mezzo Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 (edytowane) to dobra technologia, to jeszcze ci zostały resory z tyłu do zrobienia .... i tak wygląda jakby ci paka wyszła trochę za wysoko ? Resory już są wymienione. Tyle że przód na drążkach był podniesiony na maksa, Górne odboje na ramie dotykały wahaczy. Przejechałem tak ok. 20 km i myślałem że mi wszystkie plomby powypadają. Wczoraj zrobiłem ustawienie zbieżności oraz obniżyłem przód na drążkach. Teraz ma wysokość z przodu 15 cm pomiędzy nadkolem a kołem i jedzie się komfortowo. Skrzynia ładunkowa, jest osadzona na oryginalnych (starych). Faktycznie linia przetłoczenia na kabinie i na skrzyni ładunkowej się nie licuje. Skrzynia jest od Nissana Fontier, wersja USA, tak że może różnice z tego wynikają. Edytowane 27 Czerwca 2014 przez mezzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian_Nesta Opublikowano 27 Czerwca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 gdzies dorwał taki wypasiony zderzak? i co na tył bedzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2014 Resory już są wymienione. Tyle że przód na drążkach był podniesiony na maksa, Górne odboje na ramie dotykały wahaczy. Przejechałem tak ok. 20 km i myślałem że mi wszystkie plomby powypadają. Wczoraj zrobiłem ustawienie zbieżności oraz obniżyłem przód na drążkach. Teraz ma wysokość z przodu 15 cm pomiędzy nadkolem a kołem i jedzie się komfortowo. Skrzynia ładunkowa, jest osadzona na oryginalnych (starych). Faktycznie linia przetłoczenia na kabinie i na skrzyni ładunkowej się nie licuje. Skrzynia jest od Nissana Fontier, wersja USA, tak że może różnice z tego wynikają. no to poduchy od kabiny może trochę ubite albo coś - dołóż jakieś podkładki -będzie na równo to wygląda jakby niewiele trzeba było, do puki sie nie pomaluje to nie ma efektu WOW, i wygląda tak jak mój czyli dalej na złom kupa roboty gratulacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mezzo Opublikowano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 gdzies dorwał taki wypasiony zderzak? i co na tył bedzie? http://www.sklep.fabryka4x4.pl/sklep/zderzaki/nissan/navara-d22-pickup-1997-2000-zderzaki Na tył nie mają gotowych. Na czasie spróbuję sam coś wyrzeźbić. Narazie będą rury. no to poduchy od kabiny może trochę ubite albo coś - dołóż jakieś podkładki -będzie na równo to wygląda jakby niewiele trzeba było, do puki sie nie pomaluje to nie ma efektu WOW, i wygląda tak jak mój czyli dalej na złom kupa roboty gratulacje Włożę faktycznie podkładki żeby to wyrównać, lub wymienię poduchy. Na razie mi się nie chce ;-). Mam jeszcze problem z licznikiem prędkości. Skurczy byk zepsuł się jeszcze przed remontem. No i kontrolka o airbaga do mnie mruga. Macie pomysł co może być przyczyną usterki licznika i airbaga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 30 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2014 licznik masz pewnie z pradnica tacho a nie z linką ? i popsuł się w zimę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mezzo Opublikowano 1 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2014 licznik masz pewnie z pradnica tacho a nie z linką ? i popsuł się w zimę Całą noc dzisiaj padał deszcz, auto stało pod chmurką. A licznik o dziwo zadziałał. I działał przez całe 8,9 km. Wg mnie wilgoć spowodowała, że zadziałał, natomiast po rozgrzaniu woda wyparowała i przestał działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian_Nesta Opublikowano 9 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 kiszka,,;( Jest tak: auto jeszcze nie gotowe gdyż nadal brakuje całej paki. Byłem dzisiaj nim na geometrii a potem 6km przejechałem następne tajne miejce gdzie bedzie oczekiwał na swoją paczkę. i podczas tej jazdy w deszczu oczywiscie wrócił stary problem...wszystko k.rwa zaparowało w środku!!! klima i 4wiatraki nie dawały rady!? co z tym fantem robic, ktoś ma jakis pomysł!????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 9 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2014 Całą noc dzisiaj padał deszcz, auto stało pod chmurką. A licznik o dziwo zadziałał. I działał przez całe 8,9 km. Wg mnie wilgoć spowodowała, że zadziałał, natomiast po rozgrzaniu woda wyparowała i przestał działać. przewody od prądnicy posprawdzaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mezzo Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 kiszka,,;( Jest tak: auto jeszcze nie gotowe gdyż nadal brakuje całej paki. Byłem dzisiaj nim na geometrii a potem 6km przejechałem następne tajne miejce gdzie bedzie oczekiwał na swoją paczkę. i podczas tej jazdy w deszczu oczywiscie wrócił stary problem...wszystko k.rwa zaparowało w środku!!! klima i 4wiatraki nie dawały rady!? co z tym fantem robic, ktoś ma jakis pomysł!????? A może obieg otwarty Ci się nie włącza. Jeśli cały czas miesza powietrze z kabiny to tak może być. przewody od prądnicy posprawdzaj Hmm. Chyba alternatora. Muszę faktycznie zobaczyć czy jest to jakoś połączone, i może mieć z tym związek. Mam jeszcze podejrzenie, że w liczniku może coś wysiadać. Rozmawiałem z gościem co liczniki naprawia.Twierdzi że jest to prawdopodobne, niestety bez wyciągnięcia zegarów i wysyłki do Białej Podlaskiej i wydania 200 zł się k.... nie dowiem. Z problemów elektrycznych mam kolejny. Dmuchawa działa mi jedynie na 3 biegu. Na auto też, włącza się wtedy kiedy jest duża różnica temperatur. A potem przestaje. Czytałem, że może być problem z rezystorem (opornicą) dmuchawy, tylko gdzie on jest? Porozkręcałem schowek, konsolę centralną, do nagrzewnicy też zaglądałem i nie mogę tego namierzyć. Pomóżcie jak wiecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 Kabliki i styki przy prądnicy na skrzyni zobacz, co do parowania może być tak że nie otwiera ci obiegu otwartego jak kolega pisze wyżej, lub jakieś znikome ilości wody dostają sie na wiatrak, lub nieszczelna nagrzewnica towarzyszy temu charakterystyczny zapaszek, lub zatkane otwory odpowietrzające kabine. