mezzo Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Ja już pomalowałem ramę i większość elementów, ale podeślijcie link do tej technologii "zbowida". Po wypiaskowaniu ramy (nowych niespodzianek "dziur") nie odnotowano. Następnie 3x pomalowałem podkładem epoksydowym Hempel 45131, a na to 2x poliuretan hempel 55210. Tuleje z wahaczy i ramy powybijałem (wypalałem) przed piaskowaniem. Kupiłem komplet tulei Elastpol u Pawła z Olkusza, na wyposażeniu jest smar. Do środka ramy po uprzednim umyciu wczoraj poszedł FERTAN, a na następnie pójdzie też wosk. Z rozpędu epoksydem pomalowałem też zaciski i bębny hamulcowe. A teraz mam wątpliwości, bo temperatura może przekroczyć 120 st.C podawaną przez producenta. Co dać na wierzch. Poliuretan też ma max. temperaturę 120 st.C. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 (edytowane) Krystian ty to melduj co to za przyczepka do koni w tle jest co ? taka okrągła trochę jak moja. http://www.hcd-customdevices.pl/index.php/innepojazdy/142-norstar-nowy-topcoat wracając do cynkowania to mówiłem o galwanicznym bo inne odpada w tym przypadku no na bębny to 120 mało, epoksyd powinien dać rade do 140 ale tez mało, ale jeżeli poliuretan był czarny to się zrobi matowy i nie będzie dużej różnicy Edytowane 10 Października 2013 przez hugh_h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian_Nesta Opublikowano 15 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 (edytowane) Hej! Choroba mnie zmogła i dopiero dzisiaj wmiare jako tako pełzam po świecie. Tak, jest to wypasiona przyczepka do wożenia koników. Kawał stajni na kołkach, jest co ziagnac zwłaszcza pod górki. Jutro zaworze ramę do piaskowania.... Wahacz i suszenie ramy w niedzielnym słońcu. Szarpnełem sie na wąż do myjki ciśnieniowej do przetykania rur, genialnie sie spisał do mycia ramy w środku. t a własnie, wyglada na to że wiekszosc elemntow zawieszenia musze sobie kupić bo te to już najwyzej do taczek mozna zamontować. jakie nabyć sworznie, jakie amory?? pomijając ze widać juz dno w skarbonce;) ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Witam Dzisiaj nadszedł długo oczekiwany dzień. Odebrałem ramę po śrutowaniu i od razu zabraliśmy się za jej malowanie. Jestem pod wrażeniem procesu śrutowania, pięknie to wyszło niemal jak by ktoś zanurzył ramę w srebrzance;) o dziwo nie padało, mało tego to wieźliśmy ramę w promieniach słońca, Aż mimo już późnej godziny jak na zaczynanie roboty czuć było jak morale rosną. To był dobry dzień parę zdjęć: Edytowane 15 Października 2013 przez Krystian_Nesta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 15 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2013 gumek z gniazda na wieszak resora nie wyjąłeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian_Nesta Opublikowano 16 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2013 gumek z gniazda na wieszak resora nie wyjąłeś ? Sluszna uwaga;) ide wyjąć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Piękne żeczy koledzy robicie tylko ja to bym jeszcze taką ramę ocynkował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mezzo Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Piękne żeczy koledzy robicie tylko ja to bym jeszcze taką ramę ocynkował Ano Ci powiem, że rozważałem cynkowanie, lecz ze względu na brak możliwości odpowiedniego przygotowania wnętrza ramy do cynkowania zrezygnowałem z tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Piękne żeczy koledzy robicie tylko ja to bym jeszcze taką ramę ocynkował niestety cynkowanie ramy odpada w tym przypadku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mezzo Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Pobrałem taką serwisówkę: Nissan_D22_PickUp_1998_www.avtoman.org.ua. Wygląda ona nieźle, ale mam pytanie. Czy posiadacie może swoje typy, które mogą okazać się leprze? Moja serwisówka nie zawiera numerów części. Czy wszystkie tak mają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 serwisówki nissan nie zawierają nr części, do nr potrzebne EPC, fast albo nissan4u.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian_Nesta Opublikowano 17 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Jaka firma robi dobre łożyska, potrzebuje do koła przedniego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 koyo, nashi, nsk, ntn, fag, skf polskie i słowackie tez w miarę sensowne trzeba omijać chińskie jak cx jak wywalasz stare wahacze to może byś mi je wysłał za zwrot kosztów, chciałbym przymierzyć może da się zrobić jakoś zamiennik żeby wyeliminować drążek reakcyjny u nas. ?? bo powinienem mieć zaraz na stanie kawałek ramy od T1 do zabawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian_Nesta Opublikowano 23 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 (edytowane) koyo, nashi, nsk, ntn, fag, skf polskie i słowackie tez w miarę sensowne trzeba omijać chińskie jak cx jak wywalasz stare wahacze to może byś mi je wysłał za zwrot kosztów, chciałbym przymierzyć może da się zrobić jakoś zamiennik żeby wyeliminować drążek reakcyjny u nas. ?? bo powinienem mieć zaraz na stanie kawałek ramy od T1 do zabawy Ja nie wywalam starych wahaczy, mam juz je wypiaskowane i smyrnięte farbą. czekaja teraz na tuleje i sworznie. i potem je jeszcze pomaluje. Mam nadzieję że w tym tygodniu oddam drugą partie szpeji do śrutowania;) I to juz ostatni dzwonek na zakup innych części. nara Hej, szybkie pytanie!!!!!! to moze i odpowiedz bedzie szybka Przyszły mi dzisiaj tuleje poliuretanowe do wahaczy i teraz pytanie. Czy ja je montuje w te stare ' gniazda' czy je wycinam i wybijam i w to miejsce nowe tuleje ale bez tych gniazd? Edytowane 20 Października 2013 przez Krystian_Nesta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 23 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2013 Czy ja je montuje w te stare ' gniazda' czy je wycinam i wybijam i w to miejsce nowe tuleje ale bez tych gniazd? Bo ja do końca to nie rozumiem o co ci chodzi, ale domyślam się ze chodzi ci tulejki metalowo gumowe co siedzą w ramie, - trzeba wyciągnąć całość (tulejka wewn.