Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

HYDE PARK


JACKO29
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No tu nie mam się czy chwalić :D

Przynajmniej nie koloryzujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba dobrze trafiłem.

Trzeci rok leci,raz wymiana oleju +filtr ol. + filtr pyłkowy i żadnych,z naciskiem na żadnych dodatkowych kosztów,jak na razie.

Nie licząc paliwa.

A to wszystko w garażu.

porter ta dyskusja nie ma sensu. Tez miałem nota 3 lata od nowosci i tez nie miałem z nim problemów. Nawet żarówki nie wymieniałem bo wszystko pieknie działalo a nabilem 65 000.

QQ to inne auto - inna technologia i tez będą pewnie egzemplarze które się nie popsują przez ten czas.

Podejście ze chcesz auto na 10 lat aby nic sie z nim nie działo....powodzenia. Może trafisz ale czasy mercedesa "beczki" juz mineły i teraz nikt z założenia tak trwałych aut nie produkuje.

Mnie wystarczy jak auto pojeżdzi 4-5lat. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również uważam, że mało prawdopodobne jest absolutnie bezawaryjne użytkowanie dzisiejszych aut przez 10 lat. W dobie celowego postarzania produktów to nie jest możliwe. Nawet przy małych przebiegach jakie robi Porter.

Zresztą taki sposób użytkowania też nie służy pojazdom. Niedogrzany silnik zawala się nagarami, w układzie wydechowym zbiera się woda, rdzewieją/zapiekają się elementy układu hamulcowego itd.itp. Zresztą sami wiecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I to dochodzimy do pewnego fundamentalnego wniosku. Samochód może robić kilka tysięcy przebiegu rocznie i być zaorany, bo jeździ tylko w mieście. A równie dobrze może mieć najechane 100 tys. i być w bardzo dobrym stanie, bo śmiga tylko w trasie. Zatem dajmy spokój licytowaniu przebiegów ;)

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobrze w takim razie przedstawię wam moje trzy ostatnie auta

Primera p12 2.2dci

Rocznik 2006,kupione nowe i przez pięć lat zrobione 240kkm

Zmienione amortyzatory i łożysko w przednim kole,reszta eksploatacja

Insignia 2011 2.0 cdti

Zrobione 65kkm bez zadnych usterek(raz zmiana softu afl)

Antara 2013 2.2cdti (kupione rczne po jednym wlascicielu od dilera i tylko dlatego że zona miała problem z obojczykiem to wziąłem automat)

Spalony rozrusznik

Akumulator

Wycieki oleju(6 roznych w tym także skrzynia)

Ciagly blad poduszki(3 razy zmieniany napinacz)

Sterownik klimy dwa razy

Nie ma reguł,jak kupisz auto skladane w piatek to masz pecha :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie bardzo wiem o co to bicie piany,na kazdym forum znajda się trzy rodzaje ludzi.Pierwszy to megasuperentuzjasci,drugi to ci którzy lubią coś dlubnac i przy okazji poprawić trochę fabrykę,oraz trzeci ktory to po przeczytaniu kilku dziwnych opini twierdzi ze co to za gow.. i że wszystko zaraz się popsuje,a cała reszta aut jest super i w ogóle.

Tu gdzie mieszkam rynek motoryzacyjny jest dużo bardziej rozwinięty,a także występuje wieksza różnorodność klas aut modeli oraz przedział cenowy jest wyższy.Z moich obserwacji wynika że nie ma aut bez wad,marki premium robią tak samo chinszczyzne jak klasa srednia,a jedyna roznica to jakość obsługi przez serwis.W tym momencie wybierając auto nie kieruje się głównie jego rzekomą bezawaryjnoscia,ale popularnością modelu,poziomem ASO,oraz czekam na to aż będą znane szczepionki na choroby wieku dziecięcego:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepsi są megaAutoignoranci ich najbardziej lubię ,stary olej ci kapie z silnika a to tak już od roku  :whistle:

Ku......ręce nie opadają ale odpadają  :thumbsdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale według Twojego przeświadczenia,nie powinieneś kupować!!! Bo ciemność widzę!

Już Ci zwracałem uwagę kilka razy,jak chcesz coś napisać konkretnego to pomyśł,a nie mieszaj w głowach.Sam sobie zaprzeczasz .Zacznij jeździć po15-20tys w ciągu roku i wtedy możemy podyskutować o eksploatacji z takim kompendium wiedzy jakie będziesz posiadał,a nie po 3 tys rocznie.I od razu mówię,nie atakuj mnie ,że każdemu wolno pisać bo to jest fakt bezsprzeczny,tylko nie każdy wykazuje się taka dozą ignorancji co TY.

Następne posty nic nie wnoszące do tematu będą usuwane!

Zaśmiecamy temat!

