rafiros Opublikowano 18 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2016 Dobrze że jest wybór i każdy może zdecydować i kupić to co potrzebuje, na co ma ochotę albo co mu się podoba. W przyszłym roku wejdzie nowa Honda CRV z benzynowym turbo 1,5 około 180 KM i 245 Nm momentu. Będzie współpracował z dziwięciobiegowym automatem. To może być ciekawa propozycja chociaż napewno z wyższej półki cenowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 18 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2016 Pawcio - X jest w automacie , tyle że dCi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 18 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2016 Pawcio - X jest w automacie , tyle że dCi Xtronic/cvt to nie automat choć szumnie nazywany automatyczną skrzynią bezstopniową dziwne jest również to, że rogue z silnikiem 2,5PB, nie ma klasycznej hydrauliki tylko też to gó...o, którym jedziesz jak tramwajem czy na odkurzaczu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 18 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2016 Takie dźwięki wydaje? ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 18 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2016 Dobrze że jest wybór i każdy może zdecydować i kupić to co potrzebuje, na co ma ochotę albo co mu się podoba. W przyszłym roku wejdzie nowa Honda CRV z benzynowym turbo 1,5 około 180 KM i 245 Nm momentu. Będzie współpracował z dziwięciobiegowym automatem. To może być ciekawa propozycja chociaż napewno z wyższej półki cenowej. to tez nie jest automat, tylko cvt które juz jest w crv.Jak w czymś co jest bezstopniowe, można przelacza biegi?? Żadne przelaczanie a zwykla zabawa sztucznym odglosem niby zmiany biegów. Kto jezdzil z cvt wie o czym pisze. Niestety glownie to zniechecilo mnie do hybrydy rav-4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio Opublikowano 18 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2016 (edytowane) Pawcio - X jest w automacie , tyle że dCi No Ok. Może nie jasno napisałem. Ja szukałem benzyny + AT Xtronic/cvt to nie automat choć szumnie nazywany automatyczną skrzynią bezstopniową dziwne jest również to, że rogue z silnikiem 2,5PB, nie ma klasycznej hydrauliki tylko też to gó...o, którym jedziesz jak tramwajem czy na odkurzaczu Bo CVT trzeba umieć jeździć to tez nie jest automat, tylko cvt które juz jest w crv. Jak w czymś co jest bezstopniowe, można przelacza biegi?? Żadne przelaczanie a zwykla zabawa sztucznym odglosem niby zmiany biegów. Kto jezdzil z cvt wie o czym pisze. Niestety glownie to zniechecilo mnie do hybrydy rav-4 Bezstopniowa ale o wirtualnych przełożeniach. QQ jest drugim moim autem z automatem CVT i w korkach o wiele lepiej sprawdza się niż DSG. Ciągłe zmiany 1,2 1,2,3 1,2 są trochę irytujące i męczące nie tylko kierowcę ale i na pewno skrzynie. Hybryda tez trochę inaczej się jeździ niż innymi autami. Jeżeli ktoś myśli ze wciśnie gaz do dechy i dziwi się ze wyje i nie przyspiesza to po prostu nie umie nimi jeździć i albo nie zna zasady działania układu hybrydowego. Koniec OT bo 1.6 DIG-T w końcu nie jest hybryda Edytowane 18 Października 2016 przez pawcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafiros Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Herson - CVT jest w Hondzie HRV 1,5 130 KM bez doładowania - w starej CRV 2,0 benzyna jest 5 stopniowy automat a w nowej CRV 1,5 turbo ma być 9 stopniowy automat taki jak w obecnej 1,6 160 KM Diesel Ja nie miał bym nic przeciw temu żeby Nissan w QQ do silnika 1,6 DiG-T dawał skrzynie CVT taką jak do 1,2 - na pewno bym taką wybrał i nie przeszkadza mi wycie bo jak się umiejętnie jej używa to nie wyje, przyspiesza i jest bezawaryjna - używałem kilku w quadach . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bamaz Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Rafiros, tak bez żadnych złośliwości, bo ja skrzynię CVT miałem tylko kiedyś w skuterku, na czym polega ta umiejętność jazdy bez wycia? Przecież tam nie masz dużej ilości możlliwości, wciskasz gaz i jedziesz, im więcej gazu tym wyższe obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karminadel Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 I czy (bezawaryjność) skrzynię CVT z quada można porównać do tych z samochodów? Ja jakoś mam obawy co do trwałości tego (nie wiem co tam jest) łańcucha/pasa transmisyjnego. I sam producent mam obawy - bo zauważ, że 1.2 z CVT ma obniżony moment obrotowy, a Ty byś chciał to 1.6 :-D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Pedał gazu nie działa zero jedynkowo. Działa na zasadzie potencjonometru. Ale są zwolennicy CVT, DSG, manualnych i ja nie zamierzam nikogo przekonywać. Każdy wzbierze to co mu pasuje. Niektórym wydaje się, że jazda automatem wygląda tak, wsiadasz wciskasz gaz i jedziesz. Wg mnie nie do końca jest to prawdą. P.S. Nie wiem czy wiecie ale Subaru Impreza WRX też ma CVT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafiros Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Nie ma co przekonywać albo odradzać jaka skrzynia lepsza bo ilu użytkowników tyle opini. To tak jak przekonywać które święta ważniejsze. Każdy bierze co mu pasuje i chwali lub narzeka. Ja tylko pisze w temacie silnika 1,6 że jezeli byłaby możliwość wyboru tego silnika z CVT to bym brał bez chwili zastanowienia. I pewnie bym był zadowolony bo generalnie jestem człowiekiem zadowolonym z życia i swoich wyborów. A jakby mi się nie spodobało to bym sprzedał i kupił inne auto. Ale ciekawy jestem dlaczego Nissan do tego silnika oferuje tylko manuala ? I to w QQ jak i w Xsie. Bo sam silnik jak dla mnie jest całkiem fajny. Już ma najechane 7 tyś i bez żadnych niespodzianek. Zaskakuje mnie w miarę niskie spalanie , niższe niż w poprzednim QQ 1,6 117 KM. To co mi się nie podoba to jest to że trzeba troszkę pokombinować żeby płynnie ruszyć na pierwszym biegu żeby nie zrobić delikatnego kangurka. Jak już ruszy to jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bamaz Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 W 1.2 jest to samo, trzeba nieco docisnąć gaz w ostatniej fazie puszczania sprzęgła. Da się z tym żyć, chociaż nie zawsze można ruszyć bez kangura, bo on ktoś przed nami rusza wolniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariuszc Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Dzisiaj dzwoniłem do f-my która zajmuje sie tuningiem silników, zapytałem czy mozna QQ trochę podkrecic, gość mi odpowiedział,ze tak +- 20-30 koni i około 30-40 Nm koszt tego zabiegu 1890zł. Nie będzie to zmiana mapy a jakaś pierdółka wypinana przed wizytą w serwisie:) To tak dla wiadomości kolegów którzy maja 1,6 benzynkę,dla mnie to chyba gra nie warta świeczki, a co Wy o tym myślicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Mariusz daj namiar na tą firmę,znana jakaś? Oficjalnie bawi się tuningiem??? A tu nowe wieści....mądrzeją??? http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/news-male-silniki-w-odwrocie-producenci-zaczna-zwiekszac-pojemnos,nId,2292708 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Ta teraz pier..... że duże pojemności będą bardziej eco od mniejszego eco , tak właśnie kreują rzeczywistość według zapotrzebowania wmawiają debilizmy ......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariuszc Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 (edytowane) Mariusz daj namiar na tą firmę,znana jakaś? Oficjalnie bawi się tuningiem??? A tu nowe wieści....mądrzeją??? http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/news-male-silniki-w-odwrocie-producenci-zaczna-zwiekszac-pojemnos,nId,2292708 Tutaj dzwoniłem; http://www.vtechpomorze.pl/kontakt/dealerzy/chip-tuning-szczecin-zachodniopomorskie-1.html Kolega robił u nich VW Caddy 1,9 diesla, dodali mu okolo 40 koni, silnik nie pali więcej, ale jest kolosalna róznica w jeżdzie. Edytowane 19 Października 2016 przez Mariuszc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Jedyny przekonujący argument, to tylko "większe silniki mniej skomplikowane" i starczy. Tyle, że filozofia wolnossących już była i zaprowadziła właśnie tu gdzie jesteśmy teraz. Dzisiaj dzwoniłem do f-my która zajmuje sie tuningiem silników, zapytałem czy mozna QQ trochę podkrecic, gość mi