Gość Mrozu Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 a na pb jak go wkrece na 6 tys zdejme noge z gazu, dojdze do 4tys A ja na razie nauczyłem się dokręcać go do 8000obr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 5 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2006 a na pb jak go wkrece na 6 tys zdejme noge z gazu, dojdze do 4tys A ja na razie nauczyłem się dokręcać go do 8000obr Hehe ja zamknalem licznik obrotosciomierza i wskazowka zatrzymala sie na plastiku ...nie bylo to zamierzone, ale silnik wytrzymal po roku od tego zdarzenia jeszcze daje rade :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robertss Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 A propo strzalów jak schodzi z obrotów u mnie jest tak samo, na bennie nie wiem, bo w trasie nie używam, ale na gazie to nieźle daje , czy to normalne , a możę mam za bogatą mieszankę? Wcześniej mialem standardowy wydech i strumienicę i też strzelal, teraz pelny przelot z kwasa i tylko końcowy i jest to samo. Koniec tlumika okopcony, na diagnostyce wynik 55 i sonda "miga" jak w podręczniku. Tak ma być czy co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRZECHu Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 A propo strzalów jak schodzi z obrotów u mnie jest tak samo' date=' na bennie nie wiem, bo w trasie nie używam, ale na gazie to nieźle daje , czy to normalne , a możę mam za bogatą mieszankę? [/quote'] Chyba wiekszosc LPG tak robi, u mnie jest raczej pierdzenie niz strzelanie, dokladnie jak mowisz przy hamowaniu silnikiem -ogolnie przy spadku obortow. Czarodzieje od gazu powinni Ci to poprawic. Wcześniej mialem standardowy wydech i strumienicę i też strzelal' date=' teraz pelny przelot z kwasa i tylko końcowy i jest to samo. Koniec tlumika okopcony, na diagnostyce wynik 55 i sonda "miga" jak w podręczniku. Tak ma być czy co?[/quote'] Czemu wywaliles stumienice? Dzialo sie cos nie tak czy tylko przez to strzelanie? Zauwazyles jakies zmiany w dynamice? pogorszenie/polepszenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 racja strzelanie na LPG to norma i nie ma sie czym martwic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gościu Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 jak bogata mieszanka lpg to dobrze dla głowicy , kiedys jak mialem fabryczne ustawienie zapłonu to tez mi strzelał na PB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość robertss Opublikowano 6 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2006 Strumkę wywalilem bo robilem przelot z kwasa i nie chcialem poprostu, nie zeby coś się dzialo. Czytalem, że podobno nie powinno montowac sie jej w silnikach z recylkulacją spalin. W ogóle temat strumienic jest zlożony. Moja udawala katalizator i pewnie troche wygluszala, ale w dowodzie rej. nie mam wpisanego kata wieć wywalilem ps czy wiecie co można zastosować do wyciszenia tlumika. Coś trwalego nie wiem wata bazaltowa? wszystkie pomysly mile widziane. Na razie nie mam kasy na tlumik z el Teca (600 zl) ale jak nie wyjdzie to cóż... wczoraj zrobilem na pustym przelotowym tlumiku 500 km i nie powiem , mam dość :667: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chrosta Opublikowano 8 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2006 ja mam sam koncowy super sporta z kwasowki i po nagrzaniu sie w nim wygłuszenia głosno buczy wiec Tobie sie nie dziwie, a mam jeszcze katalizator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 Wracając do tematu, zastanawiam się co zrobić z wydechem. Dokładnie chodzi o to, że chcę wymienić cały układ bez ruszania kolektora. I tutaj mam pytanie, po przeczytaniu postów w tym temacie zaczynam się głowić czy moja koncepcja jest OK. Miałem w planach zrobić wydech z 2" rurki kwasowej z jednym tłumikiem środkowym i jakimś końcowym a la mugen. Wydech obecny składa się z tłumika środkowego, katalizatora i oczywiście tłumika końcowego, jest to wydech fabryczny. Rozmawiałem dzisiaj z kolesiem z motoryzacyjnego i ten powiedział mi, że jak w układzie jest katalizator to teraz też powinien być ponieważ będą inne ciśnienia, przeloty etc. Tak więc co radzicie :?: Zrobić układ po staremu czyli tłumik środkowy+kat+sportowy końcowy czy tłumik środkowy i sportowy końcowy a cała reszta z 2" kwasówki. Ciężki temat po powyższych wypowiedziach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 Zrób cały wydech od kolektora tak jak mówiszz 2", ale zastosuj przelotowy wydech środkowy, sportowy kat lub drugi wydech przelotowy wielkości kata (i pojemności) i przelotowy lub komorowy końcowy, ale najlepiej jak rura wychodząca z tłumika końcowego będzie mniejszej średnicy czyli nie 2" tylko np. 1.75" (nie wiem czy taka rura występuje, ale to jest tylko przykład). Dzięki temu zwężeniu będziesz miał dławienie układu wydechowego i nie stracisz mocy i momentu w niskich obr. Zastosowanie kata lub tłumika w jego miejsce ma za zadanie zachowanie pojemności układu wydechowego. Jak ją zmniejszysz wycinając kata i wstawiając rurke zazwyczaj traci się moc i moment w niskich obr czyli stracisz elastyczność która po przyspieszeniu zapłonu jest dość dobra w tym autku. Miłego dłubania Elo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 Czyli generalnie chodzi o zachowanie pojemności układu? Wydech środkowy chcę mieć w miarę normalny ponieważ nie chcę aby hałas wydechu urwał mi głowę bo samochodu używam w pracy. Hmm... jutro skoczę do Naszych Chojnickich szpeców od Tuningu i zobaczę co oni mi powiedzą. