Doodek Opublikowano 27 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 A ja mysle o w140 zamiast w90 w skrzyni. Tak żeby z jednomasem lepiej chodziło. Tylko, że jeżdżę tym zimą i ciekawy jestem czy będzie się dawało wrzucać bieg rano Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 27 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 Ja robie ok 4-6tys na wiosnę przed pierwszym upananiem leje motul 20w60 po 3 torach zmieniam na valvoline 10w60 jeszcze ze 2 wyjazdy i na nim zimuje;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 27 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2015 (edytowane) Może nie wypowiem się dokłądnie o ztce ale od 2 lat stosuje oleje millersa z seri nanodrive rezultaty są niesamowite szczegolnie czuje różnice w aucie gdy wkręca się na obroty, nie będe już wspominał o czystości oleju bez porównania jeszcze nie zdażyło mi się zeby był czarny a nie oszczędzam aut i obydwa smigają na gazie, szczególnie gdy robiłem remont mojego zabytkowego bmw r35 (pełny) regenercja korbowodu wszystkie panewki tłok nowy szlif łożysko zawory na twarde gniazda czyszczenie uszczelnienie pompy itditd. Docierałem go runningiem 10w40 a potem zalałem 10w40ee odziwo juz pomijając utwardzone zawory silnik pracuje jakby luźniej ma więcej mocy też lepiej wkręca się na obroty, ktoś powie bo zrobiłeś remont, ale mam porównanie z innymi którzy leją zwykłe sae 30,40, 50 bo tak dawniej się lało ale dla kogoś kto zna ten motor różnica jest konkretna smiesznie to brzmi jak sie mówi o tak starym sprzęcie. Obawiałem się że częsci wykonane w starej technologii jak rozrząd mogą sie wycierać ze względu na zawartość tych całych dodatków ochronnych ale uspokoili mnie w doradztwie, jak narazie nie zamierzam zmienić millersów na innych. Jeśli uda mi sie zakupić 350 to na pewno pierwsze płukanie zrobie mobilem 5w50 (do płukanek kompletnie nie mam zaufania) a potem już millers 5w50 z tego co coobico pisał bardzo ładnie współpracuje. Mieliście kiedyś do czynienia z silnikami 350 zalanymi motodoktorami i innymi tego typu gównami przed sprzedaza? Jak to wykryć? Edytowane 27 Września 2015 przez Cytrus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 Wedlug mnie na logike no to olej chyba powinien czyscic silnik oprocz smarowania wiec powinien byc podczas wymiany lekko czarny, nie mowie tutal ze ma byc smola... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 Mieliście kiedyś do czynienia z silnikami 350 zalanymi motodoktorami i innymi tego typu gównami przed sprzedaza? Jak to wykryć? Tylko na Castrolu... Silnik w środku brązowy no i wpiepsza olej bo zapiekają się pierścienie olejowe na tłokach po przebiegu 60-70 tyś km... Na dobrym oleju silnik w środku jest biało-szary no czyste aluminim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 28 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 (edytowane) jest rudy (śmiesznie brzmi) pierwszy raz jak nim zalałem był lekko czarny i wypłukał dziadostwo a teraz jak zlewam i pracuje to jest rudy. wiec jesli zalewali go motodoktorami i castrolem to gdy popatrzyć przez korek olejowy będzie pełno brązowego osadu? Edytowane 28 Września 2015 przez Cytrus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Września 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2015 Jutro zrobię fotkę jak to wygląda w 3 letnim Nissanie Murano od nowości latanym na Castrolu 5w30, przebieg niespełna 70 tyś km i odezwała się panewka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mycek Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Poprzedni właściciel jeździł na Valvoline VR1 5w50 i tak zostałem. Czy dobrze ? nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert83 Opublikowano 30 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2015 Stosuje polecany bardzo do tych silników 5W50 z palety Mobil'a. Zresztą w innych autach też i wydaje mi się, że ten olej to najlepszy kompromis między trwałością elementów silnika a oporami jakie stwarza. Natomiast widziałem silniki po 90tyś km które pracowały na Castrolu Magnatec. Pod pokrywą zaworów wszystko pokryte było jakimś paskudnym nalotem. Olej ten w wyniku swojego przepracowania sieje takie spustoszenie, że trudno uwierzyć. