Jump to content
Części Nissana - iParts.pl

Przegląd 90 tys. 2.0 dCi


robertz68

Recommended Posts

Cześć Wszystkim,

 

Jadę sobie dzisiaj moim QQ 2.0 dCi i nagle zapala mi się zaproszenie do serwisu. Trochę się zdziwiłem bo mam przejechane 82 tys. a przegląd powinien być w okolicach 90 tys. No nic myślę sobie że na pewno na ostatnim przeglądzie przy liczniku 62 tys. przez pomyłkę ustawili następny po 20 tys. a nie 30 tys.

Wróciłem przed chwilą do domu i patrzę do książki: następny przegląd 90 000 przy przebiegu 82 tys lub przed którymś tam lutym 2014 roku?

Powiem szczerze że jestem zaskoczony, to w końcu 90 tys. czy 80 tys.?

 

Czy ktoś z was spotkał się z takim zapisem?

 

Pozdrawiam

Robert

Link to comment
Share on other sites

Cześć Wszystkim,

 

Jadę sobie dzisiaj moim QQ 2.0 dCi i nagle zapala mi się zaproszenie do serwisu. Trochę się zdziwiłem bo mam przejechane 82 tys. a przegląd powinien być w okolicach 90 tys. No nic myślę sobie że na pewno na ostatnim przeglądzie przy liczniku 62 tys. przez pomyłkę ustawili następny po 20 tys. a nie 30 tys.

Wróciłem przed chwilą do domu i patrzę do książki: następny przegląd 90 000 przy przebiegu 82 tys lub przed którymś tam lutym 2014 roku?

Powiem szczerze że jestem zaskoczony, to w końcu 90 tys. czy 80 tys.?

 

Czy ktoś z was spotkał się z takim zapisem?

 

Pozdrawiam

Robert

To zależy czy masz typ  "E" czy "D"  sama instrukcja jest ogólna,patrz zapis w książeczce gwarancyjnej.Tu masz wszystkie "przeglądówki"

http://www.autoniss.pl/serwis/przeglad-okresowy

Link to comment
Share on other sites

jak byk mam w książce serwisowej przegląd przy 90 tys km. (zresztą robiłem po 30 i 60 tys.).

Podejrzewam zagrywkę serwisu, przegląd przy 90 tys. wypadnie mi minimalnie po gwarancji i zapewne zakładają (i słusznie) że już do nich nie zawitam więc zmniejszyli przebieg aby mnie na siłę ściągnąć.

A i jeszcze ciekawostka, jak normalnie zapala się kontrolka o przeglądzie to gdzieś na 2 tys. przed terminem jest pierwsze ostrzeżenie, po jakimś czasie drugie i częstotliwość się z czasem zwiększa. Tym razem po prostu się zapaliło wielkie ostrzeżenie i trzeba je kasować klawiszem "i".

Link to comment
Share on other sites

jak byk mam w książce serwisowej przegląd przy 90 tys km. (zresztą robiłem po 30 i 60 tys.).

Podejrzewam zagrywkę serwisu, przegląd przy 90 tys. wypadnie mi minimalnie po gwarancji i zapewne zakładają (i słusznie) że już do nich nie zawitam więc zmniejszyli przebieg aby mnie na siłę ściągnąć.

A i jeszcze ciekawostka, jak normalnie zapala się kontrolka o przeglądzie to gdzieś na 2 tys. przed terminem jest pierwsze ostrzeżenie, po jakimś czasie drugie i częstotliwość się z czasem zwiększa. Tym razem po prostu się zapaliło wielkie ostrzeżenie i trzeba je kasować klawiszem "i".

Jast akcja naprawcza dla twojego silnika,może to wywala jakiś błąd a nie konieczność zrobienia przeglądu.Zadzwoń i spytaj co jest grane.A ile przejechałeś od ostatniego przeglądu km?

Link to comment
Share on other sites

dzięki za info o akcji. Na pewno się dowiem.

Jeśli chodzi o przebieg to przejechałem dokładnie 20 tys.

Zresztą podsyłam zdjęcie z książki. Widać jak byk że ktoś sobie skrócił kilometry między przeglądami :) i jeszcze to samo ustawił na wskaźniku inspekcji więc nie widzę przypadku.

 

Link to comment
Share on other sites

Ja też mam w książce zapis o przeglądach co 30 tyś i też serwisuję w Zielonej Górze, jednak w  komputer wpisali nie 30 a 20 tyś. Twierdzili, że wcześniejsze modele miały co 20 tyś i nie sprawdzali mojej książki :). Jednak u mnie nie ma problemu, autem jeździ żona która robi  15k rocznie. 

Link to comment
Share on other sites

Ciekawa sprawa, ale na marginesie jaka jest akcja naprawcza dla 2.0 dCi?

Link to comment
Share on other sites

Zmiana programu ecu niby maja po tym panewki sie mniej zużywać a druga to przewód dolotowy. Więcej info masz w dziale akcje serwisowe. Ja jutro dzwonię do dilera sie dopytac

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...