Coobcio Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 No Turbo już dla Ciebie czeka Po długim weekendzie będziemy przygotowani by przeprowadzić akcje "kute serce" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Cieszy mnie to niezmiernie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2017 No mój kot już wymięka i nie wie co się dzieje Dla Ciebie 6266 z żeliwkiem .82 na v-banda, fajne zgrabne i mało miejsca zajmuje A Kaktusowi weszło już to z lewej 6766 ale żeliwko jego dotychczasowe zostało .82 żeby nie przebudowywać nic w turbo orurowaniu... No i powoli zbierają się gratki na zakucie pieceła: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 2 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2017 Hehe to moje wygląda przy Kaktusowym jak róg bawoli Wojskiego ale od czegoś trzeba zacząć oj będziemy straszyć koty na dzielni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2017 Proponuję na początek zabawę rozpocząć od 500KM i odcinka na 7500obr.min jak w HR, sam się będziesz bardziej bać tego wozu niż koty na dzielni, zwłaszcza jak męskich gum nie zapodasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 2 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2017 Hehe to fakt już się boję zgadzam się na powyższą propozycję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 3 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 Oj tam, co się bać. Wsiadasz z Kubą, dwa słowa instruktarzu, opierdol za jedną rękę na kierownicy, wtedy zaczynasz trzymać dwiema i pełna piz*a. Strach mija odrazu, czasem wraca jak np. przy 160 tracisz przyczepność i lekko zaczynasz bokiem lecieć, ale szybko przechodzi, zapominasz poprostu i zapierdalasz dalej... To uzależnia . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 3 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 "Przy 160 tracisz przyczepność i lecisz bokiem" - czy Ty chcesz bym się rozmyslil? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 3 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 No może nie nazwałbym tego lataniem bokiem... Jak trafisz na słaba nawierzchnie do tego akurat dostaniesz cios z turbiny to samochody jadące przed tobą oglądasz w bocznej szybie... Hahahaha, a tak serio to zdarzyła mi się utrata przyczepności przy chyba 180, ale extremalna jazda wtedy była, wóz opanowałem, nic się nie stało, no tylko kolega który że mną jechał trochę się zesrał. No i wg mnie przydałaby się do Ciebie dodatkowa kontrola trakcji, taka regulowana, która odcina poszczególne gary a nie zamyka przepustnicę, bo tą ori musisz wyłączać podczas jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 3 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 Z każdym Twoim postem czuje się... coraz gorzej pro reakcje zawsze wyłączam to już nawyk ale nie wiem jak będzie z nową mocą.a jak masz równą nawierzchnię to depczac w podłogę też może obrócić? Ori trakcje nie pro reakcje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 3 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 jak byś chciał taką kontrole trakcji to atakuj jacka z forum sr ja na niej jeżdze i jest rewelacyjna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 3 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2017 Z każdym Twoim postem czuje się... coraz gorzej pro reakcje zawsze wyłączam to już nawyk ale nie wiem jak będzie z nową mocą.a jak masz równą nawierzchnię to depczac w podłogę też może obrócić? Ori trakcje nie pro reakcje Nie na normalnym asfalcie jest ok, to była ekstremalna sytuacja, w Płocku jest kilka takich równych odcinków, ale z takim asfaltem śliskim, że można się pomylić. Na motocyklu dla przykładu zamiast rwać na koło paliło gumę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 8 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2017 Przyszla nowa zabawka - sprzęgło organiczne Exedy Stage 1. Mam nadzieję że poradzi sobie w nowych warunkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asesino Opublikowano 14 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 Jak tam projekcik ? Turbo już zapodane czy jeszcze prace trwają ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 14 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 Silniczek się zakuwa, wpadają walki Kelford stage2, twardsze sprężyny zaworowe Brian Crower i parę innych dupereli. Turbina i reszta gratów czekają na swoją kolej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asesino Opublikowano 14 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 A berło mocy zostawiłeś coobciowi ? Trzymam kciuki za dobre przyrosty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 14 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 Jeszcze się z Coobciem nie widziałem na razie jesteśmy na łączach telefonicznych. Berło na razie jest u mnie ale u Coobcia w garage czeka już dla mnie nowe berło mocy w postaci turbinki Precision 6266 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asesino Opublikowano 14 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2017 Już się nie mogę doczekać pierwszych filmików ^^Bo co jak co, to w Twoim projekcie brakowało tylko mocy - wygląd pierwsza klasa, teraz będzie i moc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 17 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 Na pewno zaraz po wsadzeniu turbo będzie 2 cześć filmiku z budowy auta -mam już trochę materiału plus materiał który dojdzie z budowy na pewno wystarczy na 2 czesc No to mamy juz terminy - za tydzień w środę auto trafia do Coobcia, wyciągamy piec i auto jedzie do fenixmotors na malowanie komory, po 2-3 dniach wraca i zaczynamy robotę właściwą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 17 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 (edytowane) No to gratki,będzie kolejna turbo Zetka! Czekam na wykresik. Edytowane 17 Maja 2017 przez kaktuss_ML Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 17 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 No jaram już się - ciekawe jak to będzie podawać, ale czuję, że będzie przepaść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 17 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2017 będzie , zetka z doładowaniem to zupełnie inne auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 21 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2017 jak byś chciał taką kontrole trakcji to atakuj jacka z forum sr ja na niej jeżdze i jest rewelacyjna Jarku ile taka przyjemność u Jacka i na czym polega jej działanie? Oryginalna kontrola trakcji przy turbo nie zdaje egzaminu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 22 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2017 (edytowane) 500zł działa na zasadzie wycinania wtrysku , regulujesz sobie czułość można niezależnie załonczyć, fabryczną kontrole obie naraz albo obie wyłączyć albo samą Jackową fabryczna zamyka przepustnice , a przy turbo to jest niechciane Edytowane 22 Maja 2017 przez jarek1111 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 500zł działa na zasadzie wycinania wtrysku , regulujesz sobie czułość można niezależnie załonczyć, fabryczną kontrole obie naraz albo obie wyłączyć albo samą Jackową fabryczna zamyka przepustnice , a przy turbo to jest niechciane A montaż jakoś dodatkowo płatny bo ta fabryczna kontrola męczy i osłabia autko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.