Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

No co zwrócić uwagę przed końcem gwarancji


Gość Makrofag

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Makrofag

 półtoraroczne auto przebieg 18 kkm a robione już było lub będzie robione na szczęście na gwarancji:


1. Wymiana przedniej szyby


2. Wymiana poszycia siedziska kierowcy (pękła pseudo skóra)


3. Wymian mieszka skrzyni biegów (pękła pseudo skóra)- najbliższa sobota


3. Wyciek oleju- uszczelnienie  pokrywy zaworów- najbliższa sobota


3. Skrzypienia siedziska kierowcy - smarowanie 


4. Wymiana czarnych oklejek słupków drzwi- zaczęły odłazić


5. Regulacja drzwi pasażera nie chciały się zamykać


6. Wymiana uchwytu tylnej półki - półka wylatywała z uchwytów podczas jazdy- zresztą nadal wylatuje mam na nią pomysł tylko zrobi się ciepło


7. Wymiana podszybia wypaczyło się - nowe też się wypaczyło


8 Trzaski i stuki dochodzące z pokrywy schowka i prawego słupka oraz podszybia od strony wewnętrznej tak ze zagłuszają radio - Panowie pokombinują w najbliższą sobotę


9. Rozszczelnienie się zbiornika płynu do spryskiwaczy co wiązało się  z jego wyciekiem


10. Wymiana łożysk na mcphersona-ch a właściwie najpierw zakładane były jakieś podkładki- ponoć taka technologia  :nissan2:  ależ że g... to dało a było jeszcze gorzej to wymiana samych łożysk    


no sporo już tego było a jeszcze półtora roku gwarancji oj coś czuję ze będzie się działo...


Jedyny plus to serwis robione jest wszytko no i sympatyczni tam ludzie pracują.


Zresztą nie wiem może z wiekiem zrobiłem się upierdliwy i czepialski   :whistle: 


 


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie na wszystko, trzeba wykorzystać ostatnią nadarzającą się okazję i wymienić co się da na nowe, a to co się może jeszcze zepsuć niestety nie jesteś w stanie przewidzieć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z własnego doświadczenia powiem tak,pojechałem na stację diagnostyczną,powiedziałem żeby mi przetrzepali dokładnie samochód bo kończy się gwarancja,wyłapali odklejającą się tulejkę w wahaczu...i to miałem właśnie wymienione jeszcze na gwarancji.


Tzn,oba wahacze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze jest pojechać na trzeci przegląd ale tak, żeby to było jeszcze przed końcem gwaracji (jak ktoś serwisuje w sytemie "co rok"). Nie wiem jak inne ASO ale u nas w Szczecine sprawdzają samochód bardzo rzetelnie i jak coś jest do wymiany, to na pewno to wyłapią. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sporo tego się koledze nazbierało przez niespełna 1,5 roku. U mnie aż tak źle nie było: podszybie, mieszek, uszczelka stop-u z żarówką przy okazji oraz półka dolna w kufrze (jakaś plamka wody się pojawiła gdy woda ciekła), łożyska McPhersona...i chyba to tyle co na gwarancji. Teraz już "po ptokach" gwarancja się w lipcu 2013 skończyła. Jednak póki co nic się nie dzieje złego...A sam dokonałem wymiany dodatkowo klocków z przodu (warsztat-poza ASO) i komplet H4. Na przegląd przed końcem gwarancji nie pojechałem...Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jednym z podzespołów, na którego stan należy zwrócić baczną uwagę (luzy, stuki, przeskoki,wszelkie podejrzane hałasy przy skręcaniu itp) przez końcem gwarancji, to kolumna kierownicza wraz ze zintegrowanym układem elektrycznego wspomagania. Jako, że jest to element (teoretycznie - bo Polak pewnie potrafi, choć druciarstwo w tym przypadku nie jest bezpieczne)nierozbieralny, ewentualna wymiana po gwarancji to słony wydatek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...