Łukasz83 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 W Polsce widziałem je za 350 zł, Niemcy okazali się bardziej ludzcy i sprzedali uchodźcy za całe 24 ojro Kurde napalalem się by wladować turbo jeszcze pod koniec tego roku ale jak teraz czytam ze Krzyśkowi tez korba pękła podobnie jak Jarkowi to myślę czy nie warto pozbierać kasę o od razu kuc piecyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 ja mysle że tych korb peknietych jest sporo tylko nikt tego nie pokazuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 W moim infie po ok 6000km zgięło, naszczęście nic nie ucierpiało poza jednym natryskiem oleju na denko tłoka... Kolega Artur w swoim DE z biturbo nie miał tyle szczęścia: Zdroworozsądkowe 400KM i 520-540Nm to polata bezstresowo, tylko żeby nie nie korciło by robić więcej Ha oj chciałbym takie wartości mieć w swoim wolnossaczku :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Pewnie masz rację. A po zakuciu juz jest wszystko w miare bezpieczne czy co jeszcze może nawalic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 Powyżej 650KM może rąbnąć fabryczna tuleja, dlatego profilaktycznie ja je wzmacniam A tak to pilnować by nie przegrzać silnika i kontrolować płyny i częściej zmieniać olej i świece zapłonowe. Problemy także mogą być z wysprzeglikiem bo turbo silnik dużo ciepła generuje i jak np. ostro schłoszczemy wóz po czym się zatrzymamy to wysprzęglik ma nie za ciekawie, dlatego warto zrobić mu osłonę termiczną a przewód do niego idący warto zmienić na taki w stalowym oplocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 To to już chyba drobnostki nie? A powiedz mi jeszcze jaka średnicę ma fabryczny wydech tak z ciekawości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 w dłubanym silniku zawsze może coś oddać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 31 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2016 To to już chyba drobnostki nie? A powiedz mi jeszcze jaka średnicę ma fabryczny wydech tak z ciekawości? pojedyńcze 60mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 3 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Czyli jakieś 2,36 cala. No to przy 3,5 cala faktycznie mam zapas Coobcio a ten problem z wysprzeglikiem przy turbo to znów ta akcja ze pedał sprzęgła nie będzie odbijać? Ten problem jest dość popularny w N/A nie da się z tym zrobić porządku raz na zawsze? Możesz mieć 700 kuniow ale jak pedał nie odbije to objedzie Cię civic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 przerobić na linke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 3 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Ale tam jeszcze chyba jest problem z pompa sprzęgła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 wyjjebać pompe wysprzęglik i przerobić na linke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 3 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 Robiłeś to u siebie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 3 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2016 jeszcze nie ale jak tego nie opanuje to przerobie na linke u mnie jest tak ze jak wpadne w odcinke to niemoge zmienić biegu niby sprzęglo wciskasz ale nie rosprzęgla do końca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 4 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 No te sprzęgła to masakra. Mi czasem zapada się pedał po mocniejszej jeździe lub w lato w korku choć po wymianie pompy rzadziej niż kiedyś. Jak będzie się zdarzać w najbliższym sezonie to chyba zrobię jak radzisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 (edytowane) Trzeba było kupić z AT Edytowane 4 Lutego 2016 przez Bydle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
35zdawid1 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 ...i nie byloby problemu:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bydle Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 A ile teraz daje mi radości z jazdy ta skrzynia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 5 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Ja nie lubię AT. Zdecydowanie chciałem manuala eu. Inne od razu skreslalem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Ja rowniez z AT mam slabe doswiadczenia. Ale wiadomo kto co lubi. P.S Mnie tez juz raz pedal w podloge wpadl i nie chcial odbic... Dopiero teraz wiem ze to ich przypadlosc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 5 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Mi Coobcio wymienił pompę sprzęgła i praktycznie jest już spokój. Sporadycznie się zapadnie. Zobaczę jak będzie w najbliższym sezonie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 No mi raz się zdarzyło jak mu przyjebałem na zawrotce. Albo to początek złego , albo jednorazowe zdarzenie. Zobaczymy jak teraz będzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 5 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Jak się powtórzy to możesz spróbować zmienić płyn pompę sprzęgła ew wysprzeglik albo zrobić linkę jak Jarek radzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 No zobaczymy, najpierw musze ją od Kuby zabrać i będę testował :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 5 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 No jestem ciekawy jak będzie chodzić ta bestia czekam aż zdasz relacje z jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.