biner Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 (edytowane) Dzięki za info bo już bylem przerażony.Chetnie bym wziął 1,6 ale na trasy mam inne auto i wole wziąć lepiej wyposażonego. Chciałem wziąć acenta ale te felgi po lifcie sa tragiczne i nie ma czujnikow parkowania a moja malzonka musi mieć. Nie wiem jak wyglądają te czujniki z akcesori czy będzie jakaś wizualizacja czy nie. N tec byłby super ale szczerze mówiąc troche za dużo sobe życzą. Oferta acenta biala perla za 74 kpln a n tec 85 kPLN. Musze się zastanowić czy nie kupić innych felg na lato a te brzydkie na zimę i dołożyć czujniki o ile nie będzie to rzeźba i wziąć acente czy n tec i mieć te bajery Nie CVT tylko E-cvt. Poza tym jak kupujesz nowe to masz gwarancję więc argument średnio trafiony nie słyszałem jeszcze aby w hybrydzie padła skrzynia. nie wiem czy hybrydy tak cieszą się na rynku wtórnym a 12 tysi za wynalazek wiecej płacić ??? Nie CVT tylko E-cvt. Poza tym jak kupujesz nowe to masz gwarancję więc argument średnio trafiony nie słyszałem jeszcze aby w hybrydzie padła skrzynia. nie wiem czy hybrydy tak cieszą się na rynku wtórnym a 12 tysi za wynalazek wiecej płacić ??? Edytowane 27 Grudnia 2017 przez biner Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Dalsza jazda bez trzymanki tu: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/106023-qashqai-j11-a-inne-modeleoferty/ 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rex-er Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Moje 1.2 (co prawda w Pulsarze) nie czuje się specjalnie oszczędzane (1/3 miejskie podjazdy 2-3km, 1/3 autostradowe 150, 1/3 jazdy pośredniej) a oleju też nie bierze, ba, zamiast tego mam wrażenie że po przebiegu 60000 zrobiło się żwawsze (może nowy soft?) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 28 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Na pewno,z dołu później bierze inie tak gwałtownie,za to wyżej jest mocniej i płynniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QubaL Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 Witam. Planuje przedterminowa wymianę oleju i filtra. Poczytałem forum, Wasze opinie i kupiłem polecane Elf Evolution 900 SXR 5W40 oraz filtr Purflux L441. Zadzwonilem do serwisu żeby umówić się na robotę i pierwsze zdziwienie: jak gość usłyszał że z własnymi gratami to zaczęło się 100 pytań do ale nie na zasadzie potwierdzenia czy wziąłem dobre tylko raczej zniechęcenia i zeby najlepiej wziąć czesci od nich. Zaproponował olej Elfa 5 W 30 gdzie jest w ksiązce auta napisane że ma być 5W40. Zbiłem go trochę tym stwierdzeniem z tropu więc niechętnie przyznał mi rację. Jak zapytałem jaki chce mi założyć filtr to nawet nie wiedział tyle że marki Nissan. Zagroził nawet utratą gwarancji jeśli moje części niecspelnia norm. I tu pytanie do Was: w jaki sposób sprawdzić te normy i udowodnić że część się nadaje? Czy są jakieś symbole klasy jakości? Nie jestem mechanikiem i nie wiem tego a chciałbym mieć satysfakcję i znaleźć argumenty dla Pana z serwisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 Olej musi mieć klasę przewidzianą w instrukcji np. SF/SM I odpowiednią lepkość, np.5w40. Części powinny być zamiennikami o klasie OE i na wszystko warto mieć rachunki. Na klocki np. TRW czy nissanowskie JURID kupione w sklepie i zamontowane w ASO masz 2 lata gwarancji i gwarant odpowiada za ich jakość! To samo filtry itp. Serwisy straszą bo chcą zarobić, ale wystarczy myśleć przy zakupie i nic nie mogą Ci zarzucić. Tu masz artykuł http://mojafirma.infor.pl/moto/eksploatacja-auta/porady-uzytkowe/286149,Jak-rozpoznac-jakosc-czesci-zamiennych.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 Qubal Zbij pana z tropu powiadamiając go,że filtr purflux idzie na pierwszy montaż w Renault,oraz w Nissanie,oraz zadedykuj mu lekturę ,którą zapodał Ci Manix. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QubaL Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 Dzięki Panowie za informacje napiszę jak poszło kiedy będę już po wymianie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elsebo Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 I dlatego serwisy nie specjalnie nas lubią @QubaL, Powodzenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QubaL Opublikowano 29 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 Za olej i filtr u znajomego w sklepie zapłaciłem 150 zł więc z wymianą będzie ok 200 zł. Daje to 50% oszczędność w porównaniu do ceny jaką zaproponował serwis. Wydaje mi się że warto zaoszczędzić 200 zł na tak drobnej czynności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polonus Opublikowano 30 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Witam. Planuje przedterminowa wymianę oleju i filtra. Poczytałem forum, Wasze opinie i kupiłem polecane Elf Evolution 900 SXR 5W40 oraz filtr Purflux L441. Zadzwonilem do serwisu żeby umówić się na robotę i pierwsze zdziwienie: jak gość usłyszał że z własnymi gratami to zaczęło się 100 pytań do ale nie na zasadzie potwierdzenia czy wziąłem dobre tylko raczej zniechęcenia i zeby najlepiej wziąć czesci od nich. Zaproponował olej Elfa 5 W 30 gdzie jest w ksiązce auta napisane że ma być 5W40. Zbiłem go trochę tym stwierdzeniem z tropu więc niechętnie przyznał mi rację. Jak zapytałem jaki chce mi założyć filtr to nawet nie wiedział tyle że marki Nissan. Zagroził nawet utratą gwarancji jeśli moje części niecspelnia norm. I tu pytanie do Was: w jaki sposób sprawdzić te normy i udowodnić że część się nadaje? Czy są jakieś symbole klasy jakości? Nie jestem mechanikiem i nie wiem tego a chciałbym mieć satysfakcję i znaleźć argumenty dla Pana z serwisu.Olej ma być chyba acea a3/b4, filtr też mam Purfulxa. Kurcze robiłem już dwa przeglądy + jedną międzyprzeglądową wymianę oleju i nigdy nikt mi w ASO nic nie wydziwiał Ja jakoś nie mam zaufania do elfa i jeżdże na lm, którego cena zabija. Jakoś nie mam zaufania do Za olej i filtr u znajomego w sklepie zapłaciłem 150 zł więc z wymianą będzie ok 200 zł. Daje to 50% oszczędność w porównaniu do ceny jaką zaproponował serwis. Wydaje mi się że warto zaoszczędzić 200 zł na tak drobnej czynności.Nie wiem, gdzie masz to ASO, ale u w Wawie wymiana oleju kosztuje 90zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
