Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Skrzypienie układu kierowniczego J11


kubaad
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A wiesz Edziu, że po zamontowaniu do QQ 16-calowych "balonówek" Nissan radzi ich napompowanie aż do 2.6 bara? Sam się zdziwiłem, że aż tyle, ale nic nie ściemniam i taka informacja widnieje na stosownej naklejce w aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Colins bo im niższy profil opony to ciśnienie rośnie! Do ochrony felgi :)

Dla mojego rozmiaru idzie 2.3 ale buja jak łajbą to pompuje 2.5 i super ;)

Edytowane przez Edek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla wyższego profilu sensowne jest wyższe ciśnienie, właśnie żeby "nie bujało jak łajbą" :)

manix: cięcie kosztów :/ Mi strasznie brakuje "hydrauliki" w nowych autach. Chyba tylko McLaren nie przeszedł na elektrykę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co w tym dziwnego? Notes też z przodu ma bodajże 2.6.

2.3  i 2.1 a przy obciążeniu tył 2.6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Edek, z całym szacunkiem, ale nie widziałeś QQ na oczy, a się wypowiadasz.

Wyobraź sobie, że w przypadku tego auta Nissan mocno różnicuje stopień dymania opon.

I dla opon 16" wymaga ciśnienia 2.6 bar we wszystkich oponach, ale już dla opon 18 czy 19" tak jak pisze Jacko czyli 2.3 przód i 2.1 tył.

I takie właśnie ciśnienie mam w tej chwili w swoich 18" i jakoś kapci nie widzę.

Jeśli natomiast chodzi o wagę pojazdu, to wbrew pozorom QQ jest dość lekkim autem, bo waży ledwo 1300 kg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie widziałem QQ na oczy wyobraź sobie że nawet jeździłem, w wolnej chwili jak mi zmieniali klocki z płynem w mojej Panterze . 

To co ty pieprzysz o tym co ja widziałem a czego nie.....................

Edytowane przez Edek01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, wreszcie prawdziwy Edek się w Tobie odezwał. :D

Przepraszam wobec tego. Ja się nie znam, bo mam QQ zaledwie rok (nawet niecały). A Ty przecież jeździłeś po placu więc wiesz lepiej.

Masz rację. :spoko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie po placu a po Warszawie na jeździe testowej bo mnie namawiali na zmianę,jak kazałem usiąść z tyłu mej pantery po jeździe QQ to mina mu zrzedła  !

Mało tego dla mojej dynamicznej jazdy za bardzo buja budą tego QQ .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bujało, bo zgodnie z tym co pisałeś wcześniej, opony testowego QQ były za słabo napompane. Trzeba było opierpapierdolić szefa ASO, podjechać do najbliższej stacji paliw i walnąć w oponki ze 4 atmosfery. Od razu by przestało bujać. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No i przyszła odpowiedź z centrali Nissana. Będzie wymiana wyłącznie podkładek pod łożyskami, które to podobno są problemem sytuacji a które to tak samo spędzały sen z powiek właścicielom Nota. Wymienimy. pojeździmy, zobaczymy ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jacko, Ty tu jestes taki wazny a ja Ciebie nie zaprosilam na wspolne biczowanie,,teraz sie boje, wybacz mi prosze :buzki:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się biczowania nie boisz,to i ze mnie nie taki diabeł straszny :D

 

A teraz tylko trzeba czekać na redaktora Colinsa :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dawali to trzeba było brać,a nie stać w kolejce po Redachtora :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

I co, ktoś był z tym w serwisie i zdiagnozowano coś? Bo w moim serwisie jak się im nie powie co to to mogę zapomnieć o naprawie bez objawów widocznych na hali...

Ja mam 2010 rocznik i stuki przy skręcie kierownicą są spowodowane na 99% górnymi łożyskami w kolumnach, jadę je jakoś wymienić do warsztatu za tydzieńi bedzie wiadomo czy na 100% to łożyska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj (przebieg 18 tys.) pojawiło się skrzypienie przy kręceniu kierownicą. Najgłośniej gdy następuje zmiana kierunku kręcenia (z lewo na prawo czy na odwrót). Wg mnie skrzypienie jest wyraźne z pod kierownicy, a nie z łożysk McPersona - ale może mi się wydaje.

W przyszły poniedziałek jestem umówiony na coroczny przegląd - więc dołożę kolejną pozycję do listy (dotychczas na liście nie działająca lampka w podsufitce i ciulato lejący spryskiwacz szyby)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj (przebieg 18 tys.) pojawiło się skrzypienie przy kręceniu kierownicą. Najgłośniej gdy następuje zmiana kierunku kręcenia (z lewo na prawo czy na odwrót). Wg mnie skrzypienie jest wyraźne z pod kierownicy, a nie z łożysk McPersona - ale może mi się wydaje.

W przyszły poniedziałek jestem umówiony na coroczny przegląd - więc dołożę kolejną pozycję do listy (dotychczas na liście nie działająca lampka w podsufitce i ciulato lejący spryskiwacz szyby)

 

A to cos jak u mnie, lewa sikawka jakos tak pryska czasem poza szybe. Do tego silowniki klapy bagaznika jakby stracily moc, otwierac otwieraja ale wyraznie slabiej niz np. miesiac temu a przy zamykaniu trzeba uwazac zeby nie pierdyknelo za mocno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Capitanie,sikawki regulują bez problemu,siłowniki osłabia zimno.Podnosząc klapę dodatkowo działa hamulec olejowy w siłownikach,opuszczając już go nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Capitanie,sikawki regulują bez problemu,siłowniki osłabia zimno.Podnosząc klapę dodatkowo działa hamulec olejowy w siłownikach,opuszczając już go nie ma.

 

No to zobaczymy jak na wiosne beda dzialac ale wg mnie i tak sa za slabe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...