bezpieczniki. Wygląda jakby komputer wogóle zasilania nie mniał skoro kontrolka sie nie zapala i pompa nie chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość c-e-z-a-r Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2013 Sprawdzę jeszcze raz dla pewności dzisiaj/jutro, ale jestem przekonany na chwilę obecną, że wszystkie, których opis wskazywał, że mogą być tu istotne- sprawdziłem. Nie sprawdzałem jakichś od podgrzewania foteli, zapalniczki itp.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal2005 Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 Hej Czy próbowałeś sprawdzić iskrę na innych świecach?, Sprawdź wszystkie bezpieczniki jak całe to wykręć licznik i zobacz czy kontrolka silnika przypadkiem nie ma spalonej żarówki. jak sprawna żarówka to wyciagnij sterownik silnika i zobacz czy przypadkiem nie jest spalony. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 przekaźnik Ecu ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość c-e-z-a-r Opublikowano 10 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2013 Cześć, Mineło trochę czasu, ale może komuś moje rozwiązanie jakoś w przyszłości pomoże. Jak się okazało nie był to NATS, nie był ECU, ani pompa paliwa ani bezpieczniki Pod maską jest przekaźnik z którego idzie kabelek zasilający (nie wiem czy to jest jego rola na 100%) do ECU (zielono biały). Idzie on w kilku łączących się razem wiązkach, aż do grodzi pomiędzy kabiną a komorą silnika. Chyba ostatnie łączenie wiązek przed grodzią jest poprowadzone takim załamaniem mniej więcej 90*. Jak się okazało ten kabelek w tym miejscu przepuszczał. Nie wiem czy był przerwany czy nie. Jakkolwiek nie podawał sygnału do ECU. Po wymianie kabelka wszystko wróciło do normy:) Dzięki wszystkim za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.