Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[J11] NissanConnect 2 - aplikacje i nowości


huckster
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Żadna żenada, standardowe zachowanie Nissana :)

 

Tylko Android Auto, Apple Carplay itp. zapewniają aktualne dane, reszta zawsze jest opóźniona, tak niestety to wygląda we wbudowanych navi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie korespondencji odnośnie aktualizacji map do mojego QQ dostałem od Nissan Polska taką to odpowiedź:

 

Szanowny Panie, 

Dziękujemy za kontakt z Centrum Obsługi Klienta Nissan.

 

W nawiązaniu do poniższej korespondencji elektronicznej, uprzejmie informujemy, iż samochód o nr VIN:XXXXXXXXXXXXX  jest objęty programem Map Care jednakże aktualizacja map bedzie dla Pana dostępna dopiero pod koniec trzeciego kwartału 2017r.

 

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości pozostaję do Pana dyspozycji.

Z poważaniem,

Anna Kruk

Centrum Obsługi Klienta Nissan w Polsce

Godz. Otwarcia pon.- pt. 9:00- 17:00

tel. 0 801 64 77 26

e-mail: poland@nissan-services.eu

www.nissan.pl

 

Przecierałem oczy ze zdumienia jak oni traktują swoich klientów i nie mogłem uwierzyć w to co przeczytałem. Chcą mi dać aktualizację map z praktycznym stanem dróg ze 2016 roku dopiero na koniec 2017 roku. Żenada jakaś. Co Wy na to?

 

 

 

Zając operatywność Nissana w stosunku do klientów to raczej można przyjąć,że jest normalnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja dostałem taką odpowiedz. wysłałem zapytanie ot tak ni z gruszki ni pietruszki nie wierząc że dostane taka odpowiedz, a tu zonk.

 

 

Szanowny Panie,

 

dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta Nissan dotyczący karty SD dla Nissana Qashqai.

 

Z przyjemnością informujemy, że w dniu dzisiejszym wyślemy do Pana kartę SD listem poleconym z potwierdzeniem odbioru i szacujemy, że dotrze ona do Pana w ciągu 15 dni. 

Jednocześnie chcielibyśmy podkreślić, że przyznaliśmy Panu jednorazową, darmowa kartę ponieważ w momencie produkcji Pański samochod nie był wyposażony w najnowszą - w tamtym momencie - dostępna na rynku kartę. Program Map Care obejmuje samochody kupione po 1 maja 2016 (szczegóły: https://www.nissan.pl/dla-wlasciciela/akcesoria.html)

 

Po nadaniu przesyłki żadne modyfikacje w adresie nie będą już możliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak juz dostaniesz to daj info z foto co wysyłają

A ja znowu nie pamietam czy mam aktualna czy nie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też zapytałem o aktualizację map i jak widać w Nissanie mają odpowiedzi różne na różne dni tygodnia - moje pytanie było proste - czy mój samochód jest objęty programem Map Care - poniżej odpowiedź :

 

W sprawie programu Map Care i aktualizacji karty SD , uprzejmie proszę o kontakt z dealerem , który powinien odpowiedzieć na wszystkie Pana pytania

 

No to piszę do JM Chorzów

 

I szybko do mnie oddzwonili z JM - samochód jest objęty programem Map Care - po świętach mam podjechać po odbiór karty .

Edytowane przez rafiros
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

witam jestem nowy i wybaczcie jesli pisze  nie tam gdzie trzeba.

W grudniu 2016 zakupiłem QQ 1.6 N-Connect. Próbuję sie zalogować  na tą aplikacje jednak cały czas mi wyświetla komunikat . mam zainstalowaną aplikacje YOU+Nissan i tam pisze mi zebym uzupełnił swój proll (krok 7/8) i uzupełniam i nic sie nie dzieje dalej widzi jakbym nie ukonczył rejestracji profilu . Co mam zrobić.

Z góry dziękuje za odpwiedz

 

Jeżeli rejestrujesz się nie korzystaj z przeglądarki Chrome tylko np z Firefoksa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam QQ z 2016 roku (kupiony w lipcu) - tez lapie sie do tego programu Map Care. Ale czy mnie cos ominelo? Pojawily sie jakies nowe mapy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiany raczej kosmetyczne, mam wrażenie że dźwięk komunikatów poprawili i trochę grafika taka czystsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Andrzej G

Piszesz o rondach w liczbie mnogiej. Na mapce którą podajesz widzę tylko jedno - Krakowska / Na Lotnisko. Więc jak doprecyzujesz pytanie, to może  "będzie mi się chciało" :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, ja tylko nie rozumiem dlaczego kol. kubalon dostał V.1.1 a klepa V2.

Edytowane przez pawcio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dotarła  

 

 

5121403000_1490968116.jpg

 

 

Hmmm, wygląda na to, że przysłali Ci nie bardzo aktualną mapę, bo teraz jest wersja Nissan Connect 3 Europe V2, a nie V1.1. Chyba, że nie rozumiem oznaczeń tych wersji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Andrzej G

Dzieki Andrzej!

Drobiazg - Pulsar lubi, kiedy co jakiś czas w nim posiedzę :D  ... a przy okazji mam dobry uczynek :rolleyes:

Dobra, ja tylko nie rozumiem dlaczego kol. kubalon dostał V.1.1 a klepa V2.

Nigdzie nie widziałem informacji, że Klepa dostał aktualizację z V2. Znalazłem tylko jego info, jaka na obecną chwilę jest najnowsza karta ... co nie jest jednoznaczne, że taką dostał od "rozrzutnego" i "dobrotliwego" Nissana :dribble:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...