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Dear Coobcio Czy jest szansa na te fotki o których wspominałeś? Niedługo jade oglądać jedną sztuke a najważniejszą sprawą dla mnie będzie silnik rzecz jasna więc chce uniknąć pewnych błędów już na starcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Stosuje polecany bardzo do tych silników 5W50 z palety Mobil'a. Zresztą w innych autach też i wydaje mi się, że ten olej to najlepszy kompromis między trwałością elementów silnika a oporami jakie stwarza. Natomiast widziałem silniki po 90tyś km które pracowały na Castrolu Magnatec. Pod pokrywą zaworów wszystko pokryte było jakimś paskudnym nalotem. Olej ten w wyniku swojego przepracowania sieje takie spustoszenie, że trudno uwierzyć. Pozdrawiam. Peak Life 5w50 jest niesamowity leje go od 1995r do każdego mojego silnika i żaden się nie rozpadł mechanicznie Silniki wewnątrz na nim zawsze błyszczały jak by były świeżo po płukaniu ropą A na wolnych obrotach silniki zawsze na nim cicho cykają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Stoi u mnie pacjent pod garage, muszę sobie dodać do listy zadań żeby cyknąć mu fotkę pod korkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misio_de Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 A jakiego konkretnie Millersa polecacie do Zetki? Bo właśnie chcę przejść z Motula 300v 15w50 na Millersa, myślę o CFS 5w40 albo CFS 10w50. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 3 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2015 (edytowane) "CFS 10w50 NT" bo jest jeszcze swykły "CFS 10w50" bez nanodrive. na pewno Cie nie zawiedzie. Mocno trzyma ciśnienie na pompie ale jego koszt to 330zł za 5l ok? Jest szansa że wpłynie pozytywnie na oddawanie mocy ale takie gwarancje to mogą dawać na papierkach : ) Choć myślę że zauważysz różnice. Edytowane 3 Października 2015 przez Cytrus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 4 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Lej 10w60... Trzyma mniej więcej ciśnienie jak mobil 5w50 ale trochę mniejszą tempraturę utrzymuje i przede wszystkim nie zostawia po sobie syfu jak motul z seria 300V... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Cobcio co ty wypisujesz przecie Motyl i w dodatku 300V to takie super oleje i to jak tu na forum zachwalane Kto by się spodziewał że taki kiepski ten Motyla noga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert83 Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Nie chciałem tu wywoływać wojny ale również słyszałem, że oleje 300V to nic specjalnego. MOTUL fajnie to brzmi ale to za mało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doodek Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Motul to do dyfra i skrzyni bardziej słyszałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 4 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2015 Tez o Motulu slyszalem rozne opinie dlatego mnie nie przekonuje ten olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2015 (edytowane) Cobcio co ty wypisujesz przecie Motyl i w dodatku 300V to takie super oleje i to jak tu na forum zachwalane Kto by się spodziewał że taki kiepski ten Motyla noga Owszem tak jest, olej bardzo wysokiej klasy, jedynie mi nie pasowało że nie ma właściwości przeciwstarzeniowych i szybko się zużywa, jest to olej typowy do motor sportu, parę godzin pracy i wymiana... Edytowane 5 Października 2015 przez Coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 Dear Coobcio : >! prosze nie zapomnij o moich fotkach! Słuchajcie dokonałem zakupu g35 gt coupe w manualu w silniku olej byl już przegrzany a nie chciałem robic płukanki bo im nie ufam, dlatego zdecydowałem sie kupic Mobila 5w50 ale w pośpiechu kupilem Elfa 5w50... pomyliły mi sie marki chce tym olejem pośmigać 2 tygodnie zeby wypłukało troche silnik i zalać go nastepnie millersem 10w60 czy ten elf 5w50 nie zniszczy mi silnika O_O? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 Nie zniszczy ci silnika Ale Elf 5W50 to nie Mobil1 5W50 i Elf nie ma takich właściwości płucząco-myjących jak M1 5W50 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
13E7 Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 Dear Coobcio : >! prosze nie zapomnij o moich fotkach! Słuchajcie dokonałem zakupu g35 gt coupe w manualu w silniku olej byl już przegrzany a nie chciałem robic płukanki bo im nie ufam, dlatego zdecydowałem sie kupic Mobila 5w50 ale w pośpiechu kupilem Elfa 5w50... pomyliły mi sie marki chce tym olejem pośmigać 2 tygodnie zeby wypłukało troche silnik i zalać go nastepnie millersem 10w60 czy ten elf 5w50 nie zniszczy mi silnika O_O? Lej śmiało nic się nie stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vonBuBs Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Ja miałem Motula 5w40 X-CESS i RevUP upijał go z deka. W wakacje zalałem Millersem 5w50 (Kuba polecił) i jest równo cały czas.Polecam bardzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Millers najwyższa półka ale i cena też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.