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian_Nesta Opublikowano 11 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 dzięki za sugestie z tym otwieraniem obiegu, musze to sprawdzic! a oto parę zdjęc z placu boju: 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 11 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2014 no super ... a patrząc na pierwsze zdjęcie myślałem że to osłona p.słoneczna ..." ale dlaczego zrobił ją z blachy? " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mezzo Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Dzielnie walczysz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian_Nesta Opublikowano 15 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Dzisiaj odbyło się malowanie paki w garażu, jutro zapodam foty;) co do nadmuchu to wszystko działa, rozkręciłem nawet podszybie i tam tez czysto więc nadal nie wiem o co biega z tym parowaniem. ;( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 a płynu Ci nie ubywa? może wąż, nagrzewnica gdzieś puściła ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fikolek2 Opublikowano 18 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2014 A czujesz różnice przy zmianie obieg zewnętrzny a wewnętrzny? Klima jest, używasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 oczywiście ze alternator tak mi się napisało ... mi to strasznie idą te błotniki puki co jestem załamany efektami jakie uzyskuje, po raz kolejny się przekonuje ze blacharka i lakiernictwo to nie specjalnie moja bajka. rezystory siedzę na ogół gdzieś w kanałach wentylacji w pobliżu dmuchawy ale nie wiem gdzie to tutaj upchnęli, a tak przy okazji to właśnie kończę zawieszenie pneumatyczne na tył żeby po załadowaniu auto stało równo i może przy lekkim podpompowaniu będzie bardziej komfortowo - mocowane do oryginalnych otworów w ramie po odboju i ciekawy jestem czy w d21 i d22 są takie same odboje z tyłu bo to wtedy by był już opracowany zestaw epc pokazuje mi rożne nr części ale ... jaki jest rozstaw otworów mocujących odbój na ramie w d22 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mezzo Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Rezystor naprawiony. Mieści się w ciężko dostępnym miejscu w prawym kanale wentylacyjnym za dmuchawą. Niestety sam go nie znalazłem i musiałem za to zapłacić :-(. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian_Nesta Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Nie mogę pozwolic zeby remont trwał rok, dzisiejszy postęp..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 5 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2014 no pochwal żesz się jak z tymi zderzakami wygląda ... daj oczy nacieszyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krystian_Nesta Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 takie to wyszło cudo.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 8 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2014 no super, po skręceniu będzie mocarny nie wiem, czy zwracacie na to uwagę, ale przód auta to jak twarz człowieka (niekoniecznie kierowcy) ... niektóre auta sprawiają wrażenie zmęczonych, fajtłapowatych, a inne dla odmiany uśmiechają się lub wyrażają wigor, chęć do życia, jeszcze inne są mocarne ... tutaj będzie mocarnie, nawet bez bull bar-a O ! ... jakiś facet zemdlał Ci pod autem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mezzo Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2014 Znam to. Rączki czasem opadają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 7 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2014 jak tam sytuacja ? a ja teraz wracam do tematu czym pomalować pakę od wewnątrz ? line-x za 2k odpada z powodu 2k w usa oczywiście jest mnostwo preparatów na wałek pistolet ale jak już sie dowiedzialem u dystrybutorów i nas ich nie będzie bo UE zakazała pewnych związków chemicznych .... jedyne co jest dostępne to powłoka uretanowa U-Pol Raptor 4l w cenie około 300zł, myślę nad tym intensywnie, chyba że ktoś coś jeszcze znajdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loin Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 jedyne co jest dostępne to powłoka uretanowa U-Pol Raptor 4l w cenie około 300zł, myślę nad tym intensywnie, chyba że ktoś coś jeszcze znajdzie ja bym chciał tym auto pomalować całe ale nie wiem jak to się będzie spisywało za 3-4 lata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.