herson Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 Akurat w tym kolorze i z tych zdjęc, niewiele można wywnioskowac. Kierownica i lewarek, nie wyglądają tragicznie, choc w rzeczywistości może byc zupełnie inaczej. Silnik 1,8 +LPG zabójcza kombinacja i ciekawe dlaczego łąńcuch był wymieniany przy 100kkm, czy było to w ramach gwarancji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysno Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 nie czytałem jeszcze nic o silniku 1,8 jest tak zly? a ten łańcuch też mnie zdziwił, spytałem i ponoć poprzednia właścicielka się uparła żeby wymienić.... samochód ogólnie nie wygląda na "zmęczony" tapicerki w dosc dobrym stanie, kierownica tez, jedynie lewarek jest mocno sfatygowany niestety to polska wersja szyby elektyrczne tylko z przodu, pas z tylu 2 punktowy, radio nie fabryczne, itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tonek Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 nie czytałem jeszcze nic o silniku 1,8 jest tak zly? zaraz będzie tysiąc głosów, że 1.8 to olejożerca, choć każdy tylko słyszał, czytał, a mało kto użytkował i stwierdził..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2008 jak sie podobno uda -to dobry, ale rzecz w tym ze czesto wadą silnikow 1,8 bylo znaczne zuycie oleju co potwerdzal Nissan ale zbywajac to tym ze jest to dopuszczalne zeby do 1l/1000km silnik mogl zuzyc [ Dodano: Czw 04 Gru, 2008 22:40 ] nie czytałem jeszcze nic o silniku 1,8 jest tak zly?a ten łańcuch też mnie zdziwił, spytałem i ponoć poprzednia właścicielka się uparła żeby wymienić.... samochód ogólnie nie wygląda na "zmęczony" tapicerki w dosc dobrym stanie, kierownica tez, jedynie lewarek jest mocno sfatygowany niestety to polska wersja szyby elektyrczne tylko z przodu, pas z tylu 2 punktowy, radio nie fabryczne, itp lewarki chyba takie są, po prostu przyjemna miekka guma kltora sila rzeczy z czasem parcieje i peka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 nie czytałem jeszcze nic o silniku 1,8 jest tak zly? a ten łańcuch też mnie zdziwił, spytałem i ponoć poprzednia właścicielka się uparła żeby wymienić.... Poczytaj, w dziale Almera był ostatnio temat o 1,8 i w dziale Primera było ich kilka. Właścicielka uparła się żeby wymienić..... głupszego wytłumaczenia nie miał? [ Dodano: Pią 05 Gru, 2008 09:23 ] zaraz będzie tysiąc głosów, że 1.8 to olejożerca, choć każdy tylko słyszał, czytał, a mało kto użytkował i stwierdził..... skoro tyle osób o tym pisało, nissan swojego czasu przeprowadzał akcje serwisową tzn ze coś w tym musi być, chyba że uważasz że to teoria spiskowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość frugoman Opublikowano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2008 cześc, witam wszystkich użytkowników, czy mógłbym prosić o zdekodowanie numeru VIN: JN1CAAN16U0016034 Chodzi mi o dokładniejsze dane niż z http://www.autobaza.pl/ab/pl/web/productaa0100 . Auto według ogłoszenia sprzedaży ma podgrzewane siedzienia - czy to jest opcja spotykana w tym modelu Nissana? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tonek Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 skoro tyle osób o tym pisało, nissan swojego czasu przeprowadzał akcje serwisową tzn ze coś w tym musi być, chyba że uważasz że to teoria spiskowa nie twierdzę, że nic nie ma na rzeczy, znam fakty . Jednak na forum jest jednoznacznie utara opinia, powtarzana przez osoby nie mające nigdy kontaktu z tym silnikiem, że każdy 1.8 bierze olej i nie warto go kupować. A to się chyba nieco mija z prawdą. Sorki za OT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vieriman Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 Mam pytanko. Czy jest jakaś zasadnicza różnica między almerynkami z tymi zegarami: a tymi: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wik Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 Witam. Ta na 1 zdjęciu została wyprodukowana w japoni (zegary, na kierownicy jest czarny napis nissana nie srebrny i jeszcze w komorze silnika powinna być srebrna tabliczka z danymi a nie czarna ), na 2 jest z produkcji z angli (zegary, napis na kierownicy