myszorek Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Kadjar ma być o 32 cm dłuższy od Captura i 7 cm od Qq. Będzie miał większy bagażnik i będzie cięższy. Więc nie wiem, jak będzie sobie radził silnik 1.2 115 KM. Co innego 1.6. Czy odbierze klientów Nissanowi? Część pewnie tak, zwłaszcza z mocniejszym silnikiem. Myślę, że na naszym rynku zadecyduje o tym głownie cena. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fergul11 Opublikowano 4 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2015 Ale kaptur to jest wielkości Micry , na pewno mniejszy od Qq . Jeździ już tego trochę nawet dziś w mieście parkowałem obok tego "banity" hooda O Qq bym się nie martwił , głównym rynkiem dla nissana to chyba jednak jest Azja -Chiny itp. A renault nie miało do tej pory nic podobnego w ofercie , każdy swój kawałek tortu zgarnie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Poza tym Qq ma już ugruntowaną pozycję na rynku europejskim Co do jednostki 1.2 w Qq iRenault,byłem dzisiaj w salonie Renault"a i rozmawiałem chwilkę z elektronikiem,pytałem o różnicę pomiedzy 1.2 115KM a 1.2 130KM.Padła odpowiedź,turbina większa i zmiana softu,to wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Ale między 1.2DIG-T- 115KM a 1.2Tce- 115KM nie ma żadnej różnicy mechanicznej i softowej. Manix wczoraj odkrył że 1.6DIG-T z nowgo QQ to nie ta sama jednostka co 1.6DIG-T Juke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomi_St Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 byłem dzisiaj w salonie Renault"a i rozmawiałem chwilkę z elektronikiem no dobra, ale nie napisałeś na kiedy umówiłeś się na wymianę turbiny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 U Panie to nie są tanie rzeczy Turbina +zmiana softu uuuuuuuuuuuuuu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 no dobra, ale nie napisałeś na kiedy umówiłeś się na wymianę turbiny Heh...jajcarz Ale między 1.2DIG-T- 115KM a 1.2Tce- 115KM nie ma żadnej różnicy mechanicznej i softowej. Manix wczoraj odkrył że 1.6DIG-T z nowgo QQ to nie ta sama jednostka co 1.6DIG-T Juke Edziu,nie dywagujmy już na temat czy 1.2 to to samo 1.2 czy inne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myszorek Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Czyli np. w Megance 1.2 Tce 115 KM i 1.2 Tce 130 KM jest różnica w silnikach (turbina+soft). Trochę dziwna strategia firmy, bo nie taniej i prościej byłoby wgrać inny soft. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tosiek68 Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Panowie, jak jesteśmy przy rozmowach na temat silnika 1.2 DIG-T to chciałbym zapytać znawców tematu jak najlepiej dotrzeć silnik na odcinku 1600km, o których mówi instrukcja. Pytam o to, bo planuję zaraz po odbiorze samochodu przejechać około 1100km po autostradach. Wyczytałem jednak w instrukcji, że niepowinno się jechać przez dłuższy czas ze stałą prędkością (np. 110-120km/h). W związku z tym, czy zrezygnować z przejazdu autostradami i pojechać normalnymi drogami, co pozwoli na częste zmiany obrotów silnika i docieranie zgodnie z instrukcją? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Czyli np. w Megance 1.2 Tce 115 KM i 1.2 Tce 130 KM jest różnica w silnikach (turbina+soft). Trochę dziwna strategia firmy, bo nie taniej i prościej byłoby wgrać inny soft. No właśnie.Mnie też dziwi taka polityka ,bo co by miała na celu?Rozumie,inny silnik,ale tu??? Tosiek,no logika tak by podpowiadała,ale też na autostradzie możesz jechać z róznymi prędkościami.Trudno tak powiedzieć,czy taka jazda byłaby słuszna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 A nie jest czasem tak ,ze mocniejsze wersje dodatkowo mają wzmocnione denka tłoków /cylindrow i korbowody? Tak renault robi w dci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 A tego to nikt nie powie z serwisantów. Fakt jest taki że Renault ma lepszą gamę silników Tce 0.9-90KM 1.2- 115KM 120KM,130KM i najsilniejszy 1.6Tce 200KM . Renault przez tyle lat zrobiło z Nissana dziada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 6 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2015 Nie nudzi Cię to? Przeciez Ty ciągle zachowujesz się jak stary tetryk. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ProceSS Opublikowano 7 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2015 A tego to nikt nie powie z serwisantów. Fakt jest taki że Renault ma lepszą gamę silników Tce 0.9-90KM 1.2- 115KM 120KM,130KM i najsilniejszy 1.6Tce 200KM . Renault przez tyle lat zrobiło z Nissana dziada. nie do konca obecnie najmocniejsza jednostka Nissana 1.6 DiG-T to 218KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borek Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 (edytowane) Panowie to ja dołożę parę groszy: Codziennie robię około 52 km ( 26 km do pracy i z powrotem ) Średnie spalanie mam między 6.1 a 6,8. Obecnie na dzień dzisiejszy jest naliczniku 7 a to tylko dlatego ,że QQ przekraczam magiczną prędkość 160km/h Najniższa wartość jaką miałem to 5 l prędkość między 80 a 100. Panowie da się !!!! Dzisiaj jestem po trasie trasą S5, 50 km w jedną stronę i z powrotem. Nie wiem jak wy to robicie, że spalanie oscyluje w granicach 7. Mi komputer pokazywał 8,6, prędkość 120-130 km. Podczas codziennego użytkowania w mieście, komp pokazuje 10,5. Nie żeby mnie to bolało i żebym zagryzał zęby ale nie wiem jak miałbym jeździć żeby osiągnąć 7 litrów, może na tym całym trybie ECO? Edytowane 8 Lutego 2015 przez borek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makrys Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Borek widzę,że masz automat, może z tego względu więcej Ci pali ? Staram się uzyskać jak najszybciej żądaną prędkość i później ją tylko utrzymuje. Jak potrzebuje wyprzedzić szybka redukcja, wyprzedzam i wracam do optymalnej prędkości. Nie utrzymuje silnika niepotrzebnie na wysokich obrotach, a i na niskich również. Średnie obroty to od 1,8 do 3 a przy wyprzedzaniu 4 - 4,5. Tak właśnie sobie pomykam aby zaoszczędzić trochę paliwa. Nie jestem niedzielnym kierowcą ( sorry jeśli kogoś uraziłem ) ale uważam ,że nie ma sensu gnać jeśli widzę przed sobą korek , zator lub światła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Powyżej 120 km/h ten silnik zaczyna popijać jak ja za czasów kawalerskich. Następną wycieczkę zrób sobie zgodnie z przepisami , to zobaczysz jak ładnie zejdziesz ze spalaniem. A w mieście, to wiadomo, że pożre więcej, tym bardziej teraz zimą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Powyżej 120 km/h ten silnik zaczyna popijać jak ja za czasów kawalerskich. Następną wycieczkę zrób sobie zgodnie z przepisami , to zobaczysz jak ładnie zejdziesz ze spalaniem. A w mieście, to wiadomo, że pożre więcej, tym bardziej teraz zimą. W tedy była z ołowiem...lepiej smakowała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 No tak, ale to chyba historia na inną bajkę. W każdym razie do dzisiaj czasem siarką mi się odbija. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
borek Opublikowano 8 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2015 Ja również lubię dość szybko przyspieszyć do żądanej prędkości, i potem ją utrzymywać. Dodatkowo lubię używać trybu manualnego, gdzie ten silniczek na prawdę jest żwawy i ochoczo się zbiera w przedziale 3,5 - 5 tys obrotów. Zobaczymy jakie spalanie wyjdzie mi za tydzień, jadę w góry więc będzie okazja auto przetestować porządnie. Ale jak dla mnie w codziennych warunkach 7 - 8 litrów jest niemożliwe do osiągnięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gambiting Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Captur to nie jest raczej taki Juke? Z tego co wiem, Qashqai(J10, nie wiem czy J11 też), Renault Captur i Dacia Duster są wszystkie w trójkę robione na dokładnie tej samej płycie podłogowej. Juke z kolei na pewno ma tą samą płytę podłogową co Note. (oczywiście jak się mylę,to przepraszam z góry) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ProceSS Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Z tego co wiem, Qashqai(J10, nie wiem czy J11 też), Renault Captur i Dacia Duster są wszystkie w trójkę robione na dokładnie tej samej płycie podłogowej. Juke z kolei na pewno ma tą samą płytę podłogową co Note. (oczywiście jak się mylę,to przepraszam z góry) moze jest jak piszesz ale Captur jest moim zdaniem mniejszy w srodku od Juke (troche ale zawsze) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gambiting Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 (edytowane) Juke na tej płycie, co Note? Wątpię... Przecież Note ma tę samą płytę co Micra. A jednak: http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_B_platform Płyta "B" jest używana między innymi w Micrze, Renault Clio, Renault Modus i Twingo - ale jest wersja B0 która jest delikatnie przedłużona, i ona jest używana w Nissanie Note/Tiida i właśnie Juke, oraz w Dacii Logan, Sandero i .....Duster. Więc faktycznie jestem d*pa,bo Captur jest na bazie Clio,więc także na płycie "B". W takim razie to nowe cudo renault będzie jednym które ma tą samą płytę co Qashqai. Edytowane 9 Lutego 2015 przez gambiting Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Z tego co czytałem, to Qashqai J11 zbudowany jest na zupełnie nowej płycie podłogowej i jest to pierwszy model wykorzystujący tę płytę. Dopiero teraz będzie drugi i będzie to ten nowy Renault (Hajduk w nazwie mu chyba będzie ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
njacek Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 No ale zdaje się, że X-Trail nowy jest na tej samej płycie co J11. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.