Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Ogrzewanie wnętrza T31


szumacherek

Recommended Posts

Witam

 

Od paru dni (może przez 3 lata nie zwracałem uwagi :-) ) ogrzewanie dmucha do kabiny bardzo ciepłym powietrzem. Jak ustawię temperaturę na 22 stopnie to przy samym wywietrzniku wydmuchiwane powietrze ma 45 stopni.  Czy to jest prawidłowy obiaw?  a może powinienem coś sprawdzić tylko co? Dziękuję za pomoc.

Link to comment
Share on other sites

sprawdź termistor, w P11 jest w okolicach prawej strony pod kierą, taka kratka w plastikach 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

DINO sprawdziłem termisor o ile dobrze zrozumiałem :-)

618571d4-c13b-44fe-a1c6-196df4923cb9.pngc6a0e4c7-b01a-4273-94a2-9df756337796.png

 

Jest z nim jak widać na zdjęciu chyba wszsytko w porządku tylko skąd mam to wiedzieć? Czy ten termistor można wymienić? Jak tak to gdzie mogę to kupić?

 

Znalazłem jeszcze parametry sensora na australijskim forum

IMG_0519.JPGIMG_0520.JPG

 

Jeżli termistor jest dobry to co można dalej sprawdzić? Jedyne ustawienie z jakim moge jeździć tak aby się nie ugotować w samochodzie to 16 stopni - wieje tak jak powinno.

 

Czy ktoś z forumowiczów ma jakiś pomysł?

 

 


Cześć

Problem rozwiązał się sam.

Jak pisałem w innym wątku wymieniłem radio w samochodzie na Asteroid Smart. Po wymianie samego radia nie działały na kierownicy przyciski sterujące radiem oraz przycisk „i”. Aby można było używać sterowania z kierownicy musiałem  zakupić i zainstalować interface  „Unika”.  W trakcie używania samego radia bez odpowiedniego modułu wnętrze było ogrzewane bardzo ciepłym powietrzem. Po zainstalowaniu modułu czyli podłączenia do fabrycznej instalacji radiowej z jednej strony a z drugiej do radia problem ustąpił.

Ciekawe czy jeżeli ktoś z Was wymieniał radio w samochodzie i nie ma lub nie miał przez moment sterowania z kierownicy miał ten sam problem.

.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Witajcie,
jeżdżę T31 od kilku miesięcy i to co obecnie zauważam to właśnie nierówna praca ogrzewania. Brak płynności w wyborze temperatury. Jak silnik się rozgrzeje to albo grzeje mocno albo ledwo ledwo.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...