Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nissan 350z turbo Golden Angel


Łukasz83
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A montaż jakoś dodatkowo płatny bo ta fabryczna kontrola męczy i osłabia autko

montujesz na swój koszt    

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No autko już stoi w Coobcio Garage. Jedziemy z koksem

Coobcio jedzie jak na czeskiej mecie. Pierwszy dzień prac i już totalna demolka ;) daje łapkę w górę :)

post-82725-0-17834500-1495817403_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No panie podziałane wczoraj trochę było a w poniedziałek o 12:00 zabiera auto laweta i wieździe do Fenix Motors na lakierowanie tego co pod maską jest - jeszcze troche roboty mamy żeby kabelki podkrecać od grodzi...

Parę fotek z przebiegu prac:

 

Misia demontująca przedni zderzak:

20170526_152814_zpsjmzpax5i.jpg

 

Wczesne stadium rozbiókowe:

20170526_153634_zpsgw4sb828.jpg

 

I troszkę większa demolka:

20170526_170447_zps8q9lhxug.jpg

 

Oj było zabawy, kable od diod bezmyślnie popodpinane tertytkami do instlacji silniukowej i co chwila jak by ciagneliśmy za silnik to on się opierał i trzeba było jak chirurg odcinać wsio po kolei

pneumatyka w zawieszeniu także pozawijana w okół dolnej rozporki... No ale wreszcie udało się wyrwać chwasta:

20170526_2037580_zpsm7yvh3cd.jpg

 

Haha a sprzęgło widać że od nowości jeździło w tym aucie (docisk na pewno) bo wymieniane musiało być - świadczą o tym nie dokręcone śruby od skrzyni :D

20170526_153959_zpsvnavniau.jpg

 

Plan jest na Kuty piec 3,5L na wałkach Kelforda Stage 2, do tego całość dodmuchamy turbosprężarką PT6266 z żeliwkiem .82 :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super relacja czekam na takie. A jak dwumasa wygląda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super relacja czekam na takie. A jak dwumasa wygląda?

Spalony szrot ale polata... Spotykałem gorsze !

Zawiozę na krasnobrodzką może ją splanują bo tłumiki ma w miarę okey.

Dziś auto przygotowaliśmy dla lakiernika ale jego lawecierz się nie zjawił...

Przy okazji poprawiliśmy nieco nastawy przedniego zawieszenia bowiem dochodziło do dużego "tarła" między amortyzatorami a wachaczami "banan"

20170529_134616_zps62kub5cu.jpg

 

20170529_134526_zps0tdf311o.jpg

 

Kurcze bardzo głośne musisz mieć to auto że nie słyszałeś takiego łomotania, już pomijam fakt że lewy amortyzator był nie skręcony i obracał się na na dolnym gwincie z tym aluminiowym pierścieniem....

Żeby nie dochodziło do kolizji 14mm trzeba było wydłużyć dół amortyzatora:

20170529_133925_zpslxgokuss.jpg

 

Kurde klucza do zawieszenia ISC nie mam a pasowało by zmniejszyć napięcie wstępne przednich sprężyn bo są za mocno sprasowane i auto nie ma praktycznie "zwisu" 

przy szybszej jeździe może się odbijać od ziemi :D

 

Ps. a pod maską już wyleciała wiązka oraz przeniosłem lewy przewód hamulcowy na zewnątrz coby wygospodarować więcej miejsca na grubego downpipa :D

20170529_140751_zpsfytl25k3.jpg

 

Paczka spakowana i gotowa do odbioru :D

20170529_213453_zpssjehkbo6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehehe no u siebie w aucie to ja nawet własnych myśli nie słyszę :D laweciarz będzie dziś ok 12-13. Ja tez wpadnę do wawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbina mega ale to mega wyciszy Ci auto :) więc bedziesz mogl delektowac sie spokojna jazda z moca 600KM i słuchać ulubionej muzyczki :)