+guma+tulejka. zewn.) i włożyć nowe jako całość (poliuretan+tulejka wewn. .. na ogół) w 22 jest tez druga tulejka co siedzi w wahaczu o ile kojarzę to tak samo pewnie, generalnie to pomierz zobacz co gdzie pasuje. a jak masz dalej wątpliwości to pytaj sprzedawce powinien wiedzieć co robi Weź wrzuć zdjęcie i zaznacz żebym ci głupot nie napisał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian_Nesta Opublikowano 26 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 Dobrze mi napisales, dałeś w wątpliwość sprawę i posprawdzałem troche też sprzedawca podpowiedział i poszło w stare tuleje bo inaczej byłby luz;) oki miłej niedzielki , śpimy dłużej.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mezzo Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 (edytowane) Tulejki z Olkusza montowałem tak: - wahacz dolny i rama - zewnętrzna tulejka metalowa do usunięcia. Ja ją przecinałem piłką do metalu a następnie przecinak i wychodziła bez problemu. - wahacz górny - zewnętrzne tulejki pozostają w wahaczu. Instrukcja załączona mówi, żeby nie wyciskać, tylko wypalić. Krystian, na jakim etapie składania jesteś? Ja na razie mam zamontowane wahacze. Dzisiaj zamierzam dalej męczyć się z zawieszeniem. Edytowane 28 Października 2013 przez mezzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian_Nesta Opublikowano 28 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 (edytowane) Tulejki z Olkusza montowałem tak: - wahacz dolny i rama - zewnętrzna tulejka metalowa do usunięcia. Ja ją przecinałem piłką do metalu a następnie przecinak i wychodziła bez problemu. - wahacz górny - zewnętrzne tulejki pozostają w wahaczu. Instrukcja załączona mówi, żeby nie wyciskać, tylko wypalić. Krystian, na jakim etapie składania jesteś? Ja na razie mam zamontowane wahacze. Dzisiaj zamierzam dalej męczyć się z zawieszeniem. Ze tak brzydko powiem, jestem w d*pie...tzn rama wisi na linkach tak jak u Ciebie i mam skompletowane wahacze ale jeszcze nie są do końca pomalowane. Kilka szpeji pomalowana ale wiecej jest takich co czekaja na piaskowanie. Reszta czyli kabina i paka nie ruszona nawet. Jakie wstawiasz amory? Edytowane 28 Października 2013 przez Krystian_Nesta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mezzo Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 IRONMAN. Poza tym kupiłem nowe resory z wieszakami i drążki skrętne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Hugh_h jak tak teraz patrzę na fotki kolegów...wahaczy dolnych, ramy... to to sie przecież da zrobić i w miarę koszerne będzie i diagnostów po oczach bić nie powinno... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Hugh_h jak tak teraz patrzę na fotki kolegów...wahaczy dolnych, ramy... to to sie przecież da zrobić i w miarę koszerne będzie i diagnostów po oczach bić nie powinno... właśnie dla tego pytałem kolegów czy nie mają jakiegoś złomu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mezzo Opublikowano 30 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 koyo, nashi, nsk, ntn, fag, skf polskie i słowackie tez w miarę sensowne trzeba omijać chińskie jak cx jak wywalasz stare wahacze to może byś mi je wysłał za zwrot kosztów, chciałbym przymierzyć może da się zrobić jakoś zamiennik żeby wyeliminować drążek reakcyjny u nas. ?? bo powinienem mieć zaraz na stanie kawałek ramy od T1 do zabawy Jeśli chcesz, to mogę wysłać Ci moje stare dolne wahacze. Wczoraj montowałem uchwyty drążków skrętnych, i okazało się, że wahacze, które kupiłem (rocznik 2003 mają inną średnicę śruby). Otwór musiałem rozwiercić na 16 mm. Czy macie jakiś patent na tylny wieszak tłumika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 30 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2013 tylne wieszaki to chyba to samo co do terrano - na allegro są jakieś w zamienniku i nawet oryginały widziałem, a jesli nie to samo to bardzo podobne no to o wahaczach pogadamy na prv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mezzo Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 no to o wahaczach pogadamy na prv ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 wahacz to będzie 1/3 sukcesu... 2/3 to będzie ten kawałek ramy z mocowaniem... albo wykonanie wypaśnych pomiarów tego elementu tak mi się zdaje a tak w temacie... dlaczego wszyscy malujecie ramy na czarno? jakby rama była jasna to będzie na niej widać błoto, i początki korozji....i jaknajbardziej błyszcząca powinna być, wysokiego połysku się błoto nie trzyma... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 31 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2013 i tak gnije od wewnątrz ...nie ma mocnych, może jakby po każdej eskapadzie wjeżdżać na przynajmniej 40-stopniowy podjazd...wypłukać od środka i rozpylić coś tłustego to by jej tak nie żarło, ale wiadomo jak to jest: kupujesz auto, po paru latach z sentymentu remont do gołej śrubki ...jeździsz do czasu kiedy jeszcze można wziąć za niego jakieś pieniądze i tyle ...drugiej "generalki" już nie robisz ...no chyba, że wnukowi na 18-kę kluczyki na prezent wręczyć i w odbudowie pomóc ...sielankowy scenariusz jak z reklamy Sagi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.