btus Opublikowano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 Olej ma być chyba acea a3/b4, filtr też mam Purfulxa. Kurcze robiłem już dwa przeglądy + jedną międzyprzeglądową wymianę oleju i nigdy nikt mi w ASO nic nie wydziwiał Ja jakoś nie mam zaufania do elfa i jeżdże na lm, którego cena zabija. Jakoś nie mam zaufania do Nie wiem, gdzie masz to ASO, ale u w Wawie wymiana oleju kosztuje 90zł We Wrocławiu 140 zł Złodzieje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
memeQQ Opublikowano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 Olej jakiego producenta jest stosowany generalnie w każdym ASO jako podstawowy? W instrukcji obsługi jest tylko tajemnicza nazwa, że jest to oryginalny olej Nissan 5W40. Można coś o nim powiedzieć? Co prawda pierwszy przegląd z wymianą oleju czeka mnie w maju przy przewidywanym przebiegu 10 tys., ale korzystając, że jest poruszany ten temat to z ciekawości pytam. Powszechnie koledzy widzę, że sami kupujecie Elfa na przegląd i też mam taki zamiar, ale jaki to jest ten olej ASO i czy jest lepszy od Elfa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio Opublikowano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 Prawdopodobnie jest to olej z beczki na którym maja największa marże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
memeQQ Opublikowano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 No to to na pewno. Pytanie tylko jaki to jest odpowiednik tego z beczki do tego z bańki? Tak by przykładowo kupić ten, który leją 2x taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tz1609 Opublikowano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 Mnie w ASO powiedziano,że jest to Shell Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 Jest to od kilku lat na 100% olej produkowany przez koncern total/elf jeśli chodzi o olej OE na EU. Mają za to podpisaną umowę z Shell i takowy wlewają (nie zawsze) przy przeglądach. OE najczęściej jest na życzenie i nie jest w beczkach, a kanistrach. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polonus Opublikowano 2 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 We Wrocławiu 140 zł Złodzieje... O masz, może chociaż z filtrem. 90 zeta to sama usługa, chyba że do Pulsarii jest taniej Ja jestem naprawdę bardzo zadowolony z cen w ASO. Pierwszy przegląd 230 zł, drugi 330 (obie ceny z moimi materiałami). Do tego jeszcze mi dali zastępczaka na czas drugiego przeglądu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
btus Opublikowano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 O masz, może chociaż z filtrem. 90 zeta to sama usługa, chyba że do Pulsarii jest taniej Ja jestem naprawdę bardzo zadowolony z cen w ASO. Pierwszy przegląd 230 zł, drugi 330 (obie ceny z moimi materiałami). Do tego jeszcze mi dali zastępczaka na czas drugiego przeglądu. A gdzie tam, mój olej, mój filtr. Sama usługa tyle. Pierwszy przegląd w moim przypadku to 370 zł z moimi materiałami. Myślałem, że Wa-wa ma drożej. Niestety oba ASO we Wrocławiu są tej samej firmy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
memeQQ Opublikowano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 manix, dzięki, a orientujesz się może czy silniki w fabryce są zalewane Totalem/Elfem 5w40 czy jak obiegowa opinia wśród wielu ludzi krąży, że jest to jakiś olej na dotarcie o całkiem innych parametrach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QubaL Opublikowano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 (edytowane) No i olej wymieniony. Pan z serwisu chyba tylko tak straszył przez tel bo na żywo nawet nie dopytal co ze sobą przywiozłem tylko wziął kluczyki i pojechał do garażu. Cena usługi to 76 zł a wcsklad tego wchodzi wymiana uszczelka pod korek i płukanka cokolwiek to znaczy. Koszt całej operacji z moimi częściami to 226 zł. W ASO za to samo z ich czesciami ok 400 zł. Opłaca się Edytowane 3 Stycznia 2018 przez QubaL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 3 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 manix, dzięki, a orientujesz się może czy silniki w fabryce są zalewane Totalem/Elfem 5w40 czy jak obiegowa opinia wśród wielu ludzi krąży, że jest to jakiś olej na dotarcie o całkiem innych parametrach? Nie mam pojęcia, ale przy tak długich interwałach chyba syfu nie leją. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio Opublikowano 4 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2018 To chyba pierwszy serwis który robi płukanki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2018 Albo tylko podnieśli cenę przeglądu.Klient nie jest w stanie tego sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klepa Opublikowano 4 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2018 Klient nie jest w stanie tego sprawdzić. Ale ja sprawdzę, bo na każdym przeglądzie stoję obok samochodu i obserwuje co tam grzebią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.