jarek1111 Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 A montaż jakoś dodatkowo płatny bo ta fabryczna kontrola męczy i osłabia autko montujesz na swój koszt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 Trudno jest to podpiąć czy wystarczą mi podstawowe umiejętności lutowanie i brak daltonizmu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek1111 Opublikowano 23 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2017 raczej łatwo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 26 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 No autko już stoi w Coobcio Garage. Jedziemy z koksem Coobcio jedzie jak na czeskiej mecie. Pierwszy dzień prac i już totalna demolka daje łapkę w górę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 No panie podziałane wczoraj trochę było a w poniedziałek o 12:00 zabiera auto laweta i wieździe do Fenix Motors na lakierowanie tego co pod maską jest - jeszcze troche roboty mamy żeby kabelki podkrecać od grodzi... Parę fotek z przebiegu prac: Misia demontująca przedni zderzak: Wczesne stadium rozbiókowe: I troszkę większa demolka: Oj było zabawy, kable od diod bezmyślnie popodpinane tertytkami do instlacji silniukowej i co chwila jak by ciagneliśmy za silnik to on się opierał i trzeba było jak chirurg odcinać wsio po kolei pneumatyka w zawieszeniu także pozawijana w okół dolnej rozporki... No ale wreszcie udało się wyrwać chwasta: Haha a sprzęgło widać że od nowości jeździło w tym aucie (docisk na pewno) bo wymieniane musiało być - świadczą o tym nie dokręcone śruby od skrzyni Plan jest na Kuty piec 3,5L na wałkach Kelforda Stage 2, do tego całość dodmuchamy turbosprężarką PT6266 z żeliwkiem .82 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 27 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2017 Super relacja czekam na takie. A jak dwumasa wygląda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 29 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2017 Super relacja czekam na takie. A jak dwumasa wygląda? Spalony szrot ale polata... Spotykałem gorsze ! Zawiozę na krasnobrodzką może ją splanują bo tłumiki ma w miarę okey. Dziś auto przygotowaliśmy dla lakiernika ale jego lawecierz się nie zjawił... Przy okazji poprawiliśmy nieco nastawy przedniego zawieszenia bowiem dochodziło do dużego "tarła" między amortyzatorami a wachaczami "banan" Kurcze bardzo głośne musisz mieć to auto że nie słyszałeś takiego łomotania, już pomijam fakt że lewy amortyzator był nie skręcony i obracał się na na dolnym gwincie z tym aluminiowym pierścieniem.... Żeby nie dochodziło do kolizji 14mm trzeba było wydłużyć dół amortyzatora: Kurde klucza do zawieszenia ISC nie mam a pasowało by zmniejszyć napięcie wstępne przednich sprężyn bo są za mocno sprasowane i auto nie ma praktycznie "zwisu" przy szybszej jeździe może się odbijać od ziemi Ps. a pod maską już wyleciała wiązka oraz przeniosłem lewy przewód hamulcowy na zewnątrz coby wygospodarować więcej miejsca na grubego downpipa Paczka spakowana i gotowa do odbioru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 30 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 Hehehe no u siebie w aucie to ja nawet własnych myśli nie słyszę laweciarz będzie dziś ok 12-13. Ja tez wpadnę do wawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 Turbina mega ale to mega wyciszy Ci auto więc bedziesz mogl delektowac sie spokojna jazda z moca 600KM i słuchać ulubionej muzyczki Chyba że taki stan rzeczy cię nie satysfakcjonuje, to w takim wypadku zawsze można usunąć środkowe tłumiki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 30 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 Ulubiona muzyczka będzie dźwięk blow offa mam nadzieje nie przeszkadza mi ze bedzie ciszej chyba ze bedzie totalnie cicho to bedzie trzeba wyrzucic tłumiki. No autko już jest w fenixmotors na malowaniu. Do końca tygodnia powinno wrócić do Coobcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 31 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 Jaram się projektem jak swoim : )! będzie zakuwanie czy na razie bezpieczna granica 399,9 a potem kucie ewentualnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaktuss_ML Opublikowano 31 