Według mojego przeświadczenia i nie tylko mojego,auto które dużo jeździ, mniej się zużywa,nie licząc części eksploatacyjnych.

Niedogrzany silnik zawala się nagarami,jak czytam wyżej.

Nikt też z założenia nie produkuje trwałych aut,też czytam wyżej.

To wszystko racja.

Problem w tym,że nigdy nie pojmę jak można do auta o masie prawie 1,5 tony wstawić silnik pojemności 1,2 ,nawet gdyby miał ze 200 KM. 

No,ale może stary jestem.

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy ma tyle lat na ile się czuję ,Porter na ile się czujesz ??? :D

Bo że za techniką nie nadążamy to ja wiem bez patrzenia w Metrykę  :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze że chociaż w lokomotywach diesle nadal mają po 26l pojemności :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wchodzisz do cylindra i zrywasz nagar łopatą :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uuuu naczelny  "Neptun" trójzębem uderzył i z Grzmota Thunder uczynił :) 

 

Panowie drodzy , entuzjaści moto , w Europie czy się to komuś podoba czy nie zapanowała moda EKO i to przekłada się na inne dziedziny życia , przykład żarówka z drucikiem teraz nie jest żarówką , a grzejnikiem :)  odkurzacz tylko do 1600W  i te nieszczęsne normy Euro 4,5,6 za kilka lat 7  kurde jak z windowsem :)

Jakieś kwoty za popiół i tym podobne opłaty za emisję CO2 od aut (no niestety są takie kraje) to i działania tzw kontra jak z owym grzejnikiem świetlnym :) poszły w kierunku zmniejszania silników . Najgorsze w tym wszystkim jest to że ten TRYND jeszcze trochę potrwa :( , bo to takie mydlenie oczu papierowymi wartościami !!!

Pojemność dużo mniejsza , koni niby tyle samo , spalanie podobne , a emisja na papierze niziutka :) tylko te konie gdy kiedyś ciągnęły furmankę na luzie , teraz dostają batem po zadzie i tlen w masce (turbo) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie czasy Fergurze :D

Ta grzałka świeci trzy tygodnie, nie trzydzieści miesięcy, odkurzacz jeszcze 1600, ale już na plastikowych łożyskach, no i auta...

No ale jak się komu nie podoba to Australia stoi otworem :D

A i jeszcze bardziej eko loka znalazłem swego czasu:

 

Początek i koniec :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogłem się zdecydować na Australię przed 35 wiosną , teraz to tylko mogę Aborygenów pozdrowić , chociaż jak dla Irlandczyków kierunek do pracy i na wakacje bardzo popularny .

PS , mojej kierowniczki syn w Australi pracuje , przekopuje góry :) , niezłą kasę trzepie !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze niedawno brali wszystkich szachtiorów z rodzinami. Mieszkanie, socjal, wszystko. Tylko Boże Narodzenie w lecie? Dajcie spokój :D


I jeszcze się do góry nogami stoi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem pod wrażeniem Passata B8 .Auto które dostałem na 4 h okazało się naprawdę świetne. Szmelcvagen odrobił lekcje i po wpadce z B6 i początkowymi B7 ,zrobił auto genialne.A i silniki odkąd na kevlarze bezproblemowe.

Niestety nadal brak w realu nowego tiguana,a ludzie już wpłacając kasę. Z chęcią bym i jego przetestował.

Ci co lubią ciszę i komfort ,polecam przejechać się nowym paskiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ,były dwa 1.6 tdi i 1.4 tsi/150KM.silników jest cała paleta,ale ten 1.4 w wersji 150KM daje sobie świetnie radę,a do setki ma 8.4s max 220km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak z napędem rozrządu odrobili lekcje bo nie łańcuch a pasek a ciekawe czy odrobili lekcje i czy teraz wszystkie TSI mają lepszej jakości pierścienie???

Ale czytam i nie ma kozaka jak we Fordzie pasek pracuję w kąpieli olejowej  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W vw cala głowica przeprojektowana tłoki tez.

Na Forda mam jakąś alergię,choć nie wiem czemu.Sam miałem kiedyś fieste i była spoko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś nowy model był testowany przez 500kkmzanim był wdrożony do produkcji,teraz nowy model jest testowany przez pierwsze 50000 właścicieli:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadszarpnięta reputacja Volkswagena po wpadce z silnikami 2.0 TDI (na pompowtryskach), silnikami TSI i aferze spalinowej, może rzeczywiście sprawiła, że koncern dostał wystarczającą nauczkę i teraz będzie już tylko lepiej.

Mam znajomego, który śmiga Skodą Octavią z przeprojektowanym silnikiem 1.4 TSI (z paskiem rozrządu) już drugi rok i problemów żadnych nie ma.

Może Nissanowi też przydałby się taki kubeł zimnej wody na głowę, bo coś tandetą zalatywać zaczyna. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...