polonus Opublikowano 3 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2018 (edytowane) 11 godzin temu, JACKO29 napisał: Dokładnie.Odchodzą już od 1.2 w zamian za 1.3 ,które ponoć są wręcz bezawaryjne Ta, będzie tak jak z pomocą od BMW dla PSA, jak nie łancuch to inna rzecz do bani, do czego się nie dotknęli 2 godziny temu, tomkek1912 napisał: Chętnie bym cisnął 150+, ale mam kaganiec w postaci pewnego pasażera Trzeba stopniowo przyzwyczajać do prędkości. A poważnie to ja się chyba wychoruję z takiej jazdy, bo czasu niewiele na -, za to spalanie +2l/100km. Raczej nie warto Edytowane 3 Czerwca 2018 przez polonus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilos84 Opublikowano 4 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2018 a orientujecie się czy ktoś CHIPował ten silnik? Ciekawie ile KM można zyskać i jakim kosztem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Afrance Opublikowano 4 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2018 Kosztem silnika:)Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2018 9 godzin temu, Kamilos84 napisał: a orientujecie się czy ktoś CHIPował ten silnik? Ciekawie ile KM można zyskać i jakim kosztem? Tak,był taki co chipował,a po niedługim czasie robił remont silnika w ASO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polonus Opublikowano 4 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2018 Teraz, JACKO29 napisał: Tak,był taki co chipował,a po niedługim czasie robił remont silnika w ASO Warto dodać, że nawet te chipy nie dawały jakich wielkich przyrostów. Było gorzej niż w 1.0 EB Forda, gdzie auta spokojnie ze 100KM kręcą się na 140KM i nawet nie rozsypują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gibek1 Opublikowano 4 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2018 (edytowane) Ciąg dalszy moich problemów z klima po uzupełnieniu klimatyzacji starym czynnikiem, klimatyzacja działała może jakiś tydzień -170zl. Klima znowu zaczęła syczeć przestała chłodzić. Pojechałem do ASO wycenili naprawę na około 3tyś. Oczywiście chlodnica ! Ale wspomniałem o możliwości dofinansowania przez nissana tej części bo jest wadliwa udało się ugrać 50%znizki także koszt naprawy w ASO wyniesie 1800 pln kompleksowo z gazem . W środę jestem umówiony na wymianę! Edytowane 4 Czerwca 2018 przez gibek1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr S. Opublikowano 4 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2018 (edytowane) http://m.auto-swiat.pl/zdjecia,c9vgb9?slide=10 Coś o silnikach. Czas sprzedać kaśkę Edytowane 4 Czerwca 2018 przez Piotr S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2018 Widać uważnie czytają nasze fora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike83 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Dokładnie, jakby żywcem przeklejone z tego forum. Ciekaw jestem jak to będzie ze sprzedażą samochodu z takim silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polonus Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 32 minuty temu, Mike83 napisał: Dokładnie, jakby żywcem przeklejone z tego forum. Ciekaw jestem jak to będzie ze sprzedażą samochodu z takim silnikiem. Czy ja wiem. Napisali, że łancuch się psuje od za niskiego poziomu oleju, a tu niektórzy piszą, że od za niskich obrotów. Dodatkowo oberwaly chyba wszystkie małe silniki, nie ma na tej liście chyba tylko 1.2PT od Peugeot/Citroen i 1.4 tjet od Fiata. Ten pierwszy ma trzy cylindry blee, a drugi pali sporo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toruńczyk Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Eee tam ...teraz to nie czas na takie zmartwienia ;) O tym niech martwią się potencjalni nabywcy - wtedy to można i powinno się o tym pomyśleć! Teraz to tylko cieszyć się z jazdy a w razie awarii nie dać się zbyć Nissanowi i ASO . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flood Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Teraz z nowymi autami nic nie wiadomo i można zejść z deszczu pod rynnę. Jeżeli nic się nie dzieje trzeba używać auto i tyle. No bo jaki nowy crossover w podobnej cenie jest pewny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomkek1912 Opublikowano 5 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2018 Wy to potraficie zdołować nawet największego optymistę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 6 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2018 Zdołować??? Świadome społeczeństwo to wartościowe społeczeństwo! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mephic Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 (edytowane) On 6/5/2018 at 8:01 AM, polonus said: Czy ja wiem. Napisali, że łancuch się psuje od za niskiego poziomu oleju, a tu niektórzy piszą, że od za niskich obrotów. Dodatkowo oberwaly chyba wszystkie małe silniki, nie ma na tej liście chyba tylko 1.2PT od Peugeot/Citroen i 1.4 tjet od Fiata. Ten pierwszy ma trzy cylindry blee, a drugi pali sporo. Jezdziles puretech ze mowisz ble? :-) Dynamika zzera dig-t na sniadanie a i kultura pracy jest w zasadzie podobna (mam oba te silniki w garazu :-) ) nie zmienia to faktu ze puretech nie jest bezawaryjny - jest duzy problem zwiazany ze swiecami zaplonowymi/spalaniem stukowym. Tyle ze w Polsce jeszcze nie jest o nim tak glosno jak na forach zagramanicznych. z drugiej strony ktory wspolczesny silnik jest bez wad? Ja zamierzam jezdzic i cieszyc sie 5 letnia gwarancja, martwic sie bedzie ktos inny Edytowane 8 Czerwca 2018 przez Mephic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polonus Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 3 minuty temu, Mephic napisał: Jezdziles puretech ze mowisz ble? :-) Dynamika zzera dig-t na sniadanie a i kultura pracy jest w zasadzie podobna (mam oba te silniki w garazu :-) ) nie zmienia to faktu ze puretech nie jest bezawaryjny - jest duzy problem zwiazany ze swiecami zaplonowymi/spalaniem stukowym. Tyle ze w Polsce jeszcze nie jest o nim tak glosno jak na forach zagramanicznych. z drugiej strony ktory wspolczesny silnik jest bez wad? Ja zamierzam jezdzic i cieszyc sie 5 letnia gwarancja, martwic sie bedzie ktos inny Z 3. cylidrowców turbo jeździłem 1.2PT w C3 Picasso, a sam mam 1.0EB od Forda. W obu czuć i slychać, że to trzy cylindry w tym od Forda w ogóle silnik nie istnieje poniżej 2krpm. PT prowadziłem za krótko, by mieć podstawy do twierdzenia, że jest w nim tak samo lub nie. Niemniej wibracje w 3. cylidrowcach są faktem + dźwięk silnika, który mnie irytuje (ale to jest tylko moja prywatna opinia). Co do 1.2tce to jak dla mnie oddaje strasznie nierównomiernie moc, więc jeździ się tak sobie, chociaż dźwiek wobec 3. cyl. zdecydowanie na plus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toruńczyk Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 (edytowane) ...zależy co t.zn. "bez wad" . Ja mogę o swoim powiedzieć - bezawaryjny ale ktoś inny doda ,że np. ma czekoś "za mało" Oczywiście , że trzeba się cieszyć z tego co się wybrało i czym się jeździ ! Inna sprawa , że później jest problem bo taki potencjalnie "trefny towar " odsprzedaje się długo i stosunkowo tanio :( Tyle ,że są tacy co szukają "okazji" ... Edytowane 8 Czerwca 2018 przez toruńczyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 Ja o swoim 1.2 DIG-T z QQ też mogłem powiedzieć, że był bezawaryjny. Podobnie teraz w Oplu. Można biadolić na jakiś silnik, ale jeśli nie jest ewidentnie zrypany konstrukcyjnie (a przecież 1.2 DIG-T nie jest), to często, by cieszyć się jazdą, wystarczy tylko wdrożyć w życie regułę "jak się dba, tak się ma." 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mephic Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 12 minutes ago, colins said: "jak się dba, tak się ma." O to to :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 3 godziny temu, colins napisał: Ja o swoim 1.2 DIG-T z QQ też mogłem powiedzieć, że był bezawaryjny. Podobnie teraz w Oplu. Można biadolić na jakiś silnik, ale jeśli nie jest ewidentnie zrypany konstrukcyjnie (a przecież 1.2 DIG-T nie jest), to często, by cieszyć się jazdą, wystarczy tylko wdrożyć w życie regułę "jak się dba, tak się ma." Powiedzmy ,że to prawda... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 No Ty Jacko, to wyjątkowy psuj jesteś i nawet zmiana marki pomóc wcale nie musi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 No a ile poprawiłem!? Ułaz byłby chyba ok!? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 Nie wiem, ale oczami wyobraźni widzę Ciebie na stanowisku kierowcy testowego nowych Nissanów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 8 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2018 No to bida z nędzą...firma padnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
memeQQ Opublikowano 10 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2018 Ten artykuł z AŚ w generalnie nic szczególnego nie wnosi, w zasadzie można wywnioskować, że jest to przyzwoity silnik i nie ma większych obaw i na tle rynku i w stosunku do awaryjności innych wypada przyzwoicie, bez jakiejś listy na -, co u innych producentów bardziej może doskwierać z racji typowych, konstrukcyjnych wpadek itp. Biorąc pod uwagę obecną motoryzację obiektywnie patrząc nie jest źle by coś ciężkiego zarzucić, pomijając kilka przypadków, choćby z forum. Oleju trzeba pilnować już w każdym aucie i jego konsumpcja (oczywiście w zdrowych przedziałach, nie ekstremalnych) się zdarza wszędzie, a tym bardziej problemy z rozrządem wynikają z jego niedoboru, co zostało nie raz podkreślone i nie jest to przypadek konstrukcyjny, jak ma to miejsce np. w 1.6 THP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.