colins Opublikowano 24 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2015 A wiesz Edziu, że po zamontowaniu do QQ 16-calowych "balonówek" Nissan radzi ich napompowanie aż do 2.6 bara? Sam się zdziwiłem, że aż tyle, ale nic nie ściemniam i taka informacja widnieje na stosownej naklejce w aucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Co w tym dziwnego? Notes też z przodu ma bodajże 2.6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 (edytowane) Colins bo im niższy profil opony to ciśnienie rośnie! Do ochrony felgi Dla mojego rozmiaru idzie 2.3 ale buja jak łajbą to pompuje 2.5 i super Edytowane 25 Października 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Akurat w tym przypadku jest zupełnie odwrotnie, bo felga mała, a opona duża. Więc coś nie teges z Twoją teorią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Dla wyższego profilu sensowne jest wyższe ciśnienie, właśnie żeby "nie bujało jak łajbą" manix: cięcie kosztów :/ Mi strasznie brakuje "hydrauliki" w nowych autach. Chyba tylko McLaren nie przeszedł na elektrykę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Colins ale w twoim przypadku buda waży dlatego zalecają 2.6bar! napompuj 2.3 2.4 a samochód przy manewrach będzie jak kapeć tak jak u mnie na 2.3bar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Co w tym dziwnego? Notes też z przodu ma bodajże 2.6. 2.3 i 2.1 a przy obciążeniu tył 2.6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Edek, z całym szacunkiem, ale nie widziałeś QQ na oczy, a się wypowiadasz. Wyobraź sobie, że w przypadku tego auta Nissan mocno różnicuje stopień dymania opon. I dla opon 16" wymaga ciśnienia 2.6 bar we wszystkich oponach, ale już dla opon 18 czy 19" tak jak pisze Jacko czyli 2.3 przód i 2.1 tył. I takie właśnie ciśnienie mam w tej chwili w swoich 18" i jakoś kapci nie widzę. Jeśli natomiast chodzi o wagę pojazdu, to wbrew pozorom QQ jest dość lekkim autem, bo waży ledwo 1300 kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 (edytowane) Ja nie widziałem QQ na oczy wyobraź sobie że nawet jeździłem, w wolnej chwili jak mi zmieniali klocki z płynem w mojej Panterze . To co ty pieprzysz o tym co ja widziałem a czego nie..................... Edytowane 25 Października 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 No, wreszcie prawdziwy Edek się w Tobie odezwał. Przepraszam wobec tego. Ja się nie znam, bo mam QQ zaledwie rok (nawet niecały). A Ty przecież jeździłeś po placu więc wiesz lepiej. Masz rację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Nie po placu a po Warszawie na jeździe testowej bo mnie namawiali na zmianę,jak kazałem usiąść z tyłu mej pantery po jeździe QQ to mina mu zrzedła ! Mało tego dla mojej dynamicznej jazdy za bardzo buja budą tego QQ . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Bujało, bo zgodnie z tym co pisałeś wcześniej, opony testowego QQ były za słabo napompane. Trzeba było opierpapierdolić szefa ASO, podjechać do najbliższej stacji paliw i walnąć w oponki ze 4 atmosfery. Od razu by przestało bujać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 25 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2015 Przenieście się z tą dyskusją tu:http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/99083-j11-jakie-macie-ci%C5%9Bnienie-opon/?view=findpost&p=1043905&hl=%2Bci%C5%9Bnienie+%2Boponach Albo będę Was kasował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kylonek Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 No i przyszła odpowiedź z centrali Nissana. Będzie wymiana wyłącznie podkładek pod łożyskami, które to podobno są problemem sytuacji a które to tak samo spędzały sen z powiek właścicielom Nota. Wymienimy. pojeździmy, zobaczymy .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monika99 Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Przenieście się z tą dyskusją tu:http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/99083-j11-jakie-macie-ci%C5%9Bnienie-opon/?view=findpost&p=1043905&hl=%2Bci%C5%9Bnienie+%2Boponach Albo będę Was kasował. Jacko, Ty tu jestes taki wazny a ja Ciebie nie zaprosilam na wspolne biczowanie,,teraz sie boje, wybacz mi prosze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Jak się biczowania nie boisz,to i ze mnie nie taki diabeł straszny A teraz tylko trzeba czekać na redaktora Colinsa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Napiszę w stylu Jacka - proszę trzymać się tematu, bo będę usuwał. Zaraz, gdzie jest przycisk usuń? Dlaczego mi nie dali? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Jak dawali to trzeba było brać,a nie stać w kolejce po Redachtora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
colins Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Sami mi dali, ja się nie napraszał. Teraz czuję się wyalienowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Kurna UFO się znalazło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał1979 Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 I co, ktoś był z tym w serwisie i zdiagnozowano coś? Bo w moim serwisie jak się im nie powie co to to mogę zapomnieć o naprawie bez objawów widocznych na hali... Ja mam 2010 rocznik i stuki przy skręcie kierownicą są spowodowane na 99% górnymi łożyskami w kolumnach, jadę je jakoś wymienić do warsztatu za tydzieńi bedzie wiadomo czy na 100% to łożyska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Dzisiaj (przebieg 18 tys.) pojawiło się skrzypienie przy kręceniu kierownicą. Najgłośniej gdy następuje zmiana kierunku kręcenia (z lewo na prawo czy na odwrót). Wg mnie skrzypienie jest wyraźne z pod kierownicy, a nie z łożysk McPersona - ale może mi się wydaje. W przyszły poniedziałek jestem umówiony na coroczny przegląd - więc dołożę kolejną pozycję do listy (dotychczas na liście nie działająca lampka w podsufitce i ciulato lejący spryskiwacz szyby) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CaptainRandall Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Dzisiaj (przebieg 18 tys.) pojawiło się skrzypienie przy kręceniu kierownicą. Najgłośniej gdy następuje zmiana kierunku kręcenia (z lewo na prawo czy na odwrót). Wg mnie skrzypienie jest wyraźne z pod kierownicy, a nie z łożysk McPersona - ale może mi się wydaje. W przyszły poniedziałek jestem umówiony na coroczny przegląd - więc dołożę kolejną pozycję do listy (dotychczas na liście nie działająca lampka w podsufitce i ciulato lejący spryskiwacz szyby) A to cos jak u mnie, lewa sikawka jakos tak pryska czasem poza szybe. Do tego silowniki klapy bagaznika jakby stracily moc, otwierac otwieraja ale wyraznie slabiej niz np. miesiac temu a przy zamykaniu trzeba uwazac zeby nie pierdyknelo za mocno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Capitanie,sikawki regulują bez problemu,siłowniki osłabia zimno.Podnosząc klapę dodatkowo działa hamulec olejowy w siłownikach,opuszczając już go nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CaptainRandall Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Capitanie,sikawki regulują bez problemu,siłowniki osłabia zimno.Podnosząc klapę dodatkowo działa hamulec olejowy w siłownikach,opuszczając już go nie ma. No to zobaczymy jak na wiosne beda dzialac ale wg mnie i tak sa za slabe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.