Gość egon Opublikowano 8 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2005 Pozdro wszystkim i jest pytanko. Co dobrego można zrobić z układem wydechowym w 100nx 1.6 16V gażnik, zagazowany? Jaką puszkę końcową, czy warto [ a la mugen] ewentualnie, jak wyprowadzić końcówki na obie strony. Czy ktoś to już robił? Teraz są po obu stronach bez puszki, a efekt no cóż....efekt dżwiękowy git, dymią równo, za to parę kucy poszło w p......... :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 8 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2005 Pojedynczy wydech max. 2", ze srodkowym i koncowym tlumikiem (np. Upgrade), najlepiej z kwasowki powinien byc najlepszym rozwiazaniem. Warto zmienic tez kolektor na 4-2-1 jesli takiego nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 9 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2005 nie wycinaj kata, bo ponoc to nic nie daje a wrecz przeciwnie troche slabnie :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość egon Opublikowano 23 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2005 http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=67517504 co sądzicie o tym mugenie, czy sprawdzi się w 100 nx :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 26 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2005 KM robi takie sobie tlumiki. Nie zaszkodzi, natomiast dzwiek jest taki jak w Poldku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehrer Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 mam taki pomysl do zrealizowania, ze chce przyspawac chromowana koncowke do 1.6 (caly koncowy mi niepotrzebny) ;] nie zalezy mi na buczeniu, moze byc nawet bez zmian w dzwieku (chetnie moze warczec), wiem ze jak zle sie dobierze to bedzie chodzil jak poldek, licze na czyjas podpowiedz, czy warto moze wstawic przelotowke zamiast kata ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dami Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Ja mam wycięty katalizator i zamiast tego wstawiony końcowy tłumik przelotowy z Fiata 125 :wink: ,środkowy przelotowy został fabryczny a końcowy to WM Sport ala Mugen http://www.allegro.pl/item97037850_super_t..._i_pomruk_.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehrer Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 i jaki jest efekt ? :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Endriu wycięcie kata w naszych 1.6 daje 5KM. Mehrer jak zakładasz pełen przelot jako końcowy to nie ździw się jak się okaże, że auto osłabnie w niskim i średnim przediale obr za to zrobi się mocne w górze. To normalny objaw jak się robi za wolne wydechy. Nieźle by było zrobić końcowy pełen przelot na puszcze wielkości orginalnej (tak by zachować pojemność układu wydechowego), rura wchodząca do tłumika powinna być takiej średnicy jak cały wydech za to wychodząca powinna być mniejszej średnicy dość zbliżona do orginału (wtedy zachowamy dławienie układu wydechowego i nie będzie efektu opisanego wyżej) i do tego dospawana jakaś końcówka o kształcie i wymiarze takim jak się chce. Przyjżyjcie się jaka jest rura wychodząca względem końcówki w tłumiku Wielkiego Waca w Maximie: Wycinając kata nie zapomnijmy o wsadzeniu w jego miejsce tłumika przelotowego o podobnej wielkości. Dzięki temu zachowamy pojemność układu wydechowego i nie będzie takiego metalicznego dźwięku jak u mnie czy u Gościa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dami Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2006 Mrozu dobrze gada dać mu :564: A co do efektu u mnie to faktycznie dół jest minimalnie słabszy ale góra sie bardzo poprawiła ,jezeli chodzi o dzwięk to miodzio(nie przypomina poloneza mimo zaadaptowanego tłumika :wink: )a po wyjęciu zatyczki dopiero zaczyna się zabawa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 mam taki pomysl do zrealizowania, ze chce przyspawac chromowana koncowke do 1.6 (caly koncowy mi niepotrzebny) ;] nie zalezy mi na buczeniu, moze byc nawet bez zmian w dzwieku (chetnie moze warczec), wiem ze jak zle sie dobierze to bedzie chodzil jak poldek, licze na czyjas podpowiedz, czy warto moze wstawic przelotowke zamiast kata ?Ja wlasnie tak zrobilem. Ucialem stara koncowke wspawalem nowa chromowana. W srodku minimalnie sie zmienilo jesli chodzi o dzwiek, natomiast na zew. lekko buczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chrosta Opublikowano 14 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2006 ja zrobiłem to lepiej, kupiłem przedostatni tłumik z poloneza 30zł(przelotowy) po załozeniu jego jest bardzo łagodny basowy dzwiek:D teraz czekam na koncówke która zostawiłem w Niemczech.... pospawam i załoze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas3035 Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Założyłem (sie znaczy założyli mi) zaniennik środkowego tłumika Polskeij firmy "POLMO" czy jakoś tak, i generalnie kiszka bi nie przylega tak jak oryginał i odewstaje od podwozia na tym zagięciu przed tylnym kołem i wogóle jest do d...... . Nie polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gościu Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 a mi sie taki metaliczny dzwiek nawet