odpowiedział,ze tak +- 20-30 koni i około 30-40 Nm koszt tego zabiegu 1890zł. Nie będzie to zmiana mapy a jakaś pierdółka wypinana przed wizytą w serwisie:) To tak dla wiadomości kolegów którzy maja 1,6 benzynkę,dla mnie to chyba gra nie warta świeczki, a co Wy o tym myślicie? aaaale to power box, jakoś nigdy nie miałem do tego przekonania dla 1.6 DIG-T nigdzie nie znalazłem żadnej oferty, raz chyba gdzieś na niemieckiej stronie coś widziałem, ale łapy nie dam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubalon Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Jeśli ktoś założy tego power boxa to mam nadzieje że się podzieli wrażeniami. Opinie o tychże są różne i tak do końca nie wiadomo jak jest naprawdę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 20 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2016 P.S. Nie wiem czy wiecie ale Subaru Impreza WRX też ma CVT Z tego co mi wiadomo, tam jest TYLKO manual x6 Być może są Imprezy z CVT, ale na pewno nie WRX czy STI Świetny pomysł - z całą pewnością silnik i inne podzespoły będą chodziły długo i niezawodnie. Jeżeli było to klasyczne 90 KM czy 105, to nic mu nie będzie, choć nie wierzę żeby powerbox dawał 40% czy więcej mocy w stosunku do pierwotnej. Wtedy nikt nie bawiłby się w tuning mechaniczny, bo po co zmieniać turbo, pompy, wtryski, doloty, wydechy itp itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio Opublikowano 20 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2016 Z tego co mi wiadomo, tam jest TYLKO manual x6 Być może są Imprezy z CVT, ale na pewno nie WRX czy STI Jeżeli było to klasyczne 90 KM czy 105, to nic mu nie będzie, choć nie wierzę żeby powerbox dawał 40% czy więcej mocy w stosunku do pierwotnej. Wtedy nikt nie bawiłby się w tuning mechaniczny, bo po co zmieniać turbo, pompy, wtryski, doloty, wydechy itp itd Jesteś pewien? http://www.caranddriver.com/reviews/2015-subaru-wrx-automatic-test-review Japońskie marki ciągle stosują skrzynie CVT i nie pchają się w dwusprzęgłówki. Ford wsadzał do sowich benzyn PS'a teraz już jest hidrokinetyk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herson Opublikowano 20 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2016 niestety, przekonałeś mnie u nas, czyt. rynku lokalnym - TYLKO manual Japońskie marki jak widać też schodzą na psy. Swojego czasu myślałem o Levorg, ale wystarczył skrót CVT + silnik 1,6 i od razu o nim zapomniałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariuszc Opublikowano 21 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2016 Witam,dzisiaj był kupiec na moje dotychczasowe autko, zadatek wpłynął, jak dobrze pójdzie to za tydzień samochód będzie sprzedany.No i przyjdzie czas na podjecie decyzji co dalej. Dzisiej przygladałem sie Foresterowi, no zawsze mi sie podobał, ale jest za cięzki w stosunku do Kaszkaja, ma dużo mniejszy moment obrotowy, jest wolniejszy, i pre jeszcze innych rzeczy jest w nim in minus vs Kaszkaj, ale podoba mi się ktos się wypowie w temacie Forestera? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariuszc Opublikowano 22 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 Myślałem o wersji z silnikiem 2,0 i 150 koni i bez spec wodotrysków, juz za 110 koła . można go nabyć no i mam teraz dylemat:)W tygodniu jak czas pozwoli to pojadę i zerknę na niego a może uda sie jeszcze zrobić próbną jazdę. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariuszc Opublikowano 22 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 No niestety nie kupię nowego za 80 koła, w Szczecinie tu gdzie mieszkam oferuja mi z 90 koła i to już z rabatem, ale poczekam do końca roku może cos się zmieni . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariuszc Opublikowano 22 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 Wiesz jak to jest , jak kupisz samochód w innym mieście niż mieszkasz, pózniej są w serwisie jakieś niejasności, głupkowate spojrzenia i równie głupie uwagi ze strony servisanta, przerabiałem już to kiedyś. Ale owszem QQ jak na dzień dzisiejszy jest moim faworytem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.