Chyba że taki stan rzeczy cię nie satysfakcjonuje, to w takim wypadku zawsze można usunąć środkowe tłumiki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ulubiona muzyczka będzie dźwięk blow offa mam nadzieje :D nie przeszkadza mi ze bedzie ciszej chyba ze bedzie totalnie cicho to bedzie trzeba wyrzucic tłumiki. No autko już jest w fenixmotors na malowaniu. Do końca tygodnia powinno wrócić do Coobcia

post-82725-0-32323400-1496157749_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaram się projektem jak swoim : )! będzie zakuwanie czy na razie bezpieczna granica 399,9 a potem kucie ewentualnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na takim zestawie nie da sie kuć, osiągnąć mniej niż 400KM też będzie cięzko :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kute tłoki Wiseco 96mm, Kute korbowody CRS ze szpilkami ARP, wałki rozrządu Kelford stage 2, sztywniejsze sprężyny zaworowe Brian Crower, szpilki ARP do głowicy, panewki główne,korbowodowe, oporowe nowy rozrząd i parę innych pier**l

Na razie skromne doładowanie na poziomie 0,5-0,6 bara. Celujemy w 500 koni na razie a jak się nauczę jeździć to będziemy dmuchać wiecej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękny projekt, żadnych kompromisów.

Tylko pozazdrościć.

Widzę, że powoli wolnossące zetki są niemodne.

Bardzo mi się podoba ten Twój złoty mat (pewnie bym tylko oszczędził te naklejki, ale to inna sprawa)

Czy w środku aktualnie też są jakieś extra gadżety?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję miło mi to słyszeć :) w środku ze zmian są na razie fotele kubelkowe Sparco i pasy szelkowe, harness bar, 3 dodatkowe wskaźniki i trochę carbonu (konsola środkowa, panele sterowania szybami, rozporka tylna)

Edit

Idąc za Waszą namową nie chcąc robić druciarstwa auto zostało rozebrane do gołej blachy i pojechalo do lakiernika na zrobienie całej komory tak jak to powinno byc. To wstepne efekty. Na to pojdzie jeszcze bezbarwny lakier.

post-82725-0-30461700-1496241202_thumb.jpg

post-82725-0-55556400-1496241218_thumb.jpg

post-82725-0-53644000-1496241234_thumb.jpg

post-82725-0-09514300-1496241250_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też tu będę - Iron Man ;)

Po włożeniu fruktów będzie czerwono-zloto :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Fenix swoje zrobił czas na Coobcio Garage:

 

Wał pozostał w nominale tylko nowe panewki wleciały i zostały sprawdzone luzy - wsio mieści się w tolerancji dla fabrycznie nowego silnika:

20160414_110024.jpg

 

Kucizna, pierścionki górne wymagały jedynie powiększenia przerwy:

20160414_122147.jpg

Gotowe do zanurzenia w bloku:

20160414_131911.jpg

 

Blok spasowany tak by oleju nie chlało i za mocno kucizna nie stukała - choć ty już chyba nie zwracasz uwagi Lukaszu jak coś stuka puka napierdala :P ??

+ dodatkowo wzmocnienie tulei coby ich nie zdeformowało i żeby dłużej uszczelki pod głowami żyły jak będziesz chciał korzystać z mocy 500+ na dobre :D

20160414_140613.jpg

 

Głowica będzie odświeżona bo już trochę nalotu ma + twardsze sprężyny BC + regulacja luzów zaworowych pod wałki Kelford Stage 2

 

To działamy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głowica jedynie odświerzona: liźnięte gnaizda zawory, wymienione uszczlniacze, splanowana no i doregulowane luzy zaworowe pod wałki Kelforda Stage 2 (5 setek ciaśniejsze na fabrycznych):

20160509_210733%280%29.jpg

 

Łby dociskane przez szpilki ARP a w nich siedzą wspomniane Kelfordy:

20160510_010822.jpg

No to front dekiel zasiadł + przy okazji wleciała nowa pompa wody:

20160509_235219%280%29.jpg

Lecimy dalej z nowym rozrządem głównym:

20160510_003803.jpg
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co z tymi kolektorami ... Edit: ... a niewazne, zapomnialem ze to turbo projekt. Ale ciekaw jestem, czemu szukales kolektorow z 370z Lukasz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...