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 12 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2006 Czyli generalnie chodzi o zachowanie pojemności układu? Wydech środkowy chcę mieć w miarę normalny ponieważ nie chcę aby hałas wydechu urwał mi głowę Tak generalnie powinno się zachowac pojemność układu jeśli używasz auta na codzień. Co innego jeśli do sportu to wtedy mozna już kombinowac z pojemnośćią. Jeśli chcesz mieć dość ciche auto to załóż końcowy tłumik komorowy. Jeśli zrobisz przelotowy to czego byś nie robił to będzie Cie denerwował przy dłuższych jazdach nawet jak będzie w miare cichy to bass będzie Cie drażnił. No chyba, że dorzucisz jeszcze turko to Ci ucichnie nawet przelotowy :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek84r Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Postaraj się może o układ z 2.0 GTI PZD 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Postaraj się może o układ z 2.0 GTI Sprawdz cene to dojdziesz do wniosku, że nie warto. Lepiej troszke dołożyć i zrobić nowy z nierdzewki który o niebo lepiej się prezentuje i jest dożywotni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Ok. Dzięki za info. Cosik będę kombinował, o efektach na pewno poinformuję wszystkich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 13 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2006 Cosik będę kombinował, o efektach na pewno poinformuję wszystkich Czekamy na rezultaty.Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek84r Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 Postaraj się może o układ z 2.0 GTI Sprawdz cene to dojdziesz do wniosku, że nie warto. Lepiej troszke dołożyć i zrobić nowy z nierdzewki który o niebo lepiej się prezentuje i jest dożywotni. Właśnie o to mi chodzi... nowy układ w adaptacji GTI Może niebawem sprzedam swoją setkę, masz może namiar na jakąś Primkę (wybrał bym 100Nxa al potrzebuję więcej miejsca - wypady z kumplami na działkę :twisted: ) PZD 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 14 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2006 Może niebawem sprzedam swoją setkę Ja już moją sprzedałem Właśnie o to mi chodzi... nowy układ w adaptacji GTI nie warto adoptować ze 100NXa seryjnego układu od GTi, bo jest poprostu drogi. Jak sprawdzałem w IC to chyba tylko 1 czy 2 firmy robią pod to auto wydechy, ale nie ma ich na składzie a okres oczekiwania do 3 miesięcy i w sumie nie wiadomo czy będzie.Lepiej dłubać samemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 Ja już moją sprzedałem I jak, za ile poszła, jezeli można wiedzieć :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 15 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2006 I jak, za ile poszła, jezeli można wiedzieć Rzadna tajemnieca 5700. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Piotrek84r Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 Wam to łatwo puścić Nyski bo w manualu macie... A ja ... :sad: Super stan ,ale odstrasza ten automat (może i brak targi, ale wszystkiego nie można mieć ) PZD 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 Wam to łatwo puścić Nyski To wszystko zależy od ceny. Nie mówię, że Twoja jest wyska bo jej nie znam. A za Mroza 100NX'a (bez urazy oczywiście) ja niedałbym takiej kasy jąką On dostał. Mogę mu pogratulować, że tak "ładnie" ją sprzedał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 A za Mroza 100NX'a (bez urazy oczywiście) ja niedałbym takiej kasy jąką On dostał. Mogę mu pogratulować, że tak "ładnie" ją sprzedał. To, że Tobie się nie podobała nie znaczy, że innym też się nie podoba. Kupił ją odemnie dość zdolny chłopak który był wszystkiego świadom co jest w aucie i z rozmowy z nim wynikało, że zrobi to niedużym kosztem, bo sam wiele potrafi i nie musi wstawiać do warsztatu i bulić kase. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 To, że Tobie się nie podobała nie znaczy, że innym też się nie podoba. Ja nie mówię, że mi się nie podobał. Podobał i dlatego przyjechałem i go oglądałem. Piszę tylko, że gratuluje Ci klienta bo ja też widziałem co w nim było i poprostu za taką kasę bym go nie kupił. I jak najbardziej jest to moja subiektywna opinia. A to czy On zrobi to za taką czy inna kasę nie robi mi różnicy bo ja dałem za mojego o 100zł więcej i nie muszę robić praktycznie nic (poza tym co mi się wyśniło ale to inna bajka). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 19 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2006 To Tobie również można pogratulować. Tak poza tematem to KubolX swoją nyske z 1991 roku pogonił za duuuużooo większe pieniądze i najwieksze gratulacje należą się jemu. Najważniesze, że wszyscy jesteśmy zadowoleni zarówno Ci kupujący jak i sprzedający. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.