Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nissan 350z turbo Golden Angel


Łukasz83
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No mój kot już wymięka i nie wie co się dzieje :D

20170403_103046_zps3ytuys6j.jpg

 

Dla Ciebie 6266 z żeliwkiem .82 na v-banda, fajne zgrabne i mało miejsca zajmuje

A Kaktusowi weszło już to z lewej 6766 ale żeliwko jego dotychczasowe zostało .82 żeby nie przebudowywać nic w turbo orurowaniu...

 

No i powoli zbierają się gratki na zakucie pieceła:

20170411_104352_zpsxedhlnxf.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe to moje wygląda przy Kaktusowym jak róg bawoli Wojskiego ale od czegoś trzeba zacząć oj będziemy straszyć koty na dzielni

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję na początek zabawę rozpocząć od 500KM i odcinka na 7500obr.min jak w HR, sam się będziesz bardziej bać tego wozu niż koty na dzielni, zwłaszcza jak męskich gum nie zapodasz :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe to fakt już się boję ;) zgadzam się na powyższą propozycję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj tam, co się bać. Wsiadasz z Kubą, dwa słowa instruktarzu, opierdol za jedną rękę na kierownicy, wtedy zaczynasz trzymać dwiema i pełna piz*a. Strach mija odrazu, czasem wraca jak np. przy 160 tracisz przyczepność i lekko zaczynasz bokiem lecieć, ale szybko przechodzi, zapominasz poprostu i zapierdalasz dalej... To uzależnia .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Przy 160 tracisz przyczepność i lecisz bokiem" - czy Ty chcesz bym się rozmyslil? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No może nie nazwałbym tego lataniem bokiem... Jak trafisz na słaba nawierzchnie do tego akurat dostaniesz cios z turbiny to samochody jadące przed tobą oglądasz w bocznej szybie...

 

 

Hahahaha, a tak serio to zdarzyła mi się utrata przyczepności przy chyba 180, ale extremalna jazda wtedy była, wóz opanowałem, nic się nie stało, no tylko kolega który że mną jechał trochę się zesrał.

 

No i wg mnie przydałaby się do Ciebie dodatkowa kontrola trakcji, taka regulowana, która odcina poszczególne gary a nie zamyka przepustnicę, bo tą ori musisz wyłączać podczas jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z każdym Twoim postem czuje się... coraz gorzej :D pro reakcje zawsze wyłączam to już nawyk ale nie wiem jak będzie z nową mocą.a jak masz równą nawierzchnię to depczac w podłogę też może obrócić?

Ori trakcje nie pro reakcje :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak byś chciał taką kontrole trakcji to  atakuj jacka z forum sr  ja na niej jeżdze i jest rewelacyjna 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z każdym Twoim postem czuje się... coraz gorzej :D pro reakcje zawsze wyłączam to już nawyk ale nie wiem jak będzie z nową mocą.a jak masz równą nawierzchnię to depczac w podłogę też może obrócić?

Ori trakcje nie pro reakcje :D

Nie na normalnym asfalcie jest ok, to była ekstremalna sytuacja, w Płocku jest kilka takich równych odcinków, ale z takim asfaltem śliskim, że można się pomylić. Na motocyklu dla przykładu zamiast rwać na koło paliło gumę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyszla nowa zabawka - sprzęgło organiczne Exedy Stage 1. Mam nadzieję że poradzi sobie w nowych warunkach

post-82725-0-06694700-1494276203_thumb.jpg

post-82725-0-18220500-1494276236_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silniczek się zakuwa, wpadają walki Kelford stage2, twardsze sprężyny zaworowe Brian Crower i parę innych dupereli. Turbina i reszta gratów czekają na swoją kolej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze się z Coobciem nie widziałem :D na razie jesteśmy na łączach telefonicznych. Berło na razie jest u mnie ale u Coobcia w garage czeka już dla mnie nowe berło mocy w postaci turbinki Precision 6266 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już się nie mogę doczekać pierwszych filmików ^^Bo co jak co, to w Twoim projekcie brakowało tylko mocy - wygląd pierwsza klasa, teraz będzie i moc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno zaraz po wsadzeniu turbo będzie 2 cześć filmiku z budowy auta -mam już trochę materiału plus materiał który dojdzie z budowy na pewno wystarczy na 2 czesc

No to mamy juz terminy - za tydzień w środę auto trafia do Coobcia, wyciągamy piec i auto jedzie do fenixmotors na malowanie komory, po 2-3 dniach wraca i zaczynamy robotę właściwą :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to gratki,będzie kolejna turbo Zetka!

 

Czekam na wykresik.

Edytowane przez kaktuss_ML
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jaram już się - ciekawe jak to będzie podawać, ale czuję, że będzie przepaść

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak byś chciał taką kontrole trakcji to  atakuj jacka z forum sr  ja na niej jeżdze i jest rewelacyjna 

Jarku ile taka przyjemność u Jacka i na czym polega jej działanie? Oryginalna kontrola trakcji przy turbo nie zdaje egzaminu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

500zł    działa na zasadzie wycinania wtrysku   , regulujesz sobie czułość  

można niezależnie załonczyć,  fabryczną kontrole  obie naraz  albo obie wyłączyć albo samą Jackową

fabryczna zamyka przepustnice , a przy turbo to jest niechciane

Edytowane przez jarek1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

500zł działa na zasadzie wycinania wtrysku , regulujesz sobie czułość

można niezależnie załonczyć, fabryczną kontrole obie naraz albo obie wyłączyć albo samą Jackową

fabryczna zamyka przepustnice , a przy turbo to jest niechciane

A montaż jakoś dodatkowo płatny bo ta fabryczna kontrola męczy i osłabia autko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...