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 Na takim zestawie nie da sie kuć, osiągnąć mniej niż 400KM też będzie cięzko :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 31 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 Kute tłoki Wiseco 96mm, Kute korbowody CRS ze szpilkami ARP, wałki rozrządu Kelford stage 2, sztywniejsze sprężyny zaworowe Brian Crower, szpilki ARP do głowicy, panewki główne,korbowodowe, oporowe nowy rozrząd i parę innych pier**l Na razie skromne doładowanie na poziomie 0,5-0,6 bara. Celujemy w 500 koni na razie a jak się nauczę jeździć to będziemy dmuchać wiecej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elczupakadra Opublikowano 31 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 Piękny projekt, żadnych kompromisów. Tylko pozazdrościć. Widzę, że powoli wolnossące zetki są niemodne. Bardzo mi się podoba ten Twój złoty mat (pewnie bym tylko oszczędził te naklejki, ale to inna sprawa) Czy w środku aktualnie też są jakieś extra gadżety? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 31 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 Dziękuję miło mi to słyszeć w środku ze zmian są na razie fotele kubelkowe Sparco i pasy szelkowe, harness bar, 3 dodatkowe wskaźniki i trochę carbonu (konsola środkowa, panele sterowania szybami, rozporka tylna) Edit Idąc za Waszą namową nie chcąc robić druciarstwa auto zostało rozebrane do gołej blachy i pojechalo do lakiernika na zrobienie całej komory tak jak to powinno byc. To wstepne efekty. Na to pojdzie jeszcze bezbarwny lakier. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Batman Opublikowano 31 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 Tu byłem - Midas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 31 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 Też tu będę - Iron Man Po włożeniu fruktów będzie czerwono-zloto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asesino Opublikowano 31 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2017 Nie ma Lipy, jednym słowem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cytrus Opublikowano 1 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2017 Dajcie znać kiedy wróci do składania do Kuby to go pierwszy raz odwiedzę : D! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 1 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2017 Już jest u Kuby Powrót z wycieczki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2017 No Fenix swoje zrobił czas na Coobcio Garage: Wał pozostał w nominale tylko nowe panewki wleciały i zostały sprawdzone luzy - wsio mieści się w tolerancji dla fabrycznie nowego silnika: Kucizna, pierścionki górne wymagały jedynie powiększenia przerwy: Gotowe do zanurzenia w bloku: Blok spasowany tak by oleju nie chlało i za mocno kucizna nie stukała - choć ty już chyba nie zwracasz uwagi Lukaszu jak coś stuka puka napierdala ?? + dodatkowo wzmocnienie tulei coby ich nie zdeformowało i żeby dłużej uszczelki pod głowami żyły jak będziesz chciał korzystać z mocy 500+ na dobre Głowica będzie odświeżona bo już trochę nalotu ma + twardsze sprężyny BC + regulacja luzów zaworowych pod wałki Kelford Stage 2 To działamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 2 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2017 Działaj działaj bo niedługo zaczynają się piękne imprezy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 Głowica jedynie odświerzona: liźnięte gnaizda zawory, wymienione uszczlniacze, splanowana no i doregulowane luzy zaworowe pod wałki Kelforda Stage 2 (5 setek ciaśniejsze na fabrycznych): Łby dociskane przez szpilki ARP a w nich siedzą wspomniane Kelfordy: No to front dekiel zasiadł + przy okazji wleciała nowa pompa wody: Lecimy dalej z nowym rozrządem głównym: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz83 Opublikowano 6 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 Elegancko cały czas do przodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GodISmE Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 A co z tymi kolektorami ... Edit: ... a niewazne, zapomnialem ze to turbo projekt. Ale ciekaw jestem, czemu szukales kolektorow z 370z Lukasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.