Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

nie działajace przeciwmglowe przednie


olokogz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam, nie dzialaja mi przednie przeciwmglowe, bezpiecznik w kabinie nie przepalony, dla pewnosci podmienilem na inny 15A i jest to samo, zarowki sprawdzone i sa sprawne. Co jeszcze moze byc przyczyna ? moze wlacznik ? tyle tylko ze z tylu dzialaja. druga sprawa sa podgrzewane fotele, wyczytalem ze gdzie niegdzie bylo montowane ale bez podlaczenia, jak to sprawdzic ? pod siedzeniem zauwazylem tylko 1 kabelek idacy do zoltej kostki, z zoltej kostki przewod do podlogi i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do halogenów to masz jeszcze przekaźnik pod maską. Posłuchaj czy się załącza. Jak tak to masz coś nie tak z połączeniem aku-bezpiecznik-przekaźnik-żarówki.

 

Jeśli podgrzewane fotele były montowane to i były podłączane. To co napisałeś to jest kostka od poduszki powietrznej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak ale na przewodach nie ma wg napiecia przy wlaczonym przelaczniku, male prawdopodobienstwo ze 2 przewody padly jednoczesnie. Nic nie cyka przy wlaczaniu przednich i tylnich, a tylnie sie pala. Jakies pomysly co dalej posprawdzac ? Jak sie dobrac do tej skrzynki pod maska ? probowalem zdjac plastikowa oslone z gory ale za nic nie idzie a nie chce na sile zeby nie urwac tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby otworzyć skrzynkę z przekaźnikami tą koło zbiorniczka płynu wspomagania musisz się nie bać i  użyć siły- na pewno puści :) Jeśli będziesz miał na odwrocie przykrywki lub na wierzchu coś z FOG to ten przekaźnik..... w razie braku pozostaje opcja prób i błędów. O ile dobrze pamiętam to jeden z tych niebieskich. 

Edytowane przez GeorgeGt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrzynka otworzona, ale wg opisu przekaźników który znalazłem na necie nie ma tego od przeciwmgłowych, w załączniku daje zdj skrzynki, niestety nie ma opisu na pokrywie.


zeby nie zasmiecac forum i otwierac nowego tematu, a przy okazji podbije ten :) jezeli wymienie przelacznik zespolony na ten z przyciskiem i zegary na te z komputerem to wszystko powinno dzialac ? i druga sprawa, czy trzeba demontowac kierownice zeby wymienic ten przelacznik?

post-80377-0-09372100-1389002676_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w skrzynce przy akumulatorze nie ma napisu FOG na wieczku?

 

 

Jeśli twój licznik nie ma żadnych opcji typu temperatura , długość jazdy itp(totalnie goły), a woskuję, że nie ma po braku przełącznika z przyciskiem to nic nie wskórasz.

Trzeba by wymieniać wiązkę więc gra nie warta świeczki. Aby wymieniać przełącznik nie trzeba zdejmować kierownicy. Wystarczy tylko osłonę górną i dolną kolumny kierowniczej(4 śrubki pod kierownicą)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy akumulatorze jest H/LAMP LH i RH. hm z tego co czytalem na forach ludzie po wymianie przelacznika i zegarow normalnie korzystali z komputera


wedlug stronki http://nissan4u.com/parts/primera/el_p11e/1999_8/type_93/body_electrical/relay/ przekaznik jest w srodku w skrzynce bezpiecznikow... juz calkiem zglupialem bo gdzie nie spojze to inne info na temat przekaznikow..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie, które powinienem zadać na początku... Masz  przed liftem czy po?. W przed liftem jeśli masz goły licznik a chcesz założyć pełny nie będzie działał (ja podmieniałem i obrotomierz nie chodził a temperatura cieczy była ponad skalą). Jeśli masz polifta to podmień przekaźnik 17 jak w linku i zobacz czy stanie się jasność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmienia postać rzeczy. Sprawdź przekaźnik 17. W P11.144 jest kilka wersji liczników i myślę, że może być podobnie jak przed liftem chociaż tego nie sprawdzałem..

Więcej do poczytania tutaj: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/77673-wersja-licznika/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i znowu sprzeczne informacje, gdzie niegdzie pisza ze zmieniali, a tutaj znowu ze sa roznie rozstawione piny.. Najlepiej jakby sie wypowiedzial ktos kto zmienial wlasnie zegary z tych bez kompa na te z kompem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyjedź do Mnie i zamienimy....Może będziemy prekursorami.... a tak serio może ktoś się odezwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyjmujac przekaznik az sprawdzilem jeszcze raz ten przelacznik i odziwo jest ten przycisk od kompa, nie zauwazylem wczesniej tego. No nic poszukam zegarow na allegro podmienie i zobaczymy, chyba ze ktos z forumowiczow mialby na sprzedaz to czekam na pm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jak masz przełącznik to przekręć zapłon i cpykaj powinno się zmieniać. Z tego co mi wiadomo wszystkie P11.144 miały komputery.

 

Ps. Mamy fury z tego samego miasta. Moja P11.144 miała ZGR 15PN dopóki nie przyjechała do mnie na lawecie.

Edytowane przez GeorgeGt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie zmienia sie, w manualu sa 2 wersje zegarow, niestety ja mam ta pierwsza bez kompa.. Ja moja primere przywiozlem z niemiec kilka mies temu.


przekaznik podmieniony, niestety dalej nie dziala..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...