srebrny,tabliczka w silniku czarna) i jeszcze są różnice w wyglądzie fabrycznego radia jeśli takie posiada oryginalne almerka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysno Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 Mam jeszcze jedno pytanie, i potrzebuje pilnie porady Mam do kupienia Almere, prod. grudzien 2001 2,2 Diesel, srebrna, przebieg 90000! (potwierdzony książką serwisową) 2 wlaścicieli w niemczech, ostatni 65 latek, ABS el. szyby centralny klima, wygląda bardzo ladnie, nie bita cena 14500+ oplaty, czyli chyba jakieś 16,5 tyś i ma tylko jedną wadę- 3 drzwi czy myslicie ze cena jest ok? ma to byc samochod dla żony, ja nadal W10- najlepsze auto jakie mialem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 za auto z takim przebiegiem, to cena moim zdaniem zdecydowanie OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vieriman Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 Witam.Ta na 1 zdjęciu została wyprodukowana w japoni (zegary, na kierownicy jest czarny napis nissana nie srebrny i jeszcze w komorze silnika powinna być srebrna tabliczka z danymi a nie czarna ), na 2 jest z produkcji z angli (zegary, napis na kierownicy srebrny,tabliczka w silniku czarna) i jeszcze są różnice w wyglądzie fabrycznego radia jeśli takie posiada oryginalne almerka. Czy są jeszcze jakieś inne różnice w konstrukcji auta poza tymi które wymieniłeś? Lepiej kupić Japońca czy Brytola? (wydaje mi się że Japońca ale lepiej zapytać) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 Mam jeszcze jedno pytanie, i potrzebuje pilnie poradyMam do kupienia Almere, prod. grudzien 2001 2,2 Diesel, srebrna, przebieg 90000! (potwierdzony książką serwisową) 2 wlaścicieli w niemczech, ostatni 65 latek, ABS el. szyby centralny klima, wygląda bardzo ladnie, nie bita cena 14500+ oplaty, czyli chyba jakieś 16,5 tyś i ma tylko jedną wadę- 3 drzwi czy myslicie ze cena jest ok? ma to byc samochod dla żony, ja nadal W10- najlepsze auto jakie mialem uważaj -bo od nowego roku akcyza ma wyniesc 18,6% wartosci auta !! Obecnie 'Tylko 13,5%" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wik Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 Witam.Ta na 1 zdjęciu została wyprodukowana w japoni (zegary, na kierownicy jest czarny napis nissana nie srebrny i jeszcze w komorze silnika powinna być srebrna tabliczka z danymi a nie czarna ), na 2 jest z produkcji z angli (zegary, napis na kierownicy srebrny,tabliczka w silniku czarna) i jeszcze są różnice w wyglądzie fabrycznego radia jeśli takie posiada oryginalne almerka. Czy są jeszcze jakieś inne różnice w konstrukcji auta poza tymi które wymieniłeś? Lepiej kupić Japońca czy Brytola? (wydaje mi się że Japońca ale lepiej zapytać) Witam. Ja jechałem do austrii po hondzine ale ktoś ja kupił, almerę kupiłem z gazety tylko że od właściciela. Prawdę mówiąc to nie wiedziałem co kupuję potem dowiedziałem się z tego forum że to oryginalny japończyk. Alma jest z silnikiem 1.8, który jest dosyć krytykowany na tym forum, ale z tego co zauważyłem to wszystkie negatywne opinie tej jednostki pochodzą z aut z angli a nie japoni. Nie twierdzę że japończyki sie nie psuja (po kupnie musiałem wymienić sonde lambda i przepływomierz powietrza, ale autem jeździła kobieta wiec sie niema co dziwić, dobrze że to automat to przynajmniej skrzynia i silnik są super) a poza wymianą oleju i filtrów nic nie robiłem wiecej. Kupiłem ja jak miała 89 tyś. przebiegu rok temu teraz ma 97 tyś. i jest super. Acha ja więcej różnic nie znam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vieriman Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 Mam jeszcze jedno pytanie, i potrzebuje pilnie poradyMam do kupienia Almere, prod. grudzien 2001 2,2 Diesel, srebrna, przebieg 90000! (potwierdzony książką serwisową) 2 wlaścicieli w niemczech, ostatni 65 latek, ABS el. szyby centralny klima, wygląda bardzo ladnie, nie bita cena 14500+ oplaty, czyli chyba jakieś 16,5 tyś i ma tylko jedną wadę- 3 drzwi czy myslicie ze cena jest ok? ma to byc samochod dla żony, ja nadal W10- najlepsze auto jakie mialem uważaj -bo od nowego roku akcyza ma wyniesc 18,6% wartosci auta !! Obecnie 'Tylko 13,5%" O to się raczej martwić nie muszę bo poluję tylko i wyłącznie na autka zarejestrowane już w PL Ktoś jeszcze ma może Japońca?