podoba ja juz mam milion pomysłów na tunig tylko wiadomo brak kasy moze ktos sie orietuje ile kosztuje kolektor 4-2-1 do naszych nx , bo w sumie od tego mozna zaczynac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robertss Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Cześć ja w ubieglym tygodniu zafundowalem sobie wydech z kwasówki-przelot z tylnym tlumikiem, mam seryjny kolektor rurowy(silnik SR20DE) i pociągnięta dwururkę fi 50 ok 50 cm, a potem rura fi 60 do końcowego tlumika. Powiem wam, że teraz lomot jest nieziemski . Oglądalem tlumik na pewno spróbuje go rozpruć i czymś napelnić. Mam dwie możliwości wata szklana lub bazaltowa lub jakieś siateczski druciane lub coś metalowego.Może mi coś doradzicie. jak nie pomoże to na nowy tlumik bedę sie musial wykosztować. pzdr ps mam jeszcze jeden kolektor do oddania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 25 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2006 moze ktos sie orietuje ile kosztuje kolektor 4-2-1 do naszych nx Z USA możesz ściągnąć najtańszy 4-2-1 za chyba 79USD, chromowany 4-2-1 plus kawałem z dwururką za 99USD. O ile pamiętam to z kosztami przesyłki i zarobkiem kogoś kto to ściąga wyjdzie ze 175USD (w przypadku transportu morskiego). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gościu Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 moze ktos sie orietuje ile kosztuje kolektor 4-2-1 do naszych nx Z USA możesz ściągnąć najtańszy 4-2-1 za chyba 79USD, chromowany 4-2-1 plus kawałem z dwururką za 99USD. O ile pamiętam to z kosztami przesyłki i zarobkiem kogoś kto to ściąga wyjdzie ze 175USD (w przypadku transportu morskiego). hmm, a nie da sie tego zrobic u pana stasia w warsztacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 hmm, a nie da sie tego zrobic u pana stasia w warsztacie? Wszystko się da tylko nie wiem czy wyjdzie Cie to taniej. Trzeba popytać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 Jesli chodzi o moc to wydac trzeba troche kasy zeby to dalo jakis efekt... wymienisz wydech i okaze sie ze dolot za slaby jest... i znowu kasa. Chcesz miec szybsze auto: kup sobie z wiekszym silnikiem. Jest na allegro NX GTI za 7000zl - na zdjeciach wyglada na zadbanego. Dostaniesz 60 koni w stosunku do 1.6 - a jak swojego za 6 tys opchniesz to stosunek mocy do kosztow bedzie rewelacyjny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gościu Opublikowano 2 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2006 Jesli chodzi o moc to wydac trzeba troche kasy zeby to dalo jakis efekt... wymienisz wydech i okaze sie ze dolot za slaby jest... i znowu kasa. Chcesz miec szybsze auto: kup sobie z wiekszym silnikiem. Jest na allegro NX GTI za 7000zl - na zdjeciach wyglada na zadbanego. Dostaniesz 60 koni w stosunku do 1.6 - a jak swojego za 6 tys opchniesz to stosunek mocy do kosztow bedzie rewelacyjny. zgadzam sie, ale.. zawsze jest ale swoj samochod juz znam, wiec co w nim robilem co musze zrobic , a tak to zawsze jest jakas niewiadoma, znaczy wydech tak czy srak musze zrobic , bo moj samochod chyba robil za amfibie i wydech mam w opłakanym stanie ale pomyslalem sobie o kolektorku ktory wiem ze naprawde duzo daje, a jak mamy wydech 2 calowy to juz normlanie malina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 zgadzam sie, ale.. zawsze jest ale swoj samochod juz znam, wiec co w nim robilem co musze zrobic Dokładnie jest tak jak mówisz. Ja mojego też bym nie zamienił jak na razie na gti, bo nie będe kupował kota w worku. Pozatym jak dojdzie wyższe ubezpieczenie i takie tam to wole pozostać przy moim i go lekko dłubnąć na dolocie i wydechu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chrosta Opublikowano 3 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2006 ja powinem miec w pt najpóźniej sobota gotowy wydech... porobie fotki od spodu. Od kolektora pujdzie rura 2.5cala strumienica, i koncowy wydech Serbing ze stali nierwdzewnej:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 Od kolektora pujdzie rura 2.5cala strumienica, i koncowy wydech Serbing ze stali nierwdzewnej:) Nie wiem czy troszke nie przesadzasz z wielkoscią przekroju rur do takiego silnika, z tą strumienicą to sobie odpuść, bo możesz tylko stracić a nie zyskać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chrosta Opublikowano 4 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2006 no właśnie byłem u goscia co robi i powiedział ze z rura przesadziłem:) dzis wstawilismy koncowy tłumik jest basowo ale ciągle cichooooooooooooo, jutro poleci srodkowy i kat. Strumienice chce ze wzg na klankgłownie fajny efekt daje gdy spada z obr (naddzwiekowa czy tam ultradzwi...... nie znam sie na tym) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gościu Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 tzn. jaki efekt? bo na gazie nauczlem sie tak zmieniac bieg , ze podczas zmniany biegów strzela , albo jak zchodzi z odpowiednich obrotów to tez fajnie strzela(bulgocze) a na pb jak go wkrece na 6 tys zdejme noge z gazu, dojdze do 4tys wrzuce wyszy bieg to normlanie tak strzał ze :shock: ale to nie zawsze wychodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.