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość satanic_mantra Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 mam alme gti z 97 roku. jest za***ista, prawdziwy japoniec. z wiarygodnych źródeł wiem, że np almery z silnikiem 2,2 są naprawdę do bani, często psują się w nich turbiny a jak wiadomo, nie jest to wydatek paruset złotych.Zaprawdę powiadam Wam-TYLKO-japońce. sajonara:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 mam alme gti z 97 roku. jest za***ista, prawdziwy japoniec. z wiarygodnych źródeł wiem, że np almery z silnikiem 2,2 są naprawdę do bani, często psują się w nich turbiny a jak wiadomo, nie jest to wydatek paruset złotych.Zaprawdę powiadam Wam-TYLKO-japońce. sajonara:) Ccóż to za wiarygodne źródło opowiada Ci takie historie? Na forum jestem rok czasu i zdążyłem przeczytac post jednej/dwóch osób, które miały problem z turbiną w almie 2,2 Nie pomyliłes tego przypadkiem z 1,9 dci w lagunach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tolo74 Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 tylko czekam w swojej Almie 2.2 na awarie turbiny, może już dzisiaj mi padnie Dlatego warto temu pomóc np często dając jej buta -zwłaszcza na oblodzonej jezdni przy jeżdzie na drugim gazie -wtedy na pewno padnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vieriman Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Ponawiam swoje pytanie odnośnie ewentualnych różnic w konstrukcji między N16 robionymi w Japonii a tymi wykonanymi w Anglii (chodzi tutaj dokładnie o N16 2.2 Di 2001-2002 r) Mam po prostu możliwość kupna Japońca, ale właśnie wolę się upewnić czy potem nie okaże się że trzeba będzie sprowadzać części do niego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Różnic konstrukcyjnych nie ma, mówi się o różnicy jakosciowej ( zresztą tak chyba jest w kazdym przypadku, nie tylko w motoryzacji, że lepiej kupić coś z macierzystego kraju pochodzenia, niż składane na zlecenie ). Sedany były z Japonii, hatchbacki z Anglii. O części nie musisz się martwić, bo zarówno jeden jak i drugi model, sprzedawane były w Polsce przez Nissana, oryginałów i zamienników pod dostatkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość satanic_mantra Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 mam alme gti z 97 roku. jest za***ista' date=' prawdziwy japoniec. z wiarygodnych źródeł wiem' date=' że np almery z silnikiem 2,2 są naprawdę do bani, często psują się w nich turbiny a jak wiadomo, nie jest to wydatek paruset złotych.Zaprawdę powiadam Wam-TYLKO-japońce. sajonara:)[/quote'']Ccóż to za wiarygodne źródło opowiada Ci takie historie? Na forum jestem rok czasu i zdążyłem przeczytac post jednej/dwóch osób, które miały problem z turbiną w almie 2,2 Nie pomyliłes tego przypadkiem z 1,9 dci w lagunach?[/quote owo wiarygodne źródło to facet z serwisu nissana. Nie wyssałem tego z palca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 owo wiarygodne źródło to facet z serwisu nissana. Nie wyssałem tego z palca. Raczej chodzilo mu o pompe wtryskowa nie turbine Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość satanic_mantra Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 ok, w końcu to Ty jesteś debeściakiem:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość karooo Opublikowano 14 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2008 Witam, Na samym początku chciał bym bardzo serdecznie wszystkich powitać. Domyślam się, że temat był tysiące razy poruszany, ale bardzo proszę o odpowiedzi ponieważ siedzę za granicą i nie często zdarza mi się okazja do posiedzenia na necie. Zamierzam kupić Nissana Almere Tino 2.2 136KM 6 skrzynia. Czy mogę was prosić o opinie na temat tego autka? czy ten silnik się dobrze sprawuje itp., dziękuje bardzo i pozdrawiam ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 15 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2008 poczytaj ten wątek i będziesz wiedział Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.